Пн, 27.09.2021, 22:06
Форум інформатиків України
Головна Реєстрація Вхід
Вітаю Вас, Гість · RSS
Вітання на форумі
Незнайомець
Вітаємо на форумі,
Незнайомцю!

 
зареєструйтесь
Перед реєстрацією обов’язково прочитайте:
Оновлення Учасники Пошук
Особисті повідомлення
Видавництво ’’Аспект’’ Видавництво

  • Сторінка 2 з 3
  • «
  • 1
  • 2
  • 3
  • »
Модератор форуму: Ktara, Bandalak, НІКОЛЯ, volevikt  
Форум інформатиків » РОЗДІЛ I: ІНФОРМАТИКА, ПРОБЛЕМИ, ОБГОВОРЕННЯ, ВИРІШЕННЯ » 1.1 Запитання та відповіді (FAQ) » Проблема організації доступу до папок (Як зробити папки для кожного учня персональними?)
Проблема організації доступу до папок
Ktara Дата: Вт, 04.12.2007, 14:23 | Повідомлення № 1
Перспективна вчителька
Повідомлень: 4299
Нагороди: 38
Рейтинг: 376
Доброго дня!
Спробую описати проблему. В одному класі працює декілька викладачів (+ 1 завідуючий кабінетом). Учні створюють свої папки і зберігають в ніх роботи. Приходять інші групи і можуть "навести лад" в папках (видаляють, змінюють, переміщують і т.д.) Допоможіть, як можна захисти папки від таких дій. ОС - Windows Me
Дякую


[admin]Шановні форумчани!!!!!
Повідомлення, які не відповідають темі або несуть некорисний зміст будуть видалятись без попередження!!!


Відредаговано: WWW - Ср, 04.06.2008, 01:16
KulAlex Дата: Пт, 01.02.2008, 12:38 | Повідомлення № 16
Знаток програмування
Повідомлень: 326
Нагороди: 6
Рейтинг: 19
Quote (KulAlex)
Як можна обійти, взнати, стерти пароль на BIOS AMI? Батарейка, перемичка, стандартні паролі не проходить.

Ніхно не хотів допомогти, сам вирішив цю проблему. Якщо скласти програму (Pascal, Ассемблер і т.д.) яка змінює контрольні суми біоса, то при перезавантажені біос знайде помилку і прочитає свої стандартні дані, в яких немає ніяких паролів. Приклад програми на Turbo Pascal.

begin
port[$70]:=$2E;
port[$71]:=$00
end.

Чому $2E і $00, просто так. Чому port вда рази, можна і один, але якщо співпало значення, то нічого небуде, а два перестраховка.

Відредаговано: KulAlex - Пт, 01.02.2008, 12:38
Spirit Дата: Нд, 10.02.2008, 23:50 | Повідомлення № 17
Сис.адмін
Повідомлень: 408
Нагороди: 1
Рейтинг: 25
Я описал решение с блокировкой действий учеников в теме Операційні системи (Раздел 5.1)

Можно всё очень красиво организовать!

Varkan Дата: Пн, 11.02.2008, 14:04 | Повідомлення № 18
Викладач ВУЗу
Повідомлень: 425
Нагороди: 0
Рейтинг: 6
Quote (KulAlex)
Як можна обійти, взнати, стерти пароль на BIOS AMI? Батарейка, перемичка, стандартні паролі не проходить.

можна також обнулити біос або перепрограмувати його (в залежності чи передбачено обнулення біосу).
щоб перепрограмувати біос потрібно знайти спеціальну програму (ввв.гугле.ру)

Spirit Дата: Чт, 14.02.2008, 23:25 | Повідомлення № 19
Сис.адмін
Повідомлень: 408
Нагороди: 1
Рейтинг: 25
Описал полностью решение проблемы в РОЗДІЛ V: ПРОГРАМНЕ ТА АПАРАТНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ » 5.4 Адміністрування Windows засобами самої ОС » Ограничение прав доступа учеников
amprig Дата: Пн, 18.02.2008, 23:19 | Повідомлення № 20
Часто заходить...
Повідомлень: 52
Нагороди: 0
Рейтинг: 0
Для сохранения неочень больших файлов каждый ученик может иметь свою дискету и сдавать ее после урока. Но всё чаще мне кажется небольшие работы проверять прямо на уроке и файлы удалять, не хранить, так как следующий класс обязательно воспользуется уже готовой работой. А вообще папки учеников именованые, дети закреплены за машиной поэтому кто работал на какой машине не так сложно определить, мы с коллегой это делаем, и тогда ....
Spirit Дата: Пн, 18.02.2008, 23:30 | Повідомлення № 21
Сис.адмін
Повідомлень: 408
Нагороди: 1
Рейтинг: 25
Quote (amprig)
каждый ученик может иметь свою дискету

У современных дискет есть свойство быстро сыпаться! Так что долго инфу на них не выйдет хранить, да и после 1 записи моежт загнуться... бывало.

Quote (amprig)
небольшие работы проверять прямо на уроке и файлы удалять

С небольшими работами, думаю так все делают, но ведь есть и большие и тогда надо искать выход из ситуации!

Quote (amprig)
следующий класс обязательно воспользуется уже готовой работой

Для этого и описываем программы, настойки на этом форуме, это проблема, ее надо решать, вариантов решения много!

Yura_Shrol Дата: Вт, 19.02.2008, 01:18 | Повідомлення № 22
Знаток супутникового інету
Повідомлень: 674
Нагороди: 7
Рейтинг: 99
Особисто я практикую такий спосіб. Завдання для практичної роботи знаходиться на центральному комп'ютері і відкритий мережевий доступ тільки для читання. Результати виконання роботи учні змушені записати також на центральний комп'ютер але уже в іншу папку (назвемо їх "Завдання" і "Результати"), яка має повний доступ. Після уроку вміст папки переміщається в папку із закритим мережевим доступом (називаю її по даті створення "190208"). А потім вже, коли є вільний час, переглядається її вміст. Не потрібно "лазити" по учнівських машинах, чи перетягувати результати через системи віддаленого адміністрування. Дискети - це взагалі щось із чимось. Не використовую зовсім. Дисководи заросли павутиною. biggrin
Spirit Дата: Вт, 19.02.2008, 11:06 | Повідомлення № 23
Сис.адмін
Повідомлень: 408
Нагороди: 1
Рейтинг: 25
Quote (Yura_Shrol)
Результати виконання роботи учні змушені записати також на центральний комп'ютер але уже в іншу папку (назвемо їх "Завдання" і "Результати"), яка має повний доступ

1-ый аспект
Если один ученик делает задание быстрее, то другой может зайти в папку результатов и вытащить оттуда готове задание, если разные варианты, то по готовому проще переделать под свой вариант, чем создавать заново.

2-ой аспект
Один ученик может зайти в эту папку и вытереть задание другого ученика, что вообще неприемлемо!

Для этого на папку, в которую они записывают результаты, нужно устанавливать не полные права, а право на чтение содержимого + право на запись, а права на чтение и удаление не разрешать.
В результате и перемещать ничего не надо, оно лежит в одном месте и всё тут.

Yura_Shrol Дата: Ср, 20.02.2008, 01:58 | Повідомлення № 24
Знаток супутникового інету
Повідомлень: 674
Нагороди: 7
Рейтинг: 99
Якщо мої учні стануть настільки шустрими, щоб здійснити 1-й та 2-й аспект - тоді прийдеться використати інші методи доступу. А пока вони дуже раді, коли побачили свої результати на центральному комп'ютері і про інше, увы, не здогадуються!..

Добавлено (20.02.2008, 01:58)
---------------------------------------------

Quote (Spirit)
Для этого на папку, в которую они записывают результаты, нужно устанавливать не полные права, а право на чтение содержимого + право на запись, а права на чтение и удаление не разрешать.

Так на наступний раз і зроблю!!!


Відредаговано: Yura_Shrol - Ср, 20.02.2008, 01:58
Spirit Дата: Пн, 25.02.2008, 23:06 | Повідомлення № 25
Сис.адмін
Повідомлень: 408
Нагороди: 1
Рейтинг: 25
Quote (Yura_Shrol)
Якщо мої учні стануть настільки шустрими, щоб здійснити 1-й та 2-й аспект

Ну пока не сообразили, то действительно можно сильно не заморачиваться с правами доступа! Проблемы надо решать по мере их поступления smile

W-w-W Дата: Пн, 10.03.2008, 05:56 | Повідомлення № 26





Для приховування папок можна використовувати програму HIDE FOLDER, а також з деяких папок закрити доступ, щоб в мережі їх не було видно, в них помістити практичні, якщо щось трапиться з даними в папці, то вчитель знає хто де сидів і чим займався.
bochik Дата: Пн, 10.03.2008, 20:51 | Повідомлення № 27
Часто заходить...
Повідомлень: 82
Нагороди: 0
Рейтинг: 5
якщо поєднати способи описані Spirit + Yura_Shrol, то виходить цілком класна політика безпеки, просто супер, до речі, в мене все організовано так, що на вчительському компі є папочка Transferrrrr , де папки поділені на ВХІДНІ І ВИХІДНІ для кожної паралелі з правом відповідно тільки запису і тільки читання, а сама папка прописана таким собі диском Z для компів учнів, саме тому не потрібно учням навіть говорити про мережу, а тілки: "запишіть результати на диск Z в таку-то папку".
(с) розроблено разом із Spirit , працює з нового року дуже вдало і ПРОДУКТИВНО, жодних глюків
LAM85 Дата: Нд, 30.03.2008, 21:35 | Повідомлення № 28
Я тут недавно...
Повідомлень: 44
Нагороди: 0
Рейтинг: 1
Quote (Sasyk)
Поставте, навіть, radmin і дивіться куди лізе той чи інший користувач!!!

Вибачте вчитель не буде сидіти цілий урок і спостерігати за учнями, вони як захочуть напакостити вчителю чи якокомусь учню то вчитель невслідкує.
W-w-W Дата: Пт, 30.05.2008, 17:46 | Повідомлення № 29





дійсно важко прослідкувати за діями учнів. але коли раз наказати. то не так лізтимуть куди нетреба
Боря Дата: Чт, 11.09.2008, 15:23 | Повідомлення № 30
Я тут недавно...
Повідомлень: 23
Нагороди: 1
Рейтинг: 0
Quote (WWW)
дійсно важко прослідкувати за діями учнів. але коли раз наказати. то не так лізтимуть куди нетреба

Не дуже теперішні учні бояться покарання, особливо якщо за якусь провину деректор їх чаєм напуває. От так.
Форум інформатиків » РОЗДІЛ I: ІНФОРМАТИКА, ПРОБЛЕМИ, ОБГОВОРЕННЯ, ВИРІШЕННЯ » 1.1 Запитання та відповіді (FAQ) » Проблема організації доступу до папок (Як зробити папки для кожного учня персональними?)
  • Сторінка 2 з 3
  • «
  • 1
  • 2
  • 3
  • »
Пошук:


© Форум інформатиків України, 2007-2021.