Пн, 20.11.2017, 11:19
Форум інформатиків України
Головна Реєстрація Вхід
Вітаю Вас, Гість · RSS
Вітання на форумі
Незнайомець
Вітаємо на форумі,
Незнайомцю!

   
зареєструйтесь
Перед реєстрацією обов’язково прочитайте:
Оновлення Учасники Пошук
Особисті повідомлення
Видавництво ’’Аспект’’ Видавництво

Сторінка 3 з 15«123451415»
Модератор форуму: Bandalak, Ktara, НІКОЛЯ, volevikt 
Форум інформатиків » РОЗДІЛ VIІІ: ОБМІН ДОСВІДОМ (УРОКИ, ФАКУЛЬТАТИВИ, ПОЗАКЛАСНА РОБОТА) » 8.6 Факультатив з програмування » Заохочення до програмування (Як заохотити учня до вивчення програмування?)
Заохочення до програмування
Varkan Дата: Пт, 23.05.2008, 10:02 | Повідомлення № 1
Викладач ВУЗу
Повідомлень: 425
Нагороди: 0
Рейтинг: 6
Звичайно для того, щоб робити якусь справу потрібен талант, хист чи просто здібності до цієї справи.
Правда і те щоб робити якусь справу то крім здібнестой потрібно ще й бажання. І програмування не виключення.
Якщо взяти клас з 30 учнів то з них
2-3 мають бажання і здібності вивчати програмування і працювати з ними одне задоволення.
10-15 учнів не мають ні бажання ні здібностей (з ними дуже тяжко)
а всі інші можуть вивчати але не хочуть.
Коли я навчався в інституті то в одного мого одногрупника були дуже веикі проблеми з програмуванням до тих пір поки сам не захотів розібратися (просто знайшов стимул). Після цього програмує на високому рівні.
Так ось я до чого веду.
Як задати стимул і підняти бажання учнів до вивчення програмування???
Як їх заохотити???
Як показати шо це згодиться в житті???

Шановні форумчани!!!!!
Повідомлення, які не відповідають темі або несуть некорисний зміст будуть видалятись без попередження!!!

dpi Дата: Пн, 10.11.2008, 09:18 | Повідомлення № 31
Досвідчений вчитель
Повідомлень: 1438
Нагороди: 1
Рейтинг: 39
Какая разница чем мы зацепим детей и заставим их учиться, кого то перспективами зароботка кого то другими крючками и другими наживками. Учат предмет - слава богу, не учат - вам минус.
Хуже когда учителю все пополам.
gromko Дата: Вт, 11.11.2008, 18:45 | Повідомлення № 32
Лінуксоїд
Повідомлень: 2670
Нагороди: 26
Рейтинг: 343
Питання стоїть саме у виробленні мотивації - учень повинен бачити необхідність вміння програмувати. Звичайно, кожен програмістом не буде (це теж талант), але розвивати алгоритмічний стиль мислення - потрібно
Наш шлях:
- Виконавці;
- Скретч;
- Kids Programming Language (KPL);
- Visual
Звичайно, можна не погоджуватись, але ідеї і принципи реалізації у кожного вчителя свої. Головне- результат
filnick Дата: Вт, 11.11.2008, 20:11 | Повідомлення № 33
Мудрий вчитель
Повідомлень: 2238
Нагороди: 7
Рейтинг: 124
Quote (gromko)
можна не погоджуватись, але ідеї і принципи реалізації у кожного вчителя свої. Головне- результат

Погоджуюсь повністю. Повірте, що вчителям літератури, біології, фізики, хімії та багатьох інших шкільних предметів ше складніше мотивувати навчальну діяльність учнів. Особливо, якщо останнім вже давно нічого не треба.
gromko Дата: Ср, 12.11.2008, 09:35 | Повідомлення № 34
Лінуксоїд
Повідомлень: 2670
Нагороди: 26
Рейтинг: 343
Quote (filnick)
Погоджуюсь повністю. Повірте, що вчителям літератури, біології, фізики, хімії та багатьох інших шкільних предметів ше складніше мотивувати навчальну діяльність учнів. Особливо, якщо останнім вже давно нічого не треба.

Миколо Аркадійовичу, не треба так песимістично - ми бачили і гірше (майже ровесники). Звичайно, нові часи - нові пріоритети
filnick Дата: Ср, 12.11.2008, 20:06 | Повідомлення № 35
Мудрий вчитель
Повідомлень: 2238
Нагороди: 7
Рейтинг: 124
Quote (gromko)
нові часи - нові пріоритети

Це правда, але освіта має бути незмінним пріорітетом.
SLKuty Дата: Ср, 12.11.2008, 20:25 | Повідомлення № 36
Монтажер
Повідомлень: 808
Нагороди: 6
Рейтинг: 103
З 800 учнів в школі ледве зібрав 10 чоловік на гурток
30 хв вчимося і 2 год вони грають ігри мережеві стратегії
якщо по іншому - перестають приходити на гурток
PanPete Дата: Ср, 12.11.2008, 20:40 | Повідомлення № 37
Наполегливий учасник
Повідомлень: 797
Нагороди: 1
Рейтинг: 45
SLKuty, з таким підходом до справи на наступний рік час на навчання в вас зведеться до часу, необхідного для запуску гри. Краще залишіть 2-3 учні, але такі, що хочуть працювати, допоможіть їм досягнути практичних результатів, якими вони змогли б похизуватися перед однолітками - на наступний рік кількість сейозних гуртківців в вас неодмінно збільшиться.
Комарик Дата: Ср, 12.11.2008, 20:46 | Повідомлення № 38
Прописаний назавжди
Повідомлень: 228
Нагороди: 0
Рейтинг: 14
Quote (SLKuty)
З 800 учнів в школі ледве зібрав 10 чоловік на гурток
30 хв вчимося і 2 год вони грають ігри мережеві стратегії
якщо по іншому - перестають приходити на гурток

просто жах...
ну невже інформатика це така нудна наука???
Quote (PanPete)
Краще залишіть 2-3 учні, але такі, що хочуть працювати

погоджуюсь з такою думкою, бо гра в мережеві стратегії в школі до добра не доведе...

SLKuty, особисто вам співчуваю...

filnick Дата: Ср, 12.11.2008, 21:13 | Повідомлення № 39
Мудрий вчитель
Повідомлень: 2238
Нагороди: 7
Рейтинг: 124
А Ви не допускаєте, що у наших учнів проблеми не лише із здоров'ям (що підтверджують останні трагічні події на уроках фізкультури), але й з певним інформаційним перенасиченням? На мою думку, левову частку цього перенасичення становлять навчальні програми шкільних предметів.
Newbie Дата: Чт, 13.11.2008, 09:52 | Повідомлення № 40
Хелпер
Повідомлень: 1412
Нагороди: 9
Рейтинг: 91
Quote (filnick)
На мою думку, левову частку цього перенасичення становлять навчальні програми шкільних предметів.

погоджуюсь! своє перенасичення я змогла полегшити простим обмеженням тієї інформації, яку "пускаю в голову", просто не звертаю уваги на відвертий непотріб. дітям же "фільтрувати" складніше, та й кожен вчитель вважає свій предмет мало того, що найважливішим, але й єдиним!
саме тому я до мінімуму звожу будь-які позакласні заходи, все треба встигати робити на уроці, щоб не займати законний вільний час учнів (та й свій зрештою)
PanPete Дата: Чт, 13.11.2008, 10:49 | Повідомлення № 41
Наполегливий учасник
Повідомлень: 797
Нагороди: 1
Рейтинг: 45
Quote (Newbie)
до мінімуму звожу будь-які позакласні заходи

Тоді за якою програмою ви працюєте, що без гуртка чи факультативу можете подати весь матеріал (не обрізаний до рівня ознайомлення) для тих, хто хоче працювати по сейзному, як ви готуєте команду, з якої проводиться відбір до участі на олімпіаді?
Newbie Дата: Чт, 13.11.2008, 11:45 | Повідомлення № 42
Хелпер
Повідомлень: 1412
Нагороди: 9
Рейтинг: 91
Quote (PanPete)
Тоді за якою програмою ви працюєте, що без гуртка чи факультативу можете подати весь матеріал (не обрізаний до рівня ознайомлення) для тих, хто хоче працювати по сейзному, як ви готуєте команду, з якої проводиться відбір до участі на олімпіаді?

у нас інформатика з 5 класу. на уроках все встигаю, в тому числі і стосовно олімпіад

якщо говорити про класи, які мають інформатику в 10-11 по 1 годині, то з ними про глибину вивчення справді не йдеться. але ці діти самі вибрали для себе гуманітарний профіль, ще в 5 класі, і тому ніхто не розраховує на те, що вони знатимуть інформатику глибше, ніж користувачі

dpi Дата: Чт, 13.11.2008, 12:06 | Повідомлення № 43
Досвідчений вчитель
Повідомлень: 1438
Нагороди: 1
Рейтинг: 39
На уроках к олимпиадам подготовиться не получится.
Или дополнительные занятия за счет родителей или добровольно в свое личное время.
Постепенно перешел на второй вариант, что бы небыть обязанным за стню гривен.
PanPete Дата: Чт, 13.11.2008, 17:26 | Повідомлення № 44
Наполегливий учасник
Повідомлень: 797
Нагороди: 1
Рейтинг: 45
Quote (Newbie)
але ці діти самі вибрали для себе гуманітарний профіль, ще в 5 класі, і тому ніхто не розраховує на те, що вони знатимуть інформатику глибше, ніж користувачі

По перше - здібнсті в дитини подекуди розкриваються пізніше за цей вік, по друге - в більшості випадків в даний час в багатьох нема умов вільного вибору, та й чи здатні вони самостійно в цьому зробити такий вибір. Що ж, давайте відкинемо їх, як тих, яким не повезло, на обочину керуючись благим бажанням "не перевантажувати їх голови інформацією" і будемо говорити про загальне отупіння нації, хоч основна причина цього лягає в недосконалості та непослідовності реформування освіти.


Відредаговано: PanPete - Чт, 13.11.2008, 17:27
Комарик Дата: Чт, 13.11.2008, 19:21 | Повідомлення № 45
Прописаний назавжди
Повідомлень: 228
Нагороди: 0
Рейтинг: 14
Quote (Newbie)
та й кожен вчитель вважає свій предмет мало того, що найважливішим, але й єдиним

так...
але зараз тенція така, що ті предмети які ти не хочеш вчити, ти можеш і не вчити.
тобто займаєшся лише тим, що потрібно для майбутньго.
наприклад вчиш лише фізику, математику, інформатику і укр. мову, а решта предметів - аби двійок не було...

потім у вузі і подальшому в такої дитини будуть значно більші перспективи ніж у тої яка намагалая охопити все і в неї не вийшло...

Відредаговано: Комарик - Пт, 14.11.2008, 20:34
Форум інформатиків » РОЗДІЛ VIІІ: ОБМІН ДОСВІДОМ (УРОКИ, ФАКУЛЬТАТИВИ, ПОЗАКЛАСНА РОБОТА) » 8.6 Факультатив з програмування » Заохочення до програмування (Як заохотити учня до вивчення програмування?)
Сторінка 3 з 15«123451415»
Пошук:


© Форум інформатиків України, 2007-2017.