Пт, 02.12.2022, 12:13
Форум інформатиків України
Головна Реєстрація Вхід
Вітаю Вас, Гість · RSS
Вітання на форумі
Незнайомець
Вітаємо на форумі,
Незнайомцю!

 
зареєструйтесь
Перед реєстрацією обов’язково прочитайте:
Оновлення Учасники Пошук
Особисті повідомлення
Видавництво ’’Аспект’’ Видавництво

Модератор форуму: Bandalak, Ktara, НІКОЛЯ, volevikt  
Форум інформатиків » РОЗДІЛ VIІІ: ОБМІН ДОСВІДОМ (УРОКИ, ФАКУЛЬТАТИВИ, ПОЗАКЛАСНА РОБОТА) » 8.6 Факультатив з програмування » Візуальні середовища
Візуальні середовища
kom_adm Дата: Сб, 18.08.2007, 02:44 | Повідомлення № 1
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3767
Нагороди: 19
Рейтинг: 217
Розмова про візуальні середовища програмування

Шановні форумчани!!!!!
Повідомлення, які не відповідають темі або несуть некорисний зміст будуть видалятись без попередження!!!

dpi Дата: Чт, 05.06.2008, 10:34 | Повідомлення № 61
Досвідчений вчитель
Повідомлень: 1438
Нагороди: 1
Рейтинг: 39
Quote (gromko)
у дітей з'явилась мотивація - "робимо справжні програми".

Не вы ли им это внушили?
Можно повернуть так, что дети на факультативе C++ будут прыгать от радости узнав о существовании стандартной библиотеки шаблонов STL.
Как не крути, но надо думать и освоем авторитете на уровне города и области, а не идти на поводу у детей.
zverok Дата: Пт, 06.06.2008, 12:54 | Повідомлення № 62
Креативний вчитель
Повідомлень: 153
Нагороди: 1
Рейтинг: 8
Quote (dpi)
Как не крути, но надо думать и освоем авторитете на уровне города и области, а не идти на поводу у детей.

Серьезно?

dpi Дата: Сб, 07.06.2008, 11:12 | Повідомлення № 63
Досвідчений вчитель
Повідомлень: 1438
Нагороди: 1
Рейтинг: 39
Quote (zverok)
Серьезно?

Не понял?
Думаю, что никто из нас не хочет пасти задних.
Авторитет учителя - это места занятые учениками на областных и выше олимпиадах.
Все остальные критерии оценки работы учителя субъективны.
Не будем же мы удивлять друг друга презентациями?
zverok Дата: Сб, 07.06.2008, 14:06 | Повідомлення № 64
Креативний вчитель
Повідомлень: 153
Нагороди: 1
Рейтинг: 8
А, понял-понял. Я-то думал, учитель нужен, чтобы учить. А оно вон как... "не пасти задних" и "занимать места на олимпиадах"... Спасибо, просветили. А я-то...
oleg_teacher Дата: Сб, 07.06.2008, 14:55 | Повідомлення № 65
Любитель дискутувати
Повідомлень: 177
Нагороди: 0
Рейтинг: 2
Quote (dpi)
Авторитет учителя - это места занятые учениками на областных и выше олимпиадах.

Як на мене то це досить суб'єктивна думка Ваша, а також зазвичай адміністрації школи (більшості, хоча напевне в них зверху вимагають цього). Призвання вчителя навчити, розвинути, виховати учня, а не займати на олімпіаді призові місця. Те що кожномк не хочеться пасти задніх то да, але це не визначається олімпіадами!!! Хоча причому тут факультатив з візуального програмування (мається на увазі до олімпіад). Наскільки я пам'ятаю казали, що розв'язувати задачі на олімпіадах (Всеукраїнського рівня) на візуальних мовах програмування не можна.
Nicola Дата: Сб, 07.06.2008, 23:18 | Повідомлення № 66
Прописаний назавжди
Повідомлень: 475
Нагороди: 2
Рейтинг: 23
Quote (oleg_teacher)
Призвання вчителя навчити, розвинути, виховати учня, а не займати на олімпіаді призові місця.
Підтримую.
...Хоча останнє - це теж непогано!
kom_adm Дата: Сб, 07.06.2008, 23:50 | Повідомлення № 67
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3767
Нагороди: 19
Рейтинг: 217
Головне, держава загнала нас в глухий кут і при цьому всьому вимагає готувати призерів олімпіад.
Адже займатися з кількома учнями хоча б двічі на тиждень потрібно починати приблизно з 5, 6 класу, а інформатика вивчається з 10-го, що вже виглядає досить смішно. Якщо брати кращого учня з уроку, то результату досягнути не можливо. Я вже два роки посилаю на олімпіаду учня, який на уроці має високі досягнення, але там він займає 4-10 місце. І в мене таких учнів вистачає. Я даю нормальні знання кожному учню, а не окремо взятому. А то виходить, щоб підготувати призера олімпіади, потрібно весь час приділяти одному учню, а інші хай вибачають. Взагалі всі ці олімпіади, особливо з програмування на Паскалі - давно вчорашній день, але чиновники того не розуміють, їх цілком влаштовує стара політика партії і в реформі інформатики зацікавлення не має. Набагато цікавішими є олімпіади, конкурси з веб-дизайну, офісу, створення анімацій в флеш і т.д. Зараз вистачає перспективних інформаційних технологій, які не менш важливі за програмування. Тому для початку варто розібратись з поняттям "олімпіада по інформатиці" і не зводити його до поняття "олімпіада з програмування" і ввести в обов’язкове вивчення інформатику з 5-го класу, тоді, можливо, і буде проявлятись промінь сонця в багаторічному хмарному небі розвитку інформатики. А зараз, нажаль, в її розвитку більше проблем, ніж в усіх шкільних науках разом взятих.
dpi Дата: Нд, 08.06.2008, 14:00 | Повідомлення № 68
Досвідчений вчитель
Повідомлень: 1438
Нагороди: 1
Рейтинг: 39
Quote (zverok)
А, понял-понял. Я-то думал, учитель нужен, чтобы учить.

Смотря, что вы подразумеваете под словом учить.
Вы учите детей. А они учатся или нет?
Если да, то они, полученные знания, могут продемонстрировать. Или они очень скромные у вас?
Тогда советую прививать им стремление быть первым, это пригодится им в наше не легкое время.
zverok Дата: Нд, 08.06.2008, 20:11 | Повідомлення № 69
Креативний вчитель
Повідомлень: 153
Нагороди: 1
Рейтинг: 8
Quote (dpi)
Вы учите детей. А они учатся или нет?Если да, то они, полученные знания, могут продемонстрировать.

Да не тратьте вы на меня времени, бога ради. Вы считаете, что высшее признание (и, отсюда -- единственная цель!) деятельности учителя -- чтобы 1 человек за год показал какие-то там результаты на олимпиадах. Насколько я понял по этому форуму, примерно того же мнения придерживаются большинство учителей информатики (отсюда -- ноль внимания к предлагавшимся неоднократно новым методологиям и инструментам, все технические дискуссии исключительно вокруг "Паскаль или С++").

А я в гробу видел олимпиады, честно говоря. И "стремление быть первыми" я видел в гробу в белых тапках. Сегодняшний учитель информатики -- важный специалист в созидании гражданина современного информационного общества. Я об этом писал уже целую статью -- можете почитать, если не считаете это пустой тратой вашего драгоценного времени.

Поэтому, когда я вижу учителей, готовящих олипиадников, учителей, которые "не хотят пасти задних", учителей, черт побери, информатики, которые самообразованием последний раз занимались в прошлом веке и считают свой "большой преподавательский опыт" универсальной индульгенцией на все времена -- мне не о чем разговаривать с такими людьми.

kom_adm Дата: Нд, 08.06.2008, 21:51 | Повідомлення № 70
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3767
Нагороди: 19
Рейтинг: 217
zverok, ваше повідомлення заслуговує на перехід в групу "VIP-користувачі".
А статейка просто супер.
Дякую за проявлену активність і не байдуже ставлення до проблем розвитку інформатику, я цілком поділяю вище сказані слова.
dpi Дата: Пн, 09.06.2008, 12:18 | Повідомлення № 71
Досвідчений вчитель
Повідомлень: 1438
Нагороди: 1
Рейтинг: 39
Quote (zverok)
Да не тратьте вы на меня времени, бога ради. Вы считаете, что высшее признание (и, отсюда -- единственная цель!) деятельности учителя -- чтобы 1 человек за год показал какие-то там результаты

На олимпиады посылаем по 12 человек каждый год.
Хотя и ради одного стоит работать.
Quote (zverok)
информатики, которые самообразованием последний раз занимались в прошлом веке

Работаю учителем с 2000 года. И поверьте, первые года три, рассуждал примерно так-же.
Quote (zverok)
можете почитать, если не считаете это пустой тратой вашего драгоценного времени.

Отношение к статьям не однозначное.
Вроде все правильно.
Программы в школе ужасные, но их надо выполнять.
Отказаться от программирования, но зачем тогда и химия, физика да и математика (гулять, так гулять).
Morpheuz Дата: Пн, 09.06.2008, 19:05 | Повідомлення № 72
Я тут недавно...
Повідомлень: 36
Нагороди: 0
Рейтинг: 3
zverok,
Прочитал Вашу статью..хм.. много умных слов используете, пафоса много, имхо.
Соглашусь с dpi от программирования отказываться нельзя. Отказыватьяс от программирование в школе может очень егоистичний учитель - мол из меня не получился хороший кодер, так и они пусть будут пользователями простими. А программирование это талант, и талант этот надо развивать, поддерживать. Пускай даже в одном ученике.
Anatoli Дата: Пн, 09.06.2008, 19:33 | Повідомлення № 73
Прописаний назавжди
Повідомлень: 281
Нагороди: 1
Рейтинг: 15
Як побудовано навчання учнів у Zverka? Було б цікаво взнати. Ясно, що дві години вони шрифти не колупають. А що роблять? Можна уривок з альтернативного календарного плану?
Morpheuz Дата: Пн, 09.06.2008, 19:51 | Повідомлення № 74
Я тут недавно...
Повідомлень: 36
Нагороди: 0
Рейтинг: 3
А что у кого-то ученки учат шрифты 2 часа о.О
Вообще такие вещи как офис нужно учить по аналогии. Интерфес майкрософта этому способствует.
kom_adm Дата: Пн, 09.06.2008, 21:48 | Повідомлення № 75
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3767
Нагороди: 19
Рейтинг: 217
Quote (zverok)
Поэтому, когда я вижу учителей, готовящих олипиадников, учителей, которые "не хотят пасти задних", учителей, черт побери, информатики, которые самообразованием последний раз занимались в прошлом веке и считают свой "большой преподавательский опыт" универсальной индульгенцией на все времена -- мне не о чем разговаривать с такими людьми.

Знаю я кількох вчителів, які настільки зациклені на програмуванні, алгоритмах, що нічого іншого окрім цього не знають як слід. Маю на увазі те, що юзери з них не кудишні. Смішно виглядало, коли один з них записував диск по моєму проханню стандартним засобами Віндовс і на моє прохання скористатись Nero сказав: "Навіщо вона потрібна, якщо Віндовс має чудові засоби по запису дисків" cool При чому питання про ліцензійність не ставилося, напевне, він не знав, що дана програмка існує, або тільки чув про неї здалека. Другий вчитель, фанат паскалю, сканував друкований текст з листочка і правив його через Ворд шляхом накладання поверх елементів "напис". На зауваження, чому ви не скануєте файн-рідером, сказав, що в склад драйвера сканера входить програма для розпізнавання тексту, якась там Omni recognize і він нею користується cool
Ті вчителі настільки зациклені на програмуванні, що тільки ним і живуть. Через постійне розв’язування задач, в них не вистачає часу освоювати сучасні технології, які постійно змінюються.
Прикро, що в нашому Міністерстві забувають, що інформатика - це не єдине програмування. Чому ми зобов’язані проводити олімпіади по програмуванні і тренувати складати програми на Паскаль, чи С? Але ж відомий факт, що в житті програмування пригодиться тільки 1-2 учням класу, всім іншим будуть потрібні знання інформаційних технологій. Чи Excel та Access мають мало додаткових можливостей, які було б добре освоїти учням?
Я не проти програмування на олімпіадах, я за комплексну олімпіаду, що включатиме завдання і з програмування і з інформаційних технологій
Взагалі, скільки всього цікавого і потрібного для подальшого життя можна вивчити. В школі не вивчається PageMaker, PhotoShop, Corel Draw, ті ж технології відеомонтажу і т.і. Дуже мало часу виділяється на інтернет-технології (а головне, що ці теми практично не можливо реалізувати за умов не доступу до мережі), зовсім мало годин на мову HTML.
Коротше, інформатика вже давно зазнає неймовірних знущань з боку влади. І підняти її зараз з колін буде дуже важко. sad

Якщо говорити про візуальні середовища - то я в школі використовував минулий навчальний рік Паскаль АВС - візуальне середовище для Паскаля. Радує, що воно безкоштовне і інтуєтивно зрозуміле.
Лазарус використовувати з учнями не буду, так як будемо вивчати на наст. навчальний рік Паскаль знову. Перехід на Делфі робити не буду (не думаю, що ця мова буде сприйматися простіше).
Я от задумуюсь ще про альтернативний варіант - вивчення Visual Basic - простої, інтуєтивної мови, з безкшоштовним візуальним середовищем Visual Basic 6.0. Гадаю, як і в Паскалі можна пояснити основні констукції мови, лінійні програми, розгалуження, цикли, масиви, рядки, процедури і функції. Тобто виконати програму в повному обсязі, дати елементарні навички алгоритмізації і програмування. Як гадаєте?

Форум інформатиків » РОЗДІЛ VIІІ: ОБМІН ДОСВІДОМ (УРОКИ, ФАКУЛЬТАТИВИ, ПОЗАКЛАСНА РОБОТА) » 8.6 Факультатив з програмування » Візуальні середовища
Пошук:


© Форум інформатиків України, 2007-2022.