Сб, 23.09.2017, 05:12
Форум інформатиків України
Головна Реєстрація Вхід
Вітаю Вас, Гість · RSS
Вітання на форумі
Незнайомець
Вітаємо на форумі,
Незнайомцю!

   
зареєструйтесь
Перед реєстрацією обов’язково прочитайте:
Оновлення Учасники Пошук
Особисті повідомлення
Видавництво ’’Аспект’’ Видавництво

Сторінка 11 з 14«1291011121314»
Модератор форуму: Bandalak, Ktara, НІКОЛЯ, volevikt 
Форум інформатиків » РОЗДІЛ VIІІ: ОБМІН ДОСВІДОМ (УРОКИ, ФАКУЛЬТАТИВИ, ПОЗАКЛАСНА РОБОТА) » 8.6 Факультатив з програмування » Пропозиції пана Pasichov (Предлагаю создать виртуальную творческую группу)
Пропозиції пана Pasichov
Bandalak Дата: Пт, 22.05.2009, 03:23 | Повідомлення № 1
Лідер форуму
Повідомлень: 5386
Нагороди: 37
Рейтинг: 247
Сюди будуть переміщені повідомлення пана Pasichov, що не відповідали темі у "Візуальних середовищах"!


Шановні форумчани!!!!!
Повідомлення, які не відповідають темі або несуть некорисний зміст будуть видалятись без попередження!!!

filnick Дата: Чт, 23.07.2009, 22:53 | Повідомлення № 151
Мудрий вчитель
Повідомлень: 2238
Нагороди: 7
Рейтинг: 124
swetikccc, а з Вашої сторони не жорстоко? Автор не претендує ж замінити сайтом підручник Фізики чи тим більше шкільного вчителя. Я б, наприклад, запропонував всім, хто хоче вивчити фізику, розпочати з Фейнманівського курсу лекцій - класичного зразка підручника для гуманітаріїв. Кращим з моєї точки зору, був хіба що підручник з математики Кисельова. Надіюся, що педагоги із стажем пам'ятають...

Додано (23.07.2009, 21:53)
---------------------------------------------

Quote (pasichov)
ну, хотя бы школьной программы Ершова конца 80-х,

Єршова пам'ятаю і, надіюсь, засвоїв. Але те, про що пише dpi, зокрема, STL - ні. На жаль, не маю освіти програміста. І у кожну відпустку планую поповнити знання з програмування, але далі Бейсіка, Паскаля та Ассемблера не виходить... А вік бере своє. Чим далі, тим важче.
badm Дата: Чт, 23.07.2009, 23:01 | Повідомлення № 152
Знаток програмування
Повідомлень: 185
Нагороди: 0
Рейтинг: 3
На рахунок STL то це річ корисна, але якщо дитина не знає суті її побудови то якісної користі мінімум. При деяких олімпіадних задачах дуже спрощує життя, але від знання основних алгоритмів не звільняє.
pasichov Дата: Сб, 25.07.2009, 11:29 | Повідомлення № 153
Наполегливий учасник
Повідомлень: 946
Нагороди: 3
Рейтинг: 70
Quote (swetikccc)
Декілька зауважень по курсах (конкретно по одному фізика 10).

Дякую. Частково ваші зауваження слушні. Частково - ні.
СПРБУЮ ПОЯСНИТИ ЗАДУМКУ, ЩО ЛЕЖИТЬ В ОСНОВІ РЕСУРСУ.
1. Це не ДО в чистому вигляді (тим більше, що наука не може толком пояснити, яким воно повинно бути). Це база знань конкретного учителя, конспект цого лекцій. якщо хочете. Учень, який вивчає фізику у учителя X має можливість користуватися (поряд з іншими джерелами) базою знань учителя Y...Ті ж самі Феймановські лекціїї, про які тут вже згадувалися (вони, до речі, читалися не гумаітаріям. а самим справжнісіньким майбутнім фізикам як введення в спеціальність) - це конспекти, зроблені студентами і видані саме як база знань Феймана (він ТАК УЧИВ своїх студентів!!!), курс дійсно геніальний, по ньому навчаються в усьому світі. Не прводячи паралелей і не порівнюючи, скажу, що моя задаумка - створити в Інтернеті БАЗУ ЗНАНЬ кращих учителів України з різних предметів, надавши їм для цього зручний інструмент (система зроблена в стилі "вікі", веб-2)
Звичайно, автор користується джерелами, готує матеріал для курсу, і було б "дико", якщо щось з того, що він виклав, ніде раніше не було описано. (шкільні вчителі рідко роблять наукові відкриття ;-).
Зараз в системі біля 2500 уроків з різних предметів шкільного курсу, зроблені різними вчителями. Звичайно, є недоліки. будемо виправляти.
swetikccc, Ви можете на ділі показати, як треба (на вашу думку) робити правильно. Зробіть якийсь курс, почитаємо разом. як стати авторм - див. на сайті http://disted.edu.vn.ua
I ще один суттєвий для нашого життя момент: викорситання ресурсу БЕЗКОШТОВНЕ. Тут на формумі чимало бізнес-проектів рекламується...

Додано (25.07.2009, 10:29)
---------------------------------------------
Переглянув статистику дистанційного курсу для учителів, усіх доступних уроків 10.

ВИСНОВОК

ДОМІНУЮЧА БІЛЬШІСТЬ ТУДИ Й НЕ ЗАГЛЯДАЛА. ТИХ ХТО ПРОЧИТАВ ЗМІСТ ВСІХ 10 УРОКІВ, ВСЬОГО 5..., З НИХ 3-МОЇ ДРУЗІ І ДОБРОВІЛЬНІ ПОМІЧНИКИ




Відредаговано: pasichov - Сб, 25.07.2009, 11:51
pasichov Дата: Сб, 25.07.2009, 20:24 | Повідомлення № 154
Наполегливий учасник
Повідомлень: 946
Нагороди: 3
Рейтинг: 70
Quote (badm)
На рахунок STL то це річ корисна, але якщо дитина не знає суті її побудови то якісної користі мінімум.

Згоден на 100%! Більше того, не певен, що щколяра слід цьому вчити, навдь в рамках спецкурсу. Це вже глибока професіфйна підготовка. Якщо ми його навчимо правильно думати, то він "підніме" не лише STL... Інша справа, що ЗНАТИ це учителю, без сумніву, корисно...знадобиться при роботі з олімпіадниками найвищих рівнів.


Відредаговано: pasichov - Сб, 25.07.2009, 20:26
dpi Дата: Нд, 26.07.2009, 09:10 | Повідомлення № 155
Досвідчений вчитель
Повідомлень: 1438
Нагороди: 1
Рейтинг: 39
Но согласитесь красиво:
строки
string s1("qwer"),s2;
s2=s1;
сортировка массива
vector<int> n;
...
sort ( n.begin(), n.end() );
filnick Дата: Нд, 26.07.2009, 11:43 | Повідомлення № 156
Мудрий вчитель
Повідомлень: 2238
Нагороди: 7
Рейтинг: 124
Quote (dpi)
Но согласитесь красиво...

Отже, доведеться створювати гілку про естетику програмування.
pasichov Дата: Нд, 26.07.2009, 15:29 | Повідомлення № 157
Наполегливий учасник
Повідомлень: 946
Нагороди: 3
Рейтинг: 70
Quote (dpi)
сортировка массива
vector<int> n;

Красиво! И быстро можно написать! Еще бы понимать до конца, как оно работает! (я имею ввиду не цитируемого автора!) Беда то в том, что ОГРОМНАЯ ТУЧА кодеров не может написать сортировку "пузырьком" (НЕ ПОНИМАЕТ), зато сортирует...красиво. Если человек РУЦЯМИ написал (и ососзнал) быструю сортировку, сортировку Шелла, приамидальную сортировку, понял разнице между квадратичными и и n*Log(n) сортировками, тогда лишь он готов к такой "красоте" Иначе - ....одна эстетика!
dpi Дата: Нд, 26.07.2009, 17:47 | Повідомлення № 158
Досвідчений вчитель
Повідомлень: 1438
Нагороди: 1
Рейтинг: 39
А как же прогресс?
dpi Дата: Нд, 26.07.2009, 22:09 | Повідомлення № 159
Досвідчений вчитель
Повідомлень: 1438
Нагороди: 1
Рейтинг: 39
Quote (awpriss17)
А прогрес саме у тому - що на олімпіаді ота красота не пройде за часом...

Не изучал этот вопрос, но почему Вы решили, что это медленные алгоритмы.
Например в задача table:
- использовал сортировку по среднему значению элементов массива (О(n*ln(n)) но на практике считается одним из быстрых) ваш сайт выдал после проверки t=0,02.
- sort( v.begin(), v.end() ); выдал t=0,01
Я думаю, что те кто составлял библиотеку STL брали для своих функций лучшие алгоритмы, а не худшие.
Хотя еще повторюсь, вопрос скорости не изучал.
badm Дата: Нд, 26.07.2009, 22:27 | Повідомлення № 160
Знаток програмування
Повідомлень: 185
Нагороди: 0
Рейтинг: 3
У STL багато чого корисного, але найбільше наводжу приклад одніє задачі: У файлі є текст в якому слова розділені пропуском. Потрібно у вихідний потік вивести слова у алфавітному порядку без повторень. З конструкцією map це 5-6 стрічок, а в pascal.....
Ще все таки хто програмує на С++ і планує мати досить високі місця на Україні то STL потужний інструмент. Головне тут не переборщити, а то учень зовсім може запутатися. Але конструкції є супер. Навіть ті ж готові списки.
Приклад задача про дужки.
#include <iostream>
#include <string>

using namespace std;

int main()
{
string s;
int k, l;
bool m = true;
cin >> s;
while (m && s.find('(') != -1 && s.find(')') != -1 )
{

k = s.find('(');
l = s.find(')');
if (l < k ) m = false; else {
s.erase(k, 1);
s.erase(--l, 1);

}
}
if (s.find('(') != -1 || s.find(')') != -1) m = false;
if (m) cout << "True" << endl; else cout<<"False"<<endl;
return 0;
}

Відредаговано: badm - Нд, 26.07.2009, 22:28
dpi Дата: Пн, 27.07.2009, 09:14 | Повідомлення № 161
Досвідчений вчитель
Повідомлень: 1438
Нагороди: 1
Рейтинг: 39
Проконсультировался с сыном. Говорит, что даже не используют С++ библиотеки для ускорения и экономии памяти, а пользуются С.
НІКОЛЯ Дата: Пн, 27.07.2009, 11:23 | Повідомлення № 162
Знавець вірусів
Повідомлень: 2877
Нагороди: 17
Рейтинг: 197
Для розробників та користувачів гадаю буде цікаво.
Инструменты разработки и языки программирования
Visual Studio
Visual Basic
Visual C++
Visual C#
Visual Studio Team System
Платформа .NET
.NET Framework
Разработка корпоративных решений
Архитектура
SQL Server
Веб-разработка
ASP.NET
Silverlight
Internet Explorer
Разработка Windows-приложений
Windows Client
Windows Mobile (EN)
Разработка офисных бизнес-приложений
SharePoint и VSTO
По продукту или технологии

Средства и языки разработки

Visual Basic
Visual C++
Visual C#
Visual Studio
Visual Studio Express
Visual Studio Team System

Разработка приложений Windows

Windows Vista
Windows Mobile

Разработка веб-приложений

ASP.NET
Internet Explorer
Silverlight

Разработка для Office

Office
SharePoint

Разработка серверов

SQL Server
Windows Server
.NET Framework
http://msdn.microsoft.com/ru-ru/default.aspx

Відредаговано: НІКОЛЯ - Пн, 27.07.2009, 11:26
pasichov Дата: Сб, 01.08.2009, 23:06 | Повідомлення № 163
Наполегливий учасник
Повідомлень: 946
Нагороди: 3
Рейтинг: 70
Quote (dpi)
Проконсультировался с сыном. Говорит, что даже не используют С++ библиотеки для ускорения и экономии памяти, а пользуются С.

И ОН ПРАВ!!!! -)
dpi, на сайте дистанционного курса появилась вторая часть темы "Длинная" арифметика. на сей раз умножение...Использован подход попроще, чем у Окулова, хотя, повторюсь - классика...

Додано (29.07.2009, 11:45)
---------------------------------------------
ПИТАННЯ: Що було б варто розглянути в дистанційному курсі?

Додано (31.07.2009, 12:07)
---------------------------------------------
За різними висловлюваннями десь в "глибині" теми опинилася суть пропозицій.
Спробую повторити її з деякими уточненнями.

МЕТА. Підвищити рівень широкого загалу учителів інформатики в питаннях, що пов'язані з викладанням теми "Алгоритмізація та програмування" та з "олімпіадною" інформатикою.

ШЛЯХИ ДОСЯГНЕННЯ.

а) проведення дистанційних курсів навчання для бажаючих учителів. Викладачі - добровольці з числа тих, хто має відповідний досвід і знання. Один з таких курсів вже працює.
б) проведення навчально-методичної олімпіади для учителів України з паралельним розбором задач в рамках дистанційного курсу (розпочато).
в) За пропозицією п. Махновець_Ігор відкрити на форумі низку тем,де досвідчені учителі змогли б відповідати на питання тих, хто лише починає оволодівати "олімпіадним" (спортивним) програмуванням.
г) Створення групи досвідчених і "володіючих питанням" учителів, що погоджуються вести цю роботу з початківцями в рамках запропонованої мети.
На сьогодні в рамках запропонованого проекту працюють члени команди NetOI Пасіхов Юрій Якович (Вінниця), Олійник Олександр Іванович (Бершадь Вінницької області), Присяжнюк Анатолій Васильович (Бердичів Житомирської області), Кравець Галина Петрівна (м. Донецьк), Непомнящий Григорій Ісаакович (м. Вінниця).

АЛЕ ЦЬОГО ЗАМАЛО.

ТОМУ ПРХАННЯ ДО ТИХ, ХТО БАЖАЄ ПРИЄДНАТИСЯ ДО ЦЬОГО ПРОЕКТУ В ЯКОСТІ АВТОРА МАТЕРІАЛІВ, ЗАДАЧ, РЕДАКТОРА, ТЕСТУВАЛЬНИКА І ПОГОДЖУЄТЬСЯ ПРАЦЮВАТИ, ВИХОДЯЧИ З ЗАЯВЛЕНОЇ МЕТИ-
НАПИШІТЬ МЕНІ В ОП ЧИ ПОВІДОМТЕ ІНШИМ СПОСОБОМ.

Додано (01.08.2009, 22:06)
---------------------------------------------
Невже ніхто не вігукнеться?

Відредаговано: pasichov - Нд, 02.08.2009, 10:01
W-w-W Дата: Сб, 01.08.2009, 23:28 | Повідомлення № 164
Ветеран спілкування
Повідомлень: 2715
Нагороди: 10
Рейтинг: 202
Quote (pasichov)
Невже ніхто не віжгукнеться?

Це проблематично на даний час, нині відпустки, почнуть рухатись і активними ставати з 1 вересня!
Ковальчук_Олександр Дата: Нд, 02.08.2009, 01:23 | Повідомлення № 165
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3621
Нагороди: 17
Рейтинг: 192
Quote (pasichov)
На сьогодні в рамках запропонованого проекту працюють члени команди NetOI Пасіхов Юрій Якович (Вінниця), Олійник Олександр Іванович (Бершадь Вінницької області), Присяжнюк Анатолій Васильович (Бердичів Житомирської області), Кравець Галина Петрівна (м. Донецьк), Непомнящий Григорій Ісаакович (м. Вінниця).

Уточніть, будь ласка, що саме розробляється і якщо не важко, то конкретні завдання, що вирішує кожен учитель із Вашого переліку.
Форум інформатиків » РОЗДІЛ VIІІ: ОБМІН ДОСВІДОМ (УРОКИ, ФАКУЛЬТАТИВИ, ПОЗАКЛАСНА РОБОТА) » 8.6 Факультатив з програмування » Пропозиції пана Pasichov (Предлагаю создать виртуальную творческую группу)
Сторінка 11 з 14«1291011121314»
Пошук:


© Форум інформатиків України, 2007-2017.