Сб, 18.11.2017, 10:09
Форум інформатиків України
Головна Реєстрація Вхід
Вітаю Вас, Гість · RSS
Вітання на форумі
Незнайомець
Вітаємо на форумі,
Незнайомцю!

   
зареєструйтесь
Перед реєстрацією обов’язково прочитайте:
Оновлення Учасники Пошук
Особисті повідомлення
Видавництво ’’Аспект’’ Видавництво

Сторінка 9 з 14«1278910111314»
Модератор форуму: Bandalak, Ktara, НІКОЛЯ, volevikt 
Форум інформатиків » РОЗДІЛ VIІІ: ОБМІН ДОСВІДОМ (УРОКИ, ФАКУЛЬТАТИВИ, ПОЗАКЛАСНА РОБОТА) » 8.6 Факультатив з програмування » Пропозиції пана Pasichov (Предлагаю создать виртуальную творческую группу)
Пропозиції пана Pasichov
Bandalak Дата: Пт, 22.05.2009, 02:23 | Повідомлення № 1
Лідер форуму
Повідомлень: 5521
Нагороди: 39
Рейтинг: 260
Сюди будуть переміщені повідомлення пана Pasichov, що не відповідали темі у "Візуальних середовищах"!


Шановні форумчани!!!!!
Повідомлення, які не відповідають темі або несуть некорисний зміст будуть видалятись без попередження!!!

filnick Дата: Вт, 21.07.2009, 23:15 | Повідомлення № 121
Мудрий вчитель
Повідомлень: 2238
Нагороди: 7
Рейтинг: 124
Quote (alex)
Олімпіада ( на мій погляд) один з способів об'єктивної перевірки рівня знань та вміннь учнів.

А я думаю, що олімпіада - це в першу чергу змагання, визначення найкращих. Їх спеціально готують. Але, повірте, це не є об'єктивний критерій рівня знань чи вмінь.
Для порівняння. Після олімпіади в Пекіні, де Україна здобула 29 медалей, всі чиновники заговорили про великий прогрес нашого спорту, називали чи ненайпередовішою спортивною країною. Але реальний справ у розвитку спорту, фізичної культури та і, загалом, здоров'я нашої нації говорити не варто - ми це всі бачимо і знаємо.
grebenchukov Дата: Вт, 21.07.2009, 23:19 | Повідомлення № 122
Прописаний назавжди
Повідомлень: 257
Нагороди: 2
Рейтинг: 31
Quote (alex)
Цитата (alex )В більшості шкіл немає можливості повноцінно проводити уроки трудового навчання в зв'язку з відсутністю обладняння та матеріалів.

І куди подіти вчителів трудового навчання?

Quote (Махновець_Ігор)
Всі проблему програмування в школі знають і водночас закривають очі, але коли приходить час олімпіад, то зверху давлять на відділи освіт, а ті в свою чергу на вчителів інформатики чому погані результати, чому мала кількість учасників-всеодно ніяких здвигів.

Такий стан триває вже давно, когось з вчителів "сильно" задавило?
alex Дата: Вт, 21.07.2009, 23:29 | Повідомлення № 123
Активний учасник
Повідомлень: 586
Нагороди: 1
Рейтинг: 17
Quote (filnick)
А я думаю, що олімпіада - це в першу чергу змагання, визначення найкращих. Їх спеціально готують. Але, повірте, це не є об'єктивний критерій рівня знань чи вмінь.

В принципі я згоден.
Але особисто для мене сприйняття олімпіади таке як я описа вище.
Спеціально для олімпіади учнів не готую. Хоча розв'язуємо задачі попередніх районних, обласних та всеукраїнських олімпіад. Тим у кого є бажання та здібності пропоную в позаурочний час більш глибоко вивчити даний предмет. А олімпіада - це в принципі 4-5 годин роботи. Об'єктивних факторів, які впливають на результат достатньо багато.
PanPete Дата: Ср, 22.07.2009, 02:01 | Повідомлення № 124
Наполегливий учасник
Повідомлень: 797
Нагороди: 1
Рейтинг: 45
Quote (alex)
В більшості шкіл немає можливості повноцінно проводити уроки трудового навчання в зв'язку з відсутністю
обладняння та матеріалів. Створюємо авторську програму, затверджуємо в відповідних інстанціях і вчимо програмування.

Як на рядового вчителя - звучить як утопія
Quote (grebenchukov)
Цитата (Махновець_Ігор )
Всі проблему програмування в школі знають і водночас закривають очі, але коли приходить час олімпіад, то зверху давлять на відділи освіт, а ті в свою чергу на вчителів інформатики чому погані результати, чому мала кількість учасників-всеодно ніяких здвигів.

Такий стан триває вже давно, когось з вчителів "сильно" задавило?


Та не задавило, але оцей тиск і складає всі офіційні кроки до поліпшення стану вивчення програмування в загальноосвітні школі.


Відредаговано: PanPete - Ср, 22.07.2009, 02:07
alex Дата: Ср, 22.07.2009, 08:36 | Повідомлення № 125
Активний учасник
Повідомлень: 586
Нагороди: 1
Рейтинг: 17
Quote (PanPete)
Як на рядового вчителя - звучить як утопія

У нас це реалізовано.
Quote (grebenchukov)
І куди подіти вчителів трудового навчання?

Вони теж мають повне навантаження. Якщо почати реалізовувати таку ідею то можливий варіант, що вчитель
(якщо їх кілька) йде на пенсію, а іншого не беруть. Можливі і інші варіанти.
Якщо не можна, а дуже хочеться то можна.
grebenchukov Дата: Ср, 22.07.2009, 10:57 | Повідомлення № 126
Прописаний назавжди
Повідомлень: 257
Нагороди: 2
Рейтинг: 31
Не знаю як де, а у нас на пенсію ходять у двох випадках: фізично не може людина або смерть. Найстаршому пенсіонеру 76 і ще не збирається, ну а молодші пенсіонери рівняються на старших. А години трудового обрізано по самі "помідори".
НІКОЛЯ Дата: Ср, 22.07.2009, 11:21 | Повідомлення № 127
Знавець вірусів
Повідомлень: 2877
Нагороди: 17
Рейтинг: 201
Програмування вчити потрібно беззаперечно подумайте про майбутні можливості. Та і коштів завжди можна непогано підзаробити.
І перспектива є от наприклад:

Исследователи из корпорации Intel сообщили о том, что вплотную подошли к возможности создания "программируемой материи". Это вещество позволяет, к примеру, дизайнерам какого-либо автоконцерна демонстрировать свои разработки не на компьютере, а в виде готовой модели, которую можно потрогать, взять в руки. Интересно, что данная идея очень отличается от технологии 3D-принтеров - программируемая материя позволяет создавать автомобили в считанные секунды, причем изменять детали или окраску можно "на лету", просто прикоснувшись к авто.

А ТУТ ВІДЕО ЯК ЦЕ ВИГЛЯДАТИМЕ НАСПРАВДІ ;)

Якщо взяти окрермо поняття матерії і програмування, то ми давно програмуємо матерію, в тому чи іншому сенсі, тому даний винахід, це тільки поєднання того, що вже було.
Це полімерний матеріал який можливо запрограмувати на нижчому рівні, що дає змогу змінювати його фізичні властивості в реальному часі.
Уявіть собі куб, а саме матрицю трьохвимірну, де кожне положення молекули чи скажімо одиниці матерії задають за допомогою трьох координат.
Задавши кожній одиниці матерії певні індивідуальні три координати можна створити будь-яку модель. причому змінити координати і відповідно фізрозміри моделі можна в РЕАЛЬНОМУ часі...
Так само в даної матерії можна змінити кут відбивання світла, і тим самим змінити колір матерії.

Відредаговано: НІКОЛЯ - Ср, 22.07.2009, 12:05
swetikccc Дата: Ср, 22.07.2009, 14:57 | Повідомлення № 128
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3953
Нагороди: 28
Рейтинг: 370
Вирішив бути розумнішим, і знищив повідомлення
---------------------------------------------
А про трудове, так в більшості шкіл і хімію і фізику на чому проводять )))))
Все віртуально будемо проводити на компах.


Відредаговано: swetikccc - Ср, 22.07.2009, 15:33
W-w-W Дата: Ср, 22.07.2009, 15:01 | Повідомлення № 129





Quote (alex)
Вони теж мають повне навантаження.

alex, Поясніть будь ласка по якій спеціальності? стають інформатиками? :)

Поки ми розповідаємо про високі матерії, повинна ці проблеми з програмуванням вирішити держава, ввести в навчальні програми додаткові години на вивчення алгоритміки та програмування або навіть до створення окремого предмета! навести порядок у ВНЗ по вивченню програмування, чітко налагодити курси атестаціїї вчителів, забезпечити вчителів сучасною навчальною літературою, мультемедійними засобами і т.д.,
А НЕ САМОМУ ВЧИТЕЛЮ БУРХАТИСЬ В СВОЄМУ СОКУ!!

А тоді вимагати від вчителя результати по олімпіадах! ^_^

swetikccc Дата: Ср, 22.07.2009, 15:13 | Повідомлення № 130
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3953
Нагороди: 28
Рейтинг: 370
Quote (НІКОЛЯ)
І перспектива є от наприклад:

Приклад роботи фізиків і хіміків. які вміють програмувати ось що це


Відредаговано: swetikccc - Ср, 22.07.2009, 15:18
filnick Дата: Ср, 22.07.2009, 16:16 | Повідомлення № 131
Мудрий вчитель
Повідомлень: 2238
Нагороди: 7
Рейтинг: 124
Quote (grebenchukov)
у нас на пенсію ходять у двох випадках: фізично не може людина або смерть

Щоб "судити" пенсіонера, потрібно побувати у його шкірі. Можна піти і в 60, і в 55. Але спробуйте вижити на вчительську пенсію.
alex Дата: Ср, 22.07.2009, 16:20 | Повідомлення № 132
Активний учасник
Повідомлень: 586
Нагороди: 1
Рейтинг: 17
Пане Махновець.
З Вашого дозволу відповім Вам дещо цинічно.
Якщо Ви будете чекати, що Вам хтось створить умови то боюсь, що не дочекаєтесь.
Якщо будуть створені умови, забезпечена хороша зарплата, то в школу прийдуть ті хто і програмування знає, і прикладне програмне забезпечення і багато іншого. Ви просто не зможете з ними конкурувати.
І тішити себе думкою, що потім я все вивчу не потрібно. Чим старшим стаєш тим важче вчитися. Повірте маю досвід.

Пам'ятаєте прислів'я. Хочеш бути щасливим будь ним.

Створюйте собі умови. Спочатку праця, а потім винагорода.

Quote (Махновець_Ігор)
alex, Поясніть будь ласка по якій спеціальності? стають інформатиками?

Ваша іронія не доречна. Вчителі праці викладають трудове навчання. В нас викладаються і основи кулінаріїї для дівчаток, і обробка деревини та металу для хлопчиків. Все вирішено по розумному. Зрозуміло, що не за один
день не чекаючи доки нам це все забезпечать.

Я б вам рекомендував зайняти більш конструктивну позицію. Те чого нема всі і так знають. А ви запропонуйте
що зробити, щоб в даних умовах отримати все таки кращий результат. Критиків, як і політиків у нас багато.
Працювати нема кому.

W-w-W Дата: Ср, 22.07.2009, 17:53 | Повідомлення № 133





Шановний alex, моє попереднє повідомлення є не критикою, а побажанням! Да за таких умов воно не здійснене!

Quote (alex)
Якщо будуть створені умови, забезпечена хороша зарплата, то в школу прийдуть ті хто і програмування знає, і прикладне програмне забезпечення і багато іншого. Ви просто не зможете з ними конкурувати.

В школи зараз не сильно беруть без педагогічної освіти та за хороших умов тим більше! і все було б нормально, навіть якби була конкуренція вона б була незначною і сприяла вдосконаленню вчителів, йшов би прогрес! Я за зарплату ні слова не сказав-в школі багатим ніхто не став і не стане, тож професійним програмістам в ній робити нічого, а з часом якщо держава не втрутиться в цю ситуацію, то буде багато чого втрачено!
ну й ще таке: невже ви так всі вважаєте, що вчитель сам повинен все досягати, готуватись до уроків, вчити програмування, думати як завтра прожити, думати в якому житлі жити, думати, що їсти, думати де ще заробити і при тому все законним шляхом?
Не розумієте ви цього!

Quote (alex)
Ваша іронія не доречна.

Ніякої іронії! Я вас нормально запитав! Просто не розумію як за рахунок трудового викладається інформатика у вас, а саме програмування, коли ви пишите
Quote (alex)
В нас викладаються і основи кулінаріїї для дівчаток, і обробка деревини та металу для хлопчиків.
значить умови для роботи майстерні є і години ці не можна використати!
Тож я вас і запитав ким стають вчителі трудового навчання!

В сусідній нашій гімназії дійсно нема майстерні, обладнання, тож відділ освіти прийняв розумне рішення-дав можливість ці години використовувати на програмування!

А тепер дивіться, що виходить:

5кл-1 год.
6кл.-1 год.
7 кл.-2 год.
8 кл.-2 год.
9 кл.-1 год.
10 кл.-2 год.
11 кл.-2 год.

Це все години трудового навчання і вони в цій гімназії стали інформатикою, вчитель їх використовує для вивчення програмування!

У всіх решта шкіл не дозволяється такого робити!

Quote (alex)
ви запропонуйте що зробити, щоб в даних умовах отримати все таки кращий результат.

це моя пропозиція, але вона нічого не вирішить: дирекція при розподілі годин повинна врахувати, що для ефективного вивчення інформатики повинні вводитись додатково години на інформатику, але не як факультатив, а як обовязковий урок, тому що ми знаєм як проводяться факультативи. А по школах ми теж знаєм як години розподіляються!

Вчитель інформатики повинен бути чистим інформатиком, а не універсальним вчителем, це стосується всіх сільських шкіл, особливо малокомлектних де інформатики всього 4-5 год. навантаження мають! З таким розмахом не проживе вчитель і йому те програмування як зайцю "стоп-сигнал"!

Ktara Дата: Ср, 22.07.2009, 19:36 | Повідомлення № 134
Перспективна вчителька
Повідомлень: 3923
Нагороди: 36
Рейтинг: 285
ой, народ почитала все и сделала вывод "сытый" никогда не поймет "голодного". И спорьте хоть до потери пульса, но...... пока не накормить "голодного" до состояния "сытости" они так и останутся каждый при своем мнении. Только не надо предлагать "голодному" вариант "для достижения цели все средства хороши". Именно такой подход провоцирует в коллективах интриги, сплетни и т.д. И поверьте, иногда заканчивается очень плохо - хороший учитель уходит а остается тот, кто больше владеет мастерством интриг, наездов, нехороших разговоров, дневаний в кабинете директора и т.д.
Честная конкуренция в школах (ну чтоб никого не обидеть и не наступить на любимую мозоль, исправлюсь - в большинстве школ) - это утопия и что-то из рода фантастики. Делаю вывод из того, что слышала или сама видела.
Так что вариант - "подвиньте того-то и освободите место себе" думаю не достойно педагога.
да, пока не забросали тапочками и не написали стандартных фраз (типа "место женщины на кухне") - все вышеизложеное мое ИМХО
pasichov Дата: Ср, 22.07.2009, 19:53 | Повідомлення № 135
Наполегливий учасник
Повідомлень: 946
Нагороди: 3
Рейтинг: 70
Quote (Махновець_Ігор)
Цитата (alex )
Вони теж мають повне навантаження.

alex, Поясніть будь ласка по якій спеціальності? стають інформатиками?
Поки ми розповідаємо про високі матерії, повинна ці проблеми з програмуванням вирішити держава, ввести в навчальні програми додаткові години на вивчення алгоритміки та програмування або навіть до створення окремого предмета! навести порядок у ВНЗ по вивченню програмування, чітко налагодити курси атестаціїї вчителів, забезпечити вчителів сучасною навчальною літературою, мультемедійними засобами і т.д.,
А НЕ САМОМУ ВЧИТЕЛЮ БУРХАТИСЬ В СВОЄМУ СОКУ!!
А тоді вимагати від вчителя результати по олімпіадах!


п. Ігоре! таке враження, що Ви все своє незадоволення нашим сьогоденням (небезпідставне, без сумніву!) вирішили компенсувати тезою "вчитель інформатики не повинен знати програмування". Так, мало годин. так, інформатика не дає учителю повного навантаження в одній школі, і взагалі, життя погане! Так що? НЕ ЖИТИ?

1. Інформатика не є фундаментальною наукою. Це технологія. Тому, ІМХО, абсолютно нормально, що основний фах (і, відповідно, навантаження) у учителя інформатики ПОВИННО бути інше (математика, фізика). Це нормально. Більше того, НАВЧАТИ ДІТЕЙ СЬОГОДНІ МАТЕМАТИЦІ ЧИ ФІЗИЦІ ТАК, ЯК ЦЕ ПОТРІБНО, НЕМОЖЛИВО БЕЗ ЗНАННЯ ЯК КОРИСТУВАЦЬКОЇ ІНФОРМАТИКИ, ТАК І ПРОГРАМУВАННЯ.

2. Ви праві в тому, що держава недостатньо приділяє уваги ОСВІТІ ВЗАГАЛІ і інформатики зокрема. Але дозвльте ВАС ЗАПИТАТИ, як Ви ставитеся до двох тез: Перша (с) "Кожен народ має той уряд, на який він заслуговує"
і друга -(питання) - А що, Ви може маєте іншу, кращу державу?

Тому (ІМХО) - Якщо бажаємо, щоб держава вирішувала позитивно питання на рівні ДЕРЖАВИ, починаємо позитивно ВИРІШУВАТИ питання на свому рівні, а не скиглити "(с) тигру в зоопарке мяса недокладывают!!!"

Я переконаний - я буду кращий - буде кращою моя держава, і всім раджу сповідувати таку релігію. (тільки не варто іронізувати, я вже не пацан, який ЩЕ НЕ РОЗУМІЄ, і не старий маразматик, ЯКИЙ ВЖЕ НЕ РОЗУМІЄ).

Я повертаюся до суті своїх пропозицій.
ШАНОВНІ КОЛЕГИ!
Вам запропоновано навчально - тренувальну олімпіаду і дистанційний курс з основ програмування. Хотілося б в цій темі ВЕСТИ ПРЕДМЕТНУ дискусію, обговорювати недоліки, позитівні чи негативні сторони курсу, яку він приносить (чи не приносить) користь. Автор(и) був би вдячний за КОНСТРУКТИВНУ критику.
І зовсім не хочеться вести безплідну люмпенівську розмову про те, що хтось-шось-комусь не дав. Все життя ВСЕ брав САМ, ніколи не діяв "за чужий рахунок" і не чекав "блюдечка с голубой каемочкой". Всім раджу!

Відредаговано: pasichov - Ср, 22.07.2009, 19:57
Форум інформатиків » РОЗДІЛ VIІІ: ОБМІН ДОСВІДОМ (УРОКИ, ФАКУЛЬТАТИВИ, ПОЗАКЛАСНА РОБОТА) » 8.6 Факультатив з програмування » Пропозиції пана Pasichov (Предлагаю создать виртуальную творческую группу)
Сторінка 9 з 14«1278910111314»
Пошук:


© Форум інформатиків України, 2007-2017.