Ср, 22.11.2017, 14:50
Форум інформатиків України
Головна Реєстрація Вхід
Вітаю Вас, Гість · RSS
Вітання на форумі
Незнайомець
Вітаємо на форумі,
Незнайомцю!

   
зареєструйтесь
Перед реєстрацією обов’язково прочитайте:
Оновлення Учасники Пошук
Особисті повідомлення
Видавництво ’’Аспект’’ Видавництво

Сторінка 3 з 3«123
Модератор форуму: Bandalak, Ktara, НІКОЛЯ, volevikt 
Форум інформатиків » РОЗДІЛ VIІІ: ОБМІН ДОСВІДОМ (УРОКИ, ФАКУЛЬТАТИВИ, ПОЗАКЛАСНА РОБОТА) » 8.8 Всебічна обізнаність сучасного інформатика » Місце і роль освіти у сучасному світі
Місце і роль освіти у сучасному світі
W-w-W Дата: Чт, 24.07.2008, 00:03 | Повідомлення № 1





Найважливішим компонентом духовного життя виступає система освіти, яка повязана з реалізацією процесу поширення знань. Вона охоплює діяльність реально сформованих суспільних інститутів, які здійснюють підготовку молоді до життя на основі отриманих знань в дошкільних дитячих установах, в середніх спеціальних, професійно-технічних і вищих навчальних закладах. Значення освіти в житті людини зростає, і тому вона не може обмежуватися лише періодом навчання. Нагальна потреба в постійному підвищенні рівня знань привела до появи такого цікавого феномену в суспільному житті, як безперервна освіта. Цей процес супроводиться пошуком нових форм і методів навчання, що сприяють правильному формуванню наукового світогляду, більш глибшому розумінню економічних, соціальних змін, що відбуваються.Освіта - це один з найдавніших соціальних інститутів, що викликана потребами суспільства відтворювати і передавати знання, уміння, навики, готувати нові покоління для життя, готувати субєктів соціальної дії для вирішення економічних, соціальних, культурних проблем, що стоять перед людством. У сучасному світі освіта - складне і багатоманітне суспільне явище, сфера передачі, усвоєння і перероблення знань і соціального досвіду. Освіта є певна система навчальних і виховних закладів, що здійснюють різноманітні форми залучення їх досвідів в усвоєння багатств культури. Освіта інтегрує різні види навчальної і виховної діяльності, їх зміст в єдину соціальну систему, орієнтує їх на соціальне замовлення, на соціальні потреби людства. Серед соціальних інститутів суспільства сучасної цивілізації освіта займає одну з провідних позицій. Адже благо людини, становище культури та духовності в суспільстві, темпи економічного, науково-технічного, політичного і соціального прогресу саме і залежать від якості і рівня освіти.

Висловлюйте свої думки стосовно значення освіти в житті людини!!

Шановні форумчани!!!!!
Повідомлення, які не відповідають темі або несуть некорисний зміст будуть видалятись без попередження!!!

gromko Дата: Чт, 18.02.2010, 19:25 | Повідомлення № 31
Лінуксоїд
Повідомлень: 2671
Нагороди: 26
Рейтинг: 343
Українські студенти привезли золоті медалі зі світового чемпіонату з програмування
На фіналі студентського чемпіонату світу зі спортивного програмування ACM ICPC (Association for Computing Machinery International Collegiate Programming Contest), який відбувся 5 лютого 2010 року, команда Київського національного університету імені Тараса Шевченка здобула комплект золотих медалей. Про це повідомив віце-президент фонду розвитку програмування "Нова ера" Руслан Бабіля.

Фінал світу з програмування проходив вже 34-й раз, зібравши 103 найкращі команди із 5 континентів світу у китайському місті Харбін. Цього разу Україну на фіналі світу представляли 2 команди: команда Київського національного університету імені Тараса Шевченка (у складі: Андрій Гриненко, Данило Нейтер, Владислав Симоненко) та команда Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут" (у складі: Дмитро Джулгаков, Данило Бондарєв, Станіслав Черв’яков).

Команда Київського національного університету (КНУ) на фіналі світу зробила досить швидко 6 задач, завдяки чому посіла 4 місце у турнірний таблиці. За 4 місце команду нагородили Золотими медалями першості світу з програмування. Місця з першого по четверте включно нагороджуються золотими медалями Фіналу світу. Для того щоб потрапити на фінал, хлопці здобули друге місце на фіналі України, та переконливе перше місце на півфіналі світу.

Команда Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут" (ХПІ) розв’язала на одну задачу менше, тобто 5, але трохи більше потратила на це часу, тому вони зайняли місце між 14 і 36 і були нагороджені дипломами за 14 місце на фіналі світу. Шлях цієї команди до фіналу світу включав 5 місце на фіналі України, та друге місце на півфіналі світу у Бухаресті.

Переможцем фіналу світу стала команда Шанхайського університету Цзяо Тун (Shanghai Jiao Tong University), яка зробила 7 задач дуже швидко. Ця команда тепер заслужено називається Чемпіоном світу з програмування 2010 року. Також золоті медалі отримали команди Московського державного університету (РФ), Національного тайванського університету та наша команда Київського національного університету ім. Т.Шевченка.

Команди із України вже більше ніж 10 років приймають участь у цих престижних змаганнях. До цього часу було здобуто тільки дві медалі. Бронзова медаль, здобута у 2003 році командою КНУ імені Тараса Шевченка, стала тоді першою медаллю для України. А у 2008 році сталась визначна подія – була здобута перша золота медаль представниками України. Це вдалось здійснити хлопцям із Львівського національного університету імені Івана Франка (ЛНУ) – Білецькому Василю, Коркуні Остапу та Бабілі Руслану. Отже тепер у активі представників України вже три медалі першості світу.

Додано (11.02.2010, 18:45)
---------------------------------------------
Академія педнаук стурбована можливим поверненням до десятирічної освіти
Про це ідеться у відкритому листі до Верховної Ради України розміщеному на сайті Академії педагогічних наук

Здається щонайменше дивним, ідеться у листі, що проект такого доленосного закону поспіхом виноситься на наступне пленарне засідання ВР України без належного обґрунтування та громадського обговорення, всупереч негативному висновку Міністерства освіти і науки та АПН України як головної наукової організації в галузі освіти (висновок надіслано Комітету з питань науки і освіти в листопаді 2009 року), без опрацювання можливих наслідків прийняття цього акту.

Наведені в обґрунтуванні цього проекту аргументи на кшталт того, що зменшення освітнього цензу покращить підготовку учнівської молоді до дорослого життя та професійної діяльності, підвищить добробут та статус учителя, або твердження, що відповідно до Сімейного кодексу "17 років для жінок - це вік шлюбний, а не школярський", не можна вважати переконливими, зазначають учені Академії педнаук.

Також, у листі зазначається, що в епоху становлення суспільства знань, до якого прагне увесь цивілізований світ, сучасна освітня політика держав спрямована на підвищення освітнього цензу молоді, поліпшення якості освіти. Ще в минулому столітті ЮНЕСКО визнало, що повна середня освіта повинна тривати не менше 12 років і запропонувала міжнародний стандарт рівнів освіти (ISCED). В ЄС, до якого має намір вступити Україна, нема жодної країни, яка б не дотримувалась цієї норми: 14 країн мають 12-річний термін здобуття повної середньої освіти, у 12 країнах цей термін сягає 13 років, а в чотирьох - 14 років. У більшості цих країн навчання в школі починається в шестирічному або навіть більш ранньому віці і триває до 18-19 років. Задля справедливості слід зазначити, що обов'язковою в більшості з них є так звана нижча середня освіта до 15-16-річного віку (lower secondary education за класифікацією ISCED), яка не дає права вступу до університетів і є базовою для одержання повної загальної або професійної середньої освіти. Можливо, українській освіті також стати на цей шлях. Проте це потребує широкого громадського обговорення і досягнення суспільного консенсусу, а також внесення відповідних змін до Конституції України, яка проголошує повну загальну середню освіту обов'язковою (стаття 53).

Тому в політичному сенсі цей законопроект суперечить пріоритетним напрямам стратегічного розвитку нашої держави, ідеться у зверненні до депутатів. Ніхто в Європі не сприйме серйозно аргумент, що українська школа здатна забезпечити якісну, конкурентоспроможну у світі десятирічну (!) повну середню освіту. Тим більше, що міжнародні порівняльні дослідження, наприклад TIMSS-2007, це не підтверджують.

Також, зазначають вчені, цей законопроект не витримує критики і з точки зору соціальної політики, він аморальний стосовно молодої людини, яку в 16-17 років "викидають" непідготовленою на ринок праці, де жоден роботодавець не візьме її на роботу, оскільки згідно з трудовим законодавством до повноліття він несе повну відповідальність за її вчинки. У педагогічному сенсі він також абсолютно не фаховий, бо давно відомо: якщо молоду людину не виховує сім'я і школа, це зробить "вулична педагогіка" з відповідними кримінальними наслідками. Тому "вивільнені" на думку авторів проекту закону кошти швидше підуть не на зарплату вчителям, а на утримання пенітенціарної системи.

Крім того, вважають в Академії педагогічних наук, проект економічно не обґрунтований, адже не враховує значних витрат бюджетних коштів на підготовку і видання нових програм і підручників, перепідготовку вчителів, технічне переоснащення шкіл тощо, пов'язаних зі зміною структури школи.

Зазначений законопроект не на часі ще й тому, що в школі ще не завершено навіть перший цикл навчання за 12-річним терміном здобуття повної загальної середньої освіти. Тому обґрунтовані висновки щодо реальної його результативності можна буде зробити лише у 2013 році, запевняють вчені.

Академія педагогічних наук свідома того, що українська школа потребує модернізації, зміст середньої освіти необхідно систематично переглядати, розвантажувати його від другорядного матеріалу, у структуру національної системи освіти слід внести виважені корективи, адекватні сучасним реаліям і світовим тенденціям. З цією метою вчені АПН спільно з ученими НАН та фахівцями Міністерства освіти і науки зараз працюють над удосконаленням освітніх стандартів і програм, науково-методичним забезпеченням профільного навчання в старшій школі, ведуть пошук ефективних педагогічних технологій тощо.

Над проблемами освіти, як і над будь-якими іншими проблемами, повинні працювати професіонали і до їх думки варто прислухатися. Тому звертаємося до вас, шановні народні депутати, з пропозицією зняти з розгляду запропонований законопроект про запровадження десятирічної повної загальної середньої освіти як такий, що не відповідає сучасній державній освітній політиці, суперечить світовим тенденціям розвитку освіти, вимагає необґрунтованого витрачання коштів на непріоритетні цілі, перешкоджає інтеграції української системи освіти у світовий освітній простір, є соціально шкідливим. Українська освіта має сьогодні вагоміші проблеми, які вимагають нагального вирішення, у тому числі й законодавчого. Ми закликаємо вас до виваженості і професіоналізму, до відповідальності за прийняття рішення, яке може відкинути Україну назад на багато десятиліть, підсумовується у листі до народних депутатів.

Додано (18.02.2010, 19:25)
---------------------------------------------
У МОН відбудеться презентація перших електронних підручників
19 лютого о 10:00 розпочнеться тестування "ридерів", розроблених спеціально для українських школярів. Про це повідомляє прес-служба Міністерства освіти й науки України (МОН).

Кожен учень, який користуватиметься новим пристроєм, може зберігати у карті пам'яті до 10 тис. підручників, користуватися словниками ABBYY Lingvo, одночасно читати та перекладати іншомовні тексти.

"19 лютого ми покажемо спеціалізований "ридер", який міститиме підручники, посібники, словники, загалом, всю літературу, необхідну для навчання школяру, - пояснює Борис Максимець, директор видавництва "Освіта". - На сьогодні ми маємо 39 файлів електронних підручників для 7-9-х класів загальноосвітньої школи. Це електронні копії паперових підручників, які діти зможуть читати за допомогою нового ридера".

"Шкільний електронний підручник - підручник майбутнього" - спільний проект Інституту інноваційних технологій і змісту освіти Міністерства освіти і науки України, Державного спеціалізованого видавництва "Освіта" та Видавничого дому "МОСТ паблішинг", який спрямований на впровадження у навчальний процес новітніх розробок та сучасного змісту освіти.

"Дуже корисними й зручними електронні підручники будуть також для дітей з особливими потребами, - зауважив Олександр Удод, директор Інституту інноваційних технологій і змісту освіти МОН. - Загалом проект має включати в себе експериментальну апробацію і використання електронних підручників у навчальному процесі".

Форум інформатиків » РОЗДІЛ VIІІ: ОБМІН ДОСВІДОМ (УРОКИ, ФАКУЛЬТАТИВИ, ПОЗАКЛАСНА РОБОТА) » 8.8 Всебічна обізнаність сучасного інформатика » Місце і роль освіти у сучасному світі
Сторінка 3 з 3«123
Пошук:


© Форум інформатиків України, 2007-2017.