Сб, 18.11.2017, 21:24
Форум інформатиків України
Головна Реєстрація Вхід
Вітаю Вас, Гість · RSS
Вітання на форумі
Незнайомець
Вітаємо на форумі,
Незнайомцю!

   
зареєструйтесь
Перед реєстрацією обов’язково прочитайте:
Оновлення Учасники Пошук
Особисті повідомлення
Видавництво ’’Аспект’’ Видавництво

Сторінка 5 з 7«1234567»
Модератор форуму: Bandalak, Ktara, НІКОЛЯ, volevikt 
Форум інформатиків » РОЗДІЛ VIІІ: ОБМІН ДОСВІДОМ (УРОКИ, ФАКУЛЬТАТИВИ, ПОЗАКЛАСНА РОБОТА) » 8.8 Всебічна обізнаність сучасного інформатика » Intel - навчання для майбутнього (есть ли смысл?)
Intel - навчання для майбутнього
JKMZ Дата: Сб, 28.03.2009, 14:56 | Повідомлення № 1
Часто заходить...
Повідомлень: 85
Нагороди: 0
Рейтинг: 1
у нас в школе все получилось как всегда у нас в стране - хотели как лучше, а вышло как всегда. директор мне говорит - ты ж помогала в прошлом году, сделай как тот раз, а задания будут на следующей неделе.
и так уже три учителя прошли обучение (я третья). в прошлом году проект был сделан мною за один вечер.
так вот и вопрос нам всем - есть ли смысл в такой работе??????????

Шановні форумчани!!!!!
Повідомлення, які не відповідають темі або несуть некорисний зміст будуть видалятись без попередження!!!


Відредаговано: Махновець_Ігор - Сб, 28.03.2009, 18:26
Newbie Дата: Нд, 29.03.2009, 22:44 | Повідомлення № 61
Хелпер
Повідомлень: 1412
Нагороди: 9
Рейтинг: 91
Ковальчук_Олександр, вам мабуть теж веб-мані капають B)
Quote (Махновець_Ігор)
вони придумані і все!

вони не придумані, але спричинені не програмою Інтел, а місцевими органами управління освітою, які не спромоглись чесно дотриматись взятих на себе зобов*язань
W-w-W Дата: Нд, 29.03.2009, 22:52 | Повідомлення № 62





Quote (swetikccc)
А вот эти проблемы решать Вам, а не дворнику дяде Пете Вчитель повинен навчати , а не вирішувати проблеми які штучно Ви і створюете Ваша роль дослухатися до проблем простих вчителів, і оперативно їх вирішувати.

swetikccc, так перекрутила ж, сама є представником Запорізького інституту післядипломної освіти, а займається балачками і стверджує, що вчителі повинні самі все вирішувати, якщо інші не можуть.
W-w-W Дата: Нд, 29.03.2009, 22:54 | Повідомлення № 63





Quote (Newbie)
вони не придумані, але спричинені не програмою Інтел, а місцевими органами управління освітою, які не спромоглись чесно дотриматись взятих на себе зобов*язань

Ось нормально людина відповіла, Newbie,
Так чому Чернікова закриває очі на це, стверджує, що все гуд???? не може відповісти, лише закручує і усугубляє проблему!!!

tchernikova_l, гляньте на темку:

Quote (JKMZ)
директор мне говорит - ты ж помогала в прошлом году, сделай как тот раз, а задания будут на следующей неделе. и так уже три учителя прошли обучение (я третья)

напевно Інтел підтримує таку програму, яка проходить саме так в більшості регіонів України! Все класно!

Вигідно шановні, вигідно!!!

Ogorodets Дата: Нд, 29.03.2009, 23:02 | Повідомлення № 64
Назавжди з нами
Повідомлень: 834
Нагороди: 1
Рейтинг: 42
Quote (Махновець_Ігор)
Вигідно шановні, вигідно!!!

Еще бы. Через сколько рук бабло пройдет, пока продукт дойдет до конечного потребителя...
Newbie Дата: Нд, 29.03.2009, 23:12 | Повідомлення № 65
Хелпер
Повідомлень: 1412
Нагороди: 9
Рейтинг: 91
Махновець_Ігор, мерсі :)

але ви не рівняйте - всюди своя ситуація. може в Запоріжжі все добре? я не знаю, я там не була :) але знаю, як все починалось у Львові . зараз - без поняття, не хотіла брати в цьому участі. але сподіваюсь ситуація змінилась на краще. знаю, що є чудові тренери, які їздять по Україні, і є їхні задоволені слухачі, які реалізують проекти. і є протилежні випадки, коли під назвою Інтела читають бозна-що...
так давайте з*ясуємо - де програма працює, а де - ні.
чи хочете сказати, що вся ця програма взагалі туфта, профанація, створена для заробітку компанії Інтел, Майкрософт, МОНу, .... ще кого? з неї ж можна взяти стільки корисного!

W-w-W Дата: Нд, 29.03.2009, 23:24 | Повідомлення № 66





Quote (Newbie)
так давайте з*ясуємо - де програма працює, а де - ні.

Я нічого не рівняю, просто пишу про проблеми нашого району, різна підготовленість вчителів, і це проблема. Ніхто з тренерів не хоче тратити час на навчання основ інформатики тим вчителям! І вони не знають, що робити далі, адже як рухатись далі, а Чернікова бере все по Запоріжжю і не визнає проблем!!! Я пояснив, що люди в нас не вміють на пк працювати, нето що в неті щось шукати, а вона мені про проекти в 30р, що нафіг нет?
Я нічого не маю проти цих курсів Інтел, головне, щоб вони дали користь людям, а не відштовхували, як в нас!!!
А раз Чернікова так говорить, то є якісь підстави на це!!
tchernikova_l Дата: Нд, 29.03.2009, 23:33 | Повідомлення № 67
Я тут недавно...
Повідомлень: 27
Нагороди: 0
Рейтинг: 8
[
Quote (Ковальчук_Олександр)
Будь-ласка, надалі спілкуйтеся не відхиляючись від теми "Intel - навчання для майбутнього (есть ли смысл?)"

Так и я о том же! Целій день пытаюсь достучаться до вас. Те проблемы, которые вы называете на этой ветке - это не проблемы программы Интел.
- отсутствие Интернета в школах. В этом программа Интел не виновата, это решается на уровне района-области. Как мы решили эту проблему (если интересно, конечно) - в бюджете каждой райдержадминистрации (и у ваших тоже) есть соответствующая статья расходов, за счет которой должна закупаться техника. Распоряжением губернатора разрешили использовать эти деньги на подключению и оплату Интернета, на модернизацию техники. И это сработало особенно в сельских районах. В городе оказалось с деньгами хуже.
- сбор денег с учителей за обучение на тренинге. И здесь программа не виновата. Это на совести тех, кто проводит и организовывает тренинги.
- платить тренерам или не платить. Это тоже решает не Интел, а организаторы тренингов. Я уже писала, что мы решили это тем, что оплачиваем работу тренеров из спецфонда. И, хочу разочаровать злопыхателей - ни одной копейки налево не было пущено, да и невозможно. Деньги тренер получает только после того, когда работы его слушателей проверят эксперты. Некоторые отделы образования из своих финансов оплачивают тренерам проведение дополнительных тренингов. Там уже как договорятся.
- программа сложная для неподготовленных учителей. Это точно. Это решается опять таки организаторами в области. Можно это решить так, как у нас или в Днепропетровске. Учителя сначала проходят Основы ИКТ, а потом (если захотят) Интел.
Quote (orysyk)
ТОЛЬКО ВИНДОУЗ, ТОЛЬКО ИНТЕРНЕТ ЭКСПЛОРЕР, ТОЛЬКО МАЙКРОСОФТ ОФФИС

Никто не обязывает проводить тренинги только на Офисе. Проводите на ОпенОфисе, СтарОфисе или еще на чем угодно. Идея программы не в изучении конкретного ПО, а интегрировании ИКТ с исследовательской и проектной технологией обучения.
И что же тогда плохого в этой программе? То, что учит учителей новым технологиям и педагогическим, и ИКТ? Бесплатно обеспечивает учебниками, бесплатно проводит мастер-класы, конкурсы проектов, собирает однодумців?

Так то на вопрос, есть ли в этом сенс, я отвечу ДА! И даже если это нужно будет только десятку учителей Украины, то хотя бы только ради них эта программа имеет право на существование.

swetikccc Дата: Чт, 02.04.2009, 06:44 | Повідомлення № 68
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3954
Нагороди: 28
Рейтинг: 370
У нас курси приносять користь учням ;)
Вони роблять все замість вчителів
JKMZ Дата: Чт, 02.04.2009, 16:28 | Повідомлення № 69
Часто заходить...
Повідомлень: 85
Нагороди: 0
Рейтинг: 1
расскажу, чем закончилось мое обучение в Интел - задание сделала. отнесла в школу и тут оказалось, что надо было на каждом слайде поставить анимационную картинку. ( до сих пор не понимаю, это такое требование или как?) пришлось искать (9 часов вечера, где искать, в нете долго - скатала с диска интел ( с готовых презентаций)). вот так закончилось мое обучение, на следующий раз я должна быть тренером. чему я могу научить? тупо сделать презентацию может любой...
ppima Дата: Чт, 02.04.2009, 21:25 | Повідомлення № 70
Тут живе...
Повідомлень: 153
Нагороди: 1
Рейтинг: 11
Коли я проходив курси, висловив пропозицію роздати по областях та районах конкретну роботу по виготовленню портфоліо (в т.ч. презентацій), які підтримують шкільний курс з різних предметів. Це ж користь для всіх була б та й видно результат ідеї. Оскільки ця думка "заблудилася", то можна зробити висновок... Особисто я на курсах для себе нічого не взяв, лише продемонстрував свої знання.
gry Дата: Пт, 03.04.2009, 00:03 | Повідомлення № 71
Досвідчений учасник
Повідомлень: 1054
Нагороди: 3
Рейтинг: 120
Quote (ppima)
Особисто я на курсах для себе нічого не взяв,

По -перше це не курси, а тренінг, зрозумійте різницю.
По-друге. В основі тренінгів Інтел лежить проектна методика, метод проектів, елементи якого можна використовувати в школі при вивченні будь-якого шкільного предмета.
По-третє. Деякі елементи методу проектів можна впроваджувати навіть не використовуючи комп’ютера (дослідження, систематизація та збирання матеріалів з теми, проведення підсумкових конференцій, гранти і т.д.)
Це моя думка.
NatVovk Дата: Пт, 03.04.2009, 08:36 | Повідомлення № 72
Гол. ред. "Інформатики"
Повідомлень: 168
Нагороди: 0
Рейтинг: 10
Quote (gry)
По -перше це не курси, а тренінг, зрозумійте різницю.
По-друге. В основі тренінгів Інтел лежить проектна методика, метод проектів

«Мы все учились понемногу, чему-нибудь и как нибудь …» пишет классик. Но сегодня учитель вдруг стал думать, что метод проектов принесла нам программа «Навчання для майбутнього». На самом деле это не так. Вспоминаем курс педагогики:
Метод проектов — это совокупность приёмов, действий учащихся в определённой последовательности для достижения поставленной задачи (решения определенной проблемы, значимой для учащихся и оформленной в виде некоего конечного продукта). Основная цель метода состоит в предоставлении учащимся возможности самостоятельного приобретения знаний в процессе решения практических задач или проблем, требующего интеграции знаний из различных предметных областей. Если говорить о методе проектов как о педагогической технологии, то эта технология предполагает совокупность исследовательских, поисковых, проблемных методов, творческих по своей сути. Преподавателю в рамках проекта отводится роль разработчика, координатора, эксперта, консультанта
В СССР метод проектов был известен еще в 1905 году. Под руководством С.Т.Шацкого работала группа российских педагогов по внедрению этого метода в образовательную практику. После революции М. П. применялся в школах по личному распоряжению Н. К. Крупской.
Читаем книги основателей метода:
1. Килпатрик У.Х. «Метод проектов» (1918)
2. Килпатрик У.Х. «Метод проектов. Применение целевой установки в педагогическом процессе» (1928)
3. Дьюи Дж. «Школа и общество» (1925)
Что нового нам принесла вышеозначенная программа?
Ktara Дата: Пт, 03.04.2009, 08:47 | Повідомлення № 73
Перспективна вчителька
Повідомлень: 3923
Нагороди: 36
Рейтинг: 285
как на меня то по этой методике, что тогда не работали, что и сейчас работать не будут. Метод проектов требует больших усилий от всех участников. Учителю надо координировать, помогать, направлять учащихся. Ученикам надо тоже собирать информацию, анализировать ее. Вот с этим как раз очень большие проблемы. Работаю со студентами первых курсов. Они привыкли работать по схеме: читаем станицу с такой по такою. О никакой самостоятельной работе они и не слышали (никого не хочу обидеть, но пониманию что учителя есть разные) Вот и учит их не зазубривать а искать ответы на вопросы. Они отчаянно сопротивляются, аргументируя, что "а в школе делали не так". Так что если бы эта методика тренингов проводилась так как должна проводится (а не для галочки. снова ж таки не хочу никого обидеть) то толк бы от нее был. Да еще на таких тренингах в большей части возникают проблемы, когда учителя пришли на него не по собственной воле, а по графику в их учебном заведении. Как вы думаете такие люди будут работать? Да не в жизнь. Они сидят и ждут когда все это закончится и их отпустят домой. Так что не надо винить только тренеров, успех любого мероприятия зависит от обоих сторон. Знаете есть гениальная фраза "Если бы в ссоре была виновата только одна сторона, то человчееские ссоры не длились бы так долго". ИМХО, это мое мнение. С ним можно соглашаться или нет. Побудьте хоть один раз тренером на тренинге, когда людей загоняют туда грозя чуть не увольнением. И посмотрите каково оно

Відредаговано: Ktara - Пт, 03.04.2009, 08:48
Newbie Дата: Пт, 03.04.2009, 09:29 | Повідомлення № 74
Хелпер
Повідомлень: 1412
Нагороди: 9
Рейтинг: 91
є кілька нюансів:
- ця програма не навчає працювати з комп*ютером, створювати презентації, публікації чи веб-сайти. вона вчить працювати методом проектів з використанням ІКТ
- проекти, що створюються за методикою Інтел - не єдино можливі проекти, тобто можна зробити проект не по Інтелу, і без комп*ютера (зараз же наприклад проводять конкурс проектів лише за Інтелом)
- все це можливо лише для бажаючих, коли це переходить на колію "охопити всіх і вся", то якість однозначно страждає

Quote (Ktara)
Да еще на таких тренингах в большей части возникают проблемы, когда учителя пришли на него не по собственной воле, а по графику в их учебном заведении. Как вы думаете такие люди будут работать? Да не в жизнь. Они сидят и ждут когда все это закончится и их отпустят домой.

і у кожного - як не маршрутка, то дитина хвора, тещу зустрічати, і взагалі - городи не копані... і аболютно байдуже що там тренер робить: вчителям сказали, що то курси, а які ще курси ви бачили, коли треба цілий день працювати?? пів-дня максимум, та ще й в пасивному режимі, з обов*язковою програмою "відпустіть нас раніше".

але з іншого боку - для багатьох вчителів ця програма принесла користь, і рівняти під одну гребінку теж не можна. я дивлють навіть по своїх колегах в школі, яких бачу щодня: ситуація міняється просто таки кардинально. можливо вони не завжди роблять "все по Інтелу", але ефективність використання ІКТ для уроків зростає в геометричній прогресії, і діти бігають по інформацію для проектів, і я бачу як формулються вимоги для них: спершу то було "знайдіть інформацію", тепер просять значно більше аналізу. вимоги і якість презентацій повільно, але покращуються, учні вчаться не лише зробити роботу, але й достойно її представити. це багато позитиву власне для кінцевих учасників навчального процесу - учнів.
і ще це тягне за собою і зміни для вчителя інформатики. от наприклад вчора вже не у мене, а в вчительки математики була істерика "НАМ ПОТРІБЕН ЛАБОРАНТ!!!" ще кілька таких істерик, і цілком можливо він появиться :)

volevikt Дата: Пт, 03.04.2009, 11:29 | Повідомлення № 75
Перспективна вчителька
Повідомлень: 1828
Нагороди: 24
Рейтинг: 214
Пройшла навчання за програмами "Партнерство у навчанні", "Intel навчання для майбутнього" та "Основи веб-дизайну".
Вважаю, що на даному етапі більш корисним є проведення тренінгів за програмою "Партнерство у навчанні", так як саме ця програма дає можливість щось навчитися, а не створювати з нічого щось (Intel). На сьогоднішній день є багато вчителів, для яких є проблемою створення презентації, побудова діаграми і таке інше. Провела навчання за цією програмою для 36 вчителів району (24 вчителя-предменика та 12 вчителів-інформатиків). Переконалася, що для них це дійсно "ковток повітря".
Щодо Intel. Не можу сказати, що проходження тренінгу за цією програмою було для мене особисто корисним.
"Добиває" штучність та змушування працювати за проектними технологіями. Окрім того, сумніваюся, що хтось потім застосовує цей проект-портфоліо в повному обсязі.
Форум інформатиків » РОЗДІЛ VIІІ: ОБМІН ДОСВІДОМ (УРОКИ, ФАКУЛЬТАТИВИ, ПОЗАКЛАСНА РОБОТА) » 8.8 Всебічна обізнаність сучасного інформатика » Intel - навчання для майбутнього (есть ли смысл?)
Сторінка 5 з 7«1234567»
Пошук:


© Форум інформатиків України, 2007-2017.