Нд, 19.11.2017, 12:21
Форум інформатиків України
Головна Реєстрація Вхід
Вітаю Вас, Гість · RSS
Вітання на форумі
Незнайомець
Вітаємо на форумі,
Незнайомцю!

   
зареєструйтесь
Перед реєстрацією обов’язково прочитайте:
Оновлення Учасники Пошук
Особисті повідомлення
Видавництво ’’Аспект’’ Видавництво

Сторінка 6 з 14«12456781314»
Модератор форуму: Bandalak, Ktara, НІКОЛЯ, volevikt 
Форум інформатиків » РОЗДІЛ VIІІ: ОБМІН ДОСВІДОМ (УРОКИ, ФАКУЛЬТАТИВИ, ПОЗАКЛАСНА РОБОТА) » 8.6 Факультатив з програмування » Пропозиції пана Pasichov (Предлагаю создать виртуальную творческую группу)
Пропозиції пана Pasichov
Bandalak Дата: Пт, 22.05.2009, 02:23 | Повідомлення № 1
Лідер форуму
Повідомлень: 5526
Нагороди: 39
Рейтинг: 260
Сюди будуть переміщені повідомлення пана Pasichov, що не відповідали темі у "Візуальних середовищах"!


Шановні форумчани!!!!!
Повідомлення, які не відповідають темі або несуть некорисний зміст будуть видалятись без попередження!!!

vitert Дата: Пт, 17.07.2009, 17:39 | Повідомлення № 76
Тут живе...
Повідомлень: 174
Нагороди: 1
Рейтинг: 22
Quote (oksanka120)
а теревенити про вищі матерії - вибачте це все пуста балаканина.

Quote (oksanka120)
А як ви відноситесь до теорії особливостей темпоральньої площини зі зміною властивостей? Слабо чи не чули про такову? От вам і жінки. Чи може запропонуєте подискутувати на тему: антигравітаційні аномалії та практичні спроби їх відтворення в штучних умовах?

Ви суперечите самі собі, чи мені здається?

alex Дата: Пт, 17.07.2009, 17:42 | Повідомлення № 77
Активний учасник
Повідомлень: 586
Нагороди: 1
Рейтинг: 17
Quote (oksanka120)
як ви відноситесь до теорії особливостей темпоральньої площини зі зміною властивостей

Я до неї не відносюсь ;)
oksanka120 Дата: Пт, 17.07.2009, 17:44 | Повідомлення № 78
Неординарна вчителька
Повідомлень: 135
Нагороди: 5
Рейтинг: 29
Quote (vitert)
Ви суперечите самі собі, чи мені здається?

Здається. Хрестітться. ( Жарт )

Додано (17.07.2009, 17:44)
---------------------------------------------

Quote (alex)
Я до неї не відносюсь ;)

Я теж ;) Але руками помацати хотіла б. ;)
Ktara Дата: Пт, 17.07.2009, 17:54 | Повідомлення № 79
Перспективна вчителька
Повідомлень: 3923
Нагороди: 36
Рейтинг: 285
vitert, alex, oksanka120, велике прохання - зверніть увагу на тему!
І дискусію хто більше знає - чоловік чи жінка варто припинити. Бо будете правила вивчати!


Відредаговано: Ktara - Пт, 17.07.2009, 17:57
pasichov Дата: Пт, 17.07.2009, 18:21 | Повідомлення № 80
Наполегливий учасник
Повідомлень: 946
Нагороди: 3
Рейтинг: 70
Quote (dpi)
Привязка к конкретным языкам
Это курс изучения основ языка, а не программирования (в смысле подготовки учителя).
Надо бы оговорить следующие этапы.
- знание языка на уровне который предлагаете (основы)
- полное знание языка (указатели, структуры, классы) без этого нет перехода на яву и шарп
- изучение основных алгоритмов программирования
Некоторые могут пропускать второй, но регулярно будет жалеть об этом.

Не согласен. По пунктам:
1. Используется 7-8 команд одного из модулей языка PYTHON. (модуль черепашьей графики, аналого ЛОГО). О изучении языка ТУТ И РЕЧИ НЕТ (7 команд!) Однако на его основе у ученика формируются как раз ОСНОВНАЯ ТРИАДА программирования - следование, ветвление, цикл. Кроме этого формируется понятие ФУНКЦИИ, ОБЪЕКТА, КЛАССА ( ЕСТЕСТВЕННО- ПРЕПЕВДИЧЕСКИЙ УРОВЕНЬ).
2. Ученик, умеющий построить простейшие визуализированые программы, будет готов для изучения методов коструирования алгоритмов с использованием псевдокода. Язык на данном этапе нужен только как средство реализации ранее разработаных алгоритмов и изучается в минимальном объеме.
3. И лишь только после этого - язык "в полном объеме". Как раз второй пункт НУЖНО пропустить. Грош цена программисту, не умеющему алгоритмически проработать прирамидальную сортировку (например), но знающий как подключить ее в виде стандартного объекта в ЭТОМ языке....Я уже не раз и не два писал, что БОЛЬШИНСТВО ПРОГРАММИСТОВ ОБУЧАЛОСЬ (ТОЧНЕЕ САМООБУЧАЛОСЬ) по Вашей схеме....и это позволило им в большенстве случаев стать языковозависмыми кодерами, но не прграммистами в хорошем понимании этого слова. Естественно, я могу заблуждаться. Но года 4 назад одна софтверная компания в нашем городе пргласила меня (физика по основному образованию, школьного учителя) провести у них курсы для сотрудников. Все слушатели - программисты-профессионалы, работающие на фирме. А я их учил (вечерами, после работы!) писать поиск в глубину... на псевдокоде. Не получалось. НЕ ПОНИМАЛИ как "работает" стек, очередь, что такое хэш-массив... хотя многократно пользовались этими структурами в своих разработках... Потом благодарили, кажется, искренне...понимали, что учат их не языку, а как говорит одна из наших коллег "аккуратно и правильно думать"....от себя добавлю - ПОНИМАТЬ

Додано (17.07.2009, 18:17)
---------------------------------------------

Quote (oksanka120)
Як на мене то це все чиста дурня це ваше дистанційне навчання ну і смисл дистанційного навчання такий самий толк як від дистанційного сексу, нічого корисного, незрозуміло взагалі навіщо морочити цим іншим голову, важаю що програмування потрібно але не мені. А олімпіади - взагалі не знаю, гадаю що це тільки дармове витрачання часу, ну розвязала я задачу від того мені ні жарко ні холодно хоча цей час я могла використати з більшою користтю а теревенити про вищі матерії - вибачте це все пуста балаканина. Наведіть приклад хоч одного вчителя який вивчив на вашому дистанційному курсі хоч одну мову освоївши її повністю. А ні жоден.
Вибачайте може моя відкритість кому і не сподобається але я висловила власну точку зору, і багато хто з учителів зі мною погодиться просто не пишуть про це відкрито.

Ви, пані, звичайно маєте право на ВЛАСНЕ ставлення до дистанційного навчання, але зараховувати в "соратники" багатьох учителів...дещо безпідставно і ДУЖЕ КАТЕГОРЧНО. На жаль, в Україні дистанційне навчання "недорозвинене", (як і дистанційний секс, до речі :-), ми ще не знаємо, що це таке, але точно знаємо, що "дурня". А ось ці "кляті буржуї" з усього світу розвивають в своїх країнах це дистанційне навчання, аж гай шумить... І чомусь мають кращий, ніж у нас рівень розвитку технологій, і як наслідок, краще життя...
І останнє.

МЕТА НАШИХ ДИСТАНЦІЙНИХ КУРСІВ - НЕ ВИВЧЕННЯ МОВ ПРОГРАМУВАННЯ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Для цього достатньо взяти специфікацію даної мови і вивчити її напам"ять! АЛЕ ПРОГРАМІСТАМИ ВІД ЦЬОГО НЕ СТАЮТЬ!!!!!!!!!
Програмування - це певний "стиль мислення". Він формується на основі як раз тих питань, що розглядаються в нашому дистанційному курсі для учителів (не курсу 8 класу, тут мета була інша, див. вище)

Додано (17.07.2009, 18:21)
---------------------------------------------
Звичайно, можна гарно себе почувати учителем інформатики, не обтяжуючись вивченням програмування. Ще одна гарна сторона дистанційного навчання в нашому варіанті "НЕ ХОЧЕШ, НЕ ПОДОБЄТЬСЯ - НЕ ВЧИ, або вчи так, як тобі хочеться...
Можливо, дійсно, все це дурня... крім сексу (і я пожартую)

Відредаговано: pasichov - Пт, 17.07.2009, 18:24
dpi Дата: Пт, 17.07.2009, 21:47 | Повідомлення № 81
Досвідчений вчитель
Повідомлень: 1438
Нагороди: 1
Рейтинг: 39
Quote (oksanka120)
за фахом я фізик, а інформатику викладаю 3 рік.

Ну тогда так - вы не учитель информатики (даже если у вас есть часы по этому предмету).

Додано (17.07.2009, 21:47)
---------------------------------------------

Quote (pasichov)
Используется 7-8 команд одного из модулей языка PYTHON.

Ну во-первых этот язык на любителя (бывшая ваша, а теперь наша Галина Петровна пыталась его внедрить у нас, не пошел. У нас свои программы для изучения псевдокода) и во-вторых его даем в 5-6 классах, а в 7-8 С++ или паскаль.
На счел особенного мышления согласен но это и есть мой третий пункт (чего я и не увидел в вашем плане).


Відредаговано: dpi - Пт, 17.07.2009, 21:48
swetikccc Дата: Пт, 17.07.2009, 22:36 | Повідомлення № 82
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3956
Нагороди: 28
Рейтинг: 370
Quote (oksanka120)
Як на мене то це все чиста дурня це ваше дистанційне навчання ну і смисл дистанційного навчання такий самий толк як від дистанційного сексу, нічого корисного, незрозуміло взагалі навіщо морочити цим іншим голову

Ось це в десятку.
Більшість з курсів це просто дублювання печатної продукції.
А звучить то як гордо дистанційний курс ))))
Навіть на Вінницькому порталі 90 процентів це дублювання, але є оті 10 відсотків
Планую відкрити у себе, але без вільної регістрації з єдиною метою щоб не було одговірок я не був в школі

Додано (17.07.2009, 22:28)
---------------------------------------------

Quote (pasichov)
Можливо, дійсно, все це дурня... крім сексу (і я пожартую)

Найшли чим жартувати )))))

Додано (17.07.2009, 22:36)
---------------------------------------------

Quote (oksanka120)
за фахом я фізик,

Отже ви на голову вищі отих чистих програмёров, правда якщо дійсно ФІЗИК
І програмування ви вивчите Ви вивчите (якщо захочете), а от Вони фзику зась, як бі нехотіли. Правда ж пане Пасіхов? ))))
alex Дата: Пт, 17.07.2009, 22:38 | Повідомлення № 83
Активний учасник
Повідомлень: 586
Нагороди: 1
Рейтинг: 17
Quote (swetikccc)
Ось це в десятку.
Більшість з курсів це просто дублювання печатної продукції

Quote (swetikccc)
Планую відкрити у себе

Якщо це дурня, то для чого відкривати у себе.
Читаючи ваші повідомлення в мене склалася думка, що суть вашої позиціїї в наступному:" Не знаю як, але не так "

Хотів би почути від вас якими способами та методами можна допомогти учневі в вивченні предмета в випадку відсутності достатньо кваліфікованого вчителя та хорошого підручника.

P.S. Запропонуйте пояснення хоча б однієї теми без дублювання. Всі учителі пояснюють команду повторення (я надіюсь). Але в одних учні розуміють а в інших ні.

Відредаговано: alex - Пт, 17.07.2009, 22:43
swetikccc Дата: Пт, 17.07.2009, 22:49 | Повідомлення № 84
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3956
Нагороди: 28
Рейтинг: 370
Quote (alex)
Якщо це дурня, то для чого відкривати у себе.

Процитуйте далі, там написано для чого
pasichov Дата: Пт, 17.07.2009, 22:49 | Повідомлення № 85
Наполегливий учасник
Повідомлень: 946
Нагороди: 3
Рейтинг: 70
Quote (dpi)
Ну во-первых этот язык на любителя (бывшая ваша, а теперь наша Галина Петровна пыталась его внедрить у нас, не пошел. У нас свои программы для изучения псевдокода) и во-вторых его даем в 5-6 классах, а в 7-8 С++ или паскаль.
На счел особенного мышления согласен но это и есть мой третий пункт (чего я и не увидел в вашем плане).

Я не настаиваю на PYTHON, тут может быть и другая среда.
Важнее функции, на нее возложенные.
Ваш третий пункт у меня идет под №2. В конечном итоге наши расхождения на самом деле ПРИНЦИПИАЛЬНЫЕ, хотя всего 2 пункта поменялись местами... но Ваша точка зрения, ИХМО, имеет право на существование, равно как и моя. Хуже когда вместо точки зрения - тупое критиканство и агресивное неприятие. Рад, что Вы знакомы с Галиной Петровной. Мы проработали вместе семь лет, я ее пригласил к нам. К сожалению (для меня) она вернулась домой, мы продолжаем плотно сотрудничать.

Відредаговано: pasichov - Пт, 17.07.2009, 22:52
gromko Дата: Пт, 17.07.2009, 22:51 | Повідомлення № 86
Лінуксоїд
Повідомлень: 2665
Нагороди: 26
Рейтинг: 343
Шановні! Читаю, читаю і перестаю розуміти - людина прагне ЩОСЬ зробити, тим більше не для себе, а для суспільства (Пасіхов і так досяг практично всього що можна, але ж прагне більшого). Він розуміє, що без програмування шкільна інформатика перетвориться на "Краткий курс пользователя Windows" (система оболванивания учеников). Оскільки чинні програми (крім програми Караванової), саме такого штибу, а часу на програмування майже не передбачено, то він прагне навчати учнів (і учителів) програмуванню дистанційно. Дуже доречна ідея і її слід підтримувати.
swetikccc Дата: Пт, 17.07.2009, 22:58 | Повідомлення № 87
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3956
Нагороди: 28
Рейтинг: 370
Для чого програмування, коли не буде ФІЗИКІВ, ХІМІКІВ, БІОЛОГІВ......
Як можна змоделювати процес незнаючи його.
Інформатика ще на плаву, порівнюючи з нимию
pasichov Дата: Пт, 17.07.2009, 23:08 | Повідомлення № 88
Наполегливий учасник
Повідомлень: 946
Нагороди: 3
Рейтинг: 70
Quote (swetikccc)
Цитата (oksanka120 )
Як на мене то це все чиста дурня це ваше дистанційне навчання ну і смисл дистанційного навчання такий самий толк як від дистанційного сексу, нічого корисного, незрозуміло взагалі навіщо морочити цим іншим голову

Ось це в десятку.
Більшість з курсів це просто дублювання печатної продукції.
А звучить то як гордо дистанційний курс ))))
Навіть на Вінницькому порталі 90 процентів це дублювання, але є оті 10 відсотків
Планую відкрити у себе, але без вільної регістрації з єдиною метою щоб не було одговірок я не був в школі
Додано (17.07.2009, 22:28)
---------------------------------------------

Цитата (pasichov )
Можливо, дійсно, все це дурня... крім сексу (і я пожартую)

Найшли чим жартувати )))))
Додано (17.07.2009, 22:36)
---------------------------------------------

Цитата (oksanka120 )
за фахом я фізик,

Отже ви на голову вищі отих чистих програмёров, правда якщо дійсно ФІЗИК
І програмування ви вивчите Ви вивчите (якщо захочете), а от Вони фзику зась, як бі нехотіли. Правда ж пане Пасіхов? ))))

swetikccc, oksanka120 !
Якщо все, що ви пишите - провокація, то зі мною не багато не "напровокуєте"... вийщов з дитячого віку... Якщо це щира позиція - я вам співчуваю, залишаю вам на неї право і раджу витрачати час не на дистанційне вивчення програмування, адже вас так дратує і зміст, і форма, а на щось для вас більш прийняте та зрозуміле. Здається що ви обоє про це вже писали, та й я писав (правда, з приміткою "жарт")

Відредаговано: pasichov - Пт, 17.07.2009, 23:11
swetikccc Дата: Пт, 17.07.2009, 23:11 | Повідомлення № 89
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3956
Нагороди: 28
Рейтинг: 370
Quote (alex)
Хотів би почути від вас якими способами та методами можна допомогти учневі в вивченні предмета в випадку відсутності достатньо кваліфікованого вчителя та хорошого підручника.

Потрібно Все називати своїми іменами, якщо це електронний підручник, той називайте його так, а не дистанційним курсом.
oksanka120 Дата: Пт, 17.07.2009, 23:22 | Повідомлення № 90
Неординарна вчителька
Повідомлень: 135
Нагороди: 5
Рейтинг: 29
А чому краще не порадите скачати повний відеокурс з вивчення програмування благо з цим проблем нема тепер, там хоч все зрозуміло а тут якось мутно все так що я переконалась що це все дурня.
Форум інформатиків » РОЗДІЛ VIІІ: ОБМІН ДОСВІДОМ (УРОКИ, ФАКУЛЬТАТИВИ, ПОЗАКЛАСНА РОБОТА) » 8.6 Факультатив з програмування » Пропозиції пана Pasichov (Предлагаю создать виртуальную творческую группу)
Сторінка 6 з 14«12456781314»
Пошук:


© Форум інформатиків України, 2007-2017.