Вт, 21.11.2017, 19:13
Форум інформатиків України
Головна Реєстрація Вхід
Вітаю Вас, Гість · RSS
Вітання на форумі
Незнайомець
Вітаємо на форумі,
Незнайомцю!

   
зареєструйтесь
Перед реєстрацією обов’язково прочитайте:
Оновлення Учасники Пошук
Особисті повідомлення
Видавництво ’’Аспект’’ Видавництво

Сторінка 7 з 14«12567891314»
Модератор форуму: Bandalak, Ktara, НІКОЛЯ, volevikt 
Форум інформатиків » РОЗДІЛ VIІІ: ОБМІН ДОСВІДОМ (УРОКИ, ФАКУЛЬТАТИВИ, ПОЗАКЛАСНА РОБОТА) » 8.6 Факультатив з програмування » Пропозиції пана Pasichov (Предлагаю создать виртуальную творческую группу)
Пропозиції пана Pasichov
Bandalak Дата: Пт, 22.05.2009, 02:23 | Повідомлення № 1
Лідер форуму
Повідомлень: 5532
Нагороди: 39
Рейтинг: 260
Сюди будуть переміщені повідомлення пана Pasichov, що не відповідали темі у "Візуальних середовищах"!


Шановні форумчани!!!!!
Повідомлення, які не відповідають темі або несуть некорисний зміст будуть видалятись без попередження!!!

pasichov Дата: Пт, 17.07.2009, 23:23 | Повідомлення № 91
Наполегливий учасник
Повідомлень: 946
Нагороди: 3
Рейтинг: 70
Quote (swetikccc)
Потрібно Все називати своїми іменами, якщо це електронний підручник, той називайте його так, а не дистанційним курсом.

Тут можливо, ви маєте рацію. Але, ІМХО, всі ознаки ДК присутні: послідовність проходження( якщо реєструвався), інтерактивні болки. Є зворотній зв'язок: форма для листування, форум, чат, просто в нашому випадку не задіяно...
Тому можна дискутувати, як це називати... Приведіть мені (для порівняння) кращі ніж мої україномовні навчальні ресурси (ДК, е-підручники) в вільному доступі. Я з задоволенням би повчився, як робити...


Відредаговано: pasichov - Сб, 18.07.2009, 15:51
W-w-W Дата: Пт, 17.07.2009, 23:31 | Повідомлення № 92





Quote (gromko)
то він прагне навчати учнів (і учителів) програмуванню

Ну не варто так вже писати! Учнів то прагнуть є результат, а от за вчителів промовчу, бо коли було задано пряме питання чи готові допомогти в межах форуму вчителям інформатики, то мене прислівями та приказками закидали, мов треба тільки самому вчити, а відповіді я й досі не отримав, я не спорю, треба, обовязково. Я вийшов як дурень в цій ситуації, ще й вибачився, але то пусте!
Quote (gromko)
Дуже доречна ідея і її слід підтримувати.

Та ідея доречна, а ту що ми пропонуєм недоречна і її можна опустити. Я думав, що ми робим спільну роботу, а виходить ні. Тож кожен піде своєю дорогою! Надіюсь нікого не образив!
swetikccc Дата: Пт, 17.07.2009, 23:55 | Повідомлення № 93
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3957
Нагороди: 28
Рейтинг: 370
Quote (pasichov)
Приведіть мені (для порівняння) кращі ніж мої україномовні навчальні ресурси (ДК, е-підручники) в вільному доступі.

Ваш найкращий спору нет. ))
Нажаль діти не вміють переказувати прочитане(вивід зробив правда тільки по своїй школі), виділяти головне.
Отже курси потрібно частіше переривати тестами , питаннямию

Додано (17.07.2009, 23:55)
---------------------------------------------

Quote (Махновець_Ігор)
Я вийшов як дурень в цій ситуації, ще й вибачився, але то пусте!

Чому ви вважаете себе дурнем, от я наприклад неможу засвоювати інформацію з екрану , тому все роздруковую., мені потрібна класична книгаі все, і чим більше хороших тим краще
А головне їх можливо читати з середини (жарт ;) )


Відредаговано: swetikccc - Сб, 18.07.2009, 00:30
pasichov Дата: Сб, 18.07.2009, 00:13 | Повідомлення № 94
Наполегливий учасник
Повідомлень: 946
Нагороди: 3
Рейтинг: 70
Quote (swetikccc)
Отже курси потрібно частіше переривати тестами , питаннямию

ЦЕ КОНСТРУКТИВНЕ і првильне зауваження! ПРИЙНЯТО!

Додано (18.07.2009, 00:08)
---------------------------------------------
Махновець_Ігор, цитата з мого повідомлення http://informatic.org.ua/forum/17-969-23622-16-1247724453

Quote (pasichov)
Дуже підтримую введення спеціальних тем з програмування на форумі. Готовий співробітничати на будь-яких умовах.

Так що відповідь ви ОТРИМАЛИ. Як ще можна було чіткіще відповісти на Вашу пропозцію?

Додано (18.07.2009, 00:13)
---------------------------------------------

Quote (Махновець_Ігор)
Тож кожен піде своєю дорогою!

Таке враження, що я своїми повідомленнями створюю для Вас дискомфорт... Дійсно, (с) "со своим уставом в чужой монастырь приперся..."
Але дорога в нас ОДНА. Можливо, хтось збився з неї і блукає....


Відредаговано: pasichov - Сб, 18.07.2009, 00:17
swetikccc Дата: Сб, 18.07.2009, 00:22 | Повідомлення № 95
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3957
Нагороди: 28
Рейтинг: 370
Quote (pasichov)
Але дорога в нас ОДНА.

Для чого так песимістично ;)
W-w-W Дата: Сб, 18.07.2009, 13:08 | Повідомлення № 96





Quote (pasichov)
Так що відповідь ви ОТРИМАЛИ. Як ще можна було чіткіще відповісти на Вашу пропозцію?

Отримав. Дякую.
Quote (pasichov)
Таке враження, що я своїми повідомленнями створюю для Вас дискомфорт...

Та ні, не створюєте. Але в мене враження склалось, що у вас з колегою щодо програмування склався монопольний погляд, можливо помиляюсь!
Бо попередні повідомлення тільки на таку думку наштовхують!
НІКОЛЯ Дата: Сб, 18.07.2009, 13:32 | Повідомлення № 97
Знавець вірусів
Повідомлень: 2877
Нагороди: 17
Рейтинг: 201
Добре, залишимо дистанційний курс в спокої, а як що до мультимедійних відеокурсів? щас багато звідки можна скачати та встановити на компютер і практикуватись та вивчати до упаду тому що деякі люди не засвоюють інформацію відразу, а деякім потрібен час щоб допетрати що до чого.
А що до олімпіад це добре підтримую - але нудно. ;)
filnick Дата: Сб, 18.07.2009, 15:46 | Повідомлення № 98
Мудрий вчитель
Повідомлень: 2238
Нагороди: 7
Рейтинг: 124
Оскільки на даний момент не маю можливість регулярно заходити на сайт, то й не відразу помітив дану тему й досить цікаву дискусію. Але уважно перечитавши усі повідомлення, для себе зробив висновок:
Чим більше різноманітних засобів освоєння програмування існує (дистанційні курси, лекції, підручники, мультимедійні програми, репетиторство, спілкування на форумі, самоосвіта і т.д.), тим більша ймовірність, що кожний, хто хоче вивчити (поглибити), знайде для себе прийнятний. Було б бажання або потреба.
Підтримувати слід усіх, хто популяризує програмування, а свій вибір на той чи інший засіб кожний вчитель зробить сам.


Відредаговано: filnick - Сб, 18.07.2009, 15:58
pasichov Дата: Сб, 18.07.2009, 16:04 | Повідомлення № 99
Наполегливий учасник
Повідомлень: 946
Нагороди: 3
Рейтинг: 70
Quote ([Махновець_Ігор)
Але в мене враження склалось, що у вас з колегою щодо програмування склався монопольний погляд, можливо помиляюсь!
Бо попередні повідомлення тільки на таку думку наштовхують!

Та ні !!!! Якщо Ви помітили, я в кожному (майже) свому повідомленні використовую ідиому ІМХО (англ. IMHO), — відомий интернет-мем, що означає «на мою́ скромну думку» (англ. In My Humble Opinion або англ. In My Honest Opinion), тобто Я ВІДСТОЮЮ ТУ ПОЗИЦІЮ, ЯКУ ВВАЖАЮ ВІРНОЮ, але завди залишаю людині право на свою...

Інша справа, що обгрунтовані і дуже грамотні контраргуменити до своїх (не всіх, а окремих) позицій я знайшов в повідомленнях dpi та alex, решта ж (перепрошую, але це факт, перечитайте УВАЖНО всю нитку дискусіїї) демонструють просто НЕКОНСТРУКТИВНЕ НЕПРИЙНЯТТЯ. Ваша пропозиція щодо тем з програмування цікава, я вже ДАВНО на неї відповів згодою.

Тут просто проблема в чому. Більшість тих, хто не займався програмуванням, не до кінця уявлють собі, за що слід "хапатися". До того ж частина тих, хто це освоїв, виходить з власного досвіду самоосвіти - спочатку вчимо мову, якою після вчимося програмувати. Це традиційний (ІМХО, помилковий) шлях навчання прграмуванню.
АЛЕ (знов ІМХО) ВСЕ ПОВИННО БУТИ НАВПАКИ. СПОЧАТКУ СЛІД ОВОЛОДІТИ "програмістським способом МИСЛЕННЯ", А ТОДІ ВЧИТИ МОВИ. ЦЕ МОЄ ПЕРЕКОНАННЯ, АЛЕ НЕ ОБОВ"ЯЗКОВО ІСТИНА. Мій досвід і досвід моїх колег, кого я знаю і результати яких дуже високі, дозволяє мені мати таку думку і переконувати інщих. До того ж багато з них працюють в звичайних сільських школах, а мають високі результати. Але , наприклад, dpi, і не безпідставно, вважає навпаки...і має на це ПОВНЕ ПРАВО...

Я думаю, п.Ігоре, ми порозумілися. Я продожуватиму дистанційний курс ТАК, ЯК ЦЕ РОЗУМІЮ. Хто захоче - скористується. Ви починаєте теми, задаєте "тон", в кінці кінців даєте завдання, що б хотіли в них бачити. Якщо мій рівень виявится достатнім, буду описувати. Аби на користь хоч комусь йшло. Поки що навчати цьому ВЧИТЕЛІВ дистанційно чи очно ПРАКТИЧНО НЕ ВДАЄТЬСЯ НІКОМУ ( НЕ Я ОДИН ПРОБУВАВ, ДИВ. В ТЕМІ).
Дорога, Ігоре, все-таки в нас одна, і зовсім НЕ ТУДИ, на що натякав swetikccc, :$

Додано (18.07.2009, 15:52)
---------------------------------------------

Quote (filnick)
Оскільки на даний момент не маю можливість регулярно заходити на сайт, то й не відразу помітив дану тему й досить цікаву дискусію. Але уважно перечитавши усі повідомлення, для себе зробив висновок:
Чим більше різноманітних засобів освоєння програмування існує (дистанційні курси, лекції, підручники, мультимедійні програми, репетиторство, спілкування на форумі, самоосвіта і т.д.), тим більша ймовірність, що кожний, хто хоче вивчити (поглибити), знайде для себе прийнятний. Було б бажання або потреба.

100%+++!!!!!

Додано (18.07.2009, 16:04)
---------------------------------------------

Quote (НІКОЛЯ)
Добре, залишимо дистанційний курс в спокої, а як що до мультимедійних відеокурсів?

Якщо ви переглянете мої курси фізики 10 та 11 класів на тому ж таки http://disted.edu.vn.ua , то знайдете майже в кожному уроці підтвердження свїх поглядів!!! В мене, на жаль, немає практично ніякого мультимедійного матеріалу з питань, що розглядаються в курсі алгоритміки та програмування. Якби був- розмістив би! наша система долзволяє це робити легко! Може в Вас такі матеріали є? Давайте розмістимо, якщо це авторська робота (відео, flash-етс...) авторство буде збережено....

W-w-W Дата: Сб, 18.07.2009, 16:14 | Повідомлення № 100





Quote (pasichov)
Тут просто проблема в чому. Більшість тих, хто не займався програмуванням, не до кінця уявлють собі, за що слід "хапатися".

от в цьому й справа, от ви вже й підказуєте, з чого починати і за це дякую.

Quote (pasichov)
Я думаю, п.Ігоре, ми порозумілися.

аякже, по іншому й не могло бути!

Quote (pasichov)
Ви починаєте теми, задаєте "тон", в кінці кінців даєте завдання, що б хотіли в них бачити.

Добре, але є така тема в нас http://informatic.org.ua/forum/23-949-20981-16-1241973914 і ми хотіли бачити в ній ваші ну й інших користувачів пропозиції щодо тем програмування. В серпні ми цю роботу розпочнем!

Quote (pasichov)
Поки що навчати цьому ВЧИТЕЛІВ дистанційно чи очно ПРАКТИЧНО НЕ ВДАЄТЬСЯ НІКОМУ ( НЕ Я ОДИН ПРОБУВАВ, ДИВ. В ТЕМІ).

Трішки з вами не погоджусь! Можна, аби бажання!
Ясна справа, що це буде не масове навчання, а індивідуальне.
Як не крути скільки книжок не читай, ел.посібників не дивись, дистанц.курсів не вчи, а людське мову нічого не замінить, тож в школах в наших дітей вчать вчителі, а не просто нате вам всі блага цивілізації і вперед! Вчитель пояснює, направляє і т.д.

Взяти будь яку людську діяльність і ми зрозумієм, що навички передаються на багато краще коли людина професійна допомагає менш професійній, так скрізь. В школі теж!

Quote (filnick)
Було б бажання або потреба.

Вірна думка, я підтримую. Але в нас форум, обмін досвідом чи не так? То вже від кожної людини залежить, що вона хоче в житті!
pasichov Дата: Сб, 18.07.2009, 17:23 | Повідомлення № 101
Наполегливий учасник
Повідомлень: 946
Нагороди: 3
Рейтинг: 70
Quote (Махновець_Ігор)
Як не крути скільки книжок не читай, ел.посібників не дивись, дистанц.курсів не вчи, а людське мову нічого не замінить, тож в школах в наших дітей вчать вчителі, а не просто нате вам всі блага цивілізації і вперед! Вчитель пояснює, направляє і т.д.

Це вірно. Але проблема тут в іншому. Учитель, в своїй більшості, НЕ ВІДЧУВАЄ потреби вдосконалюватися. Він не винен, я ЙОГО НЕ ЗВИНУВАЧУЮ, просто для цього ВІДСУТНІ і об"єктивні, і суб"єктивні передумови!!!!!

Породити цю потребу намагаються традиційним "адмінресурсом" - Здай план самоосвіти!!!Ось він і здає,... те що сам не прочитав :-(
Це приречено. Інший шлях - знайти "непримусові" мотиви, як для учня. Зацікавити, зробити видимими переваги, що він матиме, коли це освоїть, матеріальні стимули в кінці кінців (в наших умовах - не обговорюється, на жаль...), "зіграти" на самолюбстві ( примітивно, але діє - Ось Наливайко може ТЕ, Стограмович може ЦЕ, Сутрапян може ОСЬ ТЕ, а ти Пупкін, "слабак", ти ж нічого такого не можеш...). Дуже добре діють різні (тільки чесні, а значить САМОДІЯЛЬНІ, "з народної ініціативи" конкурси і змагання, зокрема в Інтернеті (перевірено). Насправді все зводиться до іншої версії думки (с) "Спасение утопающих - дело рук самих утопающих!"- (с) "Поки сучка не СХОЧЕ, то кобель не скоче!"

Відредаговано: pasichov - Сб, 18.07.2009, 17:36
НІКОЛЯ Дата: Сб, 18.07.2009, 17:57 | Повідомлення № 102
Знавець вірусів
Повідомлень: 2877
Нагороди: 17
Рейтинг: 201
Quote (pasichov)
Може в Вас такі матеріали є? Давайте розмістимо

Прошу непогана річ можна вчити з гумором Скачати можна тут ТОРЕНТ ;)

Описание: Программа превратит изучение информационных технологий и английского языка в увлекательнейшее занятие! Включает в себя десятки разделов информационных технологий от школьного курса информатики до самых современных технологий (программирование, веб-дизайн, взлом и защита программного обеспечения, логика, английский язык и т.д.)

Программа имеет три основных режима:
1. Обучение (с подсказкой правильного ответа)
2. Тренировка (переход на следующий вопрос только после правильного ответа)
3. Тестирование (для контроля знаний)

Встроенные персонажи со своими незабываемыми приколами не дадут вам заскучать и на молодежном сленге объяснят вам, кто вы есть на самом деле...
А в конце тестирования Вы обязательно получите грамоту! Но что вас ждет - почёт или позор, вы узнаете только после тестирования...Программа создана для учащихся курсов Декан.Ру, но окажется полезной всем - обычным пользователям, школьникам, специалистам различных направлений (преподавателям, веб-дизайнерам, программистам и т.п.)
[Скрыть] Краткая характеристика программы "Информатика"

- 4 517 вопросов
- 69 тем по самым различным разделам информационных технологий
- Режимы: обучение, тренировка, тестирование
- Увлекательные персонажи, приколы, молодежный сленг
- Cлучайный выбор вопросов
- Возможность выбрать любое количество тем
- Непрерывный контроль результата, времени тестирования
- Вознаграждение по результатам тестирования ;-)
- Возможность распечатать честно заработанную грамоту :-)
- Возможность "пробить" любой номер мобильного телефона
- и многое другое, чтобы вы не заскучали...

Курс Программирование на Macromedia FLASH MX
Интерактивный курс "Самоучитель для хакера"
Уроки Visual Basic 6.0 | RU
Видеоуроки на русском языке по изучению С++ (2008) | RU

Відредаговано: НІКОЛЯ - Сб, 18.07.2009, 18:10
НІКОЛЯ Дата: Сб, 18.07.2009, 18:15 | Повідомлення № 103
Знавець вірусів
Повідомлень: 2877
Нагороди: 17
Рейтинг: 201
І на закуску Интернет-Университет Информационных Технологий: локальная версия - все курсы DVD
[spoiler]Common Intermediate Language и системное программирование в Microsoft .NET
Data Mining
Flash MX Studio
Flash MX для профессиональных программистов
Intel "Обучение для будущего"
Macromedia Flash MX и программирование на ActionScript
Microsoft Windows для пользователя
Microsoft Word для пользователя
OpenView Network Node Manager
SQL Server 2000
SQL и процедурно-ориентированные языки
Visual Basic
Visual Basic .NET
Администрирование MySQL
Администрирование web-серверов в IIS
Администрирование ОС Solaris
Администрирование почтовых серверов sendmail
Администрирование сетей Microsoft Windows XP Professional
Алгоритмические основы растровой графики
Алгоритмы и протоколы каналов и сетей передачи данных
Анализ требований к автоматизированным информационным системам
Антивирусная защита компьютерных систем
Архитектура и организация ЭВМ
Архитектура параллельных вычислительных систем
Архитектура платформ IBM eServer zSeries
Архитектура предприятия
Архитектуры и топологии многопроцессорных вычислительных систем
Безопасность IIS
Безопасность сетей
Введение в CGI
Введение в HTML
Введение в JavaScript
Введение в анализ, синтез и моделирование систем
Введение в защиту информации от внутренних ИТ-угроз
Введение в информатику
Введение в математику
Введение в математическое моделирование
Введение в математическое программирование
Введение в модель данных SQL
Введение в программирование
Введение в программирование на C# 2.0
Введение в программирование на PHP5
Введение в программирование на Лиспе
Введение в реляционные базы данных
Введение в СУБД MySQL
Введение в схемы, автоматы и алгоритмы
Введение в теорию множеств
Введение в теорию программирования. Объектно-ориентированный подход
Введение в теорию программирования. Функциональный подход
Введение в технологию программирования
Введение в цифровую схемотехнику
Введение в цифровую фотографию
Визуальное моделирование в среде IBM Rational Rose 2003
Вирусы и средства борьбы с ними
Графы и алгоритмы
Графы и их применение
Инструментальные средства обеспечения безопасности
Инструменты безопасности с открытым исходным кодом
Интеграция приложений на основе WebSphere MQ
Интеллектуальные робототехнические системы
Инфраструктуры открытых ключей
Исследование операций и модели экономического поведения
История информационных технологий
ИТ-стратегия
Классические и квантовые вычисления
Комбинаторные алгоритмы для программистов
Компонентный подход в программировании
Конфигурирование и настройка Microsoft ASP.NET
Криптографические основы безопасности
Логические и арифметические основы и принципы работы ЭВМ
Логические нейронные сети
Математическая теория формальных языков
Межсетевое экранирование
Микроэкономика фирмы
Мобильное программирование приложений реального времени в стандарте POSIX
Нейроинформатика
Нейрокомпьютерные системы
Нейрокомпьютинг и его применения в экономике и бизнесе
Нотация и семантика языка UML
Операционная система Linux
Операционная система Microsoft Windows XP
Операционная система UNIX
Операционные системы и программное обеспечение на платформе zSeries
Организация UNIX-систем и ОС Solaris
Организация вычислительных систем
Основы ASP.NET 2.0
Основы SQL
Основы WAP/WML и WMLScript
Основы XML
Основы дискретной математики
Основы издательского дела
Основы информатики и программирования
Основы информационной безопасности
Основы конфигурирования в системе "1С:Предприятие 8.0"
Основы локальных сетей
Основы менеджмента программных проектов
Основы микропроцессорной техники
Основы объектно-ориентированного программирования
Основы объектно-ориентированного проектирования
Основы операционных систем
Основы операционных систем. Практикум
Основы офисного программирования и документы Excel
Основы офисного программирования и документы Word
Основы офисного программирования и язык VBA
Основы построения объединенных сетей по технологиям CISCO
Основы права интеллектуальной собственности
Основы программирования
Основы программирования на C#
Основы программирования на JavaScript
Основы программирования на языке C
Основы программирования на языке Пролог
Основы проектирования приложений баз данных
Основы проектирования реляционных баз данных
Основы работы в Dreamweaver
Основы работы в OpenOffice
Основы работы в Photoshop
Основы работы в ОС Linux
Основы работы с CSS
Основы работы с HTML
Основы работы с XHTML и CSS
Основы работы с базами данных
Основы сетей передачи данных
Основы теории вычислимых функций
Основы теории нейронных сетей
Основы теории нечетких множеств
Основы тестирования программного обеспечения
Основы функционального программирования
Парадигмы программирования
Параллельное программирование
Поддержка разработки распределенных приложений в Microsoft .NET Framework
Практика разработки Web-страниц
Практикум по программированию на JavaScript
Практическая информатика
Применение каскадных таблиц стилей (CSS)
Программирование в IIS
Программирование в Microsoft SQL Server 2000
Программирование в стандарте POSIX
Программирование графических процессоров с использованием Direct3D и HLSL
Программирование на Java
Программирование на языке Pascal
Проектирование информационных систем
Проектирование систем искусственного интеллекта
Протоколы безопасного сетевого взаимодействия
Работа в Microsoft Access XP
Работа в Microsoft Excel XP
Работа в Microsoft FrontPage XP
Работа в Microsoft Outlook XP
Работа в Microsoft PowerPoint XP
Работа в Microsoft Publisher XP
Работа в Microsoft Word XP
Работа в системе LaTeX
Работа в современном офисе
Разработка компиляторов
Регулярные выражения Perl и их применение
Сети связи следующего поколения
Современные офисные приложения
Создание Windows-приложений на основе Visual C#
Спецификация CSS2
Спецификация языка HTML
Стандарты информационной безопасности
Стили и методы программирования
Стратегия управления взаимоотношениями с клиентами (CRM)
Структуры данных и модели вычислений
Теория и практика параллельных вычислений
Теория и реализация языков программирования
Теория информации
Технологии программирования на базе Microsoft Solutions Framework
Технология Microsoft ADO .NET
Цифровые фотоаппараты
Язык программирования C
Язык программирования C++
Язык программирования C++ для профессионалов
Язык программирования Perl
Язык программирования PHP
Язык программирования Python
Языки и исчисления
Языки информационного обмена[/spoiler]

Можу продовжити матеріалу хватає ;)

pasichov Дата: Сб, 18.07.2009, 22:49 | Повідомлення № 104
Наполегливий учасник
Повідомлень: 946
Нагороди: 3
Рейтинг: 70
НІКОЛЯ, дякую, я маю і той і той диск, але ці навчальні програми (далеко не всі однаково гарні) а ні технологічно, а ні методично, а ні юридично (думаю, розумієте, чому) не підходять для використання в дистанційних навчальних матеріалах і я не можу розміщати їх в себе на технічних площадках.
badm Дата: Нд, 19.07.2009, 12:55 | Повідомлення № 105
Знаток програмування
Повідомлень: 185
Нагороди: 0
Рейтинг: 3
Мені здається що рівень підготовки залежить від готовності рівня мислення вчителя і ще велику роль відіграє досвід.
Я прихильник одночасного вивчення алгоритмів і мови програмування. А матеріалів і книг є безліч тільки бажання і розуміння того що в них написано бажає кращого.
Форум інформатиків » РОЗДІЛ VIІІ: ОБМІН ДОСВІДОМ (УРОКИ, ФАКУЛЬТАТИВИ, ПОЗАКЛАСНА РОБОТА) » 8.6 Факультатив з програмування » Пропозиції пана Pasichov (Предлагаю создать виртуальную творческую группу)
Сторінка 7 з 14«12567891314»
Пошук:


© Форум інформатиків України, 2007-2017.