Ви зареєструвались на форумі сайту "Всеукраїнський форум вчителів інформатики" і автоматично стали одним із учасників форуму. Якщо ви будете активні і наберете 20 повідомлень і вони будуть корисними + пришлете на ел. пошту informatics@ukr.net корисний матеріал по інформатиці (відкриті уроки, практичні роботи, плани-конспекти, ел. посібники, презентації тощо), то будете переведені в групу "VIP-користувачі", і після цього зможите завантажувати файли з форуму та завантажувати на форум власні. Тобто ви отримаєте доступ до Приватного форуму. Будь-ласка, пишіть відповіді строго по темі, без відхилень.
СТАНЬТЕ АКТИВНИМ УЧАСНИКОМ, НЕ ЗАЛИШАЙТЕСЬ БАЙДУЖИМ ДО ПРОБЛЕМ РОЗВИТКУ ІНФОРМАТИКИ. РАЗОМ МИ ДОСЯГНЕМО ПОЗИТИВНИХ РЕЗУЛЬТАТІВ І ПІДНІМЕМО ІНФОРМАТИКУ НА НОВИЙ ЩАБЕЛЬ РОЗВИТКУ.
Також вам потрібно знати, що ви можете створювати теми в існуючих підрозділах, проте не можете створювати самих підрозділів та розділів Якщо тема актуальна і вона підходить до якогось підрозділу, будь-ласка створіть її і швидше отримаєте доступ в Приватний форум. Якщо ж ви хочете на цьому форумі побачити ще якість розділи та підрозділи, окрім існуючих, напишіть про це в темі "Які розділи, підрозділи та теми ви хотіли бачити на форумі? і адміністратори їх створять. Також ви можете стати модератором даного форуму, якщо наберете більше 200 повідомлень. Модератори мають можливість управління форумом і сайтом. Отож, будьте активні.
[admin]Шановні форумчани!!!!! Повідомлення, які не відповідають темі або несуть некорисний зміст будуть видалятись без попередження!!!
SPL, не хвилюйтесь стосовно кількості набраних повідомлень, незабаром приватний форум стане відкритим для всіх користувачів, і це ми для того робим, щоб вам було легко й зручно вибирати те, що потрібно для роботи, а матеріалу повірте чимало буде виставлено!
SPL Может я вам помогу с этим. Не желаете представится, или мне представить вас, вот смеху будет .
Ірино не потрібно так реагувати, ми в курсі шо до чого Не потрібно ніяку інформацію поки розголошувати нам теж цікаво що буде дальші. Розумієте, не всі вірять в те що подвійна реєстрація не можлива Або можлива тільки з цікавості що користувач спробує утнути цого разу;)
Вітаю! Чи є обов'язковим проведення контрольних робіт з інформатики? Чи існує взагалі поняття "Підсумкова контрольна робота за І семестр (або за рік)". Якими керуватися при цьому нормативними документами? Дякую.
В середній та старшій школі контрольних як таких взагалі не існує. Це вже не говорячи про семестрові та річні контрольні. Більше того в 5-7 класах та 10 класі немає практичних робіт як окремого виду роботи на уроці, а є індивідуальна робота учня за комп'ютером на кожному уроці. Але вчитель за власним бажанням може запланувати контрольні роботи і їх проводити. В якому вигляді? Це ваша власна справа. Я так і роблю. Керуватися треба освітніми програмами МОНу та методичними рекомендаціями МОНу. Все це розміщено на їхньому сайті. Знизу розмістив "витяг" із методичних рекомендацій по інформатиці. Більше інформації на сайті МОН.
Звертаємо увагу на те, що хоча з програмивилучені розділи узагальнення та повторення матеріалу, а також резервні години, учитель може передбачити необхідний, на його думку, час для повторення як на початку, так і наприкінці навчального року або семестра (триместра).
Оцінюваннянавчальних досягнень учнів Варто враховувати, що впровадження компетентнісного підходу зумовлює переосмислення технологій контролю й оцінювання: з оцінювання предметних знань, умінь і навичок до оцінювання компетентностей, зокрема готовності і здатності учнів застосовувати здобуті знання і сформовані навички у своїй практичній діяльності. Тепер об’єктом оцінювання навчальних досягнень учнів з інформатики єрівень розвитку їх компетентностей, які інтегрують знання, вміння, навички, досвід творчої діяльності та емоційно-ціннісне ставлення до навколишньої дійсності. При оцінюванні навчально-пізнавальної діяльності учнів варто збалансовано оцінювати всі три компоненти, що відповідають складникам компетентності: діяльнісний (діяльність/уміння), знаннєвий (знання), ціннісний (ставлення). Навчальна програма розрахована на те, що при вивченні кожної теми формуються як технологічні навички/уміння, так і ціннісне ставлення до сучасних інформаційних технологій та їх впливу на суспільство та особистість. Знаннєвий складник включає перелік обов’язкових термінів і понять, якими учень оперуватиме після вивчення кожної теми. Формами оцінювання в інформатиці можуть бути: · виконання завдань практичного змісту; · тестування за допомогою програмних засобів абоонлайнових сервісів; · врахування особистих досягнень в опануванніінформаційних технологій; · співбесіда (інтерв’ю) як доповнення дотестування або практичної роботи; · взаємоконтроль учнів у парах або групах тасамооцінка.