Ср, 24.07.2019, 06:24
Форум інформатиків України
Головна Реєстрація Вхід
Вітаю Вас, Гість · RSS
Вітання на форумі
Незнайомець
Вітаємо на форумі,
Незнайомцю!

 
зареєструйтесь
Перед реєстрацією обов’язково прочитайте:
Оновлення Учасники Пошук
Особисті повідомлення
Видавництво ’’Аспект’’ Видавництво

  • Сторінка 1 з 7
  • 1
  • 2
  • 3
  • 6
  • 7
  • »
Модератор форуму: Ktara, НІКОЛЯ, Bandalak, volevikt  
Форум інформатиків » РОЗДІЛ ІІІ: МЕТОДИКА, ЗАСОБИ ВИКЛАДАННЯ ІНФОРМАТИКИ » 3.1 Методика викладання інформатики в молодшій школі (1-4 кл.) » Інтегрований пропедевтичний курс СХОДИНКИ ДО ІНФОРМАТИКИ
Інтегрований пропедевтичний курс СХОДИНКИ ДО ІНФОРМАТИКИ
mouse Дата: Пн, 18.02.2008, 15:14 | Повідомлення № 1
Ветеран спілкування
Повідомлень: 2026
Нагороди: 4
Рейтинг: 62
Шановні колеги!
Україною "крокує" експерементальний курс "Сходинки до інформатики". Ми не можемо залишитися осторонь - це наше майбутнє - інформатика в початковій школі.
Просимо всіх висловлюватися, задавати питання.

Шановні форумчани!!!!!
Повідомлення, які не відповідають темі або несуть некорисний зміст будуть видалятись без попередження!!!

mouse Дата: Вт, 19.02.2008, 12:22 | Повідомлення № 2
Ветеран спілкування
Повідомлень: 2026
Нагороди: 4
Рейтинг: 62
Обласний семінар «Науково-методичні основи викладання курсу
«Сходинки до інформатики» в початковій школі»
Cемінар відбувся з 29.01.2008 по 1.02.2008. У роботі семінара прийняли участь вчителі інформатики та вчителі початкових класів, які впроваджують експериментальний інтегрований пропедевтичний курс «Сходинки до інформатики» для 2-4-х класів і мають необхідне ліцензоване програмне забезпечення та вчителі, які будуть упроваджувати зазначений курс в майбутньому. Семінар був підготовлен та проведен старшими викладачами НМЦ ІІТН (Васильченко С.В.) та кафедри "Педагогіки і психології" (Петрик О.В, Нікулочкіна О.В.)
Звіт про семінар
http://ciit.zp.ua/menu_r2/met/2008/sem_shodunki.html

Сборник заданий по теме "Исполнитель Кенгуру"
http://ciit.zp.ua/menu_r2/met/2008/shodunki_2008.html

Сборник заданий по теме "Исполнитель Восьминіжка"
http://ciit.zp.ua/menu_r2/met/2008/shodunvo_2008.html

Bandalak Дата: Вт, 19.02.2008, 12:40 | Повідомлення № 3
Лідер форуму
Повідомлень: 6193
Нагороди: 44
Рейтинг: 285
А хто бачив 5-6 клас? Які там є теми?
mouse Дата: Вт, 19.02.2008, 14:37 | Повідомлення № 4
Ветеран спілкування
Повідомлень: 2026
Нагороди: 4
Рейтинг: 62
Quote (Bandalak)
А хто бачив 5-6 клас? Які там є теми?

happy Ну звичайно той, хто придбав ліцензію!
Зараз ще не маю 5-6 клас, але по памяті: черепашка - три етапи, все зроблено серйозно, можна пробувати і в 10 класі :).
Прототип ігри Баше (на алігаторі).
Тести Правила поведінки на уроці.
Склади фігурки з різних частиночок (досить складно - сам складав півдня).

Ogorodets Дата: Вт, 19.02.2008, 15:58 | Повідомлення № 5
Назавжди з нами
Повідомлень: 834
Нагороди: 1
Рейтинг: 42
Детишки порвали все "Сходинки" за три занятия. (каждый в своем классе, разумеется).
Пришлось дополнительно установить "Мир информатики" от "Кирилла и Мефодия" и "Детскую энциклопедию" от них же. Когда есть разнообразие - немного лучше.
mouse Дата: Вт, 19.02.2008, 16:14 | Повідомлення № 6
Ветеран спілкування
Повідомлень: 2026
Нагороди: 4
Рейтинг: 62
Quote (Ogorodets)
Детишки порвали все "Сходинки" за три занятия.

І навіть розділ Алгоритмізація???? За три дні???? sad

Ogorodets Дата: Чт, 21.02.2008, 17:44 | Повідомлення № 7
Назавжди з нами
Повідомлень: 834
Нагороди: 1
Рейтинг: 42
І навіть розділ Алгоритмізація. Правда, в четвертом классе мы не занимаемя по "Сходинкам". У них другая программа.

Добавлено (21.02.2008, 17:44)
---------------------------------------------
Вообще удивительно, маленкие детки намного быстрее вкуривают во все, чем старшие. Куда оно у них девается в 8 классе, ума не приложу.

lesya Дата: Чт, 21.02.2008, 18:08 | Повідомлення № 8
Новий користувач
Повідомлень: 15
Нагороди: 0
Рейтинг: 2
Quote (Ogorodets)
Вообще удивительно, маленкие детки намного быстрее вкуривают во все, чем старшие. Куда оно у них девается в 8 классе, ума не приложу.

тільки дівається воно у них значно раніше, коли виходять із початкової школи, от тому й важлива послідовність у викладанні курсу...і у "сходинках" це є.
у 5 і 6 класах працюю за цією ж програмою, хоча поки-що без підручників та оновленої версії програми.
ті ж "старенькі" виконавці йдуть на ура, тільки з новими завданнями. smile
mouse Дата: Пн, 25.02.2008, 09:25 | Повідомлення № 9
Ветеран спілкування
Повідомлень: 2026
Нагороди: 4
Рейтинг: 62
Quote (Ogorodets)
І навіть розділ Алгоритмізація. Правда, в четвертом классе мы не занимаемя по "Сходинкам". У них другая программа.

А напишіть будь-ласка приклади завдань, які Ваші дітки "рвуть на ура"!!!!
Пробачте, але і Кенгуру і Восьминіжка мають такі можливості, що можна складати завдання олімпіадного рівня. Над цими завданнями діти в 10 класі сидять довго думають!!!!
...у Вас певно школа вундеркіндів.... але нажаль в Україні таких шкіл небагато... як правило це самі звичайні школи.... в яких вчаться самі звичайні діти, в яких є самі звичайні батьки. І добре якщо вони, батьки хоча б не заважають навчально-виховному процесу...
Kasana Дата: Пн, 25.02.2008, 15:09 | Повідомлення № 10
Часто заходить...
Повідомлень: 50
Нагороди: 0
Рейтинг: 1
Дайте будь ласка приклади завдань для кенгуру і восьминіжки. Якщо можна звичайно. Я таким не бавлюся (Маю самі старші класи) але почиталаб для загального розвитку
mouse Дата: Вт, 26.02.2008, 08:52 | Повідомлення № 11
Ветеран спілкування
Повідомлень: 2026
Нагороди: 4
Рейтинг: 62
Quote (Kasana)
Дайте будь ласка приклади завдань для кенгуру і восьминіжки. Якщо можна звичайно. Я таким не бавлюся (Маю самі старші класи) але почиталаб для загального розвитку

Для початку зайдіть по посиланням (повідомлення №2 в цій темі).
Там звичайно таких завдань не багато, але продивіться.
А для восьминіжки: побудуйте лабірінт з глухими кутами, є вхід і вихід. Написати програму для виконавця - використовуючи мінімальну довжину програми для подолання лабирінту. Лабірінт будується випадково.
(якщо не важко викласти код, що вийшло).
Потім на нього подивіться і скажіть: "Так це ж і малюки в 4 класі зроблять на перерві подумки!"
biggrin

bgd Дата: Вт, 11.03.2008, 20:06 | Повідомлення № 12
Досвідчений вчитель
Повідомлень: 524
Нагороди: 5
Рейтинг: 78
Можна доповнити Сходинки до інформатики такими програмними продуктами для навчання в початковій школі, зокрема 1-2 класи рекомендував би навчальний курс Елзік. Теж непогано продумана система уроків. Для уроків малювання кременчуцький програмний продукт "Образотворче мистецтво 1 клас (Arts)", російськомовний - Мышка Мия. Юный дизайнер.

Відредаговано: bgd - Вт, 11.03.2008, 20:10
mouse Дата: Чт, 13.03.2008, 13:26 | Повідомлення № 13
Ветеран спілкування
Повідомлень: 2026
Нагороди: 4
Рейтинг: 62
Quote (bgd)
Можна доповнити Сходинки до інформатики такими програмними продуктами для навчання в початковій школі, зокрема 1-2 класи рекомендував би навчальний курс Елзік. Теж непогано продумана система уроків. Для уроків малювання кременчуцький програмний продукт "Образотворче мистецтво 1 клас (Arts)", російськомовний - Мышка Мия. Юный дизайнер.

_______________________________________

Абсолютно з Вами згоден!
Ми також їх використовуємо. Образотворче мистецтво - має потужний редактор "Петріківський розпис" - що дозволяє його використати і в середній ланці.

bgd Дата: Чт, 13.03.2008, 16:28 | Повідомлення № 14
Досвідчений вчитель
Повідомлень: 524
Нагороди: 5
Рейтинг: 78
Ще рекомендував би замість стандартного графічного редактора MS Paint програму Tux Paint ( http://www.tuxpaint.org ). Програма має український інтерфейс. Багато шаблонів, цікаві інструменти. і т.д.
Докладніше:
Многоплатформенность

Работает на Mac (Intel и PPC), Windows (от Windows95 до Vista), Linux и других системах.
Простой интерфейс
Набор инструментов для рисования. (См. Инструменты рисования ниже.)
Холст для рисования имеет фиксированный размер, так что пользователю не надо беспокоиться о "пикселах" или "дюймах" при создании нового рисунка.
Окно программы может быть уменьшено до 640х480, а может быть развёрнуто в полноэкранный режим, скрывая "рабочий стол". (По умолчанию установлен режим 800х600, но можно запускать в программу и в окнах большего размера, а также выбирать альбомный или портретный режим.)
Загрузка и сохранение рисунков осуществляюся с помощью иконок и не требуют знания структуры файловой системы. Даже имена файлов не требуются.
Занимательный интерфейс
При выборе и использовании инструментов проигрываются забавные звуковые эффекты.
Внизу экрана появляется Тукс — пингвин из Linux, чтобы дать советы, подсказки, информацию.
Инструменты рисования
Краска
Доступны различные кисти
Родители/учителя могут добавлять кисти
Кисти могут быть анимированными
Кисти могут менять форму в зависимости от направления рисования
Можно создать и использовать свою палитру для рисования
Штампы
Доступны сотни фото- и рисованных штампов
Родители/учителя могут добавлять штампы и создавать категории
К штампам можно присоединять текст с описанием (имена, факты и т.д.) и звуковые эффекты
Штампы можно масштабировать, переворачивать и отражать
Поддерживается растровая графика (Portable Network Graphics ("PNG")), полнцветная и с поддержкой прозрачности (32-битная RGBA)
Поддерживается векторная графика (Scalable Vector Graphics ("SVG"))
Линии
Используются кисти инструмента "Краска"
Во время протаскивания мыши контур предварительно показывает, где будет проведена линия
Формы
Рисование различных закрашенных и незакрашенных многоугольных форм
Поворот фигур (эту возможность можно отключить при рисовании маленькими детьми)
Текст
Поставляется с набором шрифтов
Можно изменять размер и начертание (нормальное, жирное, курсив)
Родители/учителя могут добавлять шрифты
Поддержка большого количества языков (Смотри Многоязычный ввод ниже)
"Магия" (специальные эффекты)
Заполнить – заливает пространство выбранным цветом
Трава – рисует реалистичные пучки травы разного размера
Кирпичи – рисует реалистичные, большие или малые, кирпичи
Радуга – позволяет делать мазки всеми цветами радуги
Искры – рисует жёлтые сверкающие искры
Размывание – двигая мышью, Вы размываете часть рисунка
Пятна – размазывает цвета, как если бы провели пальцем по влажной краске
Светлее – осветляет часть рисунка
Темнее – затемняет часть рисунка
Мел – "превращает" часть картинки в рисунок мелом
Мозаика – делает часть рисунка мозаичной
Негатив – инвертирует цвета на части рисунка
Изменить цвет – заменяет цвет на части рисунка
Капанье – заставляет краски на холсте "стекать" каплями
Мультфильм – заставляет часть рисунка выглядеть как "мультяшный" рисунок
Зеркало – горизонтальный переворот рисунка
Переворот – вертикальный переворот рисунка
Ластик
Откат
Множественная отмена изменений
Откат сам может быть отменён с помощью кнопки "Возврат"
Команды
Сохранить
Сохраняет рисунок в виртуальный "альбом"
Сохранение в один клик: диалоги сохранения и имена файлов не используются
При сохранении открытого рисунка, выберите либо замену старой картинки (соответствует "Сохранить" в прочих программах), либо сохранение как нового рисунка (соответствует "Сохранить как")
Открыть
Открывайте рисунок, выделив его иконку в виртуальном "альбоме"
Предварительно сохранённые рисунки удаляются с экрана
Слайды
Показывает слайд-шоу из сохранённых рисунков
Можно управлять скоростью показа, создавать презентации для уроков или простые циклические анимации
Перемещайтесь вперёд-назад с помощью стрелок на клавиатуре или мыши
Новая
При создании новой картинки можно использовать включённые в программу рисунки-"раскраски"
Включены фотографические сцены с элементами заднего и переднего планов, так что можно рисовать между ними
Печать
Распечатывает рисунки на принтере

Відредаговано: bgd - Чт, 13.03.2008, 16:29
papariga2 Дата: Ср, 19.03.2008, 00:21 | Повідомлення № 15
Новий користувач
Повідомлень: 3
Нагороди: 0
Рейтинг: 0
Але ж викладання інформатики в початкових класах непередбачено жодним навчальни планом Міністерства освіти. І немає навчальних програм для вивчення інформатики у класах нижче 8. Як з цим бути????
Форум інформатиків » РОЗДІЛ ІІІ: МЕТОДИКА, ЗАСОБИ ВИКЛАДАННЯ ІНФОРМАТИКИ » 3.1 Методика викладання інформатики в молодшій школі (1-4 кл.) » Інтегрований пропедевтичний курс СХОДИНКИ ДО ІНФОРМАТИКИ
  • Сторінка 1 з 7
  • 1
  • 2
  • 3
  • 6
  • 7
  • »
Пошук:


© Форум інформатиків України, 2007-2019.