 |
Вітаю Вас, Гість · RSS |
 |
З якої мови варто розпочати вивчення програмування?
|
| | |
Комарик |
Дата: We, 03.12.2008, 16:14 | Повідомлення № 1 |
Прописаний назавжди
Повідомлень: 228
| Зараз існує бгато мов програмування. Багато з них перекликаються одна між одною, але є й такі що суттєво відрізняються. Одні з них більш потужні, інші простіші. Одні перспективні, інші вже застаріли. Тож вибір мови є досить важливим. Цікаво знати вашу думку з цьго приводу. Шановні форумчани!!!!! Повідомлення, які не відповідають темі або несуть некорисний зміст будуть видалятись без попередження!!!
Відредаговано: WWW - We, 03.12.2008, 22:14 |
|
| |
alex |
Дата: We, 21.01.2009, 21:37 | Повідомлення № 91 |
Активний учасник
Повідомлень: 586
| Quote (gry) Потрібно вибирати щось одне, а не "метатись" із сторони в сторону. Підтримую однозначно. Коли говорять , що потрібно володіти не однією мовою програмування приходять на память слова Мы все учились понемногу, чему-нибудь и как-нибудь ... Якось на форумі я якось обмовився про червоно- чорні дерева. Мене запитали чи багато учителів зрозуміли про, що я говорю. Я до того, що багато учасників форуму говорять про обєктно-орієнтоване програмування. А чи багато з тих хто говорить про це, знають що таке інкапсуляція і наслідування властивостей. Якщо об'єктно-орієнтоване програмування зводиться до того, що прописується властивість Clik чи Value стандартного об'єкта форми то це не об'єктно-орієнтоване програмування. Ще раз пропоную прочитати книгу Грузмана М.З. Еврістика в інформатці. В середовищі Паскаль 7.0 написано всі задачі на рівні об'єктно-орієнтованого програмування. Зрозуміло, що на сторінках форуму коректно привести аргументи про те, що мову начебто ведуть про об'єктно-орієнтоване програмування . але разом з тим це мова зовсім не про те дуже важко.
Відредаговано: alex - We, 21.01.2009, 22:05 |
|
| |
dpi |
Дата: We, 21.01.2009, 21:51 | Повідомлення № 92 |
Досвідчений вчитель
Повідомлень: 1438
| Quote (gry) А втому розмаїтті мов програмування , що існують зараз не важко і заплутатись. Потрібно вибирати щось одне, а не "метатись" із сторони в сторону. Нет никакого разнообразия. Существуют 2 языка, которые можно и нужно изучать в школе и использовать на олимпиадах. Паскаль - традиционный, привычный, много наработок, лень переходить на другой. С++ - поновее, практичнее (среда программирования в институтах и после), с бо`льшими возможностями. Никакой разницы в обучении по школьной программе, но С++ интереснее и с бо`льшими возможностями (STL) при подготовке к олимпиадам.
|
|
| |
Комарик |
Дата: Th, 22.01.2009, 20:36 | Повідомлення № 93 |
Прописаний назавжди
Повідомлень: 228
| окрім того було б не погано вичвчати обидві мови Pascal і С++. я розумію що це може виглядати як дивні мрії, але наприклад у нас в школі викладали Паскаль три роки і ми його оволоділи на дуже високому рівні, як для випускників школи (ну принаймні ті хто хотіли). але я думаю, якби на третьму році нам почали читати не Паскаль, а С, то булоб більш цікаво, бо Паскаль вже без проблем можна було б освоюватидалі самому, а ось самому освоювати С++ - значно проблематичніше, особливо після Паскаля. проте я навчався в фіз-мат гімназії і внас було по 5 годин на тиждень, аце значна перевага і тут є де розмахнутись...
|
|
| |
Newbie |
Дата: Th, 22.01.2009, 21:05 | Повідомлення № 94 |
Хелпер
Повідомлень: 1414
| Quote (Комарик) Паскаль вже без проблем можна було б освоюватидалі самому, а ось самому освоювати власне з цих же міркувань хочу принаймні показати учням різні підходи до програмування. не хочу, щоб вони вважали, що програмування=Паскаль... Quote (Комарик) проте я навчався в фіз-мат гімназії і внас було по 5 годин на тиждень, аце значна перевага і тут є де розмахнутись... у нас годин менше, але в будь-якому разі часу значно більше, ніж для звичайного вивчання інформатики у звичайній школі. але я думаю, що основне питання не в тому, що можна вивчити, маючи 3-4-5 годин інформатики на тиждень (справді простору для творчості багато), а от як і якою мовою викладати програмування для класів, в яких програмування вивчають 8-10 годин всього - тут не розженешся!
|
|
| |
alex |
Дата: Th, 22.01.2009, 22:17 | Повідомлення № 95 |
Активний учасник
Повідомлень: 586
| Quote (Newbie) а от як і якою мовою викладати програмування для класів Не зациклюйтесь на програмувані. Навчайте основам алгоритмізаціїї. Якщо є хороший роман на англійській мові, то використавши перекладач я ,не знаючи англійської, його прочитаю. Але при відсутності роману перекладати немає що. В свій час авторським колективом під керівництвом Грузмана М.З. та Усача Г. було створено середовище в якому створюваввся алгоритм розв'язування задачі а комп'ютер сам писав програму на Бейсіку (1989-1991 рік). При відсутності алгоритму не поможе для розвязування задачі ніяка мова програмування.
|
|
| |
Newbie |
Дата: Th, 22.01.2009, 23:16 | Повідомлення № 96 |
Хелпер
Повідомлень: 1414
| alex, погоджуюсь, що акцент має бути на алгоритмі, а не на його записі. але чимось/якось його треба записувати. і який засіб обрати: навчальна алгоритмічна мова, Паскаль, Бейсік, Дельфі, С++, ... для невеликої кількості годин все-рівно не вдасться вивчити мову/середовище (що для більшості випускників, а може й вчителів, одне і те ж), але яке з них дозволяє максимально зосередитись на вивченні алгоритмів, маючи при цьому хоч якесь подальше застосування (на мою думку, на папері вивчати алгоритми не зовсім практично)?
|
|
| |
alex |
Дата: Fr, 23.01.2009, 08:08 | Повідомлення № 97 |
Активний учасник
Повідомлень: 586
| Quote (Newbie) (на мою думку, на папері вивчати алгоритми не зовсім практично)? Спостерігаючи за учасниками обласних та всеукраїнських олімпіад, я поділив би їх на дві групи. Перша прочитавши умову приступають до роботи з компом, другі доволі довго сидять з папером та ручкою. В більшості випадків вигравали другі. Зрозуміло, що для розвитку інтересу до предмету використання комп'ютера необхідно.
|
|
| |
Newbie |
Дата: Fr, 23.01.2009, 09:16 | Повідомлення № 98 |
Хелпер
Повідомлень: 1414
| мова не йде про учасників олімпіад, а про звичайний шкільний курс (ще раз 8-10 годин), метою якого є не навчити учасників олімпіад, а показати потенційні можливості програмування і професії програміст - як зацікавити і навчити? більш того, на папері записати алгоритм цілком нормально і для "юзерів", але думаю, що його комп*ютерна реалізація є необхідною для такого базового курсу
|
|
| |
Комарик |
Дата: Fr, 23.01.2009, 14:21 | Повідомлення № 99 |
Прописаний назавжди
Повідомлень: 228
| я б запропонував такий варіант вирішення проблеми: половина годин іде на лекції, тобто начитка теорії, постановка задачі і її розв'язок на алгоритмічній мові, а інша половина уроків - практичні. де учні самостійно перекладають дані їм алгоритми на дану їм мову програмування. як на мене такий варіант дуже практичний, але знову ж з'являється проблема кількості годин...
|
|
| |
gry |
Дата: Fr, 23.01.2009, 18:28 | Повідомлення № 100 |
Досвідчений учасник
Повідомлень: 1160
| Quote (alex) Не зациклюйтесь на програмувані. Навчайте основам алгоритмізаціїї. 100% ЗА! Єдина проблема (КВН -Кому Воно Потрібно?) Допоки не буде інформатизації суспільства, вибачте за штамп, топчемося на місці. Чи потрібен нашому суспільствуВИСОКОЯКІСНИЙ програміст, інженер, фізик, хімік...? "Китайці все придумають". Вибачте, може я не правий
|
|
| |
dpi |
Дата: Fr, 23.01.2009, 20:07 | Повідомлення № 101 |
Досвідчений вчитель
Повідомлень: 1438
| Есть фирмы которые охотятся за программистами и не могут их найти. Набирают умных ребят и обучают их сами по три месяца.
Відредаговано: dpi - Sa, 24.01.2009, 07:34 |
|
| |
Bandalak |
Дата: Fr, 23.01.2009, 20:27 | Повідомлення № 102 |
Лідер форуму
Повідомлень: 6386
| Quote (dpi) В Днепропетровске есть фирмы которые охотятся за программистами и не могут их найти. Звичайно, за ті гроші що вони пропонують серйозний програміст до них не піде. Quote (dpi) Набирают умных ребят и обучают их сами по три месяца Студенти трохи повчаться, наберуться розуму та підуть туди де більше платять (за кордон).
|
|
| |
Комарик |
Дата: Fr, 23.01.2009, 21:37 | Повідомлення № 103 |
Прописаний назавжди
Повідомлень: 228
| Quote (gry) Чи потрібен нашому суспільствуВИСОКОЯКІСНИЙ програміст, інженер, фізик, хімік.. потрібні! але суспільство про це не здогадується... що нашому суспільству потрібно? щоб "бабло" платили і при цьму працювати менше... а з такими думками науковцем не стають... так можна стати бухгалтером або співаком (і те нездалим). для того щоб стати програмістом, інженером, фізиком... треба працювати і перш за все думати про напрацьване. а таке життя нашому суспільству не подобається. краще хай хтось інший...
Відредаговано: Комарик - Fr, 23.01.2009, 21:40 |
|
| |
alex |
Дата: Fr, 23.01.2009, 21:45 | Повідомлення № 104 |
Активний учасник
Повідомлень: 586
| Quote (dpi) Набирают умных ребят и обучают их сами по три месяца. За три місяці кодіровщика ще можна зробити , а серйозного програміста навряд чи. Часто зустрічаю молодих людей , які називають себе програмістами хоча ні одної програми не написали. Програміст - це звучить гордо.
|
|
| |
Bandalak |
Дата: Fr, 23.01.2009, 22:26 | Повідомлення № 105 |
Лідер форуму
Повідомлень: 6386
| Інколи випускник, у якого в атестаті з математики 4 (по 12-ти бальній) і з фізики 5, з гордістю заявляє: "Я іду вчитися на програміста!". Він через свою тупість вважає, що оператор ЕОМ та програміст - це одне і те ж!
|
|
| |
© Форум інформатиків України, 2007-2022.  |