Пн, 20.11.2017, 07:43
Форум інформатиків України
Головна Реєстрація Вхід
Вітаю Вас, Гість · RSS
Вітання на форумі
Незнайомець
Вітаємо на форумі,
Незнайомцю!

   
зареєструйтесь
Перед реєстрацією обов’язково прочитайте:
Оновлення Учасники Пошук
Особисті повідомлення
Видавництво ’’Аспект’’ Видавництво

Сторінка 2 з 14«12341314»
Модератор форуму: Bandalak, Ktara, НІКОЛЯ, volevikt 
Форум інформатиків » РОЗДІЛ VIІІ: ОБМІН ДОСВІДОМ (УРОКИ, ФАКУЛЬТАТИВИ, ПОЗАКЛАСНА РОБОТА) » 8.6 Факультатив з програмування » Пропозиції пана Pasichov (Предлагаю создать виртуальную творческую группу)
Пропозиції пана Pasichov
Bandalak Дата: Пт, 22.05.2009, 02:23 | Повідомлення № 1
Лідер форуму
Повідомлень: 5531
Нагороди: 39
Рейтинг: 260
Сюди будуть переміщені повідомлення пана Pasichov, що не відповідали темі у "Візуальних середовищах"!


Шановні форумчани!!!!!
Повідомлення, які не відповідають темі або несуть некорисний зміст будуть видалятись без попередження!!!

НІКОЛЯ Дата: Ср, 15.07.2009, 10:45 | Повідомлення № 16
Знавець вірусів
Повідомлень: 2877
Нагороди: 17
Рейтинг: 201
Quote (Комарик)
я то вчу. можливо не "МИКРОСОФТОВСКЫЙ ТУПИК ЮЗАНЬЯ програмування в їх STUDIO"

В такіх випадках коли вуз не спроможній задовольнити потребт студента є така річ як приватні уроки - по іншому репетиторство, вибачайте але це гола правда!
Інакшого виходу немає. Якщо ви дійсно обрали напрямок програмування і в майбутньому плануєте працювати та розвиватись на цьому поприщі то, від цього вам нікуди не дітись.
Такий нажаль в нас тепер стан речей в освіті.
Та й практичні та теоретичні навики скажем людини котра займається професійно програмуванням корінно відрізняються від втиснутої програми викладання в вузах. Я маю наувазі нераціональні підходи мишлення при створенні програмного забезпечення та інше.
Тому що, наприклад стільки швачку не вчи теоретично як їй пошити сукню а без практики та порад кваліфікованого наставника чи наставниці це пустий дзвін.
Я не маю на увазі 100% вузів України, але приблизно 80% підпадають під цю тенденцію.
Вирішувати тільки вам.


Відредаговано: НІКОЛЯ - Ср, 15.07.2009, 10:46
Комарик Дата: Ср, 15.07.2009, 11:09 | Повідомлення № 17
Прописаний назавжди
Повідомлень: 228
Нагороди: 0
Рейтинг: 14
Quote (НІКОЛЯ)
є така річ як приватні уроки - по іншому репетиторство, вибачайте але це гола правда!
Інакшого виходу немає. Якщо ви дійсно обрали напрямок програмування і в майбутньому плануєте працювати та розвиватись на цьому поприщі то, від цього вам нікуди не дітись.

ну... програмування, це така наука, де, так званий, репетитор може лиш наштовхнути. вчити все-одно самому доведеться. зараз якщо маєш і-нет, то вчитись самому не проблематично...
та й не планую я ставати професійним програмістом. я б тоді в політех поступив...
просто в освіті програмісти теж потрібні. а всі, як студенти, так і викладачі, глибоко переконані, що це занадто складна і занадто непотрібна наука для інформатика.
ось матаналізу, геометрії чи алгебри нас навчають. принаймні хто не лінується, той матиме не погані знання. а до інформатики і ставлення інше. як до якогось лівого курсу (бжд, чи валеології якоїсь...) типу, "ми то трохи повчимо, але потім забудемо, бо воно нам до лямпочки".

НІКОЛЯ Дата: Ср, 15.07.2009, 11:59 | Повідомлення № 18
Знавець вірусів
Повідомлень: 2877
Нагороди: 17
Рейтинг: 201
Quote (Комарик)
що це занадто складна і занадто непотрібна наука для інформатика.

Як на мене хибна думка зовсім це всирівно що шофер не знатиме хоч приблизну будову автомобіля ,чи довго він проїздить цікаво? оттак і інформатик без програмування.
pasichov Дата: Ср, 15.07.2009, 13:22 | Повідомлення № 19
Наполегливий учасник
Повідомлень: 946
Нагороди: 3
Рейтинг: 70
Насправді вивчення програмування (навдь його азів) вимагає від того, хто вивчає певних навичок мислення, які притаманні лише 5% людей (не даремно програмістами стають лише 5% від тих, хто вивчає т.з. "комп"ютерні науки"). Але якщо вивчення "комп"ютерних наук" ( а саме так в світі називають те, початками чого повинен озброїти людину шкільний курс інформатики) проводити БЕЗ ВИВЧЕННЯ ОСНОВ програмування, то ми не матимемо і цих 5%, точніше ПОЗБАВЛЯЄМО можливості розвинутися тим, ХТО МІГ БИ ЦЕ ЗРОБИТИ.
Один мій учень навчався рік (за програмою обміну учнями) в самій звичайній американській школі. Він привіз медаль за перемогу в олімпіаді штату з статистики (в нас ці розділи математики не вивчають) і привіз свої роботи з програмування (мова Java), які там виконують УСІ УЧНІ, школа public school ... МИ ЗА НАШОЮ ПРОГРАМОЮ ПОГЛИБЛЕНОГО ВИВЧЕННЯ НЕ МОЖЕМО ТОГО РОБИТИ...
Стан з вивченням програмування в школах України ЖАХЛИВИЙ. І, в першу чергу, через ставлення до цього учителів інформатики. А їх ставлення (без образ) є похідною від власних знань. Ось тут треба "рити". На те й спрямовані мої пропозиції.
W-w-W Дата: Ср, 15.07.2009, 13:53 | Повідомлення № 20





Quote (pasichov)
Стан з вивченням програмування в школах України ЖАХЛИВИЙ.

Жахливий і навіть дуже!

Quote (pasichov)
І, в першу чергу, через ставлення до цього учителів інформатики.

Ну-ну у всьому винен вчитель, давайте і Ви будете ще нас принижувати, мало того, що держава та суспільство з того вчителя, що хоче то й робить, так ще й помагайте! Так далеко закотимся!

Quote (pasichov)
А їх ставлення (без образ) є похідною від власних знань.

Жодних образ до вас. а все залежить від ВНЗ, Комарик, правильно написав
Quote (Комарик)
от я студент педагогічного вузу. закінчив перший курс. маю відмінно з інформатики. і що я вивчив? а нічого. роблять з нас не вчителів, а секретарок. цілий рік вчити офіс додатки. ворд, ексель, ацес.... такий примітивізм.... нічого толкового. а ви б почитали мій конспект лекцій. я ледь не засинав на парах. а потім ідуть всякі колоквіквіуми, екзамени. на них питання типу: "вкажіть послідовність вибору вкладок в меню програми, що виконати таку-то операцію". ну навіщо це вчити на пам*ять меню? діти й так можуть собі набрати і роздрукувати документ. а якщо ні, то, як не мене, не треба було вибирати спеціальність "математика-інформатика". чи я не правий?

Я закінчив вуз і що? сам все вчив дома! Інформатика була раз на тиждень оце так навчання! А програмування як класно викладалось: прийшла викладачка раз у семестр і прогнала за 1 день 6 пар програмування це нормальний підхід???????
І т.д.
Я вчився на контракті і за що я великі суми платив??? В нас якогось дива було по 8 різних предметів економіки на тиждень, а чому не було скільки інформатики????????

Ви праві, а чого чекати? Думаєте я все кину і нирну з головою в програмування? В мене всього 6 годин інформатики на тиждень, зарплата мізер, тож маю викладати ще інші предмети, ну й маю ще своє господарство, бо від школи однієї ноги протянеш.

Тож як не крути все залежить від ВНЗ, як він підготовить спеціаліста такий він і буде!!! Якщо держава сама не хоче щоб було програмування нормально в школі, то чому повинен думати про це вчитель? вже шановні роки фанатизму на п'ятиірчку минули, зовсім інший час!
А на вчителів не треба все сипати, вже досить!

Я визнаю, що програмування не знаю, але так сам займаюсь і вчу потихеньку!

Я з впевненістю скажу, що тут на форумі з 2000 осіб програмування знає чололовік 25, а решта його не знає, а якщо вз'яти кількість вчителів інформатики всієї України то буде жахлива ситуація!

Скоро на форумі буде проведена реорганізація розділів і тем, тож пропоную вчителям, які володіють на достатньому рівні програмуванням створити в підрозділах по відповідній мові програмування створити теми і вних детально описати особливості певної мови: синтаксис, правила, умовні позначення операторів і т.д. щоб користувачі дивлячись розуміли простою мовою, про що йде справа, а також добавляти невеличкі приклади, тоді й буде зрушення!

Комарик Дата: Ср, 15.07.2009, 15:33 | Повідомлення № 21
Прописаний назавжди
Повідомлень: 228
Нагороди: 0
Рейтинг: 14
так. не погана ідея. але перш за все потрібно починати не з мов програмування. починають з алгоритму.
тому що, знання мови програмування і не вміння складати алгоритм для реалізації задачі, подібне до того, що ти вже купив собі машину, а на права не здав.
а для того щоб вміти навчитись розв*язувати задачі, треба їх розв*язувати....
я звісно не крутий інформатик, але програмування я захоплююсь майже 3 роки, то щось може й знаю. дуже сумнівно, що знайдеться народ, якому не "до лямпочки" і який захоче щось поміняти. але в крайньому вивішати кілька типових задачок і допомогти комусь їх розв*язати, це можна. навіть залюбки.
W-w-W Дата: Ср, 15.07.2009, 15:39 | Повідомлення № 22





Quote (Комарик)
перш за все потрібно починати не з мов програмування. починають з алгоритму.

без питань! Це все буде враховано в рубрики тем і буде йти послідовно!
Ковальчук_Олександр Дата: Ср, 15.07.2009, 16:19 | Повідомлення № 23
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3621
Нагороди: 17
Рейтинг: 192
Махновець_Ігор, пропозиція створити нові теми дуже слушна. Я обіцяв створити і вести кілька тем по програмуванню і зроблю це. Не надіюсь на підтримку новостворених тем багатьох користувачів, але все ж таки такі знайдуться.
Quote (Махновець_Ігор)
Я з впевненістю скажу, що тут на форумі з 2000 осіб програмування знає чололовік 25

:$ Я все-таки з оптимізмом дивлюсь на проблему і думаю, що таких хоча б до 200 набиреться.
Гадаю, що проблему з програмуванням породжують багато факторів, зокрема, неякісне навчання в ВУЗі, як сказав Махновець_Ігор, і як не прикро, але я визнаю, що і небажання вчителів самонавчатись і освоювати досить складний розділ інформатики. Також як було сказано вище, для освоєння програмування на достатньому та високому рівнях потрібно не один рік важкої праці і затрати великих зусиль і часу, а для цього в більшості просто не має стимулу з боку держави, яка просто плює в очі інформатикам.
pasichov Дата: Ср, 15.07.2009, 17:40 | Повідомлення № 24
Наполегливий учасник
Повідомлень: 946
Нагороди: 3
Рейтинг: 70
Quote (Махновець_Ігор)
Ну-ну у всьому винен вчитель, давайте і Ви будете ще нас принижувати, мало того, що держава та суспільство з того вчителя, що хоче то й робить, так ще й помагайте! Так далеко закотимся!

п. Ігоре! Я не принижую учителя!!!! Я БАЖАЮ ЙОГО ПІДНЯТИ над тим рівнем, на який його поставили обставини! Але вирішення проблеми починається з чіткого розуміння її суті! І поки ми шукатимемо причини в кому завгодно, крім себе, ситуація не зміниться!
В старому педагогічному анекдоті йдеться про те, що учителька запропонувала дітям навчитися натягувати презерватив на глобус. Діти запитали, що таке "глобус".., а це й була тема її уроку. Це до того, що я намагаюся "провокувати" (в гарному розумінні цього слова) учительську громадскість (2000 - "не баран начхав!") на заняття програмуванням, говорячи "гірку" правду. Але крім розмов, запустили олімпаду, дистанційний курс, ось сьогодні перевірив і виклав результати 1-го туру. Роботи прислали менше 30 людей, ХОЧА ВСІ ЗАДАЧІ РОЗІБРАНІ В ДИСТАНЦІЙНОМУ КУРСІ, аж до повних рішень!!!! (до речі, і на курс зареєструвалось не дуже багато..)
Я розумію -"отпуск, море, пароход, по Кавказу турпоход", але в вересні (а я планую продовжувати), навряд чи побільшає суттєво.
Ви, мабуть, читали пост Лапінського Віталія Васильвича (не пам"ятаю ніка), він був головою журі конкурсу "Учитель року" в Києві, і ЖОДЕН з конкурсантів не розв'язав задачку з програмування... а це СТОЛИЦЯ! На нашому обласному фіналі (а цей вже я судив) один учасник достойно справився з простою задачкою...
А вчителі готувалися...до ЧОГО?
А ви кажете, п. Ігоре, що проблема не в учителях...Звичайно, не лише в нас, але в значній мірі в НАС, В НАШІЙ БАЙДУЖЛСТІ І НЕКРИТИЧНОМУ СТАВЛЕННІ ДО СЕБЕ.
Звичайно, захоплюватися прграмуванням учителю зовсім не обов"язково. Але володіти азами... тим більше, маючи ГАРНУ МАТЕМАТИЧНУ ОСВІТУ, знати хоч трішки більше, ніж він розповідає в ті недолугі години програмування, що має програма, ЗОБОВ"ЯЗАНИЙ.


Відредаговано: pasichov - Ср, 15.07.2009, 17:44
W-w-W Дата: Ср, 15.07.2009, 19:46 | Повідомлення № 25





Quote (Ковальчук_Олександр)
Гадаю, що проблему з програмуванням породжують багато факторів, зокрема, неякісне навчання в ВУЗі, як сказав Махновець_Ігор, і як не прикро, але я визнаю, що і небажання вчителів самонавчатись і освоювати досить складний розділ інформатики.

так, я згодний з цим і не заперечую, крім вузів є багато інших факторів!

Quote (Ковальчук_Олександр)
Також як було сказано вище, для освоєння програмування на достатньому та високому рівнях потрібно не один рік важкої праці і затрати великих зусиль і часу

Зрозумійте в нас щас ринкова економіка і ніхто себе не буде лишнім напрягати, це однозначно. В кого свої проблеми, в кого сім'я і т.д.
Всі щось в межах тої програми порозказують і все, уроки пройшли на ура!

Quote (pasichov)
Але крім розмов, запустили олімпаду, дистанційний курс, ось сьогодні перевірив і виклав результати 1-го туру. Роботи прислали менше 30 людей, ХОЧА ВСІ ЗАДАЧІ РОЗІБРАНІ В ДИСТАНЦІЙНОМУ КУРСІ, аж до повних рішень!!!!

Розумію вас і підтримую таку роботу, але ж проблеми не вирішені, як більшість не знала програмування так і не знає, то чого вони будуть там реєструватись? Навіть по аналогії не зроблять!

Я ж вже сьогодні запропонував

Quote (Махновець_Ігор)
Скоро на форумі буде проведена реорганізація розділів і тем, тож пропоную вчителям, які володіють на достатньому рівні програмуванням створити в підрозділах по відповідній мові програмування створити теми і вних детально описати особливості певної мови: синтаксис, правила, умовні позначення операторів і т.д. щоб користувачі дивлячись розуміли простою мовою, про що йде справа, а також добавляти невеличкі приклади, тоді й буде зрушення!

Якщо такий варіант поганий то ж вибачайте, буде все так як було! Як кажуть краще 1 раз побачити чим сто разів почути! Це я стосовно розуміння програмування! Да бажання вивчити повинно бути безумовно, але це треба вільний час.

Quote (pasichov)
Ви, мабуть, читали пост Лапінського Віталія Васильвича (не пам"ятаю ніка), він був головою журі конкурсу "Учитель року" в Києві, і ЖОДЕН з конкурсантів не розв'язав задачку з програмування... а це СТОЛИЦЯ!

Я все розумію, але нема різниці район, столиця і т.д. в нас одна держава і один МОН, це їх проблеми, що вони не забезпечили належної підготовки вчителів інформатиків! Є чітка програма і її треба виконувати, а в нас на все чхали як зверху так і знизу вже.

Quote (pasichov)
А ви кажете, п. Ігоре, що проблема не в учителях.

частково у вчителях! Але чому цю проблему повинні вирішувати вчителі інформатики, за свої кошти купляти навчальну літературу, методички, і т.д. а решті байдуже!

Наведу вам приклад: школа була без Інтернету, всього лише Інтернету, я звернувся до всіх кого можна і відповідь така приблизно від усіх: тобі треба то й роби! мене таке не влаштовує!
Бо в нас так, якщо щось прибуткове хтось зробив, то зразу співавтори з кущів вилазять, а як якусь проблему вирішити вчителя чи на допомогу прийти то зразу в кущі всі.

І виходить: ОСЬ ТАК МИ ЖИЛИ БІДНО, А ПОТІМ НАС ОБІКРАЛИ!!!!!

Так виходить, по крайній мірі в нас так, що вчитель інформатики - це електрик, прибиральник, майстер по ремонту, сис.адмін і т.д.

Ці проблеми повинна держава вирішити, ніхто сам не буде лізти туди куди йому не треба, а фанатизм вже у минулому

Ktara Дата: Ср, 15.07.2009, 20:09 | Повідомлення № 26
Перспективна вчителька
Повідомлень: 3923
Нагороди: 36
Рейтинг: 285
Як представник одного з ВУЗів хочу додати: нам дають "згори" навчальні плани з чітко вказаною кількістю годин (порушити ці норми ми не маємо права). так от за новими навчальними планами (з минулого навчального року) кількість годин на предмет "Основи алгоритмізації та програмування" скоротилася втричі і зараз становить 54 години (36 аудиторних + 18 годин самостійної роботи) ну і чого можемо навчити?
alex Дата: Ср, 15.07.2009, 23:16 | Повідомлення № 27
Активний учасник
Повідомлень: 586
Нагороди: 1
Рейтинг: 17
Quote (Махновець_Ігор)
ніхто сам не буде лізти туди куди йому не треба, а фанатизм вже у минулому

Ви не праві. Цими словами Ви тільки хочете виправдати свою позицію суть якої полягає в тому, що "я хороший парень але держава не дала, не навчила і тому подібне." І Пасіхов і я не вивчали в Вузі програмування,
але на даному етапі думаю, що трохи його знаємо. НЕ будете за рахунок власного вільного часу на голому етузіазмі вивчати предмет ніякі матеріальні блага Вам не допоможуть.
Quote (Махновець_Ігор)
давайте і Ви будете ще нас принижувати,

Якщо всі будуть "принижувати" вчителів так, як Пасіхов то ми станемо самою прогресивною країною світу в області освіти.
Ковальчук_Олександр Дата: Ср, 15.07.2009, 23:36 | Повідомлення № 28
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3621
Нагороди: 17
Рейтинг: 192
Quote (alex)
НЕ будете за рахунок власного вільного часу на голому етузіазмі вивчати предмет ніякі матеріальні блага Вам не допоможуть.

Фраза досить суперечлива, думаю, не варто й аргументувати.
Quote (alex)
Ви не праві. Цими словами Ви тільки хочете виправдати свою позицію суть якої полягає в тому, що "я хороший парень але держава не дала, не навчила і тому подібне." І Пасіхов і я не вивчали в Вузі програмування,

Ви мене переконали. Починаю вивчати олімпіадне програмування. Гадаю, 4-5 років інтенсивної праці і я досягну пристойного рівня. Потім почну готувати олімпіадника. Візьму кілька 5-6 класників. На голому ентузіазмі позаймаюсь з ними років 4 і буде мені щастя (можливо призове місце на районній олімпіаді). Ух, важковато прийдеться. Ну нічого, держава ж створила всі умови для цього, працюй і хочеться.
W-w-W Дата: Ср, 15.07.2009, 23:39 | Повідомлення № 29





Quote (alex)
Ви не праві. Цими словами Ви тільки хочете виправдати свою позицію суть якої полягає в тому, що "я хороший парень але держава не дала, не навчила і тому подібне."

Я нічого не хочу виправдати! я лише вказав на проблеми, точніше фактори того, що вчителів більшість не знає програмування і велика заслуга цього ВНЗ. Тільки не треба казати, що ми повинні самі все вчити, навіщо тоді ВНЗ закінчувати, для того щоб час марно витратити? В них є по програмі програмування і вони мають його навчити вчителів інформатики в нормальній мірі. А то виходить така річ вимагають тільки від вчителів ті що в школі працюють, а від тих, що у вузах не треба?

Quote (alex)
І Пасіхов і я не вивчали в Вузі програмування, але на даному етапі думаю, що трохи його знаємо.

Я потихеньку сам вчу, стаж всього в мене 2,5 у викладанні інформатики і в мене все попереду ще., ви і pasichov, вже маєте великий стаж роботи і навички в програмуванні, тож так і розсуджуєте.
Пройде якийсь проміжок часу і ми щось будем знати в цій області

Quote (alex)
Якщо всі будуть "принижувати" вчителів так, як Пасіхов то ми станемо самою прогресивною країною світу в області освіти.

Це хороша та потрібна річ, що робить pasichov, але треба до цього решту вчителів підготувати, а не просто беріть участь і все. Думаю, що з часом частково ця проблема втрясеться
gromko Дата: Ср, 15.07.2009, 23:40 | Повідомлення № 30
Лінуксоїд
Повідомлень: 2669
Нагороди: 26
Рейтинг: 343
Quote (pasichov)
Насправді вивчення програмування (навдь його азів) вимагає від того, хто вивчає певних навичок мислення, які притаманні лише 5% людей (не даремно програмістами стають лише 5% від тих, хто вивчає т.з. "комп"ютерні науки"). Але якщо вивчення "комп"ютерних наук" ( а саме так в світі називають те, початками чого повинен озброїти людину шкільний курс інформатики) проводити БЕЗ ВИВЧЕННЯ ОСНОВ програмування, то ми не матимемо і цих 5%, точніше ПОЗБАВЛЯЄМО можливості розвинутися тим, ХТО МІГ БИ ЦЕ ЗРОБИТИ. Один мій учень навчався рік (за програмою обміну учнями) в самій звичайній американській школі. Він привіз медаль за перемогу в олімпіаді штату з статистики (в нас ці розділи математики не вивчають) і привіз свої роботи з програмування (мова Java), які там виконують УСІ УЧНІ, школа public school ... МИ ЗА НАШОЮ ПРОГРАМОЮ ПОГЛИБЛЕНОГО ВИВЧЕННЯ НЕ МОЖЕМО ТОГО РОБИТИ... Стан з вивченням програмування в школах України ЖАХЛИВИЙ. І, в першу чергу, через ставлення до цього учителів інформатики. А їх ставлення (без образ) є похідною від власних знань. Ось тут треба "рити". На те й спрямовані мої пропозиції.

Плюс - без коментарів, сам так думаю

Quote (Махновець_Ігор)
Наведу вам приклад: школа була без Інтернету, всього лише Інтернету, я звернувся до всіх кого можна і відповідь така приблизно від усіх: тобі треба то й роби! мене таке не влаштовує!

Така ж ситуація і у нас, але працюємо.

Quote (Махновець_Ігор)
Ці проблеми повинна держава вирішити, ніхто сам не буде лізти туди куди йому не треба, а фанатизм вже у минулому

Ніхто, крім нас ці проблеми розв'язувати не буде - держава у нас така, якою, створили її ми, а наша влада - гіпертрофоване відображення нас самих (саме так).
А починати треба завжди з себе, і це стосується навчання учнів у тому числі. Колись (дуже давно), мий викладач педагогіки говорив, що вчитель повинен знати принаймі на 15% більше учня, а краще більше. Інший викладач казав, що не покладайтесь на інститутських викладачів - вони теж люди, і зазвичай з обмеженими знаннями (не всі).

Quote (Ktara)
Як представник одного з ВУЗів хочу додати: нам дають "згори" навчальні плани з чітко вказаною кількістю годин (порушити ці норми ми не маємо права). так от за новими навчальними планами (з минулого навчального року) кількість годин на предмет "Основи алгоритмізації та програмування" скоротилася втричі і зараз становить 54 години (36 аудиторних + 18 годин самостійної роботи) ну і чого можемо навчити?

Нехай студент учиться - йому потрібні знання! Свого часу я сидів до 11-ої вечора в інститутській лабораторії на "Ямахах" (MSX-BASIC) - мені це було потрібно. Самостійно опанував Паскаль, Асемблер, Сі. Потім пішов працювати в школу.
До чого веду - навчальний процес не закінчується дзвінком з пари.

Проблема в слідуючому: інформаційно-комунікаційні технологій - це просто й зрозуміло, а програмування - складно і досить часто незрозуміло, і не тільки учням, а й вчителям. Щоб опанувати програмування вчителям слід починати ВЧИТИСЯ, але "будь яке тіло прагне зайняти положення з мінімумом потенціальної енергії" - слід прикласти немалі зусилля щоб перебороти природну людську інертність.

Форум інформатиків » РОЗДІЛ VIІІ: ОБМІН ДОСВІДОМ (УРОКИ, ФАКУЛЬТАТИВИ, ПОЗАКЛАСНА РОБОТА) » 8.6 Факультатив з програмування » Пропозиції пана Pasichov (Предлагаю создать виртуальную творческую группу)
Сторінка 2 з 14«12341314»
Пошук:


© Форум інформатиків України, 2007-2017.