Нд, 22.10.2017, 05:32
Форум інформатиків України
Головна Реєстрація Вхід
Вітаю Вас, Гість · RSS
Вітання на форумі
Незнайомець
Вітаємо на форумі,
Незнайомцю!

   
зареєструйтесь
Перед реєстрацією обов’язково прочитайте:
Оновлення Учасники Пошук
Особисті повідомлення
Видавництво ’’Аспект’’ Видавництво

Сторінка 1 з 141231314»
Модератор форуму: Bandalak, Ktara, НІКОЛЯ, volevikt 
Форум інформатиків » РОЗДІЛ VIІІ: ОБМІН ДОСВІДОМ (УРОКИ, ФАКУЛЬТАТИВИ, ПОЗАКЛАСНА РОБОТА) » 8.6 Факультатив з програмування » Пропозиції пана Pasichov (Предлагаю создать виртуальную творческую группу)
Пропозиції пана Pasichov
Bandalak Дата: Пт, 22.05.2009, 03:23 | Повідомлення № 1
Лідер форуму
Повідомлень: 5437
Нагороди: 37
Рейтинг: 247
Сюди будуть переміщені повідомлення пана Pasichov, що не відповідали темі у "Візуальних середовищах"!


Шановні форумчани!!!!!
Повідомлення, які не відповідають темі або несуть некорисний зміст будуть видалятись без попередження!!!

pasichov Дата: Пт, 22.05.2009, 03:23 | Повідомлення № 2
Наполегливий учасник
Повідомлень: 946
Нагороди: 3
Рейтинг: 70
Уважно перечитав УСІ повідомлення цієї, дуже знакової не за темою, а за характерним змістом постів, теми. Знайшов багато аргументів щодо пояснення ( в першу чергу - собі) де-яких проблем, що на жаль існують в навчанні програмуванню учнів.
Виходжу з таких початкових умов:
1. Автори повідомлень - це в своїй більшості представники КРАЩОЇ частини учительського корпусу (тобто, це саме ті, кому долею велено навчати дітей програмуванню)
2. Ці люди зацікавлені в результатах своєї роботи, шукають шляхи їх покращення, етс...

Але, на мою думку, відбуваться підміна понять ВИВЧЕННЯ ПРОГРАМУВАННЯ в вітчизняній практиці як в школі, так і ВУЗі (на ЖАЛЬ!) зводиться до вивчення МОВ (чи мови) ПРОГРАМУВАННЯ. При чому учителі абсолютно переконані, що це одне і те ж... Дискусія на тему "Яке середовище програмування краще для навчання?" - чудова ілюстрація цього не дуже радісного висновку.
До того ж випускники педуніверситетів з записом в дипломі "учитель <чогось-там> і інформатики" (або, як у мому випадку, і без такого запису), що успішно навчають інформатиці.....самі ніколи не вивчали ПРОГРАМУВАННЯ - в кращому випадку вивчали ази 1-2 МОВ ПРОГРАМУВАННЯ - то не завжди.

НА МОЄ ПЕРЕКОНАННЯ ВИВЧАТИ ПРГРАМУВАННЯ СЛІД АБСОЛЮТНО АБСРАГУЮЧИСЬ ВІД МОВИ РЕАЛІЗАЦІЇ ПРОГРАМ!
І вже в залежності від того, ЯКЕ програмування вивчається (структурне, об'єктно орієнтоване...) обирається МОВА підтримки для реалізації вивчених алгоритмів.

Проблема не лише в тому, що все це практично неможливо зробити за мізерний час, що його відводить на то шкільна програма. Припустимо, що він (час) у нас є (поглиблене вивчення, факультатив, спецкурс...). Сучасні візуальні середовища об'єктноорієнтовані. А ВИВЧИТИ ОБ'ЄКТНООРІЄНТОВАНЕ ПРОГРАМУВАННЯ НЕМОЖЛИВО БЕЗ ЗННАННЯ СТРУКТУРНОГО!
Ось і виходить. Дитина вивчає С# чи щось в цьому дусі...Отримує швидкий результат - працюючу програму. Вчитель задоволений. Учень задоволений. Але він НЕ НАВЧИВСЯ ПРОГРАМУВАТИ. Лише кращі з кращих САМОТУЖКИ, не завдяки навчанню, а перепрошую, ВСУПЕРЕЧ йому оволодівають мистецтвом програмування.
І останнє. Навряд чи є завданням школи досягти того, щоб усі учні писали складні програми на С#. То й вчити школа цьому не повинна. А ось правильно і "акуратно" думати школа навчити мусіла б ( це корисно не лише програмістам :)

Користувався за багато років викладання різними середовищами ...LOGO (сам колись написав транслятор під КОРВЕТ, більшість не знає, що це за звір епохи початку шкільної інформатики), BASIC (8 Кб двійкового коду вручну вводив в саморобний комп'ютер), Pascal в різних його реалізаціях - від OC RT-11 до Free Pascal, Pithon, C/C++....
І висновик такий....на результат навчання не впливає.
Прошу пробачення за довгий та невичитаний текст, і можливо, дискусійні думки, але зміст повідомлень теми дуже характерно ВІДОБРАЖАЄ проблему, що мене турбує

Відредаговано: pasichov - Ср, 20.05.2009, 11:42
swetikccc Дата: Пт, 22.05.2009, 03:23 | Повідомлення № 3
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3906
Нагороди: 25
Рейтинг: 355
РОздуми не в тему
Підуть старі кадри (80-90 роки)
Хто зараз поступає в ПедВузи? ;)
От і буде програмування і до нього.
Зараз учні не можуть переказати прочитане (не учать їх цьому)
Фінансування зробить з нас націю .........
dpi Дата: Пт, 22.05.2009, 03:24 | Повідомлення № 4
Досвідчений вчитель
Повідомлень: 1438
Нагороди: 1
Рейтинг: 39
Quote (pasichov)
Дитина вивчає С# чи щось в цьому дусі...Отримує швидкий результат - працюючу програму.

Тут спор был как раз о том, что лучше изучать язык и сложные алгоритмы или, на том же языке, визуальную студию со всеми ее возможностями. А некоторые предлагали обойтись вообще без языка, складывая кубики.
swetikccc Дата: Пт, 22.05.2009, 03:24 | Повідомлення № 5
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3906
Нагороди: 25
Рейтинг: 355
Quote (dpi)
Тут спор был как раз о том, что лучше изучать язык и сложные алгоритмы или, на том же языке, визуальную студию со всеми ее возможностями. А некоторые предлагали обойтись вообще без языка, складывая кубики.

Спор был как раз о том что пока изучим как складывать кубики, не хватит времени для алгоритмов.
А для складывания кубиков нужны те же алгоритмы (правда для кучи они ненужны ;) )

Додано (20.05.2009, 16:25)
---------------------------------------------
Звичайна мова це засіб передачі думок, а якщо в голові пусто то і знання мови.... ;)

Відредаговано: swetikccc - Ср, 20.05.2009, 20:07
pasichov Дата: Пт, 22.05.2009, 03:24 | Повідомлення № 6
Наполегливий учасник
Повідомлень: 946
Нагороди: 3
Рейтинг: 70
Конструктивно:
1. Предлагаю создать виртуальную творческую группу из продвинутых учителей и сделть в Интернете обучающий ресурс , который был бы чем-то похож на "минимум Ландау", но для УЧИТЕЛЯ информатики. Выбрать для обучения 2 направления - олимпиаданая информатика и прикладное программирование. (когда-то Суханов из России вел подобный проект, я в нем участвовал - польза была огромна!). Естественно, он не даст "корочек" (мимнимум Ландау тоже не дает, но его ученые-физики ( в т.ч. и Украины) считают за честь сдать по сегодняшний день).
2. Если мое предложение (и позиция) "не в тему" - забаньте (это модератору). Не обижусь. Пора заканчивать "творческий отпуск" - полно работы, заболтался (это себе :-).
dpi Дата: Пт, 22.05.2009, 03:24 | Повідомлення № 7
Досвідчений вчитель
Повідомлень: 1438
Нагороди: 1
Рейтинг: 39
Quote (pasichov)
Предлагаю создать виртуальную творческую группу из продвинутых учителей и сделть в Интернете обучающий ресурс

Кто будет платить и сколько?
alex Дата: Пт, 22.05.2009, 03:24 | Повідомлення № 8
Активний учасник
Повідомлень: 586
Нагороди: 1
Рейтинг: 17
Quote (dpi)
Кто будет платить и сколько?

Питання інтересне. Напевно спочатку результа а потім питання скільки заплатять. Спочатку потрібно результат показати, а потім і двічі Соросівська стипендія, і Заслуженитй вчитель і премія Крупської і .т.д.
А в загальному випадку результату нема. Учні на районку приїхали 20 хв посиділи і розбіглися. А натискати кнопочки я бухгалтера за 5 днів учу. Мало платять то потрібно іти в інші структури. А туди не беруть. Не вірять що буде результат. Хотів би побачити хто буде сутками пахати, якщо йому зразу ж дадуть квартиру, машину, дачу і т.д.
Вовка ноги кормлять. Буде результат за репетиторство будуть платити за годину , я за 5 - 10 в школі, хоча і нема зовнішнього тестування. А за пусті прожекти не платять.( Можливо за таке повідомлення заблокують , але немає опціїї "Розіслати ОП всім")
swetikccc Дата: Пт, 22.05.2009, 03:24 | Повідомлення № 9
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3906
Нагороди: 25
Рейтинг: 355
Quote (pasichov)
ДЛЯ ТОГО, ЧТОБЫ КАРДИНАЛЬНО ИЗМЕНИТЬ СИТУАЦИЮ В ШКОЛЬНОМ КУРСЕ ИНФОРМАТИКИ, ВЫВЕСТИ ЕГО ИЗ "МИКРОСОФТОВСКОГО ТУПИКА ЮЗАНЬЯ"

Розкажіть в чому ТУПИК
Комарик Дата: Вт, 14.07.2009, 23:19 | Повідомлення № 10
Прописаний назавжди
Повідомлень: 228
Нагороди: 0
Рейтинг: 14
Quote (swetikccc)
Розкажіть в чому ТУПИК

я вам розповім.
от я студент педагогічного вузу. закінчив перший курс. маю відмінно з інформатики. і що я вивчив? а нічого. роблять з нас не вчителів, а секретарок. цілий рік вчити офіс додатки. ворд, ексель, ацес.... такий примітивізм.... нічого толкового. а ви б почитали мій конспект лекцій. я ледь не засинав на парах. а потім ідуть всякі колоквіквіуми, екзамени. на них питання типу: "вкажіть послідовність вибору вкладок в меню програми, що виконати таку-то операцію". ну навіщо це вчити на пам*ять меню? діти й так можуть собі набрати і роздрукувати документ. а якщо ні, то, як не мене, не треба було вибирати спеціальність "математика-інформатика". чи я не правий?

а якість програми? чого тільки коштує речення в моєму підручнику інформатики: "Кодове слово з 8-ми біт називається байтом". от і виростуть з нас інформатики. от і вчитимемо дітей, що "байт - це слово".

хоча... всіх влаштовує. в нас з групи лиш я один такий особливий, що поступив у вуз, щоб вирости педагогом. всі решта на питання "чого ти сюди прийшов" відповідають або "мама прислала" або "шоб у мене диплом був".
такі от справи.

swetikccc Дата: Ср, 15.07.2009, 00:01 | Повідомлення № 11
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3906
Нагороди: 25
Рейтинг: 355
Беріть і вчіть МИКРОСОФТОВСКЫЙ ТУПИК ЮЗАНЬЯ програмування в їх STUDIO НАПРИКЛАД.
А то привикли щоб їм розжовували і ще й рот клали, самі вивчити незмозі
Пан pasichov а Ваші програмісти які з старту заробляють тисячі зелених програмують не для ЛІНУКСА часом ;) ?
Можливо тупік в іншому.


Відредаговано: swetikccc - Ср, 15.07.2009, 00:05
Комарик Дата: Ср, 15.07.2009, 00:22 | Повідомлення № 12
Прописаний назавжди
Повідомлень: 228
Нагороди: 0
Рейтинг: 14
Quote (swetikccc)
А то привикли щоб їм розжовували і ще й рот клали, самі вивчити незмозі

це який натяк? чи я щось не правильно збагнув.

swetikccc Дата: Ср, 15.07.2009, 07:35 | Повідомлення № 13
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3906
Нагороди: 25
Рейтинг: 355
Натяк дуже простий, беріть і вчіть самі.
А таке у нас у всіх ВУЗах.
pasichov Дата: Ср, 15.07.2009, 10:32 | Повідомлення № 14
Наполегливий учасник
Повідомлень: 946
Нагороди: 3
Рейтинг: 70
1. МОДЕРАТОРУ Тут не лише мої повідомлення, перше повідомлення теми, як на мене, некоректне.

2. Інша справа, що це викликало певну дискусію, на мій полгляд вельми корисну. Дійсно, програмуванню і алгоритміці в педвузах не навчають, а якщо навчають, то навчають МОВАМ ПРОГРАМУВАННЯ, а не програмуванню. Як результат - "любов" (що плавно переростає в ненависть) учительського загалу до цього розділу інформатики. Цьому сприяє "програмна" політика міністерства, ЯКА ПЕРЕТВОРИЛА УЧИТЕЛЯ НА ДІЛЕРА ФІРМИ MICROSOFT.

3. Моя пропозиція частково матеріалізується: проходить олімпіада учителів (до речі, вже є результати 1-го туру), працює дистанційний курс з основ розв"язування олімпіадних задач, його проходить досить багато учителів, значно більше, ніж бере участь в олімпіаді.

3. Щодо тези "беріть і вчіть самі"... на жаль, нічого іншого не залишається. Так і будемо рухатися. Але ..чи багато тих, хто вміє (і, головне, БАЖАЄ) вчитися тому, що за великим рахунком йому "на дух" не потрібно? А шкільна (та й ВНЗ-шна в педвузі) програма все більше і більше налаштована на підготовку секретарок. Залишається ввести практичну роботу по "швидкому одяганню" ( є такий старий анекдот)...

Відредаговано: pasichov - Ср, 15.07.2009, 10:38
Комарик Дата: Ср, 15.07.2009, 11:15 | Повідомлення № 15
Прописаний назавжди
Повідомлень: 228
Нагороди: 0
Рейтинг: 14
Quote (swetikccc)
Натяк дуже простий, беріть і вчіть самі.
А таке у нас у всіх ВУЗах.

я то вчу. можливо не "МИКРОСОФТОВСКЫЙ ТУПИК ЮЗАНЬЯ програмування в їх STUDIO" (бо воно мені не потрібно), але вчусь сам...
але що ж з парами інформатики? для чого нам купа крутих компів і багато годин. вбивати час і гроші?
+кредитно-модульна система не дозволяє не ходити на пари, а потім на екзамені заробити 5, нажаль...

Форум інформатиків » РОЗДІЛ VIІІ: ОБМІН ДОСВІДОМ (УРОКИ, ФАКУЛЬТАТИВИ, ПОЗАКЛАСНА РОБОТА) » 8.6 Факультатив з програмування » Пропозиції пана Pasichov (Предлагаю создать виртуальную творческую группу)
Сторінка 1 з 141231314»
Пошук:


© Форум інформатиків України, 2007-2017.