Пн, 11.12.2017, 15:13
Форум інформатиків України
Головна Реєстрація Вхід
Вітаю Вас, Гість · RSS
Вітання на форумі
Незнайомець
Вітаємо на форумі,
Незнайомцю!

   
зареєструйтесь
Перед реєстрацією обов’язково прочитайте:
Оновлення Учасники Пошук
Особисті повідомлення
Видавництво ’’Аспект’’ Видавництво

Сторінка 1 з 11
Модератор форуму: Bandalak, Ktara, НІКОЛЯ, volevikt 
Форум інформатиків » РОЗДІЛ VIІІ: ОБМІН ДОСВІДОМ (УРОКИ, ФАКУЛЬТАТИВИ, ПОЗАКЛАСНА РОБОТА) » 8.8 Всебічна обізнаність сучасного інформатика » Викладання шкільних предметів з використанням інф.технологій
Викладання шкільних предметів з використанням інф.технологій
W-w-W Дата: Пт, 25.07.2008, 23:23 | Повідомлення № 1





Новітні інформаційні технології (НІТ) досить активно впроваджуються в життя нашого суспільства. Нажаль база шкіл у сучасних умовах досить слабка, процес включення НІТ знаходять і в галузі освіти.
Потрібно бути готовим, щоб вміло почати використання НІТ. НІТ - це технологія одержання, зберігання, пошуку, обробки, передачі інформації. Засоби НІТ можна розділити на аудіовізуальні, комп'ютерні, мультимедійні, комп’ютерно-конструкторські. Ефективність утворення, заснованого на сучасних інформаційних технологіях, часто залежить не стільки від типу використовуваних технологій, скільки від якості педагогічної роботи із застосування цих технологій для рішення власне освітніх завдань.
Використання нових технологій у навчальному процесі приводить до:
 розвитку нових педагогічних методів і прийомів;
 зміні стилю роботи викладачів, розв'язуваних ними завдань;
 структурним змінам у педагогічній системі.

У сучасному суспільстві використання інформаційних технологій стає необхідним практично в будь-якій сфері діяльності людини. Оволодіння навичками цих технологій ще за шкільною партою багато в чому визначає успішність майбутньої професійної підготовки нинішніх учнів. Досвід показує, що оволодіння цими навичками протікає набагато ефективніше, якщо відбувається не тільки на уроках інформатики, а знаходить своє продовження й розвиток на уроках учителів-предметників. Цей підхід висуває нові вимоги до підготовки вчителя-предметника, ставить перед ним нові проблеми, змушує освоювати нову техніку й створювати нові методики викладання, засновані на використанні сучасного інформаційного середовища навчання.

Висловлюйте ваші думки!!!

Шановні форумчани!!!!!
Повідомлення, які не відповідають темі або несуть некорисний зміст будуть видалятись без попередження!!!

NataliyG Дата: Вт, 02.12.2008, 11:56 | Повідомлення № 2
Активний учасник
Повідомлень: 684
Нагороди: 2
Рейтинг: 37
Компютер може і повинен стати помічником при вивченні всіх предметів шкільної програми. Але на жаль щоб ефективно впровадити компютер в шкільне життя є перепони по перше не достатня кількість компютерів по друшге вчителі предметники в більшості не хочуть звязуватися з цим бо не вміють працювати з компютером.
Тому проштовхувати компютер в життя шкільних предметів мають вчителі інформатики.
Я пробувала давати інфгровані уроки інформатика-іноземна, інформатика-білогія.
Також я використовую на уроках просто вправиз використанням математики, фізики, хімії. Звичайно з математикою простіше бо я математик, з фізики і хімії я беру прості завдання.
Також я проводжу уроки в програмі Arcon - будівельне креслення.
Але взагалі нашій школі потрібно в цьому напрямку рухатися ефективніше бо ми остаточно відстанемо від часу.
filnick Дата: Вт, 02.12.2008, 22:03 | Повідомлення № 3
Мудрий вчитель
Повідомлень: 2238
Нагороди: 7
Рейтинг: 124
Хотілося б, щоб цю гілку прочитали не лише вчителі інформатики.
Між іншим, на одному з уроків фізики використав комбінацію проектор+цифрова відеокамера. Властивості поверхневого шару води, явища змочування вдалося роздивитися досить детально і з різних ракурсів. Можна запропонувати і інші ідеї.
PanPete Дата: Ср, 03.12.2008, 00:05 | Повідомлення № 4
Наполегливий учасник
Повідомлень: 797
Нагороди: 1
Рейтинг: 45
Я розглядаю використання технологій НІТ в школі дещо ширше, аніж як тільки в вигляді засобу навчання. Доцільним шляхом впровадження цих технологій бачу шлях створення шкільної інтрамережі (наприклад на базі TopServer), що дала б змогу існуючі Інтернет-орієнтовані технологічні рішення для керування інформаційними потоками між основними учасниками освітнього процесу: адміністрацією, викладачами, учнями в рамках локальної мережі школи, та забезпечити безпеку і конфедеційність при підключенні до локальної мережі віддалених ресурсів (наприклад - електронні бібліотеки) та користувачів (учні, батьки, термінали дистанційного навчання, тощо) через канали Інтернет. В цьому випадку стає оправданим створення сайту школи. Він і може стати тим містком, який об'єднає комп'ютер віддаленого користувача з робочим місцем вчителя, класного крівника чи адміністратора школи.
Єдиний інформаційно - навчальний простір школи може забезпечити:
1. Для адміністрації: створення бази даних для підтримки документообігу і автоматизації оперативних звітів; оперативне отримання і узагальнення інформації про навчальний процес для прийняття управлінських рішень; моніторинг динаміки успішності учнів; створення електронної дошки розпоряджень
2. Для учнів та батьків: доступ до електронних баз знань і навчальних програм для самостійної роботи; надання активних засобів навчання, наприклад персональних віртуальних робочих місць для тих учнів, які за станом здоровя не змогли відвідати школу; доступ до електронного щоденника, у який автоматично виставляються поточні оцінки; доступ до розкладу занять; доступ до електронної дошки розпоряджень адміністрації, на якій публікуються розпорядження, що стосуються учнів, отримання батьками через електронну пошту чи послугу SMS мобільного зв'язку інформації про успішність учня, відвідуваність ним занять, та інших оперативних повідомлень від адміністрації .
3. Для викладачів: доступ до електронних баз даних для самоосвіти та підвищення кваліфікації; створення електронних баз даних і навчальних програм з дисципліни для організації особистісно-орієнтованої навчальної роботи; робота з мультимедійними навчальними засобами при підготовці та проведенні занять; автоматизація тестового оцінювання поточних знань, у тому числі і тематичного оцінювання; ведення електронного класного журналу, календарно-тематичних планів; доступ до електронної дошки розпоряджень адміністрації.
Anetta Дата: Нд, 11.10.2009, 10:32 | Повідомлення № 5
Я тут недавно...
Повідомлень: 49
Нагороди: 0
Рейтинг: 0
Подскажите, уважаемые информатики, каким софтом пользуются ваши учителя иностранного языка при проведении своих уроков? что могут порекомендовать для открытого урока?
НІКОЛЯ Дата: Нд, 11.10.2009, 11:35 | Повідомлення № 6
Знавець вірусів
Повідомлень: 2877
Нагороди: 17
Рейтинг: 201
Quote (Anetta)
каким софтом пользуются ваши учителя иностранного языка при проведении своих уроков?

Молодші класи http://freebooks.net.ua/24535-a....e..html та схожою підбіркою за 2008 рік.
Ну а якщо детальніш сайт для викладачів анг. мови. методички розробки та інше http://www.englishclub.narod.ru/
volevikt Дата: Чт, 27.11.2014, 20:18 | Повідомлення № 7
Перспективна вчителька
Повідомлень: 1831
Нагороди: 24
Рейтинг: 214
Для вчителів математики, біології, хімії, фізики та астрономії: Лучшая наглядная анимированная модель Вселенной
Все пізнається в порівнянні. Одна справа - назвати дітям декілька чисел 10 в степені..., а інша - продемонструвати.  :)

На астрономії мені б було цікаво переглянути наступний відеоролик про порівняння розмірів небесних тіл:

mudrak Дата: Пт, 28.11.2014, 10:53 | Повідомлення № 8
Активний учасник
Повідомлень: 636
Нагороди: 3
Рейтинг: 46
Цитата Anetta ()
Подскажите, уважаемые информатики, каким софтом пользуются ваши учителя иностранного языка при проведении своих уроков?
Тема настільки неосяжна, що не знаю звідки і почати... Мережа переповнена саме сайтами спрямованими на вивчення іноземної мови (особливо англійської)...власний досвід підказує, що краще користуватись "буржуйськими" сайтами та підручниками. Мій улюблений - http://www.ego4u.com/. Проблему обмеження шкільного трафіку (або його "швидкості") можна обійти переписавши сайт на жорсткий диск і працюючи offline. Програмки типу Teleport вам допоможуть це зробити. Для написання власних матеріалів у форматі html найкраще (для мене) підходить зв'язка програм Hot Potatoes, практично будь-які вправи можна перетворити у веб сторінку і вона відкриється на будьякому комп'ютері, дуже зручно для індивідуальної роботи. Недолік - оцінювання лише у відсотках правильних відповідей. Але найкращою на даний момент для використання в школі є програма MyTest. http://mytest.klyaksa.net/. Програмка не безкоштовна, але не дорога, російська, але інтерфейс переключається на різні мови (українську теж) дуже легко. Програма може (точніше Ви за її допомогою ;) ) практично все: мережеве та індивідуальне тестування (причому ведеться детальний протокол, який можна проаналізувати, і в який можна натовкти носом двієчника, який наполягає що він цяця, а комп'ютер - кака), створення розробок-самовчителів з будь-якої теми, з використанням графіки та звуку та збереження їх у форматі ехе - елементарно! Почитаєте на сайті, спробуєте - вам сподобається! Єдине, чого не зміг випросити у автора - встроєного відео, при потребі доводиться користуватися гіперпосиланнями. 

Ну а про спеціалізований софт типу Triple Play Plus, Bridge to English, Tell me more, то вже окрема розмова, там теж безліч варіантів, але то продукт готовий і статичий (використав і все).
gry Дата: Сб, 14.02.2015, 18:36 | Повідомлення № 9
Досвідчений учасник
Повідомлень: 1061
Нагороди: 3
Рейтинг: 120
Колись проходив курси... (рік назад) . Як не дивно - з астрономії. Користуйтесь!
Астрономічний кросворд
Тест з астрономії
Пазли
Угорський кросворд "Назви планет Сонячної системи"

Матеріали створені за допомогою сервісу LearningApps.org.


Відредаговано: gry - Сб, 14.02.2015, 17:42
Bandalak Дата: Сб, 14.02.2015, 19:04 | Повідомлення № 10
Лідер форуму
Повідомлень: 5570
Нагороди: 39
Рейтинг: 260
Поясніть, як працює "угорський кросворд"?

Сам додумався, треба протягнути по назві планети!


Відредаговано: Bandalak - Сб, 14.02.2015, 19:06
mul44 Дата: Сб, 14.02.2015, 22:38 | Повідомлення № 11
Наполегливий учасник
Повідомлень: 960
Нагороди: 4
Рейтинг: 43
Угорський кросворд "Назви планет Сонячної системи"
а зачем было делать и укр и рус языки в одном кроссворде? не кажется ли вам это бредом?
нашел, ребята это бред, это либо кроссворд, либо нет, но так делать...


Відредаговано: mul44 - Сб, 14.02.2015, 22:42
volevikt Дата: Сб, 14.02.2015, 22:50 | Повідомлення № 12
Перспективна вчителька
Повідомлень: 1831
Нагороди: 24
Рейтинг: 214
Цитата mul44 ()
а зачем было делать и укр и рус языки в одном кроссворде?

Згодна. Кросворд мав би більшу цінність, якби був складений на одній мові.
Пилипчук_О_П Дата: Сб, 14.02.2015, 23:19 | Повідомлення № 13
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3910
Нагороди: 30
Рейтинг: 352
Цитата mul44 ()
а зачем было делать и укр и рус языки в одном кроссворде? не кажется ли вам это бредом?

Можу припустити, що зайві літери "насипані" автоматично, причому вибрати для них український алфавіт не було можливості.

***

Перевірив. Для експериментів реєстрація не потрібна. При створенні кросворду можна вказати набір символів для заповнення. Якщо ж не вказувати, то береться алфавіт з мовних параметрів системи.


Відредаговано: Пилипчук_О_П - Сб, 14.02.2015, 23:31
volevikt Дата: Сб, 14.02.2015, 23:54 | Повідомлення № 14
Перспективна вчителька
Повідомлень: 1831
Нагороди: 24
Рейтинг: 214
Цитата Пилипчук_О_П ()
При створенні кросворду можна вказати набір символів для заповнення.

Звісно, можна. :)

Угорський кросворд "Основні пристрої комп'ютера"


От тільки не подобається мені цей різновид інтерактивних вправ, бо потребує уважності і як наслідок - додаткове навантаження на зір дитини.
Форум інформатиків » РОЗДІЛ VIІІ: ОБМІН ДОСВІДОМ (УРОКИ, ФАКУЛЬТАТИВИ, ПОЗАКЛАСНА РОБОТА) » 8.8 Всебічна обізнаність сучасного інформатика » Викладання шкільних предметів з використанням інф.технологій
Сторінка 1 з 11
Пошук:


© Форум інформатиків України, 2007-2017.