Сб, 18.08.2018, 13:55
Форум інформатиків України
Головна Реєстрація Вхід
Вітаю Вас, Гість · RSS
Вітання на форумі
Незнайомець
Вітаємо на форумі,
Незнайомцю!

 
зареєструйтесь
Перед реєстрацією обов’язково прочитайте:
Оновлення Учасники Пошук
Особисті повідомлення
Видавництво ’’Аспект’’ Видавництво

  • Сторінка 1 з 4
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • »
Модератор форуму: Ktara, Bandalak, НІКОЛЯ, volevikt  
Форум інформатиків » РОЗДІЛ V: ПРОГРАМНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ » 5.2 Реально корисний софт » Навчальне педагогічне програмне забезпечення
Навчальне педагогічне програмне забезпечення
mouse Дата: Ср, 21.11.2007, 01:27 | Повідомлення № 1
Ветеран спілкування
Повідомлень: 2025
Нагороди: 4
Рейтинг: 62
Є багато цікавих розробок навчальних програм. На сьогодні МОН поставило гриф на багатьох ППЗ для школи з фізики, історії, хімії тощо.
А як же інформатика? Що Ви зустрічали, чим користувалися для навчальних цілей?

Добавлено (21.11.2007, 00:27)
---------------------------------------------
На мою думку, можна його створювати власноруч! Але це час, великий шмат часу!
Моя мрія - навчальні курсу під кодовою назвою TeachPro - система доволі унікальна. Навчальні фільми, фільми де виправляють ваші помилки, фільми де ви самі виконуєте завдання залікового плану!!!

Для ознаймлення більш детального є посилання:
mmt-dl.ru

Це високоякісні продукти!

Ми, вчителі інформатики, дай нам волю, можемо зробити не гірше!! :D

Шановні форумчани!!!!!
Повідомлення, які не відповідають темі або несуть некорисний зміст будуть видалятись без попередження!!!


Відредаговано: WWW - Пт, 06.06.2008, 02:19
sergey Дата: Ср, 28.11.2007, 01:16 | Повідомлення № 2
Знаток мови С
Повідомлень: 44
Нагороди: 1
Рейтинг: 9
Є програма і з інформатики, надана нам у тому році на апробацію разом з фізикою, хімією.... Завантажуеться за допомогою веб-сервера, як і деякі інші. Але мені вона не дуже сподобалась. Хіба можна рекомендувати для домашнього навчання дітям.
А програми нехай програмісти пишуть, вони за це величезні гроші получають, що вчителям і не снились!
mouse Дата: Ср, 28.11.2007, 14:50 | Повідомлення № 3
Ветеран спілкування
Повідомлень: 2025
Нагороди: 4
Рейтинг: 62
Quote (sergey)
Є програма і з інформатики, надана нам у тому році на апробацію разом з фізикою, хімією.... Завантажуеться за допомогою веб-сервера, як і деякі інші. Але мені вона не дуже сподобалась. Хіба можна рекомендувати для домашнього навчання дітям.

Я не пропоную писати страшенно складні програми! Можна спробувати навчальні фільми, дидактичні матеріали. Все таки інформатика практичний курс, а не курс історії України. Тому важко собі уявити якесь ППЗ для вивчення текстового редактора?!
Тому не потрібно вже принижувати МОН. З фізики наприклад ППЗ заслуговує на оцінку "5" з 5 можливих.

Могильна Дата: Чт, 27.12.2007, 14:18 | Повідомлення № 4
Новий користувач
Повідомлень: 7
Нагороди: 0
Рейтинг: 1
З інформатики є диск "Інформатика в Україні" та "Методи сортування та пошуку", нам надійшли разом з комп'ютерним кабінетом по державній програмі. Непогані програми для вивчення деяких тем, а так шукаємо щось самі "неліцензоване", але прийнятне для навчання
Yura_Shrol Дата: Пт, 28.12.2007, 11:57 | Повідомлення № 5
Знаток супутникового інету
Повідомлень: 613
Нагороди: 2
Рейтинг: 61
До речі, щодо навчальних фільмів. Надибав в інтернеті цікаву програмку "uvScreenCamera". Вона дозволяє знімати все що відбувається на робочому столі або його частині. Причому можна добавляти виноски та звукові коментарі. Відображаються натискання мишки. В платній версії крім того відображаються подвійні клацання мишки та натискування клавіш і їх комбінацій. Весь матеріал можна експортувати в різних форматах. Що характерно для цієї програми то це висока, можна сказати 100%, якість зображення. Легка в користуванні. Можна створювати будь-які демонстрації. А для любителів відеомонтажу відзняті фільми це непочатий край роботи по вдосконаленню. Можливо хто користувався цією програмкою чи аналогічною і має певні напрацювання відгукніться. Агов!!!
W-w-W Дата: Ср, 23.01.2008, 11:06 | Повідомлення № 6





В мою школу з відділу освіти прийшло 2 книги по інформатиці в кожній диск по інформатиці. як намене матеріал на дисках непоганий там і тестуюча система W, і частково методика, теорія, план-коннспекти, структурні елементи план-конспетів, дидактика і ще дещо. автор книги Л.Забродська Інформатика 8-11(12) кл. навчально-методичний посібник, видавництво Дієз-продукт, так само називається і диск.

Шановні колеги можливо хтось працював з даним програмним продуктом, прошу поділитися враженнями

mouse Дата: Ср, 23.01.2008, 11:49 | Повідомлення № 7
Ветеран спілкування
Повідомлень: 2025
Нагороди: 4
Рейтинг: 62
Quote (Yura_Shrol)
До речі, щодо навчальних фільмів. Надибав в інтернеті цікаву програмку "uvScreenCamera". Вона дозволяє знімати все що відбувається на робочому столі або його частині. Причому можна добавляти виноски та звукові коментарі. Відображаються натискання мишки. В платній версії крім того відображаються подвійні клацання мишки та натискування клавіш і їх комбінацій. Весь матеріал можна експортувати в різних форматах. Що характерно для цієї програми то це висока, можна сказати 100%, якість зображення. Легка в користуванні. Можна створювати будь-які демонстрації. А для любителів відеомонтажу відзняті фільми це непочатий край роботи по вдосконаленню. Можливо хто користувався цією програмкою чи аналогічною і має певні напрацювання відгукніться. Агов!!!

Це все добре! Але щоб створити навчальний фільм - потрібно написати до нього сценарій, особливо в тих випадках, коли він буде озвучений! Пробував сам. Цим потрібно окремо займатися. Тяжка праця. Захватити екран це тільки 20% справи.

Yura_Shrol Дата: Пт, 25.01.2008, 12:41 | Повідомлення № 8
Знаток супутникового інету
Повідомлень: 613
Нагороди: 2
Рейтинг: 61
Quote (mouse)
Але щоб створити навчальний фільм - потрібно написати до нього сценарій

А план уроку це не сценарій? А те, що ви говорите на уроці не озвучка? Тільки це потрібно зробити самому за комп'ютером, з мікрофоном. На кожному уроці треба щось продемострувати, прокоментувати. То чому це не зробити раз, а потім, підкоригувавши чи ні, показати учню.
Цілий фільм створювати я думаю не потрібно. Навіть погано. Потрібно створювати окремі фрагменти. Наприклад: як змінити шрифт, як змінити розмір шрифту, як змінити колір (три окремі фрагменти) і т.ін. Це все помістити в презентацію. А учень, відповідно до своїх знань та умінь, переглянети тільки те, що вважає за потрібне. А те, що знає, пропустить. Автоматично вирішується питання диференціації. Знаючі учні справляться скоріше, і будуть мати час на додаткові завданя чи ще щось.
Крім того. Маленькі фрагменти легше замінити, якщо вони виявилися невдалими. Або з часом виникла необхідність поміняти сценарій (план) уроку.
Newbie Дата: Пт, 25.01.2008, 19:32 | Повідомлення № 9
Хелпер
Повідомлень: 1412
Нагороди: 9
Рейтинг: 91
Quote (Yura_Shrol)
Потрібно створювати окремі фрагменти. Наприклад: як змінити шрифт, як змінити розмір шрифту, як змінити колір (три окремі фрагменти) і т.ін. Це все помістити в презентацію.

о, це варіант! я якраз думала як "відзнятий" матеріал подати - у вигляді списку тем якось не хотілось, а у формі презентації з можливістю переходу до фрагменту - те що треба! гарна ідея!
тільки з озвучкою не получиться - в школі нема навушників для учнів. хоча мабуть можна буде пропонувати подібні уроки для учнів, які пропустили тему - на диску наприклад як домашнє опрацювання... треба буде подумати!
ihor_hontar Дата: Пт, 25.01.2008, 21:11 | Повідомлення № 10
Досвідчений вчитель
Повідомлень: 279
Нагороди: 0
Рейтинг: 13
Quote (Newbie)
тільки з озвучкою не получиться - в школі нема навушників для учнів. хоча мабуть можна буде пропонувати подібні уроки для учнів, які пропустили тему - на диску наприклад як домашнє опрацювання... треба буде подумати!

А подайте ідею учням! Вони вийдуть з положення. Я сам цього не підозрівав, що деякі мої сьогоднішні випусники самостійно пробують створювати фільми. Зробили фільм: "Шкільні приколи", "Новорічний вечір", та може ще якійсь, що я не знаю. А якщо їх взяти під контроль і відредагувати сценарій чи за конспектом уроку, то я думаю має вийти щось хороше.
Yura_Shrol Дата: Сб, 26.01.2008, 01:40 | Повідомлення № 11
Знаток супутникового інету
Повідомлень: 613
Нагороди: 2
Рейтинг: 61
Quote (Newbie)
тільки з озвучкою не получиться - в школі нема навушників для учнів

Можна і без навушників. Добавляти текстові коментарі. Але, по-перше, учні не дуже люблять читати, а по-друге, при озвучці одночасно працюють і очі і вуха. Загальний об'єм прийнятої інформації різко збільшується.
Запропонуйте учням приносити на урок свої навушники. Я думаю це також вихід.
От тільки як бути, коли за одним комп'ютером сидить декілька учнів???
Newbie Дата: Сб, 26.01.2008, 10:46 | Повідомлення № 12
Хелпер
Повідомлень: 1412
Нагороди: 9
Рейтинг: 91
Quote (Yura_Shrol)
От тільки як бути, коли за одним комп'ютером сидить декілька учнів???

з цією проблемою я вже стикнулась коли спробувала використовувати програму навчання 10-пальцевого друку! і насправді це проблема - персональний комп*ютер на роботу в 4-6 рук не розрахований sad
така презентація може бути виходом якщо служить суто як нагадування -як виконати ту чи іншу дію. тобто я спершу всім пояснюю, а потім хто забувся може підглянути без мого підходу, тоді й звук не сильно критичний
Yura_Shrol Дата: Нд, 27.01.2008, 01:12 | Повідомлення № 13
Знаток супутникового інету
Повідомлень: 613
Нагороди: 2
Рейтинг: 61
Quote (Newbie)
тобто я спершу всім пояснюю

Я так розумію, що Ви пояснюєте з використанням показу робочого стола Вашого комп'ютера на комп'ютерах учнів.
А як при цьому реагують ті учні, які це вже знають, і ті, які "не доганяють". На кого потрібно орієнтуватися при поясненні?
Можливо у Вас підібрані класи з учнями приблизно одного рівня знань. А от у мене - асорті. Не хочеться, щоб урок був нудний (для тих хто знає), і незрозумілим (хто незнає).
Newbie Дата: Нд, 27.01.2008, 11:40 | Повідомлення № 14
Хелпер
Повідомлень: 1412
Нагороди: 9
Рейтинг: 91
Quote (Yura_Shrol)
Я так розумію, що Ви пояснюєте з використанням показу робочого стола Вашого комп'ютера на комп'ютерах учнів.
А як при цьому реагують ті учні, які це вже знають, і ті, які "не доганяють".

так, я пояснюю за допомогою програми NetSupportSchool. якщо різниця між учнями класу дуже велика, то пояснюю індивідуально, загальну презентацію пропускаю, хіба лиш основні моменти. частіше все-таки пояснення не завадить усім, а якщо двоє-троє підстрибують на стільцях від нетерпіння - дозволяю їм самим коментувати мої дії, "підказувати" що робити далі для того, щоб досягнути того чи іншого ефекту чи результату.
при цьому практично завжди є ті, хто все це вміє, вони отримують більше завдань чи більші завдання. є більшість класу - яка власне все встигає опанувати на уроці. і є учні, яким це дуже складно дається - їм показую і пояснюю додатково (от для них би такі відео-підказки були б найбільш корисні).

п.с.чомусь повідомлення додалось двічі - виправлено

Відредаговано: Newbie - Нд, 27.01.2008, 11:41
W-w-W Дата: Пн, 28.01.2008, 03:50 | Повідомлення № 15





Quote (Yura_Shrol)
Я так розумію, що Ви пояснюєте з використанням показу робочого стола Вашого комп'ютера на комп'ютерах учнів.
А як при цьому реагують ті учні, які це вже знають, і ті, які "не доганяють". На кого потрібно орієнтуватися при поясненні?
Можливо у Вас підібрані класи з учнями приблизно одного рівня знань. А от у мене - асорті. Не хочеться, щоб урок був нудний (для тих хто знає), і незрозумілим (хто незнає).

да це проблема серйозна, не вистачає ПК, одні учні краще знають інші гірше, але мусим якось викручуватись,як на мене треба таких учнів, які гарно знають пк садить за 1 пк побільше і давати серйозні завдання, щоб аж сіра речовина починала рухатись, а працювати з переважною кількістю дітей, які слабенько знають пк
Форум інформатиків » РОЗДІЛ V: ПРОГРАМНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ » 5.2 Реально корисний софт » Навчальне педагогічне програмне забезпечення
  • Сторінка 1 з 4
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • »
Пошук:


© Форум інформатиків України, 2007-2018.