Сб, 18.11.2017, 14:06
Форум інформатиків України
Головна Реєстрація Вхід
Вітаю Вас, Гість · RSS
Вітання на форумі
Незнайомець
Вітаємо на форумі,
Незнайомцю!

   
зареєструйтесь
Перед реєстрацією обов’язково прочитайте:
Оновлення Учасники Пошук
Особисті повідомлення
Видавництво ’’Аспект’’ Видавництво

Сторінка 8 з 15«126789101415»
Модератор форуму: Bandalak, Ktara, НІКОЛЯ, volevikt 
Форум інформатиків » РОЗДІЛ VIІІ: ОБМІН ДОСВІДОМ (УРОКИ, ФАКУЛЬТАТИВИ, ПОЗАКЛАСНА РОБОТА) » 8.6 Факультатив з програмування » Заохочення до програмування (Як заохотити учня до вивчення програмування?)
Заохочення до програмування
Varkan Дата: Пт, 23.05.2008, 10:02 | Повідомлення № 1
Викладач ВУЗу
Повідомлень: 425
Нагороди: 0
Рейтинг: 6
Звичайно для того, щоб робити якусь справу потрібен талант, хист чи просто здібності до цієї справи.
Правда і те щоб робити якусь справу то крім здібнестой потрібно ще й бажання. І програмування не виключення.
Якщо взяти клас з 30 учнів то з них
2-3 мають бажання і здібності вивчати програмування і працювати з ними одне задоволення.
10-15 учнів не мають ні бажання ні здібностей (з ними дуже тяжко)
а всі інші можуть вивчати але не хочуть.
Коли я навчався в інституті то в одного мого одногрупника були дуже веикі проблеми з програмуванням до тих пір поки сам не захотів розібратися (просто знайшов стимул). Після цього програмує на високому рівні.
Так ось я до чого веду.
Як задати стимул і підняти бажання учнів до вивчення програмування???
Як їх заохотити???
Як показати шо це згодиться в житті???

Шановні форумчани!!!!!
Повідомлення, які не відповідають темі або несуть некорисний зміст будуть видалятись без попередження!!!

gromko Дата: Ср, 09.11.2011, 17:59 | Повідомлення № 106
Лінуксоїд
Повідомлень: 2663
Нагороди: 26
Рейтинг: 343
Quote (НІКОЛЯ)
при швидкості в 7 махів

Реактивні літаки літають зі швидкістю до 3,5 М (Х-15 фактично не є літаком)




А бачите як всі "загули" - хлопчина добре всіх зачепив


Відредаговано: gromko - Ср, 09.11.2011, 18:00
Пилипчук_О_П Дата: Ср, 09.11.2011, 19:10 | Повідомлення № 107
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3867
Нагороди: 30
Рейтинг: 346
Quote (dpi)
"Освіта - це те, що залишиться в нашій голові, після того, як ми забудемо все, що нас вчили" Отлично сказано!!!

Не випадково ж авторство цієї цитати навіть приписують Ейнштейну: http://ru.wikiquote.org/wiki/Обсуждение:Альберт_Эйнштейн

Додано (09.11.2011, 18:10)
---------------------------------------------
Оффтоп: А експерти в галузі аеродинаміки навіть змусили зазирнути до Вікіпедії:

"На відміну від інших одиниць, позначення «M» ставиться перед числом, яке позначає швидкість." <_<

gu2in Дата: Ср, 09.11.2011, 19:34 | Повідомлення № 108
Досвідчений учасник
Повідомлень: 703
Нагороди: 7
Рейтинг: 249
Дякую _Dark і всім, хто відписався - трухнув трохи мізками. Ось із-за таких обговорень і заходжу на форум щодня, не завжди залишаю повідомлення, але читаю все від корочки до корочки (і не потрібно виписувати журнал "Інформатика в школі" ;) ).
Злазив і у Вікіпедію, і замислився над роллю програмування і реакцією льотчиків. ;)
Ні, чесно - щиро дякую!!! :o (не вважайте за оф-топ).
volodschool2 Дата: Ср, 09.11.2011, 20:54 | Повідомлення № 109
Досвідчений учасник
Повідомлень: 1372
Нагороди: 12
Рейтинг: 277
Quote (gu2in)
Ось із-за таких обговорень і заходжу на форум щодня, не завжди залишаю повідомлення, але читаю все від корочки до корочки

Аналогічно
SLKuty Дата: Ср, 09.11.2011, 23:46 | Повідомлення № 110
Монтажер
Повідомлень: 808
Нагороди: 6
Рейтинг: 103
Сьогодні в мене був семінар керівників гуртків всіх напрямків
я давав відкрите заняття гуртка програмування. Ми вивчаємо Дельфі перший рік
В усіх на очах на мультимедійні дошці за 45 хвилин з чистої форми зробив калькулятор
учні повторили і майже в усіх калькулятор запрацював
вони працювали за схемою (прикріплена нижче)

Вчителі в захваті. Всі зробили висновок, що візуальне програмування це дуже просто
(Це в них перше - хибне враження)

Я в цій школі перший рік працюю і щоб зразу стати авторитетом мені прийшлося на першому уроці зробити віруса
потім ми зробили переглядач картинок і відео
на наступному уроці МП3 - плеєр і трохи різних прикольних програм
тепер учні думають, що їхній вчитель знає і вміє все,(дитяча наївність) але такими цікавими програмами трохи до програмування заохотив.
тепер навіть самі найбільші розбишаки сидять тихо і розкладають об'єкти на формі (вони думають що це програмування)
а толкові в цей час мають можливість чогось навчитися.

Мені простіше: в мене 10 годин уроків інформатики і 8 год гурткової роботи. Я більше нічим крім інформатики в школі не займаюся. (хоч від природи фізик-інженер)

[warning]Прикріплення файлів тільки в архівному вигляді!!![/warning]
Прикріплення: 5620968.rar(75Kb)


Відредаговано: SLKuty - Чт, 10.11.2011, 12:33
НІКОЛЯ Дата: Чт, 10.11.2011, 00:31 | Повідомлення № 111
Знавець вірусів
Повідомлень: 2877
Нагороди: 17
Рейтинг: 201
Quote (SLKuty)
хоч від природи фізик-інженер

Що думаєте про генератор Джона Сєрла ? Як на мене можна й на практиці спробувати. Чи ви таким небавитесь?
swetikccc Дата: Чт, 10.11.2011, 10:23 | Повідомлення № 112
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3954
Нагороди: 28
Рейтинг: 370
Випадково був на уроці 11 академічний.
Питання потріно ставити
Заохочення до програмування (Як заохотити учителя до викладання програмування?) :)
Це непросто жах, це жах в квадраті.
Хай краще буде концепція пані Морзе.
Відсутність контролю просто жах, а в журналі все на 12 оформлено.
Ковальчук_Олександр Дата: Чт, 10.11.2011, 10:41 | Повідомлення № 113
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3621
Нагороди: 17
Рейтинг: 192
Quote (swetikccc)
Відсутність контролю просто жах

Все правильно, не має механізму контролю, тому в багатьох вчителів, ще й в кого інформатика як предмет-довантаження, даний розіл або не викладається взагалі або його викладання зводиться до розміщення компонентів на формі.
Мабуть керівникам районних методоб’єднань та методистам районо потрібно відвідувати уроки у вчителів, здійснювати якийсь контроль за дотриманням вимог програми, але першим це робити дуже цікаво (палити бензин, роз’їжджаючи по району, тратити масу часу і все на громадських засадах), та й другим мабуть також.
SLKuty Дата: Чт, 10.11.2011, 12:24 | Повідомлення № 114
Монтажер
Повідомлень: 808
Нагороди: 6
Рейтинг: 103
Quote (НІКОЛЯ)
Що думаєте про генератор Джона Сєрла ? Як на мене можна й на практиці спробувати. Чи ви таким небавитесь?


Чудес не буває. Я за 40 років ще не їх бачив. Може десь на старість впаду в дитинство почну щось майструвати-витворяти. Зараз немає часу.
Пилипчук_О_П Дата: Чт, 10.11.2011, 12:57 | Повідомлення № 115
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3867
Нагороди: 30
Рейтинг: 346
Quote (Ковальчук_Олександр)
Все правильно, не має механізму контролю

А вчитель має ефективний механізм контролю за знаннями\вміннями кожного учня? Тобто контролю за засвоєнням кожного "кванту" матеріалу кожним учнем? А якби мав, то має можливість враховувати результати цього контролю? Не можуть всі учні за однаковий час однаково ефективно опанувати той самий матеріал. Який сенс переходити до вивчення нової теми з учнем, який не засвоїв попередню?

Висновок: діюча система не розрахована на надання кожному учневі високого рівня володіння навчальним матеріалом.

З цього приводу є цікава стаття (кострубатий переклад українською бачив в якомусь журналі):
http://teoria.ru/dopolneniya/oshibka-sistemy-obrazovaniya

Додано (10.11.2011, 11:57)
---------------------------------------------
А програмування - це просто тема, при вивченні якої ці недоліки добре видно. Таким самим "індикатором" ще може бути іноземна мова.

NataliyG Дата: Чт, 10.11.2011, 13:05 | Повідомлення № 116
Активний учасник
Повідомлень: 684
Нагороди: 2
Рейтинг: 37
Quote (volodschool2)
Ми вивчаємо Дельфі перший рік
В усіх на очах на мультимедійні дошці за 45 хвилин з чистої форми зробив калькулятор
учні повторили і майже в усіх калькулятор запрацював

А хіба починаючи з цього року Делфі (візуальне програмування) не повинно вивчатися в основній програмі академічного рівня. от у мене академічний рівень (2 год. в тиждень) цього року вперше (на основних уроках) в 11 класі викладаю Делфі а не Паскаль. Йду по книжці Ривкіна. Я думала то так всі.
swetikccc Дата: Чт, 10.11.2011, 14:52 | Повідомлення № 117
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3954
Нагороди: 28
Рейтинг: 370
Quote (Пилипчук_О_П)
А вчитель має ефективний механізм контролю за знаннями\вміннями кожного учня? Тобто контролю за засвоєнням кожного "кванту" матеріалу кожним учнем? А якби мав, то має можливість враховувати результати цього контролю? Не можуть всі учні за однаковий час однаково ефективно опанувати той самий матеріал. Який сенс переходити до вивчення нової теми з учнем, який не засвоїв попередню?

До чого тут учні?
Більшість учителів просто відбувають 45 хвилин.
SLKuty Дата: Чт, 10.11.2011, 18:33 | Повідомлення № 118
Монтажер
Повідомлень: 808
Нагороди: 6
Рейтинг: 103
Quote (NataliyG)
Я думала то так всі.

В мене також 2 год на тиждень
і на уроках ми вивчаємо Дельфі, а кому замало то приходять на гурток
Пилипчук_О_П Дата: Чт, 10.11.2011, 19:11 | Повідомлення № 119
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3867
Нагороди: 30
Рейтинг: 346
Quote (swetikccc)
До чого тут учні?

Та просто Ковальчук_Олександр пропонує більше контролювати вчителя. А варто задуматись, чи не глибше проблема захована: чи може взагалі за наявних умов бути розв'язана поставлена перед вчителем задача? Чи може все-таки задачу треба переформулювати, якщо неможливо змінити умови? Ще в радянські (!) часи журнал "Знание-сила" опублікував статтю, де було чітко показано: основне призначення загальноосвітньої школи - нагляд за дітьми. А ті, хто цього з різних причин не розуміють, чекають від вчителя результатів, які не можуть бути досягнуті в принципі.
Dgon Дата: Чт, 10.11.2011, 22:10 | Повідомлення № 120
Я тут недавно...
Повідомлень: 21
Нагороди: 0
Рейтинг: 0
Я хоч і зовсім недавно працюю в школі, але мені здається, що методисти, що сидять в районо, повинні не контролювати, як їх підлеглі проводять уроки, а спочатку зробити все можливе, щоб у кожного вчителя був нормально розроблений календарний план, які в наш час міняють сім раз на день, причому на різних сайтах різні варіанти., підказати де знайти розробки уроків і так далі, і так далі. А от коли я разом з його допомогою буду цим забезпечений, от тоді нехай їде, контролює та вказує на недоліки. А, що стосується доплат вчителям не інформатикам, то мені здається то це вже занадто. Я не знаю, як там у решти, але у нас надбавку за шкідливість, кабінет і так далі взагалі не виплачують
Форум інформатиків » РОЗДІЛ VIІІ: ОБМІН ДОСВІДОМ (УРОКИ, ФАКУЛЬТАТИВИ, ПОЗАКЛАСНА РОБОТА) » 8.6 Факультатив з програмування » Заохочення до програмування (Як заохотити учня до вивчення програмування?)
Сторінка 8 з 15«126789101415»
Пошук:


© Форум інформатиків України, 2007-2017.