Пт, 15.12.2017, 08:29
Форум інформатиків України
Головна Реєстрація Вхід
Вітаю Вас, Гість · RSS
Вітання на форумі
Незнайомець
Вітаємо на форумі,
Незнайомцю!

   
зареєструйтесь
Перед реєстрацією обов’язково прочитайте:
Оновлення Учасники Пошук
Особисті повідомлення
Видавництво ’’Аспект’’ Видавництво

Сторінка 8 з 14«126789101314»
Модератор форуму: Bandalak, Ktara, НІКОЛЯ, volevikt 
Форум інформатиків » РОЗДІЛ VIІІ: ОБМІН ДОСВІДОМ (УРОКИ, ФАКУЛЬТАТИВИ, ПОЗАКЛАСНА РОБОТА) » 8.6 Факультатив з програмування » Пропозиції пана Pasichov (Предлагаю создать виртуальную творческую группу)
Пропозиції пана Pasichov
Bandalak Дата: Пт, 22.05.2009, 02:23 | Повідомлення № 1
Лідер форуму
Повідомлень: 5582
Нагороди: 40
Рейтинг: 260
Сюди будуть переміщені повідомлення пана Pasichov, що не відповідали темі у "Візуальних середовищах"!


Шановні форумчани!!!!!
Повідомлення, які не відповідають темі або несуть некорисний зміст будуть видалятись без попередження!!!

pasichov Дата: Нд, 19.07.2009, 14:48 | Повідомлення № 106
Наполегливий учасник
Повідомлень: 946
Нагороди: 3
Рейтинг: 70
Quote (badm)
Я прихильник одночасного вивчення алгоритмів і мови програмування. А матеріалів і книг є безліч тільки бажання і розуміння того що в них написано бажає кращого.

На практиці воно так і виходить. Просто важливо "витягати на світ божий" можливості мови по мірі винекнення потреби при реалізації алгоритмів, а не "загрузнути" в нюансах реалізації та "безмежних" можливостях сучасних мов.
Всі сучасні мови об"єктноорієнтовані, формально просто отримати швидкий результат, особливо на візуальних об"єктах. А по-справжньому оволодіти об"єктноорієнтованим програмуванням без уміння "конструювати" програми "згори вниз" неможливо, адже з об"єктами виходить все навпаки - там "знизу - вгору". Ось і виходить, що ні трому, ні тому толком не навчились...


Відредаговано: pasichov - Нд, 19.07.2009, 15:15
badm Дата: Нд, 19.07.2009, 15:46 | Повідомлення № 107
Знаток програмування
Повідомлень: 185
Нагороди: 0
Рейтинг: 3
Повністю згідний. Але така думка в меншості. У нас повним ходом йде впровадження вивчення створення візуальних додатків та щей на Visual Basic Net. Мені не складно це викладати, але реальної користі від цього не бачу.
Інша справа пояснити спочатку звідки все це береться в ООП скажімо на С++, а потім можливо нв С# чи Java спробувати при побудові даних додатків на практиці, тут виникає саме головне пояснення звідки все береться.
Не знаю чому але на олімпіадах в основному в Україні використовують Pascal, і в основному книжки під нього орієнтовані, можливо даної мови і достатньо, але її концепції вже застарілі. С++ тут має набагато цікавіший вигляд, тільки основне завдання не потонути у можливостях мови, а так з використанням різних допоміжних бібліотек на С++ можна працювати ефективніше в рази.
pasichov Дата: Нд, 19.07.2009, 17:21 | Повідомлення № 108
Наполегливий учасник
Повідомлень: 946
Нагороди: 3
Рейтинг: 70
Quote (badm)
Не знаю чому але на олімпіадах в основному в Україні використовують Pascal, і в основному книжки під нього орієнтовані, можливо даної мови і достатньо, але її концепції вже застарілі. С++ тут має набагато цікавіший вигляд, тільки основне завдання не потонути у можливостях мови, а так з використанням різних допоміжних бібліотек на С++ можна працювати ефективніше в рази.

Ні, зараз нв Всеукрі все більше і більше учасників, що пишуть в середовищах С\С++). TP/BP навіть не дають учасникам, лише Free Pascal...
Я використовую при вивченні програмування все таки Паскаль - не даремно Вірт придумав його як ЗАСІБ ВИВЧЕННЯ процедурного програмування. А ось олімпіадних "корифеїв" потихенько починаємо вчити працювати з С++. Але це (ІМНО) виправдано тоді, коли учень вже добре володіє ПП і готовий до свідомого осмислення ООП (зустрічається вкрай рідко). А писати на С++ "в стилі Паскаля", тобто "процедурно" - це так, мало що дає, лише додаткові помилки...через погане знання середовища і синтаксису...

Додано (19.07.2009, 17:21)
---------------------------------------------

Quote (badm)
У нас повним ходом йде впровадження вивчення створення візуальних додатків та щей на Visual Basic

Щодо цього... Це один зі способів перекласти проблеми навчання на плечі дітей. Кращі з них самотужки вивчають ці складні речі, навчаються "кривому" САМОДІЯЛЬНОМУ кодуванню з швидким результатом - (он як гарно у "проги" віконечка скачуть!). В результаті втрачають можливість навчитися ПРАВИЛЬНОМУ ПРОГРАМУВАННЮ. Звичайно, найталановитіші крізь це прориваються...всупереч навчанню :(
dpi Дата: Нд, 19.07.2009, 17:33 | Повідомлення № 109
Досвідчений вчитель
Повідомлень: 1438
Нагороди: 1
Рейтинг: 39
Quote (pasichov)
Це один зі способів перекласти проблеми навчання на плечі дітей.

Этому способствует и присутствие на сайте рекламных агентов Скретча.
pasichov Дата: Нд, 19.07.2009, 22:14 | Повідомлення № 110
Наполегливий учасник
Повідомлень: 946
Нагороди: 3
Рейтинг: 70
Quote (dpi)
Этому способствует и присутствие на сайте рекламных агентов Скретча.

Нетушки, меня уже не переделать никаким рекламным агентам. Лого (лучше Turtle из Python) для формирования основных понятий, -> псевдокод для записи и изучения алгоритмов (pascal - как ангоязычный псевдокод да еще и с транслятором (!) -> понятие о ООП (Java Script) -> C++ и что угодно ученику -> Я УЖЕ НЕ НУЖЕН...

Відредаговано: pasichov - Нд, 19.07.2009, 22:15
pasichov Дата: Нд, 19.07.2009, 23:49 | Повідомлення № 111
Наполегливий учасник
Повідомлень: 946
Нагороди: 3
Рейтинг: 70
НІКОЛЯ, все це ДУЖЕ КОРИСНО!...
Ці посилання та рекомендаціїї гуляють по Інтернету...
ПИТАННЯ. Скільки ви знаєте вчителів інформатики, які навчилися програмувати за цими джерелами (ноча б так, щоб НОРМАЛЬНО провести уроки з відповідної теми за програмою шкільного курсу?
НІКОЛЯ Дата: Пн, 20.07.2009, 07:18 | Повідомлення № 112
Знавець вірусів
Повідомлень: 2877
Нагороди: 17
Рейтинг: 201
Quote (pasichov)
ПИТАННЯ. Скільки ви знаєте вчителів інформатики, які навчилися програмувати за цими джерелами (ноча б так, щоб НОРМАЛЬНО провести уроки з відповідної теми за програмою шкільного курсу?

Жодна інформація ніколи не буває зайвою! Крім реклами звісно. ;)
Настільки я знаю зараз коли шукають потрібну інформацію вже мало хто біжить в бібліотеку, а практично більшість починає мучити гугля та інші пошуковики отож я трохи зекономив їм час ;)


Відредаговано: НІКОЛЯ - Пн, 20.07.2009, 08:13
pasichov Дата: Пн, 20.07.2009, 15:40 | Повідомлення № 113
Наполегливий учасник
Повідомлень: 946
Нагороди: 3
Рейтинг: 70
Quote (НІКОЛЯ)
Жодна інформація ніколи не буває зайвою!

Це - без сумніву!!!
Але вчитися самотужки по таким джерелам АРХИтяжко! В більшості випадків - БЕЗНАДІЙНО! Витиримують і отримують знання ОДИНИЦІ!
НІКОЛЯ Дата: Пн, 20.07.2009, 15:48 | Повідомлення № 114
Знавець вірусів
Повідомлень: 2877
Нагороди: 17
Рейтинг: 201
Quote (pasichov)
Витиримують і отримують знання ОДИНИЦІ!

На мою думку хто хоче вивчити той вивчить, як у приказці "як не схочеш то і з гори не понесеш, а як схочеш то і під гору випреш".
Коли людина має бажання для неї немає меж і добється свого в любому випадку.
А коли ще вагається, а може десь легше або простіше то то марна справа. Головне щоб людина дійсно цього хотіла. Тоді буде прогрес.
pasichov Дата: Вт, 21.07.2009, 15:13 | Повідомлення № 115
Наполегливий учасник
Повідомлень: 946
Нагороди: 3
Рейтинг: 70
Quote (НІКОЛЯ)
Коли людина має бажання для неї немає меж і добється свого в любому випадку.

100%
Ми і дійшли до того, з чого починалась дискусія. Саме так я й говорив, поки не зазнав критики, що не бажаю допомагати учителям-початківцям.
Інша справа, що до усвідомленої мети різних людей ведуть різні шляхи...Інколи можна обрати шлях неправильний, обхідний, затратний. Ось тут потрібна підказка тих, хто "знає дорогу". Але йти ВСЕ РІВНО потрібно самому. Основна проблема в шкільному програмуванні НЕБАЖАННЯ УЧИТЕЛІВ НИМ ЗАЙМАТИСЯ, а не відсутність друковних джерел, вузівської підготовки, чи "вшивість" шкільних програм (хоча все це провокує це "НЕБАЖАННЯ".
swetikccc Дата: Вт, 21.07.2009, 21:15 | Повідомлення № 116
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3979
Нагороди: 28
Рейтинг: 380
Чёрт побери.
Так хочется круто высказаться но воздержусь.
Перехожу на украинский
Пане Пасіхов так що ми вчимо в школі алгоритмізацію, чи те що описав в своєму пості пан НІКОЛЯ ?

Хочеш нормально начни с дискретки

Відредаговано: swetikccc - Вт, 21.07.2009, 21:19
PanPete Дата: Вт, 21.07.2009, 22:28 | Повідомлення № 117
Наполегливий учасник
Повідомлень: 797
Нагороди: 1
Рейтинг: 45
Quote (pasichov)
Основна проблема в шкільному програмуванні НЕБАЖАННЯ УЧИТЕЛІВ НИМ ЗАЙМАТИСЯ, а не відсутність друковних джерел, вузівської підготовки, чи "вшивість" шкільних програм (хоча все це провокує це "НЕБАЖАННЯ".

Незнаю як кому, а мені читати подібні вислови набридло. Пане Пасіхов, спустіться з вершин своєї довершеності до глибин простої загальноосвітньої школи, де вчитель самостійно може визначитись з якого класу розпочинати заняття з інформатики, вибрати програму, за якою навчати, забрати на користь інформатики варіатив та ще й на додачу кіцлька годин факультативу чи гуртка (оплачуємого, звичайно ж) і покажіть як це зробити краще, адже всі умови є, нема лише нашого бажання.
Окрім збільшення втиків з питань участі в олімпіадах зрушень на офіційному рівні в сторону проограмування не бачу, нам що проявляти "всенародний героїзм", чи як?
W-w-W Дата: Вт, 21.07.2009, 22:43 | Повідомлення № 118





PanPete, я вже мовчу про це, тому що визнається лише, що вчитель не бажає! Інші фактори не беруться до уваги.

І як пише pasichov,

Quote (pasichov)
Ми і дійшли до того, з чого починалась дискусія. Саме так я й говорив

Quote (pasichov)
Основна проблема в шкільному програмуванні НЕБАЖАННЯ УЧИТЕЛІВ НИМ ЗАЙМАТИСЯ

Це не правильно! Є ті що бажають, але програмування треба серйозно вчити, а не на примітивному рівні! А з тим з станом освіти і навантаження вчителя воно ну ніяк не виходить!

Скажу так в нашому районі володіє програмуванням 1 вчитель з 30 шкіл.

Чому так? Факторів ми вже називали чимало! Є вчителі котрі старші за мене не на 1 десяток років!

alex Дата: Вт, 21.07.2009, 22:50 | Повідомлення № 119
Активний учасник
Повідомлень: 586
Нагороди: 1
Рейтинг: 17
На мою точку зору, участь в олімпіадах не є ціллю вивчення основ алгоритмізації та
програмування. Олімпіада ( на мій погляд) один з способів об'єктивної перевірки рівня знань та вміннь учнів.
Одним з можливих способів отримати години, для вивчення іменно програмування може бути такий:
В більшості шкіл немає можливості повноцінно проводити уроки трудового навчання в зв'язку з відсутністю
обладняння та матеріалів. Створюємо авторську програму, затверджуємо в відповідних інстанціях і вчимо програмування. Зрозуміло, що є нюанси. Кого інтересують деталі повідомлю в ОП.
W-w-W Дата: Вт, 21.07.2009, 23:06 | Повідомлення № 120





Quote (alex)
В більшості шкіл немає можливості повноцінно проводити уроки трудового навчання в зв'язку з відсутністю обладняння та матеріалів.

таку можливість надають небагатьом школам, а решта викручуються як можуть!

Quote (alex)
Створюємо авторську програму, затверджуємо в відповідних інстанціях

В нас програму люди затверджували у відповідних інстанціях не 1 рік, цьому явищу зверху мало сприяють!

Всі проблему програмування в школі знають і водночас закривають очі, але коли приходить час олімпіад, то зверху давлять на відділи освіт, а ті в свою чергу на вчителів інформатики чому погані результати, чому мала кількість учасників-всеодно ніяких здвигів.

Алгоритміку та програмування треба вчити тривалий час і систематично, а фактори то не сприяють!

Форум інформатиків » РОЗДІЛ VIІІ: ОБМІН ДОСВІДОМ (УРОКИ, ФАКУЛЬТАТИВИ, ПОЗАКЛАСНА РОБОТА) » 8.6 Факультатив з програмування » Пропозиції пана Pasichov (Предлагаю создать виртуальную творческую группу)
Сторінка 8 з 14«126789101314»
Пошук:


© Форум інформатиків України, 2007-2017.