Ср, 21.02.2018, 03:28
Форум інформатиків України
Головна Реєстрація Вхід
Вітаю Вас, Гість · RSS
Вітання на форумі
Незнайомець
Вітаємо на форумі,
Незнайомцю!

   
зареєструйтесь
Перед реєстрацією обов’язково прочитайте:
Оновлення Учасники Пошук
Особисті повідомлення
Видавництво ’’Аспект’’ Видавництво

Сторінка 3 з 22«123452122»
Модератор форуму: Bandalak, Ktara, НІКОЛЯ, volevikt 
Форум інформатиків » РОЗДІЛ VIІІ: ОБМІН ДОСВІДОМ (УРОКИ, ФАКУЛЬТАТИВИ, ПОЗАКЛАСНА РОБОТА) » 8.6 Факультатив з програмування » Візуальні середовища
Візуальні середовища
Ковальчук_Олександр Дата: Сб, 18.08.2007, 02:44 | Повідомлення № 1
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3637
Нагороди: 17
Рейтинг: 197
Розмова про візуальні середовища програмування

Шановні форумчани!!!!!
Повідомлення, які не відповідають темі або несуть некорисний зміст будуть видалятись без попередження!!!

dpi Дата: Вт, 05.02.2008, 16:30 | Повідомлення № 31
Досвідчений вчитель
Повідомлень: 1438
Нагороди: 1
Рейтинг: 39
Quote (SLKuty)
звичайно згідний з Вами. На шкільному рівні різниці майже немає. Але я вже стільки часу і грошей потратив на Дельфі, що зараз все кинути і перейти на С++ - не знаю. В мене дуже мало толкових учнів нема для кого йти на такі жертви. можливо через деякий час щось поміняється, я в принципі люблю різкі повороти в житті.


Ну хотя бы ради себя.
Ради собственного интереса.
Могу помочь советом и материалами (только по електронке)

Quote (badm)
Borland C++ Bilder 6.0 це не зовсім в моєму розуміні С++. Програма написана в даному середовищі не завжи буде з усіхом відкомпільована в інших С-подібних. А от у GNU C++ і Visual C++ більш відповідають духу сучасного С++.

На Borland C++ Bilder 6.0 легче.
Но посетив этот форум, созрел на С# (Уже достал 8 версию буду изучать, он вроде перспективнее)

Varkan Дата: Пт, 08.02.2008, 11:57 | Повідомлення № 32
Викладач ВУЗу
Повідомлень: 425
Нагороди: 0
Рейтинг: 6
Quote (SLKuty)
Взагалі Бейсік - це мертва мова і використовується тільки для навчання

а як на рахунок так званого ВБА (VBA) який використовують для створення макросів у МС офісі

Добавлено (08.02.2008, 11:57)
---------------------------------------------

Quote (Newbie)
я свій вибір роблю на користь Бейсіка для менших - він досить простий для початку, нема оголошень змінних і т.д. для простих програм дуже добре.
далі - Паскаль, а ще далі - Дельфі. за такою схемою бачу, що ази програмування цілком спроможні осягнути практично всі учні (незалежно від статі )

на практиці переходив з бейсіка на паскаль, в принципі були деякі проблеми (дуже добре, що мені було з ким порадитись) але перехід учнів особливо в яких схильності до гуманітарних наук буде дуже складний

love Дата: Пт, 08.02.2008, 12:07 | Повідомлення № 33
Я тут недавно...
Повідомлень: 23
Нагороди: 0
Рейтинг: 0
Мне кажется, что нам надо научить учеников правильно складать алгоритмы, а язык программирования они сами себе выберут
badm Дата: Пт, 08.02.2008, 12:55 | Повідомлення № 34
Знаток програмування
Повідомлень: 185
Нагороди: 0
Рейтинг: 3
Звичайно правильно навчити алгоритмічно мислити, а потім алгоритм релізовувати на відповідній мові програмування. Мені зокрема подобається С++, за "свободу" в виборі методів реалізації тої чи іншої реалізації задачі. Для навчання дітей на С++ серйозних проблем не виникне, але відсоток учнів, які будуть що небуть з курсу розуміти зменшиться.
Newbie Дата: Пт, 08.02.2008, 13:54 | Повідомлення № 35
Хелпер
Повідомлень: 1412
Нагороди: 9
Рейтинг: 91
почала перед Новим роком Бейсік зі своїм "покинутим" 7м класом, то прийшла дівчинка за тиждень з величезними очима і каже "Мій тато взагалі в комп*ютерах не розуміється, навіть коли мама з роботи приносить лептоп - то включити його не може, мишкою не вміє... Але коли я сказала, що ми вчимо Бейсік, виявилось він його знає! Як так може бути?!" smile
dpi Дата: Пт, 08.02.2008, 14:07 | Повідомлення № 36
Досвідчений вчитель
Повідомлень: 1438
Нагороди: 1
Рейтинг: 39
Quote (love)
Мне кажется, что нам надо научить учеников правильно складать алгоритмы, а язык программирования они сами себе выберут

А олимпиады?
Spirit Дата: Нд, 10.02.2008, 23:31 | Повідомлення № 37
Сис.адмін
Повідомлень: 406
Нагороди: 1
Рейтинг: 25
Quote (love)
Мне кажется, что нам надо научить учеников правильно складать алгоритмы, а язык программирования они сами себе выберут

Выберут, но специфику языков детям тоже нужно рассказывать.
Ведь все они очень разные Pascal, C++, Java, C#, PHP, Perl, ASP
Нужно рассказывать и показывать разницу между обычными языками и скриптовыми JavaScript, ActionScript
В каждом из языков свои подходы и на каждом из них я буду писать программу по-разному.

Главное научить их мыслить и это очень-очень важно!

Добавлено (10.02.2008, 23:31)
---------------------------------------------
ВИЗУАЛЬНЫЕ СРЕДЫ
Извините, отклонился от главной темы.

Borland Delphi и Borland C++Builder
одинаковые среды, но для разных языков программиования.
Предпочитаю C++Builder, так как язык C++ более мощный чем Pascal
Детям, думаю надо давать основы этих сред, так как они очень удобны для создания приложений.
Из современных течений, скажу, что Делфи уже отходит из рынка средств разработки, многие фирмы используют Делфи только для поддержки старых проектов.

Visual C++
Только в версии 2003 года появились визуальные компоненты, которые давным давно были в Делфи и Билдере.
С точки зрения оптимизации кода, да Visual лучше. С точки зрения удобства для разработчика, на мой взгляд Билдер лучше.

Среды разработки для HTML и PHP
Adobe (Macromedia) Dreamweaver - позволяет редактиовать код как в блокноте, но с подсветкой тэгов, имеет собственный визуализатор, с которым можно работать как с Word-ом, при этом никаких излишек кода!
Эту штуковину обязательно нужно показывать детям, так как всё что связано разработко в Web удобно делать в Dreamweaver.
Сам пользуюсь не первый год.

zverok Дата: Пн, 11.02.2008, 00:29 | Повідомлення № 38
Креативний вчитель
Повідомлень: 153
Нагороди: 1
Рейтинг: 8
Коротко по всем темам разом (я практикующий программист/компьютерный журналист с соотв.образованием):

* C/C++ однозначно крайне тяжелый для школьников язык -- просто потому, что без концепции "указателя" (которая достаточна сложна для понимания) делать там абсолютно нечего.

* Visual Basic -- НЕ мертвый язык, а активно используемый в составе платформы .Net (VB.Net -- это оно). Будущее его намного радужнее сомнительного будущего Delphi.

* Не нужно путать визуальные среды программирования с визуальными конструкторами пользовательских интерфейсов! VB, Delphi, и т.п. -- всего лишь визуальные конструкторы интерфейсов; код там по-прежнему надо писать руками. Визуальная среда программирования -- это, например, Scratch. Делфи и аналоги может помочь в процессе обучения ("сразу че-то красивенькое!"), но и навредить тоже (нет понятия о структуре программы, вся программа -- навешенные на кучу кнопок куча обработчиков). У меня сейчас вот олимпиадный школьник, который бойко в C++ Builder заполняет таблицы данными, а понятия "массив" не знает ("на курсах еще не проходили").

* (это уже персональное) Как на <i>мой</i> вкус, важнее привить дитям неформальные понятия о программировании как любопытном и простом процессе, нежели формальные знания алгоритмов. Здесь мои фавориты -- простые, "либеральные" языки (например, Python, Ruby) или например, тот же Scratch -- конструктор, а не "красивенькие" среды.

Dixi.

dpi Дата: Пн, 11.02.2008, 12:32 | Повідомлення № 39
Досвідчений вчитель
Повідомлень: 1438
Нагороди: 1
Рейтинг: 39
Quote (zverok)
важнее привить дитям неформальные понятия о программировании как любопытном и простом процессе, тот же Scratch, нежели формальные знания алгоритмов.

Quote (zverok)
У меня сейчас вот олимпиадный школьник, который бойко в C++ Builder заполняет таблицы данными, а понятия "массив" не знает ("на курсах еще не проходили")

!!! Противоречите себе !!!

В остально, если это касается общей программы обучения, согласен.
Однако посмотрите на тему ветки.
____
dpi

zverok Дата: Пн, 11.02.2008, 13:29 | Повідомлення № 40
Креативний вчитель
Повідомлень: 153
Нагороди: 1
Рейтинг: 8
Quote (dpi)
!!! Противоречите себе !!!

Отнюдь. Во-первых, понятие "массив" -- это все же основы основ.
А пример про школьника был приведен, чтобы продемонстрировать, к чему приводят красивые, но ориентированные на быструю разработку среды; школьник из примера, все же, олимпиадник, и на подкурсах учится для поступления в ВУЗ на программирование.

Quote (dpi)
В остально, если это касается общей программы обучения, согласен.Однако посмотрите на тему ветки.

Хм. Я что-то написал не по теме?

Varkan Дата: Вт, 12.02.2008, 13:10 | Повідомлення № 41
Викладач ВУЗу
Повідомлень: 425
Нагороди: 0
Рейтинг: 6
Quote (Newbie)
почала перед Новим роком Бейсік зі своїм "покинутим" 7м класом, то прийшла дівчинка за тиждень з величезними очима і каже "Мій тато взагалі в комп*ютерах не розуміється, навіть коли мама з роботи приносить лептоп - то включити його не може, мишкою не вміє... Але коли я сказала, що ми вчимо Бейсік, виявилось він його знає! Як так може бути?!"

дуже просто, у мене в школі був безмашинний варіант вивчення інформатики. 10 клас - програмували на калькуляторах,ї
11 клас - програмували на бейсіку в зошитах
от і виходить шо бейсік я знав а вмикнути компютер не вмів

dpi Дата: Вт, 12.02.2008, 15:52 | Повідомлення № 42
Досвідчений вчитель
Повідомлень: 1438
Нагороди: 1
Рейтинг: 39
Quote (zverok)
важнее привить дитям неформальные понятия о программировании как любопытном и простом процессе, нежели формальные знания алгоритмов

"важнее привить детям неформальные понятия о программировании как любопытном и простом процессе"
на уроках информатики и
"привить детям неформальные понятия о"
алгоритмах
"как любопытном и простом процессе"
на факультативах (тема ветки)
Не в личное же время нам готовить сами знаете кого (боюсь уже произнести это слово см. чуть выше 8.02)
Хочу напомнить, что в спорах рождается истина, но делайте скидку на возрост. Кое-что из того что вы пишите я уже взял на вооружение
Предлагаю мировую.
____
dpi

badm Дата: Вт, 12.02.2008, 18:01 | Повідомлення № 43
Знаток програмування
Повідомлень: 185
Нагороди: 0
Рейтинг: 3
Візуальним середовище можна зацікавити, але у візуальному середовищі навчитися якісно мислити досить важко. Візуальне середовище можна порівняти в велико вузловою зборкою машин, задається все гарно і працює, але коли виникають проблеми ніхто не знає як їх вирішити. Тому, щось програмування з використанням візуальних середовищ може призвести до втрати розуміння навіть основ програмування. Тому і VC++ і бібліотек візуальних компонент мінімум і у Linux системах розмежовано код і візуальний редактор. Вчитись програмувати необхіно з консолі і вивчати ООП теж в консолі, хоча це більш нудніше.
Sasyk Дата: Вт, 12.02.2008, 18:09 | Повідомлення № 44
знаток тестуючих систем
Повідомлень: 300
Нагороди: 0
Рейтинг: 9
Quote (Varkan)
бейсік я знав а вмикнути компютер не вмів
biggrin

Добавлено (12.02.2008, 18:09)
---------------------------------------------
Як на мене, то дійсно... якось не дуже суттєво, яку мову чи середовище вчити. Я вже говорив і буду говорити...
ДІТИ НЕ ВМІЮТЬ АЛГОРИТМИ ВІРНО СКЛАДАТИ!!!
Наша задача стоїть - навчтити їх логічно мислити і будувати вірні алгоритми...

Це стосується не тільки програмування...

Вірний алгоритм скопіювати всі обєкти в папці: один буде по черзі копіювати кожен обєкт, а інший виділить все і впорається одним махом...

zverok Дата: Вт, 12.02.2008, 18:14 | Повідомлення № 45
Креативний вчитель
Повідомлень: 153
Нагороди: 1
Рейтинг: 8
Quote (badm)
Вчитись програмувати необхіно з консолі і вивчати ООП теж в консолі, хоча це більш нудніше.

И здесь снова встает вопрос, в чем цель изучения программирования в школе. Свою точку зрения я высказал вот в этой теме. Поскольку мы все же не в программистских лицеях работаем, то, мне кажется, цель -- не "более нудно" дать всесторонние знания по программированию, а более внятно и глубоко изложить базовые, принципиальные вещи. Процитирую себя же еще раз:

Quote
...главное -- закрепление в голове важных вещей вроде "повторяющиеся действия может выполнить компьютер", "регулярные задачи надо автоматизировать", "всего 5 минут подумать -- и получасовая задача решается за 30 секунд".
Это -- как раз те навыки, которые ДОЛЖНЫ входить в интеллектуальный багаж современного человека.
Форум інформатиків » РОЗДІЛ VIІІ: ОБМІН ДОСВІДОМ (УРОКИ, ФАКУЛЬТАТИВИ, ПОЗАКЛАСНА РОБОТА) » 8.6 Факультатив з програмування » Візуальні середовища
Сторінка 3 з 22«123452122»
Пошук:


© Форум інформатиків України, 2007-2018.