Вт, 19.09.2017, 18:20
Форум інформатиків України
Головна Реєстрація Вхід
Вітаю Вас, Гість · RSS
Вітання на форумі
Незнайомець
Вітаємо на форумі,
Незнайомцю!

   
зареєструйтесь
Перед реєстрацією обов’язково прочитайте:
Оновлення Учасники Пошук
Особисті повідомлення
Видавництво ’’Аспект’’ Видавництво

Сторінка 7 з 15«12567891415»
Модератор форуму: Bandalak, Ktara, НІКОЛЯ, volevikt 
Форум інформатиків » РОЗДІЛ VIІІ: ОБМІН ДОСВІДОМ (УРОКИ, ФАКУЛЬТАТИВИ, ПОЗАКЛАСНА РОБОТА) » 8.6 Факультатив з програмування » Заохочення до програмування (Як заохотити учня до вивчення програмування?)
Заохочення до програмування
Varkan Дата: Пт, 23.05.2008, 11:02 | Повідомлення № 1
Викладач ВУЗу
Повідомлень: 425
Нагороди: 0
Рейтинг: 6
Звичайно для того, щоб робити якусь справу потрібен талант, хист чи просто здібності до цієї справи.
Правда і те щоб робити якусь справу то крім здібнестой потрібно ще й бажання. І програмування не виключення.
Якщо взяти клас з 30 учнів то з них
2-3 мають бажання і здібності вивчати програмування і працювати з ними одне задоволення.
10-15 учнів не мають ні бажання ні здібностей (з ними дуже тяжко)
а всі інші можуть вивчати але не хочуть.
Коли я навчався в інституті то в одного мого одногрупника були дуже веикі проблеми з програмуванням до тих пір поки сам не захотів розібратися (просто знайшов стимул). Після цього програмує на високому рівні.
Так ось я до чого веду.
Як задати стимул і підняти бажання учнів до вивчення програмування???
Як їх заохотити???
Як показати шо це згодиться в житті???

Шановні форумчани!!!!!
Повідомлення, які не відповідають темі або несуть некорисний зміст будуть видалятись без попередження!!!

Пилипчук_О_П Дата: Чт, 05.05.2011, 02:46 | Повідомлення № 91
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3764
Нагороди: 28
Рейтинг: 309
Quote (Ковальчук_Олександр)
Версія 1.1 beta

Я помітив! :)

Взагалі - плідна ідея. Брати просту ідею і робити наворочену програму. Цим можна й зацікавити когось з учнів: навколо простого алгоритму "наростає" "солідний" продукт.

Для своєї візуальної версії хрестиків-нуликів я в кінці написав 13 порівняно простих завдань щодо вдосконалення програми. ;)

Додано (05.05.2011, 01:46)
---------------------------------------------
Додаю посилання: http://teachlab.ucoz.ua/publ/10-1-0-97

alex Дата: Чт, 05.05.2011, 09:26 | Повідомлення № 92
Активний учасник
Повідомлень: 586
Нагороди: 1
Рейтинг: 17
Quote (gry)
в цьому криється секрет підвищення мотивації та інтересу серед учнів до вивчення програмування

В логіці є теорема.
З хибного посилання слідує все що завгодно.
Якщо нема запиту в суспільстві на розумних, думаючих людей то ви хоч на вухах ходіть інтересу до
вивчення інтелектуально розвиваючих предметів не викличите. Прихильники вивчення візуального средовища,
підкреслюю візуального середовища вже напевно більше 10 разів на різних вітках доводили,
що вивчення візуального середовища це прорив в викладанні інформатики. Якщо це так , то для чого
знову і знову це доводити?
PS. В наведеному прикладі реалызація інтелектуальної складової вимагає затрати
10 % часу а інший час чисте кнопкодавство. Так чому ми повинні вчити?
Пилипчук_О_П Дата: Чт, 05.05.2011, 14:04 | Повідомлення № 93
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3764
Нагороди: 28
Рейтинг: 309
А де штрихи до відповіді на питання теми: "Як заохотити учня до вивчення програмування?"?

Quote (alex)
В наведеному прикладі реалызація інтелектуальної складової вимагає затрати 10 % часу а інший час чисте кнопкодавство.

Прикладів наведено два: "Квадратне рівняння" і "Хрестики-нулики". За алгоритмічним наповненням вони дуже відрізняються. І не треба називати візуальну розробку інтерфейсу кнопкодавством: зробити інтерфейс раціональним, врахувавши всі тонкощі задачі, не завжди просто. Це - творча робота.

_Dark Дата: Вт, 08.11.2011, 17:46 | Повідомлення № 94
Новий користувач
Повідомлень: 1
Нагороди: 0
Рейтинг: 0
Спрашиваете "как привлечь учеников к программированию"? Агитировать учеников примерами зарплат, востребованности?
Вы никогда не найдёте ответ на этот вопрос. А почему? Ну наверное потому, что программирование это вам не какая-нибудь алгебра, или история.
Научить этому может только настоящий специалист в данной области, у которого много лет опыта за плечами, а не 4 года года обучения в педагогическом ВУЗе.

Тема программирования в школах убита, прежде всего очень большим отставанием школьной программы обучения от жизненного прогресса.
Второй фактор это финансирование, у кого из учеников будет желание работать на "хламе" который стоит в классах информатики 80% украинских школ? Так-же и учителя, кто будет работать за копейки, если с его знаниями он сможет получать чуть-ли не впятеро больше?
Ну и третье, это преподаватели, большинство из нынешних учителей информатики практически не знают языков программирования, а если и знают — то не дальше паскаля, максимум C.
В моей школе учитель информатики не сможет решить даже пару самых лёгких олимпиадных задач на паскале, по другим школам практически то же самое.

И что мы имеем? А то, что преподавание языков программирования в школах занятие такое же абсурдное как разжигать огонь с помощью кремня и золы в дождь.

Quote
Человек создан для творчества, и я всегда знал, что люблю создавать вещи. Увы, я обделен талантом художника или музыканта. Но я могу писать программы. — Юкихиро Мацумото
Ковальчук_Олександр Дата: Вт, 08.11.2011, 18:59 | Повідомлення № 95
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3621
Нагороди: 17
Рейтинг: 192
_Dark, а Вы вообще учитель или ученик? Спрашиваю, потому что
Quote (_Dark)
В моей школе учитель информатики не сможет решить даже пару самых лёгких олимпиадных задач на паскале

Quote (_Dark)
большинство из нынешних учителей информатики практически не знают языков программирования, а если и знают — то не дальше паскаля, максимум C.

не думаю, что их надо знать по-больше. В школе надо прежде всего владеть основами алгоритмизации, хотя бы на уровне линейные алгоритмы - ветвления - циклы - табличные структуры данных. А язык программирования - способ записи алгоритмов, ориентированный на компьютера-исполнителя.
В остальном согласен.
gromko Дата: Вт, 08.11.2011, 19:54 | Повідомлення № 96
Лінуксоїд
Повідомлень: 2524
Нагороди: 25
Рейтинг: 325
Quote (_Dark)
Спрашиваете "как привлечь учеников к программированию"? Агитировать учеников примерами зарплат, востребованности?
Вы никогда не найдёте ответ на этот вопрос. А почему? Ну наверное потому, что программирование это вам не какая-нибудь алгебра, или история.


З Вашого дозволу, відповім українською.
а) зарплата у програмістів таки висока (у справжніх, а не тих, що виконують роль секретарки на комп’ютері);
б) потреба у програмістах теж не зменшується.

Quote (_Dark)
Научить этому может только настоящий специалист в данной области, у которого много лет опыта за плечами

"Справжній" програміст дуже часто не в змозі навчити інших програмувати, адже вміти щось робити і змогти навчити інших - дві зовсім різні речі. Так само - більшість знайомих висококласних програмістів не зможуть "розв’язати" олімпіадні задачі високого рівня з програмування, це їм не потрібно оскільки воно не перетинається з їх повсякденною діяльністю.

Quote (_Dark)
Тема программирования в школах убита, прежде всего очень большим отставанием школьной программы обучения от жизненного прогресса.

Погоджуюсь(частково), але це досить складне питання (і протиречиве) - нові шкільні стандарти повинні дещо поліпшити стан у цьому питанні.

Quote (_Dark)
у кого из учеников будет желание работать на "хламе" который стоит в классах информатики 80% украинских школ?

Як раз для програмування у більшості технічна база практично не відіграє великої ролі. Свого часу я писав програми для ПК з 32 і 64 Кб оперативки (Бейсик, Паскаль, Асемблер, Сі), це привчало проблеми вирішувати мінімальними засобами. На "хламі" не "підуть" сучасні іграшки, але транслятори мов програмування - на ура.

Quote (_Dark)
и учителя, кто будет работать за копейки, если с его знаниями он сможет получать чуть-ли не впятеро больше?

Никто никого силком в школе не держит - все рассчитано на "любителя"

Quote (_Dark)
преподаватели, большинство из нынешних учителей информатики практически не знают языков программирования, а если и знают — то не дальше паскаля, максимум C.

Если это настоящие преподаватели - то они знают и могут. А больше Паскаля или С им практически и не надо.

Quote (_Dark)
В моей школе учитель информатики не сможет решить даже пару самых лёгких олимпиадных задач на паскале, по другим школам практически то же самое.

Вполне реально - а Вы сможете?

Quote (_Dark)
преподавание языков программирования в школах занятие такое же абсурдное как разжигать огонь с помощью кремня и золы в дождь.

Я бы так не сказал, с таким подходом вообще можно отменить школьное образование.

Quote (_Dark)
Человек создан для творчества, и я всегда знал, что люблю создавать вещи. Увы, я обделен талантом художника или музыканта. Но я могу писать программы. — Юкихиро Мацумото

Не скрою - цитата понравилась.


Як вже мною говорилось - все питання у мотивації, тобто робота з прицілом на розробку "легких" , але реальних проектів. Мене, наприклад, сильно зацікавило керування роботом за допомогою Скретча та Arduino (GoGoBoard), думаю для 5-8 класів це буде теж цікаво - програмування з керуванням реальними об’єктами, щось подібне до Lego NXT (WeDO)
mouse Дата: Вт, 08.11.2011, 22:37 | Повідомлення № 97
Ветеран спілкування
Повідомлень: 2025
Нагороди: 4
Рейтинг: 62
gromko, дякую, що і мою думку висловили. Також написав добряче, але браузер не захотів відправляти.
З вчителями у нас добре.
dpi Дата: Вт, 08.11.2011, 23:52 | Повідомлення № 98
Досвідчений вчитель
Повідомлень: 1438
Нагороди: 1
Рейтинг: 39
_Dark, прежде чем писать о причинах плохой подготовки школьников по программированию, надо изучить вопрос. Все ваши аргументы не выдерживают критики.
Поэтому спорить с вами не буду.
И другим советую не терять времени.


Відредаговано: dpi - Вт, 08.11.2011, 23:53
yanasklyar Дата: Ср, 09.11.2011, 00:14 | Повідомлення № 99
Тут живе...
Повідомлень: 100
Нагороди: 5
Рейтинг: 24
А в мене сталась ситуація, яка сприяла підвищенню інтереса до програмування. Минулого року учні 10 математичного класу навчались за програмою академічного рівеня, та на одному з районних семінарів голова РМО вчителів інформатики сказала, що на підставі якогось там документу учні матем. класу повинні навчатись за програмою рівня стандарту. Я посеред року якось не заморочувалась за якою програмою буду начати в наступному році цей 11 клас, але якось повідомила учням, що їм мабудь не судилось навчатись програмуванню і що в школі мабудь їм буде дещо легше, а от у ВУЗІ що вони будуть робити не зрозуміло. Ну а перед початком навчального року розібралась з програмами та документами, зрозуміла, що з програмуванням все нормально і коли повідомила про це своїм "математикам" побачила щиру радість. Вони чекали, коли вже почнем вчитись програмувати і зараз слухають не зводячи очей і "впитують" інформацію навідь швидше ніж я можу дати, взагалі діти взахваті. Таких учнів в мене ще не було. Ось такий парадокс :$
Пилипчук_О_П Дата: Ср, 09.11.2011, 00:32 | Повідомлення № 100
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3764
Нагороди: 28
Рейтинг: 309
Quote (gromko)
"Справжній" програміст дуже часто не в змозі навчити інших програмувати, адже вміти щось робити і змогти навчити інших - дві зовсім різні речі.


Ще цитата з Інтренету: "Чем выше квалификация программиста, тем меньше ему требуется общение с коллегами". Де вже там учням увагу приділити!

І ще. Хто програмує, тому знайома така ситуація:


Повний текст: http://habrahabr.ru/blogs/hr/125842/

А спроби замотивувати зарплатою не витримують критики. Хоча й сам іноді зриваюсь на таку агітацію :)

"Програміст+методист+працює в школі+не смикають на різні ліві речі" - рідкісне сполучення :'(
НІКОЛЯ Дата: Ср, 09.11.2011, 00:50 | Повідомлення № 101
Знавець вірусів
Повідомлень: 2877
Нагороди: 17
Рейтинг: 197
Quote (Пилипчук_О_П)
І ще. Хто програмує, тому знайома така ситуація:

Скоріш нагадує ПИХАТІСТЬ ТА САМОЗАКОХАНІСТЬ -це стадія через яку проходять більшість профі - програмерів І НЕТІЛЬКИ. А деякі в цій стадії так і залишаються. ;)
Ну тут можна поспорити ;) Все залжить від складу мізків та реакції на ситуацію на рівні інстинкту а в професійних програмістів це і прийняття рішень митєво без гальмування та пауз. Інакше такі паузи вилазять боком. Це всирівно що льотчик винищувача загальмує з прийняттям рішення на 50 секунд при швидкості в 7 махів. І це буде вперше і востаннє для нього. Тоді він зможе понастоящому розкинути мізками по землі ;)
Ковальчук_Олександр Дата: Ср, 09.11.2011, 01:16 | Повідомлення № 102
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3621
Нагороди: 17
Рейтинг: 192
Quote (dpi)
Все ваши аргументы не выдерживают критики.

Чому ж?
Quote (_Dark)
Второй фактор это финансирование, у кого из учеников будет желание работать на "хламе" который стоит в классах информатики 80% украинских школ?

Я погоджуюсь з цим аргументом, коли "відживші" материнки і інші комплектуючі призводять до вкрай заторможеної роботи комп’ютерів, хто працює в ресурсоємних середовищах типу Visual Studio це розуміє і бажання працювати відпадає.
Quote (_Dark)
Так-же и учителя, кто будет работать за копейки, если с его знаниями он сможет получать чуть-ли не впятеро больше?

Чим не правдивий аргумент? Хто має в даній області грунтовні знання, не будуть працювати за 1200-1500 грн./міс, робота в школі базується переважно на ентузіазмі, особливо у вчителів інформатики. Замість того, щоб потратити час на самоосвіту і освоїти програмування, більшість змушена шукати додаткових способів підробітку, бо сім’ю кормити потрібно. За таких умов найменше думається про галочку на олімпіаді.
SLKuty Дата: Ср, 09.11.2011, 02:30 | Повідомлення № 103
Монтажер
Повідомлень: 805
Нагороди: 6
Рейтинг: 103
Ой цей Дарк наговорив про все і про всіх.

Хто ж його так образив?
Чи він просто злий на весь світ?

Насправді не все так трагічно. Завдання школи виховувати в дітях людяність доброту, порядність.
Розвивати творчі здібності. Навчити дітей здобувати знання за допомогою книг, інтернету, логічних міркувань або мудрих вчителів.

І не потрібно вчителю знати десять мов програмування, щоб вчити дітей створювати ярлики, чи набирати текст.
Тим більше, що професійних вчителів інформатики не так вже і багато. В основному це вчителі математики, фізики чи навіть фізкультури, яких довантажили годинами і нагородили комп'ютерним класом.
Теперішні діти дуже мудрі, а особливо мудрі їхні батьки і вони самі знають, що їм вчити, а що пропускати.

"Освіта - це те, що залишиться в нашій голові, після того, як ми забудемо все, що нас вчили"
Пилипчук_О_П Дата: Ср, 09.11.2011, 03:36 | Повідомлення № 104
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3764
Нагороди: 28
Рейтинг: 309
Quote (НІКОЛЯ)
Це всирівно що льотчик винищувача загальмує з прийняттям рішення на 50 секунд при швидкості в 7 махів.

А чому не довели логічний ланцюжок до кінця? "Льотчик у складній ситуації" - це програміст, занурений у проблему, а далі... Для льотчика аналогом "дружини, що запитує про бутерброди" буде диспетчер, який, замість співпраці щодо посадки літака, почне задавати питання з кросворда, який якраз розгадує. Для відповіді доведеться відірватися від дуже складної (а у льотчика - ще й дуже відповідальної) роботи, яка вимагає глибокої концентрації.

А _Dark справляє враження старшокласника-комп'ютерника, який думає, що все знає. У протилежному можна й не переконувати. Амбіції, можливо, допоможуть не помітити дрібних перешкод і досягти реального успіху. А там і життєвий досвід підтягнеться :)
dpi Дата: Ср, 09.11.2011, 17:51 | Повідомлення № 105
Досвідчений вчитель
Повідомлень: 1438
Нагороди: 1
Рейтинг: 39
Все таки втянулись в полемику, да еще и в какую!
Зачем программисту молненосная реакци? Скарее усидчевость. Быстрые решения появляются при решении легких и средних задач, не более того.

Quote (НІКОЛЯ)
Це всирівно що льотчик винищувача загальмує з прийняттям рішення на 50 секунд при швидкості в 7 махів.

Ну а это шедевр. В какой авиации летчику дают на раздумие 50 сек? В экстремальных ситуациях: доли секунды - молодец, секунда - драть будут на разборе, пару секунд - полон рот земли.

Quote (Ковальчук_Олександр)
Я погоджуюсь з цим аргументом, коли "відживші" материнки і інші комплектуючі призводять до вкрай заторможеної роботи комп’ютерів, хто працює в ресурсоємних середовищах типу Visual Studio це розуміє і бажання працювати відпадає.

Это результат старого спора: студии это программирование или кнопкодавство на более высоком уровне правда.
Два года назад мы получили новую технику и в этотже год пропал интерес к программированию и у детей ("на ЗНО не надо") и у меня ("баба с воза...").

Quote (SLKuty)
"Освіта - це те, що залишиться в нашій голові, після того, як ми забудемо все, що нас вчили"

Отлично сказано!!!

Quote (Пилипчук_О_П)
а у льотчика - ще й дуже відповідальної

Скорее опасной.
И вообще, сравнение работы программиста и летчика...? Почему не с шахматистом? Скорее можно сравнить летчика с сапером, а программиста с шахматистом.

Додано (09.11.2011, 15:51)
---------------------------------------------

Quote (Пилипчук_О_П)
А _Dark справляє враження старшокласника-комп'ютерника, який думає, що все знає. У протилежному можна й не переконувати. Амбіції, можливо, допоможуть не помітити дрібних перешкод і досягти реального успіху. А там і життєвий досвід підтягнеться

В лучшем случае. Уж очень много случаев, когда и в 30 остаются такими же.
Форум інформатиків » РОЗДІЛ VIІІ: ОБМІН ДОСВІДОМ (УРОКИ, ФАКУЛЬТАТИВИ, ПОЗАКЛАСНА РОБОТА) » 8.6 Факультатив з програмування » Заохочення до програмування (Як заохотити учня до вивчення програмування?)
Сторінка 7 з 15«12567891415»
Пошук:


© Форум інформатиків України, 2007-2017.