 |
Вітаю Вас, Гість · RSS |
 |
ФОРМУВАННЯ ІНФОРМАЦІЙНОЇ КУЛЬТУРИ
| |
W-w-W |
Дата: Чт, 24.07.2008, 14:39 | Повідомлення № 1 |
| Процеси становлення світового інформаційного співтовариства обумовили необхідність вирішення завдань, спрямованих на подальше вдосконалення системи освіти, що є основою відродження інтелектуального і духовного потенціалу народу, умовою виходу вітчизняної науки, техніки і культури на світовий рівень. Державна національна програма “Освіта (Україна XXI століття)” визначила провідні напрями розвитку системи освіти: впровадження у навчальний процес прогресивних наукових концепцій, сучасних педагогічних технологій і науково-методичних досягнень, підвищення професійного і загальноосвітнього рівня нової ґенерації педагогічних кадрів. Одним із способів реалізації програми вдосконалення системи освіти є випереджальний характер її розвитку, уважне ставлення держави до освіти, до формування знань, інтелекту, культури кожного члена суспільства. Розвиток сучасного суспільства супроводжується зростанням значущості інформаційної складової в усіх сферах життя, проникненням інформаційних ідей, засобів і технологій у виробництво, інфраструктуру, побут і суспільну психологію. Інформаційні технології проникли практично в кожну з галузей людської діяльності, навіть у культуру і мистецтво. Об’єкти культурної спадщини, які завжди були недосяжними для формалізації, зараз відтворюються в електронному вигляді, і це забезпечує якість, довговічність та ефективність їх зберігання. Поширення телекомунікаційних засобів дає можливість швидкого доступу до інформаційних ресурсів, накопичених людством. Разом з тим, не кожна людина реалізує можливості, які надаються інформаційними технологіями, і усвідомлює їх цінність. Необхідність орієнтації людини на використання інформаційних технологій сучасного рівня передбачає нові потреби людського суспільства в освіті: стає важливим засвоювати знання про основи інформаційного обміну, способи накопичення, зберігання, поширювання знань, засоби комунікації; набувати вміння відбору життєво важливої інформації та навички її цілеспрямованого використання. Такі знання, уміння, навички є сутністю інформаційної культури. Інформаційна культура - це особливий аспект соціального життя. Вона виступає як предмет, засіб і результат соціальної активності людини, впливає на характер і ефективність її практичної діяльності. Інформаційна культура є багатофункціональною. Шановні форумчани!!!!! Повідомлення, які не відповідають темі або несуть некорисний зміст будуть видалятись без попередження!!!
|
|
| |
filnick |
Дата: Пн, 19.09.2011, 23:47 | Повідомлення № 2 |
Мудрий вчитель
Повідомлень: 2238
| З поточного навчального року моя школа потрапила в число шкіл, залучених до дослідно-експериментальної роботи за темою “Науково-методичні засади впровадження вітчизняної моделі медіаосвіти в навчально-виховний процес загальноосвітніх навчальних закладів” на базі загальноосвітніх та позашкільних навчальних закладів Автономної Республіки Крим, Дніпропетровської, Запорізької, Київської, Луганської, Львівської, Миколаївської, Полтавської областей та м. Києва. Першим етапом є введення у 10 класі нового навчального предмету під назвою Медіакультура. Мета і програма курсу в прикріпленні.Додано (19.09.2011, 23:47) --------------------------------------------- Можливо, хтось із учасників форуму теж викладає цей курс. У нашій області його викладання припало двом учителям інформатики, решта - це філолги та психологи. Всього в області в експерименті задіяно 30 навчальних закладів (9 на всеукраїнському рівні, 21 - на регіональному).
|
|
| |
dpi |
Дата: Вт, 20.09.2011, 07:46 | Повідомлення № 3 |
Досвідчений вчитель
Повідомлень: 1438
| Просмотрел изучаемые вопросы, откуда берете материал для лекций, учебник ?, презентации нет?
|
|
| |
swetikccc |
Дата: Вт, 20.09.2011, 09:06 | Повідомлення № 4 |
Ветеран спілкування
Повідомлень: 4208
| Quote (filnick) Медіакультура Комусь сподобалось слово
|
|
| |
filnick |
Дата: Чт, 22.09.2011, 18:04 | Повідомлення № 5 |
Мудрий вчитель
Повідомлень: 2238
| Quote (dpi) откуда берете материал для лекций, учебник ? Підручника для школярів ще не існує. Поки користуюся книгою "Медіакультура та медіаосвіта учнів ЗОШ" автор Наталія Череповська. Видавництво Київ, "Шкільний світ". 2010 р., а також навчально-методичним посібником «Медіакультура особистості: соціально-психологічний підхід» за редакцією Л.А.Найдьонової, О.Т.Баришпольця, виданої видавництвом Міленіум у 2010 році. Крім цього електронна література, матеріали з Інету (не дуже їх густо поки що). Презентація експерименту підготовлена обласним інститутом є в наявності, але її розмір навіть в архів близько 20 Мб, тому зі своїм Інетом поки не можу викласти. Але у ній лише загальні питання щодо необхідності запровадження курсу.Додано (22.09.2011, 18:04) --------------------------------------------- Сьогодні отримав перший позитив від участі в експерименті - встановили інтерактивну дошку Triumph Board + асусівський ноутбук з ліцензійним 2010-м Офісом + проектор. Тепер звільню кабінет інформатики від інших предметів і зроблю для них окремий кабінет ІКТ.
|
|
| |
© Форум інформатиків України, 2007-2023.  |