у нас в школе все получилось как всегда у нас в стране - хотели как лучше, а вышло как всегда. директор мне говорит - ты ж помогала в прошлом году, сделай как тот раз, а задания будут на следующей неделе. и так уже три учителя прошли обучение (я третья). в прошлом году проект был сделан мною за один вечер. так вот и вопрос нам всем - есть ли смысл в такой работе??????????
Шановні форумчани!!!!! Повідомлення, які не відповідають темі або несуть некорисний зміст будуть видалятись без попередження!!!
Відредаговано: Махновець_Ігор - Sa, 28.03.2009, 18:26
Пройшла навчання за програмами "Партнерство у навчанні", "Intel навчання для майбутнього" та "Основи веб-дизайну". Вважаю, що на даному етапі більш корисним є проведення тренінгів за програмою "Партнерство у навчанні", так як саме ця програма дає можливість щось навчитися, а не створювати з нічого щось (Intel). На сьогоднішній день є багато вчителів, для яких є проблемою створення презентації, побудова діаграми і таке інше. Провела навчання за цією програмою для 36 вчителів району (24 вчителя-предменика та 12 вчителів-інформатиків). Переконалася, що для них це дійсно "ковток повітря". Щодо Intel. Не можу сказати, що проходження тренінгу за цією програмою було для мене особисто корисним. "Добиває" штучність та змушування працювати за проектними технологіями. Окрім того, сумніваюся, що хтось потім застосовує цей проект-портфоліо в повному обсязі.
Як радує, що є люди, які розуміють проблеми освіти і визнають їх, а не закривають очі та вперто доводять своє!
Якщо пішла така розмова про за ці тренінги то як каже один мій друзяка "Бабло перемагає добро". І вся ця навчальна компанія (тренінги) корпорації "інтель", в нашому випадку чистої води фількіна грамота. Не кажу, що це всесвітня таємна змова, але: 1. «Бізнесь» ніколи просто так не роздає гроші (оплата за створення програм та проведення тренінгів) 2. «Бізнесю» потрібна більше сірої маси майбутніх споживачів, а не високоякісних працівників. 3. Більшість викладачів які пройшли тренінг взагалі не мають поняття в ПК та програмному забезпечені, а й тому що у них хотіли на цих тренінгах
[u]
тому що: 1. Вам як і мені «бізнесь» ніколи не давав і не дасть просто так грошей. А якщо і дасть то розрахунком майбутнього повернення з тисячними процентами. 2. Ще років 10-15 тому учні вчились краще (якісніше було викладання), навч. програма не була такою перевантаженою. Був елементарний порядок на уроках, бо була повага до викладача. Немає зараз і матеріальної бази, літератури, тех.. засобів. Що зараз твориться з освітою на Україні? 3. В добровільно-примусовому порядку вчителів які не петрають в комп’ютерах відправляють на ці тренінги, де вони змушені вигадувати якісь там опитування на тему яка висмоктана з пальця. А у них стоси неперевірених зошитів, скоро батьківські збори і інші реалії життя.
Я не проти цих тренінгів, за умови їхньої добровільності. Нетреба робити з вчителів варятів.
P.S. Модератора форуму прошу провести голосування на тему потрібності тренінгів від компанії інтел
Якщо пішла така розмова про за ці тренінги то як каже один мій друзяка "Бабло перемагає добро". І вся ця навчальна компанія (тренінги) корпорації "інтель", в нашому випадку чистої води фількіна грамота.
Ну це ви вже загнули. Розумна людина здатна з курсів винести раціональне зерно, інша справа, якщо ця людина НЕ ХОЧЕ цього роботи. Так для такої людини - хоч "бісер метай", толку буде мало
З 2003 року викручувався від програми. В цьому році направили на курси. Виявляється попав на тренінг.
Quote (tchernikova_l)
Никто не обязывает проводить тренинги только на Офисе. Проводите на ОпенОфисе, СтарОфисе или еще на чем угодно.
На заглавній сторінці модуля 1 вказані програмні засоби. Цитую Модуль 1.03 Останнє речення першого абзацу. "основне ваше завдання - розробити навчальний Проект і відповідні навчальні, методичні та дидактичні матеріали, що створююються за допомогою компютерних програм Microsoft" І де ж тут вибір?
Міжнародний конкурс анімованих історій "Жили-Були"
Програма Intel® "Навчання для майбутнього" запрошує шкільні команди з різних куточків України та країн СНД взяти участь в міжнародному конкурсі анімованих історій "Жили-Були". Конкурс проводиться з 15 травня до 30 жовтня 2010 р. Умови та подробиці конкурсу на сайтi. В кожній області та в кожному районі є власні, унікальні історії – це легенди, міфи, бувальщини, та ін., які передаються з покоління в покоління. Ми пропонуємо команді-учаснику розповісти ці історії у різних форматах: - у вигляді анімованого ролику, знятого за технологією Stop Motion; - у вигляді історії, створеної за допомогою технології Scratch; - у вигляді фото-історії. Всі команди отримають дипломи від Програми® "Навчання для майбутнього". Роботи-переможці в кожній номінації отримають в подарунок цифрові фотоапарати. В кінці року найкращі ролики будуть продемонстровані на щорічній конференції навчальних ініціатив Intel. Під час конкурсу учасники пройдуть навчання: вебінар із Скретч-технології, відео-майстер-клас із Stop Motion, які підготують та проведуть експерти конкурсу.
Как по мне, так от Интела в Украине мало толку. Ну нет в каждом классе проектора, чтоб показывать презентации. Ну нет в каждом классе компа, чтоб на уроке пользоваться матералами Интернета ну и т д. Я уже не говорю как учителя проходят эти курсы. Как и все под давлением - абы сдать, абы получить бумажку о прохождении. Ко мне многие из них обращались чтоб я сделал им задания. Я делал, они сдавали.
Как по мне, так от Интела в Украине мало толку. Ну нет в каждом классе проектора, чтоб показывать презентации. Ну нет в каждом классе компа, чтоб на уроке пользоваться матералами Интернета ну и т д. Я уже не говорю как учителя проходят эти курсы. Как и все под давлением - абы сдать, абы получить бумажку о прохождении. Ко мне многие из них обращались чтоб я сделал им задания. Я делал, они сдавали.
Проводив уже декілька тренінгів. Дійсно все так проходить як описано або робиться проект за одну ніч. Хоча насправді, задумано зовсім для іншого, але в наших умовах виходить як завжди!
З досвіду - із 25 вчителів школи, які пройшли тренінги тільки трьох навернуло на комп’ютер.Причин різні - у дітей/внуків з’явився ПК, самі купили (2005 рік -"круто" було) . Зараз вони на висоті, інтерактивні технології, семінари і т.п. Решта ж - "страшний сон" для отримання бумажки, і зараз бояться підходити .... Хоча , Ви кожен бували на районних семінарах (м/о). Вибачте - тошнить від отих презентацій (ДИВИМОСЯ НА ЕКРАН - ІЗ ЯКОГО ЧИТАЄМО ТЕКСТ)... А як 5-8 доповідачів ?
З досвіду - із 25 вчителів школи, які пройшли тренінги тільки трьох навернуло на комп’ютер.Причин різні - у дітей/внуків з’явився ПК, самі купили (2005 рік -"круто" було) . Зараз вони на висоті, інтерактивні технології, семінари і т.п. Решта ж - "страшний сон" для отримання бумажки, і зараз бояться підходити ....
От тому такі і тренінги, що робиться для "бумажки" та для звіту освітянських чиновників один перед одним. Нехай зроблять моніторинг тих, що пройшли тренінг і визначать справжній рівень вчителів, а після того хай знімуть зарплати з чиновників, що звітували про успішне оволодіння тренінгом. Тоді б напевно курси проводилися по іншому!
Інтел - навчання для майбутнього, це не для того, щоб за 50 годин навчити працювати за ПК! Зовсім ні. Не будемо ідеалістами, та не будемо вважати, що взагалі можливо. Для мене це перш за все різні форми роботи, різні прийоми, які можна застосовувати на уроках.
Проводив уже декілька тренінгів. Дійсно все так проходить як описано
Quote (gry)
із 25 вчителів школи, які пройшли тренінги тільки трьох навернуло на комп’ютер.
Quote (mouse)
Не будемо ідеалістами, та не будемо вважати, що взагалі можливо.
Провів (звичайно, з напарниками) 4 тренінги: 2 обласні, 2 районні. Після районних принаймні 4 вчителів через деякий час взяли у своїх школах години інформатики. Може перестарався?