Сб, 23.09.2017, 05:07
Форум інформатиків України
Головна Реєстрація Вхід
Вітаю Вас, Гість · RSS
Вітання на форумі
Незнайомець
Вітаємо на форумі,
Незнайомцю!

   
зареєструйтесь
Перед реєстрацією обов’язково прочитайте:
Оновлення Учасники Пошук
Особисті повідомлення
Видавництво ’’Аспект’’ Видавництво

Сторінка 13 з 15«121112131415»
Модератор форуму: Bandalak, Ktara, НІКОЛЯ, volevikt 
Форум інформатиків » РОЗДІЛ VIІІ: ОБМІН ДОСВІДОМ (УРОКИ, ФАКУЛЬТАТИВИ, ПОЗАКЛАСНА РОБОТА) » 8.6 Факультатив з програмування » Заохочення до програмування (Як заохотити учня до вивчення програмування?)
Заохочення до програмування
Varkan Дата: Пт, 23.05.2008, 11:02 | Повідомлення № 1
Викладач ВУЗу
Повідомлень: 425
Нагороди: 0
Рейтинг: 6
Звичайно для того, щоб робити якусь справу потрібен талант, хист чи просто здібності до цієї справи.
Правда і те щоб робити якусь справу то крім здібнестой потрібно ще й бажання. І програмування не виключення.
Якщо взяти клас з 30 учнів то з них
2-3 мають бажання і здібності вивчати програмування і працювати з ними одне задоволення.
10-15 учнів не мають ні бажання ні здібностей (з ними дуже тяжко)
а всі інші можуть вивчати але не хочуть.
Коли я навчався в інституті то в одного мого одногрупника були дуже веикі проблеми з програмуванням до тих пір поки сам не захотів розібратися (просто знайшов стимул). Після цього програмує на високому рівні.
Так ось я до чого веду.
Як задати стимул і підняти бажання учнів до вивчення програмування???
Як їх заохотити???
Як показати шо це згодиться в житті???

Шановні форумчани!!!!!
Повідомлення, які не відповідають темі або несуть некорисний зміст будуть видалятись без попередження!!!

Ktara Дата: Ср, 23.11.2011, 03:27 | Повідомлення № 181
Перспективна вчителька
Повідомлень: 3888
Нагороди: 36
Рейтинг: 285
serbor, с настоящим программистом я беседую чаще, чем мне возможно этого хотелось бы :)
mouse Дата: Ср, 23.11.2011, 12:52 | Повідомлення № 182
Ветеран спілкування
Повідомлень: 2025
Нагороди: 4
Рейтинг: 62
Ktara, Если не секрет, это по работе?

Программировать - это сложно. Это действительно научить думать, мыслить специфическими категориями.
Про написание прикладных программ в школе, это скорее единицы, а вот мозги понапрягать - это можно.
Убежден, что если ребенок может писать алгоритмы в учебной (интересной среде) - это уже достижение! А интерес нужно прививать на интересном! А не на голой учебной мотивации.
С чем интересней возиться: с танчиокм (RoboMind) или с Паскалем? Неужели нельзя начать с интересного? Бегать "Восьминіжкою" интересней в разы!
swetikccc Дата: Ср, 23.11.2011, 13:22 | Повідомлення № 183
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3862
Нагороди: 25
Рейтинг: 346
Quote (serbor)
Так как-раз олимпиадники областного уровня программы и не умеют делать, они только алгоритмы решения задач умеют писать,

Помиляєтеся, я такі іграшки бачив на тому несчасному Паскалі, написані дітьми олімпіадниками республіканського рівня і знають вони по дві, три мови і дається їм це до такої степені 'легко', а не те що натянутим олімпіадникам обласного рівня.
Ось тут ви праві
Quote (serbor)
Школа должна, давая математическое образование, учить алгоритмизации, обязательно.

Додано (23.11.2011, 11:22)
---------------------------------------------
Флешку все збираюся спаяти, щоб дістати ті іграшки з кодами :)

Ktara Дата: Ср, 23.11.2011, 17:41 | Повідомлення № 184
Перспективна вчителька
Повідомлень: 3888
Нагороди: 36
Рейтинг: 285
Quote (mouse)
Ktara, Если не секрет, это по работе?

скорее по родственному. По работе я бы с радостью. Но он весь с головой в своих проектах.
pasichov Дата: Ср, 23.11.2011, 17:56 | Повідомлення № 185
Наполегливий учасник
Повідомлень: 946
Нагороди: 3
Рейтинг: 70
Quote (serbor)
. Я считаю, писать алгоритмы - это не программирование, а математика. Школа должна, давая математическое образование, учить алгоритмизации, обязательно. Но научить конструированию программ - это другая, более сложная, задача школы.

ПРАВИЛЬНО СЧИТАЕТЕ Именно так! Учить прикладному программированию в школе не надо! Или, в крайнем случае, школа может учить тех, кому это интересно в рамках факультатива!

У нас же 2 крайности. Или учить "пианистов-серетарш" с ихними (имхо, отупляющими) офисными пакетами, либо разработчиков (что разрабатывают, того не ведают) со "знанием несколькитх языков программирования".

А вот заинтересовать детей... От учителя это зависит, господа, а не от содержания образования.
Ktara Дата: Ср, 23.11.2011, 19:13 | Повідомлення № 186
Перспективна вчителька
Повідомлень: 3888
Нагороди: 36
Рейтинг: 285
Quote (mouse)
Ktara, Если не секрет, это по работе?

По работе тоже имела опыт общения с программистами - мы делали проект совместно с МИДом, поэтому месяцев 6 приходилось общаться каждый день - а если возникали вопросы - то мне и ночью звонили. Ненормированный день у программиста. Причем очень были удивлены моему сонному голосу, позвонив мне в 3 часа ночи чтобы уточнить тот или иной момент :)
Пилипчук_О_П Дата: Ср, 23.11.2011, 23:37 | Повідомлення № 187
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3776
Нагороди: 28
Рейтинг: 309
Quote (Ktara)
Ненормированный день у программиста.

Звичайно. Будівельник може припинити роботу в будь-який момент, і завтра продовжити з того ж місця (хіба що трохи будівельного розчину зіпсується). А програмісту, який обірве ланцюжок логічних міркувань при розв'язуванні громіздкої задачі (не обов'язково олімпіадної) повернутися "на те ж місце" ой як непросто! Саме тому програмісту легше пересидіти кілька зайвих годин за комп'ютером, ніж відірватися на таку дрібницю, як сон :)
Ktara Дата: Чт, 24.11.2011, 11:44 | Повідомлення № 188
Перспективна вчителька
Повідомлень: 3888
Нагороди: 36
Рейтинг: 285
та я в курсе что он ненормированный. Просто на протяжении 6 месяцев он и у меня был ненормированный - это к вопросу о том, общался ли кто с программистами. Вот думаю, хорошо что только один брат временно проживает в Украине, мне хватает его ненормированного дня и то, что он от ноута отрывается только тогда, когда ну очень сильно проголодается :) А так его по квартире можно перемещать (если сильно мешает) но только при одном условии - вместе с ноутом.
novachok Дата: Чт, 24.11.2011, 18:57 | Повідомлення № 189
Прописаний назавжди
Повідомлень: 247
Нагороди: 0
Рейтинг: 9
Шкода не готовить програмістів, так само як і вчених-фізиків, інженерів-енергетиків, професійних літераторів чи художників, але базові знання та навички повинна дати всім.
swetikccc Дата: Чт, 24.11.2011, 20:28 | Повідомлення № 190
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3862
Нагороди: 25
Рейтинг: 346
Quote (novachok)
Шкода не готовить програмістів, так само як і вчених-фізиків, інженерів-енергетиків, професійних літераторів чи художників, але базові знання та навички повинна дати всім.

Так питання в тому ж, базові знання чого?
novachok Дата: Чт, 24.11.2011, 20:44 | Повідомлення № 191
Прописаний назавжди
Повідомлень: 247
Нагороди: 0
Рейтинг: 9
Quote (swetikccc)
Так питання в тому ж, базові знання чого?

Як ІКТ так і програмування - для більшості олімпіадні задачі не треба
swetikccc Дата: Пн, 28.11.2011, 17:34 | Повідомлення № 192
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3862
Нагороди: 25
Рейтинг: 346
Гендерна рівність , нерівність.
У нас в районі років за 10 жодного разу не приймали участь в олімпіадах учні, в яких інформатику читають жінки.
А це 3 школи з 4 міські і куча в районі.
А у Вас?
volevikt Дата: Пн, 28.11.2011, 20:14 | Повідомлення № 193
Перспективна вчителька
Повідомлень: 1781
Нагороди: 24
Рейтинг: 182
Дивну Ви статистику ведете.
В нашому районі чоловіки-інформатики складають третину від загальної кількості. Як правило, вони без особого ентузіазму готують дітей до олімпіади. Тому переможцями, в основному, є учні жінок-інформатиків.
На мою думку, підготовка учнів до олімпіади не залежить від того хто в них вчитель інформатики: чоловік чи жінка; а більше залежить від відношення вчителя та учня.
Є пропозиція: повернутися, все ж таки, до теми гілки. :)
swetikccc Дата: Пн, 28.11.2011, 21:39 | Повідомлення № 194
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3862
Нагороди: 25
Рейтинг: 346
Quote (volevikt)
Дивну Ви статистику ведете.

А так, :) майже всі жінки інформатики є математиками, а чоловіки фізиками.

Quote (volevikt)
Є пропозиція: повернутися, все ж таки, до теми гілки.

А таке заохочення, дітки на уроках просто з листочка набирають програми без пояснення. :)
Я просто в шоці що роблять на місцях з викладанням інформатики.


Відредаговано: swetikccc - Пн, 28.11.2011, 21:40
serbor Дата: Пн, 28.11.2011, 23:05 | Повідомлення № 195
Наполегливий учасник
Повідомлень: 946
Нагороди: 2
Рейтинг: 46
Quote (swetikccc)
У нас в районі років за 10 жодного разу не приймали участь в олімпіадах учні, в яких інформатику читають жінки.

А среди участников олимпиады много девочек?
А среди студентов вузов со специальностью программист, или системный программист?
Наверное, женский пол сложнее заинтересовать программированием. Но если они берутся готовить олимпиадников, терпения у них хватает на больше, и в результате, они чаще выращивают победителей (по моим наблюдениям).
Форум інформатиків » РОЗДІЛ VIІІ: ОБМІН ДОСВІДОМ (УРОКИ, ФАКУЛЬТАТИВИ, ПОЗАКЛАСНА РОБОТА) » 8.6 Факультатив з програмування » Заохочення до програмування (Як заохотити учня до вивчення програмування?)
Сторінка 13 з 15«121112131415»
Пошук:


© Форум інформатиків України, 2007-2017.