Ср, 20.09.2017, 06:55
Форум інформатиків України
Головна Реєстрація Вхід
Вітаю Вас, Гість · RSS
Вітання на форумі
Незнайомець
Вітаємо на форумі,
Незнайомцю!

   
зареєструйтесь
Перед реєстрацією обов’язково прочитайте:
Оновлення Учасники Пошук
Особисті повідомлення
Видавництво ’’Аспект’’ Видавництво

Сторінка 4 з 14«1234561314»
Модератор форуму: Bandalak, Ktara, НІКОЛЯ, volevikt 
Форум інформатиків » РОЗДІЛ VIІІ: ОБМІН ДОСВІДОМ (УРОКИ, ФАКУЛЬТАТИВИ, ПОЗАКЛАСНА РОБОТА) » 8.6 Факультатив з програмування » Пропозиції пана Pasichov (Предлагаю создать виртуальную творческую группу)
Пропозиції пана Pasichov
Bandalak Дата: Пт, 22.05.2009, 03:23 | Повідомлення № 1
Лідер форуму
Повідомлень: 5376
Нагороди: 37
Рейтинг: 247
Сюди будуть переміщені повідомлення пана Pasichov, що не відповідали темі у "Візуальних середовищах"!


Шановні форумчани!!!!!
Повідомлення, які не відповідають темі або несуть некорисний зміст будуть видалятись без попередження!!!

pasichov Дата: Чт, 16.07.2009, 10:07 | Повідомлення № 46
Наполегливий учасник
Повідомлень: 946
Нагороди: 3
Рейтинг: 70
Quote (Махновець_Ігор)
Ми все повинні робити, аякже, спочатку комп'ютерний, потім комп'ютери і т.д. А тепер програмування самі!

Апелюю до студентського досвіду. Спочатку ти працюєш на "заліковку", а потім - вона на тебе...(мабуть, не будете заперечувати...)
Так і в школі, так було завжди. наприклад (десь там про премії йшлося... з власного досвіду) ти витратив особистий час, навчився працювати з дітьми, підготував до олімпіади, А ВЖЕ ТОДІ ОТРИМАВ ПРЕМІЮ.
А те, що наша Батьківщина "в гробу" бачила учителя - факт безперечний!!!! Але МИ Ж САМІ ОБИРАЛИ ЦЕЙ ШЛЯХ!!! ЗНАЛИ, НА ЩО ЙШЛИ...Я вже десь писав (анекдот - "критика знизу - не можеш - злазь!") - можна зайнятися іншим, багато хто так і чинить.
Якщо сам собі не зробиш, тобі ніхто нічого не зробить. між іншим, так усюди в цивілізованому суспільстві. Радянський лад залишив в свідомості людей страшний люмпенівський "шрам" - кожен хотів би, щоб "прилетит Чебурашка в голубой комбинашке і бесплатно покажет срепиз" -держава йому дала... Ні, У ДЕРЖАВИ ТРЕБА БРАТИ!!!!
І повірте мені, вона (навідь в наших "рахітних" умовах безсоромного злодійства) може це робити. Наведу кілька прикладів знайомих мені учителів.
В одному з райцентрів Кіровоградської області з"явився молодий учитель (прізвище дуже відоме нині) почав працювати самовіддано і результативно. В результаті - квартира від держави, і профільна школа "під нього", найвище учительське звання...В одному з районів Вінницької області працює учитель - може, не так яскраво, але багато років дуже результативно - практично теж саме...Та й власний приклад можу навести. Все життя керуюся принципами, які тут інколи критикують, називають ідеалістом... Але нічого, заробив у цієї драної держави максимум того, що може заробити учитель, а головне - вже давно НЕ ВОНИ ВИРІШУЮТЬ, ЩО Я МАЮ РОБИТИ, А Я ЇМ ПРОПОНУЮ, ТЕ ЩО ЗРОБИВ. І НІЧОГО, ТЕРПЛЯТЬ... і інколи навідь дякують...
Ви пишите, що учитель мусить зробити кабінет, ремонтувати компи, вас це ображає.... Я свій перший кабінет зробив в 1986 році, але спочатку зробив туди (за свої гроші!!!) 8 саморобних ПК, а вже потім тормав за них 2 золоті медалі ВДНГ УРСР і СРСР і Державну премію СРСР в галузі освіти. І сьогодні, маючи лабораторію, вузол Інтернету, спочатику придумав все САМ, виграв гранд МФВ, розбудував, а вже потім отримав фінансування на лабораторію...
Колись говорили " Не ждите милостей от природы..."
Але, звичайно, це моя думка, можу й помилятися.
Дуже підтримую введення спеціальних тем з програмування на форумі. Готовий співробітничати на будь-яких умовах.


Відредаговано: pasichov - Чт, 16.07.2009, 12:16
Ktara Дата: Чт, 16.07.2009, 11:49 | Повідомлення № 47
Перспективна вчителька
Повідомлень: 3886
Нагороди: 36
Рейтинг: 285
Quote (pasichov)
Ну, наверное у нас разные МОНы с вами. :)

У нас ВУЗы разного уровня аккредитации. Всего лишь. А вот МОН как раз один и тот же :)


Відредаговано: Ktara - Чт, 16.07.2009, 11:52
pasichov Дата: Чт, 16.07.2009, 12:20 | Повідомлення № 48
Наполегливий учасник
Повідомлень: 946
Нагороди: 3
Рейтинг: 70
Quote (Ktara)
У нас ВУЗы разного уровня аккредитации. Всего лишь. А вот МОН как раз один и тот же

Да я шутил. Одного за глаза... Я, собственно, в ВУЗЕ работаю ...нерегулярно :-) не выдерживаю атмосферы... Зовут по совметительству на половину ставки... как раз на период аккредитации...
W-w-W Дата: Чт, 16.07.2009, 13:21 | Повідомлення № 49
Ветеран спілкування
Повідомлень: 2715
Нагороди: 10
Рейтинг: 202
pasichov, Я бачу ви мене не розумієте! Я вам скільки вже доводжу щоб ті вчителі які добре орієнтуються в програмуванні чи готові вони допомогти навчити інших вчителів, детальне пояснення кожної з мов, розв'язки задач, всі особливості певної мови пояснили і т.д.
Не треба оцих розмов, що сам бери й вчи, не всім воно дано, але якщо правильно до цього підійти, наштовхнути до цього, викликати мотивацію то буде зрушення! І тоді у вас буде більше реєструватись і брати участь у розв'язку задач.

Я не розумію оцих розмов, невже так ви пояснюєте дітям? Якщо так то вчитель завжди буде на голову або й на все тіло вищий у програмуванні за учня! І що з того?

Треба вчителям від простого пояснити до складного, про кожного оператора, умови і т.д.
Невже проявляється гординя в цьому відношенні?
Це ж корисно буде для всіх форумчан, які не не володіють мовами програмування занятись його вивченням!

Це було просто прохання від загальної кількості осіб, що б хотіли навчитись програмувати!

Я не збираюсь принижуватись перед вами і вас прохати! Ми робимо спільну справу, але якщо так до цього підходити, то програмування буде загнане далеко в кут!

Знайдуться ті, що допоможуть у вивченні програмування інших вчителів!
Продовжувати ці дускусії далі в мене нема бажання!

alex Дата: Чт, 16.07.2009, 13:55 | Повідомлення № 50
Активний учасник
Повідомлень: 586
Нагороди: 1
Рейтинг: 17
Quote (Махновець_Ігор)
pasichov, Я бачу ви мене не розумієте! Я вам скільки вже доводжу щоб ті вчителі які добре орієнтуються в програмуванні чи готові вони допомогти навчити інших вчителів, детальне пояснення кожної з мов, розв'язки задач, всі особливості певної мови пояснили і т.д.

Известный математик Д. Пойя советует: «Если хотите научиться решать задачи, то решайте их!»
А чи шановний пан Махновець заходив на disted.edu.vn.ua та чи читали те що там написано.
Якщо Ви читали і не зрозуміли, або вважаєте ,що напрямок не той, який би ви хотіли побачити, запропонуйте
конкретно Чи то мені чи то Пасіхову. Не бажаєте публічно відправте ОП. Будь - ласка більше конкретики, а не загальні фрази.
P.S. Там же є розробки уроків на який пояснються первинні поняття, а саме 1) типи величин
2) команда присвоювання 3) команда повторення.

а за адресою test.edu.vn.ua Ви зможете перевірити свої вміння та знання.

Якщо якісь питання висвітлено не повністю, на ВАшу точку зору, буду вдячний за зауваження.
Дякую.

W-w-W Дата: Чт, 16.07.2009, 16:47 | Повідомлення № 51
Ветеран спілкування
Повідомлень: 2715
Нагороди: 10
Рейтинг: 202
Quote (alex)
Известный математик Д. Пойя советует: «Если хотите научиться решать задачи, то решайте их!»

Досить подібні фрази кидать! Не хоче допомагати то так і скажіть!
Quote (alex)
Будь - ласка більше конкретики, а не загальні фрази.

Я конкретно написав, а ви бачу або ігноруєте або робите вигляд, що нічого не розумієте!

Quote (alex)
Там же є розробки уроків на який пояснються первинні поняття, а саме 1) типи величин 2) команда присвоювання 3) команда повторення.

Навіщо це все, в неті можна нарить масу матеріалу, але то не те, що треба. Я б хотів бачити на форумі конкретну пояснювальну роботу досвідчених вчителів з програмування менш досвідченим. Але вже зрозуміло з вами каши не звариш.
Quote (alex)
а за адресою test.edu.vn.ua Ви зможете перевірити свої вміння та знання.

нащо мені щас перевіряти, треба навчити спочатку!
ihor_hontar Дата: Чт, 16.07.2009, 17:14 | Повідомлення № 52
Досвідчений вчитель
Повідомлень: 279
Нагороди: 0
Рейтинг: 13
Quote (Махновець_Ігор)
нащо мені щас перевіряти, треба навчити спочатку!

Теска, Ігоре, не бери це до голови. Хто хоче і бачить в цьому свою ціль, той навчиться з допомогою вчителя. А хто не хоче і не бачить своєї цілі, той і не навчиться. Це стсується як дітей так вчителів. Це я бачив на свому досвіді.
alex Дата: Чт, 16.07.2009, 18:05 | Повідомлення № 53
Активний учасник
Повідомлень: 586
Нагороди: 1
Рейтинг: 17
Quote (ihor_hontar)
не бери це до голови.

Ну якщо не брати до голови первинні поняття, то як можна вивчити програмування.


Відредаговано: alex - Чт, 16.07.2009, 18:27
W-w-W Дата: Чт, 16.07.2009, 18:12 | Повідомлення № 54
Ветеран спілкування
Повідомлень: 2715
Нагороди: 10
Рейтинг: 202
Quote (ihor_hontar)
Теска, Ігоре, не бери це до голови.

Вже й не буду! Даремно витрачений час! Тут так сильно хочуть допомогти, що аж спотикаються! Не будем просити, те що від мене залежало я зробив, а далі хай як хочуть! З такими темпами багато вмітиме програмування, а потім питають, чому такі низькі рівні на олімпіадах??? думаю пояснювати не треба!
alex Дата: Чт, 16.07.2009, 18:27 | Повідомлення № 55
Активний учасник
Повідомлень: 586
Нагороди: 1
Рейтинг: 17
Quote (Махновець_Ігор)
те що від мене залежало я зробив,

А чи не можна конкретно вказати роботу, яку ви виконали, навчаючи вчителів програмуванню та її об'єм.
Дякую.
pasichov Дата: Чт, 16.07.2009, 18:30 | Повідомлення № 56
Наполегливий учасник
Повідомлень: 946
Нагороди: 3
Рейтинг: 70
Махновець_Ігор,
Quote (Махновець_Ігор)
Я вам скільки вже доводжу щоб ті вчителі які добре орієнтуються в програмуванні чи готові вони допомогти навчити інших вчителів, детальне пояснення кожної з мов, розв'язки задач, всі особливості певної мови пояснили і т.д.

1. ПРОГРАМУВАННЯ - це не знання мови. Програмування з"явилося значно раніше, ніж МОВИ. Програмування - ЦЕ НАУКА ПРО СКЛАДАННЯ АЛГОРИТМІВ, А НОТАЦІЯ ЇХ МОЖЕ БУТИ БУДЬ-ЯКА, НАПРИКЛАД, СЛОВЕСНА. Рівно як і виконавець алгоритму не обов"язково ЕОМ, може бути інший пристрій чи людина. У вас уявлення про програмування лише як про ПЕРЕКЛАД алгоритму на одну з машинних мов програмування. А це йде ПІСЛЯ розробки алгоритму. Тому вчителю варто навчитися розробляти ефективні алгоритми, а мову вивчасти як засіб "донесення" алгоритма до виконавця, в нашому випадк комп"ютера. ОСНОВНА ПРИЧИНА ТОГО, ЩО ВЧИТЕЛІ НЕ ЗНАЮТЬ ПРОГРАМУВАННЯ (Я ВЖЕ ПРО ЦЕ ПИСАВ) - ЦЕ ТЕ, ЩО В ВНЗ ЇХ ВЧИЛИ (ХОЧ МАЛО І ПОГАНО) АЛЕ М-О-В-А-М, А НЕ ПРГРАМУВАННЮ.

Quote (ihor_hontar)
Я не розумію оцих розмов, невже так ви пояснюєте дітям? Якщо так то вчитель завжди буде на голову або й на все тіло вищий у програмуванні за учня! І що з того?

2. Про те, як я пояснюю дітям... Думаю, що нормально пояснюю, вони перемагають регулярно на Всеукраїнських олімпіадах, часом потрапляють (і перемагають) на Міжнародних...І не лище по розв"язуванню задач. Наприклад, в Всеукраїнському конкурсі з інформаційних технологій в Дніпропетровську мій учень виграв номінацію в веб-дизайні...
Довго перераховувати. Я думаю, що ви даремно мене ображаєте, начебто я погано пояснюю... Можливо, Ви погано розумієте? Я завжди раджу починати з себе...

Quote (Махновець_Ігор)
Треба вчителям від простого пояснити до складного, про кожного оператора, умови і т.д.
Невже проявляється гординя в цьому відношенні?
Це ж корисно буде для всіх форумчан, які не не володіють мовами програмування занятись його вивченням!

3. Я радив в одному з своїх простів пройти учителям навчальні курси інформатики 8 , 9 , 10 та 11 класів (поглиблене вивчення) на http://disted.edu.vn.ua ТАМ ВСЕ СПОЧАТКУ, як треба, з азів. За цими матеріалами вивчилась вже не одна сотня дітей, і не лише з моєї гімназії. Там матеріали не лише мої, а КРАЩИХ на Вінничині ( і не тільки) учителів інформатики (в плані програмування, ВОРД, можливо, вони знають гірше за інших). Крім того, на ще одному нашому ресурсі лежать конспекти по Паскалю Ірини СКЛЯР з Києва, http://distance.edu.vn.ua/metodic/pascal/ ( між іншим, і мої, правда старі, елетронні підручники по користувацькому курсу (http://distance.edu.vn.ua/, меню Електронні підручники). ТАК ЩО ДЛЯ СПРАВИ НАВЧАННЯ ТИХ, ХТО БАЖАЄ НАВЧАТИСЯ МИ ЗРОБИЛИ В ІНТЕРНЕТІ НЕМАЛО, ВАЩІ ЗВИНУВАЧЕННЯ БЕЗПІДСТАВНІ (можливо, хтось зробив більше для цього? Покажіть, буду вчитися...)
А РОЗДРАТОВАНИЙ ТА НЕВРІВНОВАЖЕНИЙ стиль висловлювань думок учителя не прикрашає. Хотів би почути Ваші вибачення.

Відредаговано: pasichov - Чт, 16.07.2009, 18:58
swetikccc Дата: Чт, 16.07.2009, 18:50 | Повідомлення № 57
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3855
Нагороди: 24
Рейтинг: 341
Пане Ігоре, покричать ці ентузіасти і перестануть.
Бо проповідують вони програмування ради програмування.
І зрозумійте одне, і пан Пасіхов, і пані Скляр працюють з дітьми відібраними з усіеї України (можна сказати геніями)
Головне їх завдання не мішати їм вчитися ))))


Відредаговано: swetikccc - Чт, 16.07.2009, 18:54
pasichov Дата: Чт, 16.07.2009, 19:03 | Повідомлення № 58
Наполегливий учасник
Повідомлень: 946
Нагороди: 3
Рейтинг: 70
Quote (Махновець_Ігор)
Це було просто прохання від загальної кількості осіб, що б хотіли навчитись програмувати

Quote (Махновець_Ігор)
Досить подібні фрази кидать! Не хоче допомагати то так і скажіть!

Мені здається, що і це звинувачення БЕЗПІДСТАВНЕ. І ви знову демонструєте неврівноваженість і неповагу.

PS п. Ігоре, є така приказка "Хто хоче зробити, той шукає спосіб, а хто не хоче - шукає причину". Я шукаю спосіб. Він вам не подобається - маєте повне право. А ось причини слід шукати не в моїй гордині, а в вашому ставленні до способу...

PPS Видалення цього (і попереднього) поста буду вважати Вашою великою помилкою і Вам її пробачу.

Додано (16.07.2009, 18:03)
---------------------------------------------

Quote (swetikccc)
І зрозумійте одне, і пан Пасіхов, і пані Скляр працюють з дітьми відібраними з усіеї України (можна сказати геніями)

swetikccc, Переконаний що серед ваших учнів геніїв не менше, ніж серед моїх. Валік Мельник з Олександріїї навчає дітей з села, а його учні моїх (та й Іриних, дійсно, з усієї України зібраних) обігрують РЕГУЛЯРНО. Він просто кращий вчитель, ніж я.


Відредаговано: pasichov - Чт, 16.07.2009, 19:07
alex Дата: Чт, 16.07.2009, 19:06 | Повідомлення № 59
Активний учасник
Повідомлень: 586
Нагороди: 1
Рейтинг: 17
Quote (swetikccc)
Головне їх завдання не мішати їм вчитися

Уявляю яких би вершин досягли б ці учні, якби навчалися не в Пасіхова та Скляр, а вчилися б самостійно дома,
де їм Пасіхов та Скляр не мішали б. "И куда смотрят наши профсоюзы? Пасихов и Скляр мешают развитию юных дарований."


Відредаговано: alex - Чт, 16.07.2009, 19:11
W-w-W Дата: Чт, 16.07.2009, 19:08 | Повідомлення № 60
Ветеран спілкування
Повідомлень: 2715
Нагороди: 10
Рейтинг: 202
Quote (alex)
А чи не можна конкретно вказати роботу, яку ви виконали, навчаючи вчителів програмуванню та її об'єм. Дякую.

Ви читали нормально всі мої попередні пости?, я вказав, що програмування не знаю, я тільки починаю його вчити!

Quote (pasichov)
Я думаю, що ви даремно мене ображаєте, начебто я погано пояснюю... Можливо, Ви погано розумієте? Я завжди раджу починати з себе...

Я нічого не маю проти вас, якщо я вас образив, то будь ласка вибачте!

Quote (pasichov)
ТАК ЩО ДЛЯ СПРАВИ НАВЧАННЯ ТИХ, ХТО БАЖАЄ НАВЧАТИСЯ МИ ЗРОБИЛИ В ІНТЕРНЕТІ НЕМАЛО, ВАЩІ ЗВИНУВАЧЕННЯ БЕЗПІДСТАВНІ

Я дуже вдячний, що ви зробили-чимала корисна робота! Я вас не звинувачую, розумійте це я хочте!

Я лише запропонував вам вз'яти участь і допомогти, але чіткої відповіді від вас не почув.

Більше вас не потурбую! Дякую за розуміння!

Форум інформатиків » РОЗДІЛ VIІІ: ОБМІН ДОСВІДОМ (УРОКИ, ФАКУЛЬТАТИВИ, ПОЗАКЛАСНА РОБОТА) » 8.6 Факультатив з програмування » Пропозиції пана Pasichov (Предлагаю создать виртуальную творческую группу)
Сторінка 4 з 14«1234561314»
Пошук:


© Форум інформатиків України, 2007-2017.