Нд, 19.11.2017, 10:51
Форум інформатиків України
Головна Реєстрація Вхід
Вітаю Вас, Гість · RSS
Вітання на форумі
Незнайомець
Вітаємо на форумі,
Незнайомцю!

   
зареєструйтесь
Перед реєстрацією обов’язково прочитайте:
Оновлення Учасники Пошук
Особисті повідомлення
Видавництво ’’Аспект’’ Видавництво

Сторінка 2 з 4«1234»
Модератор форуму: Ktara, НІКОЛЯ, Bandalak, volevikt 
Форум інформатиків » РОЗДІЛ ІІІ: МЕТОДИКА, ЗАСОБИ ВИКЛАДАННЯ ІНФОРМАТИКИ » 3.1 Методика викладання інформатики в молодшій школі (1-4 кл.) » Як працювати, якщо учнів 16, а ПК тільки 8? (Опитування: як Ви вирішуєте цю проблему)
Як працювати, якщо учнів 16, а ПК тільки 8?
Якщо в Вашому комп*ютерному класі ПК менше ніж учнів, які форми роботи Ви обираєте?
1.Діти сидять за ПК по 2, 3...[ 14 ][46.67%]
2.На одному уроці працюють одні, на іншому - другі учні.[ 3 ][10.00%]
3.Буду роботи так, що група1 за ПК, інші виконують роботу за партами. Потім міняються.[ 9 ][30.00%]
4.Категорично не проводжу заняття, йду до завуча вирішувати проблему.[ 1 ][3.33%]
5.В мене в групі завжди учнів менше ніж ПК.[ 3 ][10.00%]
Усього відповідей: 30
PanPete Дата: Пн, 09.11.2009, 00:15 | Повідомлення № 16
Наполегливий учасник
Повідомлень: 797
Нагороди: 1
Рейтинг: 45
Quote (Ковальчук_Олександр)
Але так ніхто не зробить.

В чому і суть запитання, адже з слів koljada, (дослівно, спочатку п. 6, потім - п.8)) -
Quote (koljada)
Що робити -хороводи водити ! Одні за машинами, інші по теорії до теми пишуть с.р.

Quote (koljada)
У мене 15 учнів, а ПК тільки 4. і нічого, головне цікаві завдання давати.

от і виходить одну групу на час уроку розбивати на 4 підгрупи, щоб всі змогли працювати з ПК, звідси в мене й виникло питання а якже шановний koljada організовує урок
SLKuty Дата: Пн, 09.11.2009, 02:11 | Повідомлення № 17
Монтажер
Повідомлень: 808
Нагороди: 6
Рейтинг: 103
В мене в основному 1:1. Тільки в деяких класах 2:1.
Пояснювати матеріал можна будь-якій кількості народу
практичні роблять в "чотири руки"
зробив тестову програму для двох учнів в якій запитання одне і в кожного учня може бути свій варіант відповіді і оцінки виставляє програма кожному учневі окремо. Як буде 3:1 то перероблю програму.
так і живемо вже багато років
Ковшун Дата: Пн, 09.11.2009, 10:27 | Повідомлення № 18
Досвідчений учасник
Повідомлень: 1462
Нагороди: 1
Рейтинг: 25
Quote (mouse)
А якщо в класі 32 учня, як тоді? А ПК залишається тільки 8.

Залишається лише поспівчувати. ;)
Мабуть треба діяти таким чином:
8 учнів спочатку працюють за ПК.
А потім наступні 8 учнів.
Дуже чітко продумувати, як завантажити учнів, щоб всі працювали.
PanPete Дата: Пн, 09.11.2009, 11:29 | Повідомлення № 19
Наполегливий учасник
Повідомлень: 797
Нагороди: 1
Рейтинг: 45
В принципі відношення вмене 2:1 (сім машин, в групах 13 - 15 учнів). Щоб надати можливість всім повноцінно працювати практикую прийом* в класі за ПК завдання виконують тільки ті, що не мають машини дома (а це половина, а то і менше). В кого ж є - домашнє завдання з звітом на флешці. Під час уроку ті, хто працює дома допомагають мені виступаючи в ролі консультантів для тих, хто працює в класі, а також звітують мені про виконане дома завдання (усна форма про використані прийоми, чи показ цих прийомів на вільному ПК).

Відредаговано: PanPete - Пн, 09.11.2009, 11:34
Ковшун Дата: Пн, 09.11.2009, 11:35 | Повідомлення № 20
Досвідчений учасник
Повідомлень: 1462
Нагороди: 1
Рейтинг: 25
Quote (PanPete)
В мене 2:1. В класі за ПК завдання виконують тільки ті, що не мають машини дома (а це половина, а то і менше). В кого ж є - домашнє завдання з звітом на флешці. Під час уроку ті, хто працює дома допомагають мені виступаючи в ролі консультантів для тих, хто працює в класі, а також звітують мені про виконане дома завдання (усна форма про використані прийоми, чи показ цих прийомів на вільному ПК).

А що?
Можливо це і є отой вихід із ситуації.
Тільки щоб учні, які мають вдома комп’ютери, не зловживали Вашою довірою!
PanPete Дата: Пн, 09.11.2009, 11:45 | Повідомлення № 21
Наполегливий учасник
Повідомлень: 797
Нагороди: 1
Рейтинг: 45
Quote (Ковшун)
Тільки щоб учні, які мають вдома комп’ютери, не зловживали Вашою довірою!

Не думаю що це можливо. Чужий звіт не допоможе - перевіряю не тільки його (подеколи на звіт і не дивлюсь), а саме володіння прийомами, що необхідні для виконання завдання.
Ковшун Дата: Пн, 09.11.2009, 12:39 | Повідомлення № 22
Досвідчений учасник
Повідомлень: 1462
Нагороди: 1
Рейтинг: 25
Quote (PanPete)
...а саме володіння прийомами, що необхідні для виконання завдання.

В даній ситуації підтримую Вас!
Іншого виходу просто не бачу!
ihor_hontar Дата: Пн, 09.11.2009, 16:25 | Повідомлення № 23
Досвідчений вчитель
Повідомлень: 279
Нагороди: 0
Рейтинг: 13
Quote (PanPete)
Цікаво подивитись на урок в 9 (якщо ви працюєте за загальноприйнятою програмою, без варіативних годин)

Quote (PanPete)
Цікавить тому, що в мене виклад нового матеріалу + відповіді на запитання класу аж ніяк не вміщається в менш ніж 25 - 30 хвилин. Добавимо обовязкових 5 хвилин на підготочі та заключні етапи уроку. Залишок - 15 - 10 хвилин. Нехай ви суміщаєте опитування учнів з опитуванням пройденого, та все ж чи достатній цей залишок для роботи 4 груп учнів з "цікавими" практичними завданнями?

Справа в тому, що програма 9-го класу розрахована для учнів, які вже вивчали інформатику з 5-го (2-го класу), згідно кожнорічних методичнирх листів для методистів з інформатики, але для багатьох начальників методичний лист це для них не документ, тобто рекомендація, на якого не звертають увагу. Виходячи з того в багатьох школах, і в мене в тому числі, 9-й клас вперше вивчають інформатику, що не стикується з програмою. А з другої сторони програма для таких класів, я вважаю перевантажена, в такому випадку обов'язково потрібно додавати ще хоч би одну годину додаткову для лекцій з варіативної частини.
А з другої сторони, згідно наказу МОН від 12.06.2009 №507 в кабінеті інформатики має бути 15 учнівських комп'ютерів і один учительський. Шоб кожен учень зміг працювати за окремим комп'ютером. Якщо в класі є більше 30-и учнів, то клас ділять на три групи і третю групу оплачуєтьсяч вчителеві за рахунок місцевого бюджету. А з іншої сторони в 10-11 класах не повинно бути більше 30 учнів, в середніх класах дозволяється до 35 учнів.
Прикріплення: NMO_507.zip(14Kb)
PanPete Дата: Пн, 09.11.2009, 19:29 | Повідомлення № 24
Наполегливий учасник
Повідомлень: 797
Нагороди: 1
Рейтинг: 45
ihor_hontar, чесно кажучи не зрозумів навіщо ви били пальці набираючи повідомлення. Ми говоримо не про прожекти чи мрії, а про реальний спосіб роботи в умовах, що склалися
GаrDArik Дата: Ср, 11.11.2009, 01:25 | Повідомлення № 25
Прописаний назавжди
Повідомлень: 326
Нагороди: 0
Рейтинг: 9
Відповідь - клас повинен ділитися на групи, якшо в групі не менше 8 чол. Як його ділити - проблема завуча. Якшо завуч не хоче чи не може поділити - значить у вас крадуть ваші години, а отже і гроші. Добивайтесь. В мене учні завжди працюють по одному за компом. В класі 13 машин. Часто буває, що є зайві комп-и.
NataliyG Дата: Ср, 11.11.2009, 09:40 | Повідомлення № 26
Активний учасник
Повідомлень: 684
Нагороди: 2
Рейтинг: 37
Для мене це взагалі не проблема.
Quote (mouse)
У мене 15 учнів, а ПК тільки 4. і нічого, головне цікаві завдання давати

Я вже працювала по всякому було 4 комютери і 18-20 учнів, було 7 і 8 компютерів і 18-20 учнів, зарас 10 компютерів і 10-12 учнів.
Пробувала по всякому і по групах і по черзі. Я цілком згідна головне цікаво подати. Хоча якщо це старші класи і хочеться провести нормальну практичну так, щоб працювали всі то звичайно важкувати виходити з положення. Коли учнів 3 на один компютер а хвилин 45. То щоб побачити роботу кожного зокрема в класі треба зробити балаган. Все має бутивміру звичайно, оті зміни положень: зарас сідаємо в групи а тепер назад всі разом трохи призводять до балагану. Але кажуть балаган в розумних межах то є добре. Недавно читала Сухомлинського так він стверджує: якщо в класі ідеальна тишина то ніхто нічого не зрозумів. Головне щоб усі учасники навчального процесу були задіяні і тоді буде все нормально.

Додано (11.11.2009, 09:40)
---------------------------------------------

Quote (GаrDArik)
якшо в групі не менше 8 чол. Як його ділити - проблема завуча.

Це дуже просто сказати це проблема зауча. Уявіть собі шо це є молодші класи які мають на тиждень не більше 20-22 години. І з чим ви пропонуєте ділити оту інформатику коли всі інші уроки не діляться ставити останнім уроком постійно 23 на тиждень тобто 6. А якщо малюків возить додому автобус чи батьки по них приїжджать, або вони мають групу продовженого дня. Всякі є нюанси не думаю що є такі погані заучі, які спеціально хочуть нашкодити своїм колегам вчителям і не дозволяють їм ділити. Може бути таке що район не дозволяє виділи двігодин інформатики в 4 чи 3 класі. Тоді якщо у вас буде поділ вони будуть ходити до вас раз на два тижні, тобто двічі на місяць. Ті діти вас за два тижні забуть не те що матеріал який ви подаввали.
Ковшун Дата: Нд, 15.11.2009, 17:21 | Повідомлення № 27
Досвідчений учасник
Повідомлень: 1462
Нагороди: 1
Рейтинг: 25
Quote (GаrDArik)
Як його ділити - проблема завуча.

Я б не ставив так питання... ;)
Краще разом із завучем знайти можливість поділу на групи.
Від цього виграє навчальний процес і вчитель!
koljada Дата: Нд, 15.11.2009, 21:19 | Повідомлення № 28
Часто заходить...
Повідомлень: 95
Нагороди: 1
Рейтинг: 10
Quote (GаrDArik)
Відповідь - клас повинен ділитися на групи, якшо в групі не менше 8 чол. Як його ділити - проблема завуча. Якшо завуч не хоче чи не може поділити - значить у вас крадуть ваші години, а отже і гроші. Добивайтесь.

Якщо прочитати постанову про поділ класу на групи, то "клас ділиться на групи,але не менше 8 учнів у групі" це вимоги міносвіти і 15 учнів ділити на групи ніхто не збирається, а як я організовую урок нікого не цікавить. При такій постановці питання я прпонував безмашинний спосіб навчання, також ніззя.
Ковшун Дата: Пн, 16.11.2009, 08:55 | Повідомлення № 29
Досвідчений учасник
Повідомлень: 1462
Нагороди: 1
Рейтинг: 25
Quote (koljada)
... а як я організовую урок нікого не цікавить.

Урок повинен організовувати і проводити вчитель.
Запросіть на урок завуча або директора...тоді вони і поцікавляться як Ви організували і провели урок.
Може щось підкажуть, порадять...

Quote (koljada)
При такій постановці питання я прпонував безмашинний спосіб навчання, також ніззя.

Безмашинний спосіб навчання інформатики вже відійшов у минуле! ;)
PanPete Дата: Пн, 16.11.2009, 09:58 | Повідомлення № 30
Наполегливий учасник
Повідомлень: 797
Нагороди: 1
Рейтинг: 45
Quote (Ковшун)
Безмашинний спосіб навчання інформатики вже відійшов у минуле!

Проте на практиці це не зовсім так. Особлови це стосується ЗОШ I-II ст. Багато із них поки що укомплектовані 1 - 2 ПК (в основному з розукомплектованих кабінетів ранніх поставок, чи спонсорськими). На те, що щось швидко зміниться надії мало - бюджет. Про який машинний варіант може йти мова?
Чому про це не чути нафорумі? - Більшість вчителів із таких шкіл поки що не приєднались до нас.


Відредаговано: PanPete - Пн, 16.11.2009, 09:58
Форум інформатиків » РОЗДІЛ ІІІ: МЕТОДИКА, ЗАСОБИ ВИКЛАДАННЯ ІНФОРМАТИКИ » 3.1 Методика викладання інформатики в молодшій школі (1-4 кл.) » Як працювати, якщо учнів 16, а ПК тільки 8? (Опитування: як Ви вирішуєте цю проблему)
Сторінка 2 з 4«1234»
Пошук:


© Форум інформатиків України, 2007-2017.