Вт, 21.11.2017, 19:18
Форум інформатиків України
Головна Реєстрація Вхід
Вітаю Вас, Гість · RSS
Вітання на форумі
Незнайомець
Вітаємо на форумі,
Незнайомцю!

   
зареєструйтесь
Перед реєстрацією обов’язково прочитайте:
Оновлення Учасники Пошук
Особисті повідомлення
Видавництво ’’Аспект’’ Видавництво

Сторінка 4 з 15«1234561415»
Модератор форуму: Bandalak, Ktara, НІКОЛЯ, volevikt 
Форум інформатиків » РОЗДІЛ VIІІ: ОБМІН ДОСВІДОМ (УРОКИ, ФАКУЛЬТАТИВИ, ПОЗАКЛАСНА РОБОТА) » 8.6 Факультатив з програмування » Заохочення до програмування (Як заохотити учня до вивчення програмування?)
Заохочення до програмування
Varkan Дата: Пт, 23.05.2008, 10:02 | Повідомлення № 1
Викладач ВУЗу
Повідомлень: 425
Нагороди: 0
Рейтинг: 6
Звичайно для того, щоб робити якусь справу потрібен талант, хист чи просто здібності до цієї справи.
Правда і те щоб робити якусь справу то крім здібнестой потрібно ще й бажання. І програмування не виключення.
Якщо взяти клас з 30 учнів то з них
2-3 мають бажання і здібності вивчати програмування і працювати з ними одне задоволення.
10-15 учнів не мають ні бажання ні здібностей (з ними дуже тяжко)
а всі інші можуть вивчати але не хочуть.
Коли я навчався в інституті то в одного мого одногрупника були дуже веикі проблеми з програмуванням до тих пір поки сам не захотів розібратися (просто знайшов стимул). Після цього програмує на високому рівні.
Так ось я до чого веду.
Як задати стимул і підняти бажання учнів до вивчення програмування???
Як їх заохотити???
Як показати шо це згодиться в житті???

Шановні форумчани!!!!!
Повідомлення, які не відповідають темі або несуть некорисний зміст будуть видалятись без попередження!!!

PanPete Дата: Чт, 13.11.2008, 19:36 | Повідомлення № 46
Наполегливий учасник
Повідомлень: 797
Нагороди: 1
Рейтинг: 45
До повідомлення №45 -Комарик, будь ласка, не приписуйте мені думки, які я не висловлював (з якого поста така цитата?), і ще - я не зрозумів про що йдеться в коменті цитати - можливо це з іншої гілки?

Відредаговано: PanPete - Чт, 13.11.2008, 19:51
Newbie Дата: Чт, 13.11.2008, 20:35 | Повідомлення № 47
Хелпер
Повідомлень: 1412
Нагороди: 9
Рейтинг: 91
Quote (PanPete)
По перше - здібності в дитини подекуди розкриваються пізніше за цей вік, по друге - в більшості випадків в даний час в багатьох нема умов вільного вибору, та й чи здатні вони самостійно в цьому зробити такий вибір. Що ж, давайте відкинемо їх, як тих, яким не повезло, на обочину керуючись благим бажанням "не перевантажувати їх голови інформацією" і будемо говорити про загальне отупіння нації, хоч основна причина цього лягає в недосконалості та непослідовності реформування освіти.

ми говоримо всього-навсього про профіль класу, а не про тюрму чи ще якусь закриту установу, з якої немає виходу нікуди, крім як на узбіччя життя :) відведеного часу цілком досить для опанування державної програми. брати участь в олімпіаді при цьому - далеко не обов*язково. і навіть у "гуманітарних" класах достатньо спокійно йде тема "програмування", про яку ми говоримо.

в 9-му "математичному" класі значно складніше, бо вони програмування вивчають вже 3й рік, от їм набридає, бо ж в наших міністерських навчальних програмах немає цікавого програмування, лише глибока теорія (типу там графів, методів сортування і т.д.), яка не буде потрібна більшості учнів. максимум, що можна зробити - використати візуальне середовище, тоді хоч якийсь "оживляж" у класі.

більш того, я цілком серйозно не вважаю олімпіаду важливим заходом, чи тим більше показником чого-небудь (навіть інтелекту :)) і проблеми освіти України далеко не в рівні олімпіадників, а власне у непродуманому завантаженні інформації в голови учнів - вони з нею справитись не можуть. і я думаю, що успішні учні (оті самі олімпіадники) саме тому і успішні, бо дуже гарно вміють фільтрувати інформацію :)

п.с. цитата була з мого посту, Комарик помилився з кнопочкою

dpi Дата: Нд, 16.11.2008, 11:00 | Повідомлення № 48
Досвідчений вчитель
Повідомлень: 1438
Нагороди: 1
Рейтинг: 39
Quote (Newbie)
більш того, я цілком серйозно не вважаю олімпіаду важливим заходом, чи тим більше показником чого-небудь (навіть інтелекту :))

А как тогда оценить уровень школы (учителя и учеников)?
Не по Вашим же оценкам в журнале?
Представте на секунду, что ввели внешнее оценивание по информатике для поступающих в ВУЗы на программирование и т.п. На оценки в школе никто смотреть не станет.
Пока у нас в информатике анархия полнейшая, это время надо использовать для повышения своего уровня программирования в том числе.
Quote (Newbie)
проблеми освіти України далеко не в рівні олімпіадників, а власне у непродуманому завантаженні інформації в голови учнів - вони з нею справитись не можуть.

А учитель зачем?
filnick Дата: Нд, 16.11.2008, 13:27 | Повідомлення № 49
Мудрий вчитель
Повідомлень: 2238
Нагороди: 7
Рейтинг: 124
Quote (dpi)
А учитель зачем?

Невже, щоб фільтрувати непотрібну інформацію?
dpi Дата: Нд, 16.11.2008, 14:45 | Повідомлення № 50
Досвідчений вчитель
Повідомлень: 1438
Нагороди: 1
Рейтинг: 39
Quote (filnick)
Невже, щоб фільтрувати непотрібну інформацію?

В педагогике есть такой терин "решето".
Newbie Дата: Нд, 16.11.2008, 17:47 | Повідомлення № 51
Хелпер
Повідомлень: 1412
Нагороди: 9
Рейтинг: 91
Quote (dpi)
А как тогда оценить уровень школы (учителя и учеников)?
Не по Вашим же оценкам в журнале?

ні, за зарплатами колишніх учнів
PanPete Дата: Нд, 16.11.2008, 20:06 | Повідомлення № 52
Наполегливий учасник
Повідомлень: 797
Нагороди: 1
Рейтинг: 45
Quote (Newbie)
ні, за зарплатами колишніх учнів

ХОЧУ ПРАЦЮВАТИ В ШКОЛІ ДЛЯ "БІЛИХ", так як судячи з середньої зарплати випускників моєї школи, її рівень низькуватий
Newbie Дата: Нд, 16.11.2008, 21:44 | Повідомлення № 53
Хелпер
Повідомлень: 1412
Нагороди: 9
Рейтинг: 91
ну а який критерій пропонуєте Ви? олімпіади? серйозно??
PanPete Дата: Нд, 16.11.2008, 22:30 | Повідомлення № 54
Наполегливий учасник
Повідомлень: 797
Нагороди: 1
Рейтинг: 45
Quote (Newbie)
ну а який критерій пропонуєте Ви

Основний критерій, за яким я оцінюю власну роботу - кількість моїх колишніх учнів, які працюють на царині IT технологій (здобували початки за умов програми для шкіл універсального профілю)


Відредаговано: PanPete - Пн, 17.11.2008, 10:13
Newbie Дата: Пн, 17.11.2008, 10:30 | Повідомлення № 55
Хелпер
Повідомлень: 1412
Нагороди: 9
Рейтинг: 91
а чому тільки ІТ? в банку наприклад теж використовують ІТ-технології, якими мали б володіти учні, їхні основи закладені в школі. ІТ-шники були б ними і без вчителів інформатики, мені здається
zverok Дата: Пн, 17.11.2008, 14:01 | Повідомлення № 56
Креативний вчитель
Повідомлень: 153
Нагороди: 0
Рейтинг: 8
Quote (PanPete)
Основний критерій, за яким я оцінюю власну роботу - кількість моїх колишніх учнів, які працюють на царині IT технологій (здобували початки за умов програми для шкіл універсального профілю)

Ужасть. Т.е. Вы явно декларируете, что единственное назначение школьной информатики -- сделать из школьника программиста?..

dpi Дата: Пн, 17.11.2008, 14:06 | Повідомлення № 57
Досвідчений вчитель
Повідомлень: 1438
Нагороди: 1
Рейтинг: 39
Пора начинать с начала.
Мы давно хотели разделить информатику на два предмета:
- алгоритмизацию и программирование
и
- информационно-коммуникационные технологии
Вроде бы Караванова и Костюк утвердили новую программу, правда, для классов информационно-технологического профиля. Вот и выбирайте эту программу, кто за программирование, а нет - стандарт или академ, они тоже утверждены. И во втором случае, ваш уровень оценивать олимпиадами никто не будет.
filnick Дата: Пн, 17.11.2008, 17:21 | Повідомлення № 58
Мудрий вчитель
Повідомлень: 2238
Нагороди: 7
Рейтинг: 124
Quote (dpi)
ваш уровень оценивать олимпиадами никто не будет.

А що ж для класів універсального профілю (безпрофільних)? Їх які і раніше - на олімпіади?
PanPete Дата: Пн, 17.11.2008, 18:23 | Повідомлення № 59
Наполегливий учасник
Повідомлень: 797
Нагороди: 1
Рейтинг: 45
Quote (filnick)
Їх які і раніше - на олімпіади?

Життя є життя, при чому - не за змогою (наявністю кого везти), а за паредставництвом, тобто хоча б як масовку.

Додано (17.11.2008, 18:23)
---------------------------------------------

Quote (zverok)
Ужасть. Т.е. Вы явно декларируете, что единственное назначение школьной информатики -- сделать из школьника программиста?.

Я не говорю в загальному, я лише роблю спробу висловити свою позицію, яка склалася в жорстких умовах "загалки" , відносно роботи з учнями, які мають задатки та бажання до роботи в напрямах, які не вписуються в рамки вибраного не ними профілю .
Quote (dpi)
Вот и выбирайте эту программу
До нас така демократія, при якій вчитель сам вибирає профіль, за яким бажає працювати , ще не дійшла.


Відредаговано: PanPete - Пн, 17.11.2008, 21:04
dpi Дата: Пн, 17.11.2008, 19:01 | Повідомлення № 60
Досвідчений вчитель
Повідомлень: 1438
Нагороди: 1
Рейтинг: 39
Quote (PanPete)
До нас така демократія, при якій вчитель сам вибирає профіль, за яким бажає працювати , ще не дійшла.

Но тогда придется соответствовать выбранному профилю. (И любить программирование B) )
Форум інформатиків » РОЗДІЛ VIІІ: ОБМІН ДОСВІДОМ (УРОКИ, ФАКУЛЬТАТИВИ, ПОЗАКЛАСНА РОБОТА) » 8.6 Факультатив з програмування » Заохочення до програмування (Як заохотити учня до вивчення програмування?)
Сторінка 4 з 15«1234561415»
Пошук:


© Форум інформатиків України, 2007-2017.