Нд, 04.12.2016, 10:12
Форум інформатиків України
Головна Реєстрація Вхід
Вітаю Вас, Гість · RSS
Вітання на форумі
Незнайомець
Вітаємо на форумі,
Незнайомцю!

   
зареєструйтесь
Перед реєстрацією обов’язково прочитайте:
Оновлення Учасники Пошук
Особисті повідомлення
Видавництво ’’Аспект’’ Видавництво
Безлимитный хостинг, бесплатный домен, бесплатный хостинг, Хостинг, dedicated, сервер, хостинг в Европе, хостинг в Германии, выделенный сервер

Сторінка 15 з 15«12131415
Модератор форуму: Bandalak, Ktara, НІКОЛЯ, volevikt 
Форум інформатиків » РОЗДІЛ VIІІ: ОБМІН ДОСВІДОМ (УРОКИ, ФАКУЛЬТАТИВИ, ПОЗАКЛАСНА РОБОТА) » 8.6 Факультатив з програмування » Заохочення до програмування (Як заохотити учня до вивчення програмування?)
Заохочення до програмування
Varkan Дата: Пт, 23.05.2008, 10:02 | Повідомлення № 1
Викладач ВУЗу
Повідомлень: 425
Нагороди: 0
Рейтинг: 6
Звичайно для того, щоб робити якусь справу потрібен талант, хист чи просто здібності до цієї справи.
Правда і те щоб робити якусь справу то крім здібнестой потрібно ще й бажання. І програмування не виключення.
Якщо взяти клас з 30 учнів то з них
2-3 мають бажання і здібності вивчати програмування і працювати з ними одне задоволення.
10-15 учнів не мають ні бажання ні здібностей (з ними дуже тяжко)
а всі інші можуть вивчати але не хочуть.
Коли я навчався в інституті то в одного мого одногрупника були дуже веикі проблеми з програмуванням до тих пір поки сам не захотів розібратися (просто знайшов стимул). Після цього програмує на високому рівні.
Так ось я до чого веду.
Як задати стимул і підняти бажання учнів до вивчення програмування???
Як їх заохотити???
Як показати шо це згодиться в житті???

Шановні форумчани!!!!!
Повідомлення, які не відповідають темі або несуть некорисний зміст будуть видалятись без попередження!!!

Пилипчук_О_П Дата: Пн, 12.12.2011, 17:15 | Повідомлення № 211
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3058
Нагороди: 18
Рейтинг: 165
Quote (mouse)
хто вміє копать лопатою, зможе і екскаватором.

B) Я навіть не думав, що в мені живе екскаваторник! А воно ж ось як виявилось... І що: вчитись не треба, зразу за кермо екскаватора? Чи може там важелі, а не кермо? Але яка різниця: можна - значить можна.

Вчитись треба як алгоритміці, так і прикладному програмуванню. І там і там є над чим попрацювати.
mouse Дата: Пн, 12.12.2011, 17:40 | Повідомлення № 212
Ветеран спілкування
Повідомлень: 2023
Нагороди: 4
Рейтинг: 62
Ніхто не заперечує. Мета. Засоби. Мотивація. Реалізація.
Ось над чим треба подумати.
dpi Дата: Пн, 12.12.2011, 19:09 | Повідомлення № 213
Досвідчений вчитель
Повідомлень: 1440
Нагороди: 1
Рейтинг: 39
Quote (mouse)
Ніхто не заперечує. Мета. Засоби. Мотивація. Реалізація.

Або: Мета. Мотивація. Реалізація.
pasichov Дата: Пн, 12.12.2011, 19:46 | Повідомлення № 214
Наполегливий учасник
Повідомлень: 946
Нагороди: 3
Рейтинг: 70
1. Треба вчити ДУМАТИ.
2. Учень повинен УСВІДОМЛЮВАТИ те, чому його навчають.
Але це довгий, важкий та недешевий шлях, він вимагає багато зусиль і таланту від учителя. А вчитель - МАСОВА і НИЗЬКООПЛАЧУВАНА професія (не лише у нас, майже усюди, відносно інших професій, звичайно). Ось чому західний світ пішов (у масовій освіті, а ми зараз услід за ними бездумно у ВСІЙ ) по шляху перетворення ДУМАЮЧОГО і УСВІДОМЛЮЮЮЧОГО учня в КОМПЕТЕНТНОГО, тобто УМІЮЧОГО і ОТРИМУЮЧОГО РЕЗУЛЬТАТ. Не буду зараз говорити, що це взагалі НЕПРИЙНЯТНО (хоча так і є). Але в навчанні програмуванню такий підхід просто згубний. Отже, перше завдання шкільного пограмування (яке вже знищено) - навчити учня правильно ДУМАТИ і УСВІДОМЛЮВАТИ, а не отримувати швидкий і "економічно виправданий" результат, створюючи "прикладну програму" у візуальному середовищі.
І ще одна думка. Візуальні середовища ПОЛЕГШУЮТЬ програмування. Але перш ніж щось ПОЛЕГШУВАТИ, потрібно усвідомити, ЩО МИ РОБИМО?, ДЛЯ ЧОГО?, ЯК?, добре цьому НАВЧИТИСЯ, а вже тоді шукати шляхи "полегшення"...
І зовсім не від "застарілих поглядів" чи "відсутності відчуття сучасності" я і мені подіюні "динозаври" відстоюють алгоритмічну складову в курсі інформатики, як її інтелектуальне ядро.
Пилипчук_О_П Дата: Сб, 05.03.2016, 17:19 | Повідомлення № 215
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3058
Нагороди: 18
Рейтинг: 165
Цікава стаття про роботу команди над реальним проектом: https://habrahabr.ru/post/278451/
fox11 Дата: Нд, 06.03.2016, 13:00 | Повідомлення № 216
Часто заходить...
Повідомлень: 61
Нагороди: 0
Рейтинг: 8
Цитата pasichov ()
Але в навчанні програмуванню такий підхід просто згубний. Отже, перше завдання шкільного пограмування (яке вже знищено) - навчити учня правильно ДУМАТИ і УСВІДОМЛЮВАТИ, а не отримувати швидкий і "економічно виправданий" результат, створюючи "прикладну програму" у візуальному середовищі. І ще одна думка. Візуальні середовища ПОЛЕГШУЮТЬ програмування. Але перш ніж щось ПОЛЕГШУВАТИ, потрібно усвідомити, ЩО МИ РОБИМО?, ДЛЯ ЧОГО?, ЯК?, добре цьому НАВЧИТИСЯ, а вже тоді шукати шляхи "полегшення"...
Золотые слова!!!
Жаль, что для многих учителей и родителей - это "высшая математика".
SLKuty Дата: Нд, 06.03.2016, 20:01 | Повідомлення № 217
Монтажер
Повідомлень: 763
Нагороди: 4
Рейтинг: 65
А ще існує думка, що програмуванню можна навчити.
Мене якось директорака запитала чому я не навчив програміста на олімпіаду.
Я запитав чому вчитель музики не навчив композитора, а вчителі української мови не навчили поетів

Коли мене питають : що таке програмування?
я кажу, що це те саме, що писати поезію з математичних термінів  на англійській мові.

програмістом потрібно народитися
дитина має отримувати задоволення від навчання, має радіти отримуючи результат і при цьому має бути творчою особистістю і мати прекрасну пам'ять(що буває дуже рідко).
Якщо цього всього немає то програміст буде не повноцінний


Відредаговано: SLKuty - Нд, 06.03.2016, 20:39
gromko Дата: Чт, 25.08.2016, 07:01 | Повідомлення № 218
Лінуксоїд
Повідомлень: 2118
Нагороди: 16
Рейтинг: 196
Спробуйте для навчання програмуванню AppLab від Code.Org: https://code.org/educate/applab




Hadi Partovi
Founder, Code.org
Форум інформатиків » РОЗДІЛ VIІІ: ОБМІН ДОСВІДОМ (УРОКИ, ФАКУЛЬТАТИВИ, ПОЗАКЛАСНА РОБОТА) » 8.6 Факультатив з програмування » Заохочення до програмування (Як заохотити учня до вивчення програмування?)
Сторінка 15 з 15«12131415
Пошук:


© Форум інформатиків України, 2007-2016.