Вт, 21.11.2017, 12:13
Форум інформатиків України
Головна Реєстрація Вхід
Вітаю Вас, Гість · RSS
Вітання на форумі
Незнайомець
Вітаємо на форумі,
Незнайомцю!

   
зареєструйтесь
Перед реєстрацією обов’язково прочитайте:
Оновлення Учасники Пошук
Особисті повідомлення
Видавництво ’’Аспект’’ Видавництво

Сторінка 2 з 15«12341415»
Модератор форуму: Bandalak, Ktara, НІКОЛЯ, volevikt 
Форум інформатиків » РОЗДІЛ VIІІ: ОБМІН ДОСВІДОМ (УРОКИ, ФАКУЛЬТАТИВИ, ПОЗАКЛАСНА РОБОТА) » 8.6 Факультатив з програмування » Заохочення до програмування (Як заохотити учня до вивчення програмування?)
Заохочення до програмування
Varkan Дата: Пт, 23.05.2008, 10:02 | Повідомлення № 1
Викладач ВУЗу
Повідомлень: 425
Нагороди: 0
Рейтинг: 6
Звичайно для того, щоб робити якусь справу потрібен талант, хист чи просто здібності до цієї справи.
Правда і те щоб робити якусь справу то крім здібнестой потрібно ще й бажання. І програмування не виключення.
Якщо взяти клас з 30 учнів то з них
2-3 мають бажання і здібності вивчати програмування і працювати з ними одне задоволення.
10-15 учнів не мають ні бажання ні здібностей (з ними дуже тяжко)
а всі інші можуть вивчати але не хочуть.
Коли я навчався в інституті то в одного мого одногрупника були дуже веикі проблеми з програмуванням до тих пір поки сам не захотів розібратися (просто знайшов стимул). Після цього програмує на високому рівні.
Так ось я до чого веду.
Як задати стимул і підняти бажання учнів до вивчення програмування???
Як їх заохотити???
Як показати шо це згодиться в житті???

Шановні форумчани!!!!!
Повідомлення, які не відповідають темі або несуть некорисний зміст будуть видалятись без попередження!!!

zverok Дата: Сб, 08.11.2008, 20:07 | Повідомлення № 16
Креативний вчитель
Повідомлень: 153
Нагороди: 0
Рейтинг: 8
Quote (filnick)
1.Покажіть їм розцінки заробітної плати, яку фірми дають програмістам. 2. Ознайомте їх з ринком попиту на професію програміста (на сьогодні разом із системними адміністраторами це найбільш затребувана професія в країнах Євросоюзу).

Жуть какая. "Вам это должно быть интересно, потому что за это много платят" -- совершенно средневековый какой-то подход.

filnick Дата: Сб, 08.11.2008, 20:42 | Повідомлення № 17
Мудрий вчитель
Повідомлень: 2238
Нагороди: 7
Рейтинг: 124
Quote (zverok)
Жуть какая - совершенно средневековый какой-то подход.

Матеріальний інтерес - це не стільки середньовіччя, скільки початок ХХІ ст. Та й питання працевлаштування залишається актуальним.
zverok Дата: Сб, 08.11.2008, 20:46 | Повідомлення № 18
Креативний вчитель
Повідомлень: 153
Нагороди: 0
Рейтинг: 8
Quote (filnick)
Матеріальний інтерес - це не стільки середньовіччя, скільки початок ХХІ ст.

Я и говорю -- жуть.

Quote (filnick)
Та й питання працевлаштування залишається актуальним.

Только к школе не имеет отношения.

filnick Дата: Сб, 08.11.2008, 20:59 | Повідомлення № 19
Мудрий вчитель
Повідомлень: 2238
Нагороди: 7
Рейтинг: 124
Quote (zverok)
к школе не имеет отношения

Правильно, до школи - ні , а до її випускників?
Що стосується того ж таки матеріального інтересу, то свого часу класик писав ще про ХІХ століття "Что за век, какие нравы". Так, що напевне це буде продовжуватися і в наступному.
zverok Дата: Сб, 08.11.2008, 21:07 | Повідомлення № 20
Креативний вчитель
Повідомлень: 153
Нагороди: 0
Рейтинг: 8
Quote (filnick)
Що стосується того ж таки матеріального інтересу, то свого часу класик писав ще про ХІХ століття "Что за век, какие нравы". Так, що напевне це буде продовжуватися і в наступному.

...и школьные учителя, конечно же, должны быть провозвестниками и пропагандистами этой тенденции? Отлично.

filnick Дата: Сб, 08.11.2008, 22:52 | Повідомлення № 21
Мудрий вчитель
Повідомлень: 2238
Нагороди: 7
Рейтинг: 124
Quote (zverok)
.и школьные учителя, конечно же, должны быть провозвестниками и пропагандистами этой тенденции?

Дітей треба готувати до реального життя, а не віртуального
zverok Дата: Сб, 08.11.2008, 22:57 | Повідомлення № 22
Креативний вчитель
Повідомлень: 153
Нагороди: 0
Рейтинг: 8
Quote (filnick)
Дітей треба готувати до реального життя, а не віртуального

В первую очередь детей нужно готовить быть людьми, частью культуры, а не ишаками на зарплате.
Ишаков прекрасно готовят в ПТУ.

filnick Дата: Сб, 08.11.2008, 23:21 | Повідомлення № 23
Мудрий вчитель
Повідомлень: 2238
Нагороди: 7
Рейтинг: 124
Quote (zverok)
В первую очередь детей нужно готовить быть людьми, частью культуры

Тут заперечень немає, вчитель має сіяти розумне, добре, вічне. Але ще Б.Спок писав, що починати готувати дитину бути людиною потрібно ще задовго до школи і навіть до народження.
Quote (zverok)
Ишаков прекрасно готовят в ПТУ.

А в ПТУ потрапляють не з школи?
Nicola Дата: Сб, 08.11.2008, 23:22 | Повідомлення № 24
Прописаний назавжди
Повідомлень: 337
Нагороди: 2
Рейтинг: 13
Quote (PanPete)
програму "Алгоритм"
Вибачте, але по посиланнях я нічого не знаходжу. Можливо не там шукаю?

Вже знайшов на http://www.soft.join.com.ua/progs/1691.exe

Відредаговано: Nicola - Сб, 08.11.2008, 23:26
zverok Дата: Сб, 08.11.2008, 23:32 | Повідомлення № 25
Креативний вчитель
Повідомлень: 153
Нагороди: 0
Рейтинг: 8
Quote (filnick)
А в ПТУ потрапляють не з школи?

Из школы. Но только в ПТУ закладывают знания профессионально-технические, а у школы задача другая.

Я уже говорил, и повторю:

Как по мне, основное задание школы -- заложить общий культурный базис у учеников (который в дальнейшем станет основой -- и для обучения, и для взаимодействия с обществом, и для построения собственной жизни).

filnick Дата: Нд, 09.11.2008, 10:14 | Повідомлення № 26
Мудрий вчитель
Повідомлень: 2238
Нагороди: 7
Рейтинг: 124
Quote (zverok)
Как по мне, основное задание школы -- заложить общий культурный базис у учеников (который в дальнейшем станет основой -- и для обучения, и для взаимодействия с обществом, и для построения собственной жизни)

В такому разі потрібно докорінно змінити систему теперішньої середньої освіти, відмовившись від профілізації (до речі, завжди виступав проти неї), політехнізації. Перетворити всі середні навчальні заклади щось на кшталт вальдорфської школи чи школи Реріха.


Відредаговано: filnick - Нд, 09.11.2008, 10:15
Newbie Дата: Нд, 09.11.2008, 10:19 | Повідомлення № 27
Хелпер
Повідомлень: 1412
Нагороди: 9
Рейтинг: 91
Quote (zverok)
Как по мне, основное задание школы -- заложить общий культурный базис у учеников (который в дальнейшем станет основой -- и для обучения, и для взаимодействия с обществом, и для построения собственной жизни).

а матеріальний аспект не є частиною майбутнього життя? чи Божим духом обійдемось? :)
ми ж зараз говоримо не про інформатику як таку, а про її частину, яка називається "програмування". якщо інформатика справді повинна розглядатись з позицій загальної культури і взаємодії, то програмування, інакше ніж для заробітку, глибоко вивчати навряд-чи розумно...
zverok Дата: Нд, 09.11.2008, 11:31 | Повідомлення № 28
Креативний вчитель
Повідомлень: 153
Нагороди: 0
Рейтинг: 8
Quote (Newbie)
а матеріальний аспект не є частиною майбутнього життя? чи Божим духом обійдемось?

Единственной?

Quote (Newbie)
якщо інформатика справді повинна розглядатись з позицій загальної культури і взаємодії, то програмування, інакше ніж для заробітку, глибоко вивчати навряд-чи розумно...

Хм... Тема называется "Заохочення до програмування" (без "глибоко" и т.п.). Мы все еще говорим о школьниках и о том, как сделать, чтобы им было интересно изучать конкретную тему. Мне кажется, что посыл "вам надо это изучать, потому что потом можно будет на крутую работую устроиться" -- это одна из самых плохих и вредных вещей, которые может сделать учитель. За это вообще надо увольнять по профнепригодности. Ведь на выходе мы получаем ученика, который искренне считает, что "учится в школе чтобы хорошо зарабатывать" -- а значит "все темы и предметы в школе должны быть практическими и полезными". А через десять лет эти ученики вам так систему образования перестроят, что мало не покажется (собственно, процесс УЖЕ идет).

gromko Дата: Нд, 09.11.2008, 11:58 | Повідомлення № 29
Лінуксоїд
Повідомлень: 2671
Нагороди: 26
Рейтинг: 343
Поняття "заохочення до програмування" досить розмите. На мою думку вчителю слід показати неохідність навички правильно зпланувати свої дії, тобто вміти розробити алгоритм того чи іншого процесу. На сьогодні про алгоритмізацію та програмування у шкільному курсі інформатики практично не йдеться, шкільна інформатика є курсов користувача Windows+Office з доважком Паскалю (який в 11 класі учням незрозумілий - навіщо ламати голову, щоб отримати на екрані якесь число чи послідовність чисел). Тобто у більшості учнів відсутня мотивація вивчати програмування - воно їм не здається практично потрібним. Мені сподобалась ініціатива Г.В.Пахомової із введенням в шкільну інформатику Лого (5-6 клас) -просто і зрозуміло, є програма, є підручники(Шестопалов). Оскільки в 5-6 класах ми виробимо певний стереотип мислення, то далі можна займатись більш складними речами
Шестопалов Дата: Нд, 09.11.2008, 12:27 | Повідомлення № 30
Видавець посібників
Повідомлень: 1409
Нагороди: 11
Рейтинг: 182
Quote (gromko)
Мені сподобалась ініціатива Г.В.Пахомової із введенням в шкільну інформатику Лого (5-6 клас) -просто і зрозуміло, є програма, є підручники (у видавництві "Аспект")

Цей ланцюжок продовжується далі:
«Інформатика. ALGO - основи програмування. 8 клас», Петрів В.Ф., Ріпко Н.А., 2008, - 104 с.
«Інформатика. Visual Basic. 9 клас», Бондаренко О.О., 2008, - 224 с.
«Інформатика. Мова програмування С++. Спецкурс. 10-12 класи», Лєхан С.А., 2007, - 160 с.
«Інформатика. Turbo Pascal. Спецкурс. 10-12 класи», Бондаренко О.О., 2008, - -272 с.
детальніше див. http://aspekt-edu.kiev.ua


Відредаговано: Шестопалов - Нд, 09.11.2008, 12:32
Форум інформатиків » РОЗДІЛ VIІІ: ОБМІН ДОСВІДОМ (УРОКИ, ФАКУЛЬТАТИВИ, ПОЗАКЛАСНА РОБОТА) » 8.6 Факультатив з програмування » Заохочення до програмування (Як заохотити учня до вивчення програмування?)
Сторінка 2 з 15«12341415»
Пошук:


© Форум інформатиків України, 2007-2017.