Вт, 26.09.2017, 03:17
Форум інформатиків України
Головна Реєстрація Вхід
Вітаю Вас, Гість · RSS
Вітання на форумі
Незнайомець
Вітаємо на форумі,
Незнайомцю!

   
зареєструйтесь
Перед реєстрацією обов’язково прочитайте:
Оновлення Учасники Пошук
Особисті повідомлення
Видавництво ’’Аспект’’ Видавництво

Сторінка 5 з 14«12345671314»
Модератор форуму: Bandalak, Ktara, НІКОЛЯ, volevikt 
Форум інформатиків » РОЗДІЛ VIІІ: ОБМІН ДОСВІДОМ (УРОКИ, ФАКУЛЬТАТИВИ, ПОЗАКЛАСНА РОБОТА) » 8.6 Факультатив з програмування » Пропозиції пана Pasichov (Предлагаю создать виртуальную творческую группу)
Пропозиції пана Pasichov
Bandalak Дата: Пт, 22.05.2009, 03:23 | Повідомлення № 1
Лідер форуму
Повідомлень: 5392
Нагороди: 37
Рейтинг: 247
Сюди будуть переміщені повідомлення пана Pasichov, що не відповідали темі у "Візуальних середовищах"!


Шановні форумчани!!!!!
Повідомлення, які не відповідають темі або несуть некорисний зміст будуть видалятись без попередження!!!

swetikccc Дата: Чт, 16.07.2009, 19:09 | Повідомлення № 61
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3863
Нагороди: 25
Рейтинг: 346
Quote (pasichov)
swetikccc, Переконаний що серед ваших учнів геніїв не менше, ніж серед моїх

Всі наші кращі після 9 уже в УФМЛ у пані Скляр.
Quote (pasichov)
Він просто кращий вчитель

Тут цілком згоден, бо знаю випадок коли підготовили переможця міжнародної оліипіади за рік(з середнячка).
По фізиці правда


Відредаговано: swetikccc - Чт, 16.07.2009, 19:10
pasichov Дата: Чт, 16.07.2009, 19:18 | Повідомлення № 62
Наполегливий учасник
Повідомлень: 946
Нагороди: 3
Рейтинг: 70
Quote (Махновець_Ігор)
Більше вас не потурбую!

А ось це даремно! Спілкування збагачує обидві сторони будь-якої дискусії. Я бажаю збагачуватися і спілкуватися Це не є "турбувати". Думаю. і Вам піде на користь. І вам дякую за розуміння.

Додано (16.07.2009, 18:18)
---------------------------------------------

Quote (swetikccc)
По фізиці правда

Цікаво, хто це? Я член журі Всеукр.олімпіади з фізики вже більш як 25 років, останні роки (крім тих, де є мої учні) залучаюсь до проведення відборів на міжнари, всіх українських медалістів міжнару знаю особисто, читав їм лекції, проводив контролні тури....


Відредаговано: pasichov - Чт, 16.07.2009, 19:19
swetikccc Дата: Чт, 16.07.2009, 19:22 | Повідомлення № 63
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3863
Нагороди: 25
Рейтинг: 346
Quote (alex)
Уявляю яких би вершин досягли б ці учні, якби навчалися не в Пасіхова та Скляр, а вчилися б самостійно дома,

А Ви уявляете яку благодатну роль грає сама атмосфера цих елітних закладів
Quote (alex)
Пасихов и Скляр мешают развитию юных дарований."

Неперекручуйте сказане, а то такі як Ви мабуть не признаете що діти можуть бути на голову вищі від Вас, а от Вони як раз до цього толерантно відносяться.

Додано (16.07.2009, 18:22)
---------------------------------------------

Quote (pasichov)
Цікаво, хто це? Я член журі Всеукр.олімпіади з фізики вже більш як 25 років, останні роки (крім тих, де є мої учні) залучаюсь до проведення відборів на міжнари, всіх українських медалістів міжнару знаю особисто, читав їм лекції, проводив контролні тури....

Рік 2007
Правда велика заслуга батьків найнятий репетитор з іншого міста
і результан за рік з низу всеукраїнської до міжнародної
Навіть тут гроші іноді грають роль (прекрасну слід додати)


Відредаговано: swetikccc - Чт, 16.07.2009, 19:28
pasichov Дата: Чт, 16.07.2009, 19:29 | Повідомлення № 64
Наполегливий учасник
Повідомлень: 946
Нагороди: 3
Рейтинг: 70
Quote (swetikccc)
Рік 2007

так їх там 5 було...:-)

Додано (16.07.2009, 18:29)
---------------------------------------------

Quote (swetikccc)
Ви мабуть не признаете що діти можуть бути на голову вищі від Вас, а от Вони як раз до цього толерантно відносяться.

Так трапляється дуже часто. Але спортсмен-штангіст ЗАВЖДИ ПІДНІМАЄ ШТАНГУ БІЛЬШУ, НІЖ ЙОГО ТРЕНЕР... І що робить цей дармоїд? :-) І за що спортсмени одних тренерів поважають, а від інщих тікають?

Відредаговано: pasichov - Чт, 16.07.2009, 19:33
alex Дата: Чт, 16.07.2009, 19:34 | Повідомлення № 65
Активний учасник
Повідомлень: 586
Нагороди: 1
Рейтинг: 17
Quote (swetikccc)
такі як Ви мабуть не признаете що діти можуть бути на голову вищі від Вас

Навпаки. Мої перші слова до моїх учнів: Ви (учні) повинні бути кращі за мене. В іншому випадку не буде прогресу.
Не завжди тренер був таким хорошим футболістом, яким він бажає бачити свого вихованця.
З другої сторони, при поганому тренері класна команда грає погано.
pasichov Дата: Пт, 17.07.2009, 16:13 | Повідомлення № 66
Наполегливий учасник
Повідомлень: 946
Нагороди: 3
Рейтинг: 70
ДЛЯ БАЖАЮЧИХ ПРОЙТИ КУРС ПРОГРАМУВАННЯ З САМОГО ПЕРШОГО КРОКУ

Теми уроків, що розміщені в системі http://disted.edu.vn.ua ( 8 клас, інформатика, поглиблене вивчення)

(власне програмування жирним шрифтом)
Тема уроку
0. Орієнтований комплекс вправ для зняття втоми під час навчання в кабінетах інформатики
1. Техніка безпеки в кабінеті інформатики
2. Що вивчає інформатика?
3. Коротка історія інформатики
4. Властивості,види і джерела інформації
5. Кодування інформації
6. Основні компоненти ПК
7. Додаток. Що було до комп’ютера? Перші ЕОМ
8. Тест до теми ЩО БУЛО ДО КОМП’ЮТЕРА? ПЕРШІ ЕОМ
9. Клавіатура як пристрій введення інформації. Вступ
10. Групи клавіш клавіатури
11. Алфавітно-цифрові та керуючі клавіші
12. Функціональні, клавіші керування курсором і клавіші додаткової цифрової клавіатури
13. Спеціальні та додаткові клавіші
14. Тест до теми КЛАВІАТУРА
15. Що таке операційна система?
16. Коротка історія MS-DOS
17. Поняття формату інформації
18. Що таке файл?
19. Файлова система
20. Файлова система MS-DOS
21. Специфікація файлів
22. Компоненти операційної системи, їх призначення
23. Завантаження ОС. Перезавантаження
24. Операційна оболонка Volkov Commander
28. Запрошення MS-DOS. Введення команд
----- Маски (фільтри, шаблони)
29. Команди MS-DOS для роботи з каталогами
30. Команди MS-DOS для роботи з файлами
31. Команди MS-DOS для роботи з файлами (продовження)
32. Висновки. Виклик допомоги
33. Знайомство з Windows
34. Значки і ярлики Windows
35. Вікна у Windows :)
36. Особливості операційної системи Windows
37. Завдання і питання до теми ЗНАЙОМСТВО З WINDOWS
38. Робота з об'єктами у Windows
39. Практична робота з файлами, папками, програмами у середовищі Windows
40. Тест до теми WINDOWS
41. Алгоритми і програми
42. Формальні і природні мови
43. Властивості алгоритмів
44. Тест ВЛАСТИВОСТІ АЛГОРИТМІВ
45. Формальний виконавець алгоритму
46. Формальний виконавець алгоритму (продовження)
47. Мови програмування
48. Інтерпретатори і компілятори
49. Чому Python?
50. Встановлення. Перший крок у Python
51. Що таке відлагоджування?
52. Використання Python як калькулятор
53. Робота з рядками у Python
54. Тест ПЕРШІ КРОКИ у Python
55. Константи і змінні
56. Операція присвоєння
57. Команда введення
58. Команда виведення
59. Постановка і розв’язування задач
60. Перші лінійні програми на Python
61. Перші лінійні програми на Python (продовження)
62. Графічні можливості модуля turtle_початок
63. Написання програм, що малюють КВАДРАТ
64. Написання програм, що малюють ТРИКУТНИК
65. Програми, що малюють КОЛО
66. Задання кольору. RGB-формат
67. Для чого потрібна нова команда?
68. Команда циклу. Виконання команди
69. Малюнки з застосуванням циклів мовою Python
70. Випадкові числа. Модуль whrandom
71. Малюнки з випадковими числами
72. Функції у мові Python
73. Оголошення і виклик функції. Перший приклад
74. Написання програм, що містять функції
75. Введення аргументів. Виведення результатів
76. Формат введення/виведення
80. Для чого потрібна нова команда?
81. Команда розгалуження: повна і коротка форми
82. Команда розгалуження: задача 1
83. Команда розгалуження: задача 2
84. Команда розгалуження: задача 3
85. Команда розгалуження: задача розв’язування лінійного рівняння
86. Команда розгалуження: задача розв’язування лінійної нерівності
87. Команда циклу. Виконання команди. Задача 1
88. Тест до теми КОМАНДА ЦИКЛУ. ВИКОНАННЯ КОМАНДИ
89. Команда циклу: задача 2
90. Команда циклу: задача 3
91. Команда циклу: задача 4
92. Команда циклу: задачі з числами Фібоначчі
93. Функції, що містять return

95. Комп’ютерні мережі
96. Глобальна мережа Інтернет: історія мережі, принципи роботи
97. Глобальна мережа Інтернет: системи адресування, основні служби
98. Початки НТМL: вступ
99. Поняття тега (мітки). Поняття атрибуту
100. Задання кольору
101. Тег як контейнер. Перше завдання
102. Теги форматування тексту
103. Зображення в html-документі
104. Посилання. Внутрішні посилання
105. Стрічка, що біжить
106. Списки
107. Таблиці
108. Лінії
109. Фрейми
110. Фрейми (продовження)
111. Об’єкти. Події
112. Бібліотека Tkinter. Клас Tk
113. Бібліотека Tkinter. Клас Label
114. Бібліотека Tkinter. Клас Canvas
115. Програми з використанням випадкових чисел
116. Багатокутник
117. Клас Button (створення кнопок у вікні)
118. Кнопки (продовження). Створення кнопок очищення та закриття

ПИТАННЯ РПА вчитель Підлужняк Н.Г.
ПИТАННЯ РПА вчитель Порхун А.О.

ПРИМІТКИ

1. (РПА - це річна підсумкова атестація. Наші діти здають такий "екзамен" з профільних предметів в кінці кожного навчального року.

2. Мова Пітон (PYTHON) використовується, як засіб комп"ютерної підтримки препевдичного курсу. Про все написано в курсі. Скачати можна http://www.python.org Поширюється (цитата з сайту)

The Python implementation is under an open source license that makes it freely usable and distributable, even for commercial use. The Python license is administered by the Python Software Foundation.Використовуємо багато років. Діти працюють з задоволенням і користю. Настійливо раджу. Привчає до "правильного стилю" програмування.

=================================
3.

Робота з системою http://disted.edu.vn.ua

Для початку роботи потрібно зареєструватись.
(якщо не бажаєте проходити курс послідовно і бачити свою статистику, можна зайти без реєстрації. Тоді уроки доступні в довільній послідовності.)
Після реєстрації в меню обирайте клас, в якому навчаєтесь, а після - предмет, який бажаєте вивчати. З'явиться список уроків. Обирайте потрібний. Виконуйте послідовно всі вказівки системи, опрацьовуючи матеріал блок за блоком.

Після того, коли весь матеріал пройдено, дані відповіді на всі запитання, натисніть посилання Завершити урок. Ви побачете відсоток матеріалу, який вам зараховано. Якщо вас не задовільняє результат, проходження уроку можна повторити. В процесі роботи над навчальним матеріалом ви можете задати питання автору курса на форумі.

В розділі СТАТИСТИКА зберігається результат кожного вашого звернення до матеріалу урока.

4. Прямі посилання на окремі уроки не працюють з зрозумілих причин. Тому вхід лише через головну сторінку

Додано (17.07.2009, 15:13)
---------------------------------------------
Прохання до всіх, хто працюватиме з дистанційними курсами. Якщо знайдете граматичну помилку, чи (стукаю по дереву - фактичну), або є якісь інші зауваження - НАДІШЛІТЬ ЛИСТА ПРЯМО З ГОЛОВНОЇ СТОРІНКИ СИСТЕМИ http://disted.edu.vn.ua, посилання "Звернутися з листом в ЛІКТ", вкажіть суть зауваження.
Щиро дякую всім наперед! Ваші побажання дозволять покращити дистанційні курси.

Відредаговано: pasichov - Чт, 16.07.2009, 20:21
dpi Дата: Пт, 17.07.2009, 16:49 | Повідомлення № 67
Досвідчений вчитель
Повідомлень: 1438
Нагороди: 1
Рейтинг: 39
Quote (pasichov)
або є якісь інші зауваження

Привязка к конкретным языкам
Это курс изучения основ языка, а не программирования (в смысле подготовки учителя).
Надо бы оговорить следующие этапы.
- знание языка на уровне который предлагаете (основы)
- полное знание языка (указатели, структуры, классы) без этого нет перехода на яву и шарп
- изучение основных алгоритмов программирования
Некоторые могут пропускать второй, но регулярно будет жалеть об этом.
alex Дата: Пт, 17.07.2009, 17:11 | Повідомлення № 68
Активний учасник
Повідомлень: 586
Нагороди: 1
Рейтинг: 17
Дозволю собі поділитися своїм баченням етапів вивчення основ алгоритмізаціїї та програмування.

1) Побудова алгоритму ( не орієнтуючись на мову програмування, використовуючи знання з математики та вміння
побудувати математичну модель реального процесу.)
2) На основі математичної моделі і використовуючи знання основ мови програмування ( Паскаль, Ада і т.д.) визначити тип величин та спосіб представлення даних ( масиви, списки, множини і т.д.)

Наступні етапи я не вказую. Але на мою думку перший етап є самий важливий. Вміння його реалізувати потрібно набути навіть не знаючи ні одної мови програмування. ( Твердження для дискусіїї. Допускаю що помиляюсь).

oksanka120 Дата: Пт, 17.07.2009, 17:21 | Повідомлення № 69
Неординарна вчителька
Повідомлень: 135
Нагороди: 5
Рейтинг: 29
Як на мене то це все чиста дурня це ваше дистанційне навчання ну і смисл дистанційного навчання такий самий толк як від дистанційного сексу, нічого корисного, незрозуміло взагалі навіщо морочити цим іншим голову, важаю що програмування потрібно але не мені. А олімпіади - взагалі не знаю, гадаю що це тільки дармове витрачання часу, ну розвязала я задачу від того мені ні жарко ні холодно хоча цей час я могла використати з більшою користтю а теревенити про вищі матерії - вибачте це все пуста балаканина. Наведіть приклад хоч одного вчителя який вивчив на вашому дистанційному курсі хоч одну мову освоївши її повністю. А ні жоден.
Вибачайте може моя відкритість кому і не сподобається але я висловила власну точку зору, і багато хто з учителів зі мною погодиться просто не пишуть про це відкрито.


Відредаговано: oksanka120 - Пт, 17.07.2009, 17:29
dpi Дата: Пт, 17.07.2009, 17:31 | Повідомлення № 70
Досвідчений вчитель
Повідомлень: 1438
Нагороди: 1
Рейтинг: 39
Quote (oksanka120)
багато хто з учителів зі мною погодиться просто не пишуть про це відкрито

Попробую угадать - вы не учитель. Просто морочите нам голову.
oksanka120 Дата: Пт, 17.07.2009, 18:01 | Повідомлення № 71
Неординарна вчителька
Повідомлень: 135
Нагороди: 5
Рейтинг: 29
Quote (dpi)
Попробую угадать - вы не учитель. Просто морочите нам голову.

Не вгадали якраз учителька. Чернівецька школа № 11. В наші школі Ані Лорак навчалась. Не потрібно зїжжати з теми що я не учителька, скажіть ще що я лаборант або учениця 9 - го класу. От якраз субквантову теорію мікро та макроквазарів Енштейна я можу довести вам на прикладах повністтю тому що за фахом я фізик, а інформатику викладаю 3 рік. От і пробую розібратись що до чого.


Відредаговано: oksanka120 - Пт, 17.07.2009, 18:03
alex Дата: Пт, 17.07.2009, 18:05 | Повідомлення № 72
Активний учасник
Повідомлень: 586
Нагороди: 1
Рейтинг: 17
Quote (oksanka120)
ну розвязала я задачу від того мені ні жарко ні холодно хоча цей час я могла використати з більшою користтю а теревенити про вищі матерії - вибачте це все пуста балаканина.

Ну вийшов альпініст на високу гору. Яка користь. Напевно він хворий.
А те що вам програмування не потрібно. Так це зрозуміло. Серед великих програмістів тільки одна жінка
Ада Лавлейс. Іншим напевно воно ні до чого. (Жарт. Напевно невдалий, як і Ваш приклад про дистанційний секс)
Quote (oksanka120)
хоча цей час я могла використати з більшою користтю

Наприклад зайнятись реальним сексом ( Знову невдалий жарт)
oksanka120 Дата: Пт, 17.07.2009, 18:11 | Повідомлення № 73
Неординарна вчителька
Повідомлень: 135
Нагороди: 5
Рейтинг: 29
Quote (alex)
Наприклад зайнятись реальним сексом

Кому що болить про те й пише. ( Теж невдалий жарт )
Quote (alex)
Так це зрозуміло. Серед великих програмістів тільки одна жінка

Не раджу котити бочку на жінок порвуть як Тузик грілку. ( Теж жарт )
alex Дата: Пт, 17.07.2009, 18:14 | Повідомлення № 74
Активний учасник
Повідомлень: 586
Нагороди: 1
Рейтинг: 17
Quote (oksanka120)
субквантову теорію мікро та макроквазарів Енштейна я можу довести вам на прикладах повністтю

А як по питанню теорії гравітації?
oksanka120 Дата: Пт, 17.07.2009, 18:26 | Повідомлення № 75
Неординарна вчителька
Повідомлень: 135
Нагороди: 5
Рейтинг: 29
Quote (alex)
А як по питанню теорії гравітації?

Не проти, можу спробувати.
А як ви відноситесь до теорії особливостей темпоральньої площини зі зміною властивостей? Слабо чи не чули про такову? От вам і жінки.
Чи може запропонуєте подискутувати на тему: антигравітаційні аномалії та практичні спроби їх відтворення в штучних умовах?


Відредаговано: oksanka120 - Пт, 17.07.2009, 18:29
Форум інформатиків » РОЗДІЛ VIІІ: ОБМІН ДОСВІДОМ (УРОКИ, ФАКУЛЬТАТИВИ, ПОЗАКЛАСНА РОБОТА) » 8.6 Факультатив з програмування » Пропозиції пана Pasichov (Предлагаю создать виртуальную творческую группу)
Сторінка 5 з 14«12345671314»
Пошук:


© Форум інформатиків України, 2007-2017.