Пн, 20.05.2019, 04:56
Форум інформатиків України
Головна Реєстрація Вхід
Вітаю Вас, Гість · RSS
Вітання на форумі
Незнайомець
Вітаємо на форумі,
Незнайомцю!

 
зареєструйтесь
Перед реєстрацією обов’язково прочитайте:
Оновлення Учасники Пошук
Особисті повідомлення
Видавництво ’’Аспект’’ Видавництво

Модератор форуму: Bandalak, Ktara, НІКОЛЯ, volevikt  
Форум інформатиків » РОЗДІЛ VIІІ: ОБМІН ДОСВІДОМ (УРОКИ, ФАКУЛЬТАТИВИ, ПОЗАКЛАСНА РОБОТА) » 8.6 Факультатив з програмування » Візуальні середовища
Візуальні середовища
Ковальчук_Олександр Дата: Сб, 18.08.2007, 02:44 | Повідомлення № 1
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3705
Нагороди: 18
Рейтинг: 209
Розмова про візуальні середовища програмування

Шановні форумчани!!!!!
Повідомлення, які не відповідають темі або несуть некорисний зміст будуть видалятись без попередження!!!

ReVlaR Дата: Чт, 03.12.2009, 22:27 | Повідомлення № 301
Новий користувач
Повідомлень: 18
Нагороди: 0
Рейтинг: 0
Quote
То ознайомились чи вивчили? А про серйозне використання програмних продуктів, створених таким чином я взагалі мовчу.

Взагалі то ми говоримо про учнів 10 класу. Багато випускників ВУЗів за даним профілем не вміють скласти програму, яку можна використати. Я ж раніше писав, що це на початковому етапі вивчення. Далі буде і С++ і Делфі і Паскаль.
Я ніякою мірою не хотів хвалитися (чи хто як зрозумів). Я хотів би, разом із ВАМИ скласти програму для вивчення інформатики у школах і щоб її запровадити на уроках. Бо у моєму класі із 27 чоловік тільки 2 не мають компютер. За програмою я їх вчу: що таке робочий стіл і як створити ярлик. А насправді я так записую в журнал, а вчу їх програмувати. Тільки не використовую мову Паскаль чи Делфі (я пробував почати вивчення із цих мов. Доходить до того, що усі розбігаються, бо стикаються із трудностями), а почав із PHP і це показало гарні результати.
Ото ж не судіть строго.
alex Дата: Чт, 03.12.2009, 22:49 | Повідомлення № 302
Активний учасник
Повідомлень: 586
Нагороди: 1
Рейтинг: 17
Quote (ReVlaR)
За програмою я їх вчу: що таке робочий стіл і як створити ярлик. А насправді я так записую в журнал, а вчу їх програмувати.

Якщо ви вчите програмувати, то для чого і С++ і Делфі і Паскаль.
Виберіть один інстремнт, як засіб реалізації логіки, напишіть хороший алгоритм і використовуючи
інструмент закодуйте свій алгоритм. В мене таке враження, що ви вчите не програмувати, а поверхово знайомите з середовищами кодування. В мене виникає сумнів, що це потрібно всім 27 учням, що всі вони мають
достатньо хорошу підготовку з математики, щоб розуміти методи , які використовуютьсмя в програмуванні.
НІКОЛЯ Дата: Чт, 03.12.2009, 22:55 | Повідомлення № 303
Знавець вірусів
Повідомлень: 2878
Нагороди: 18
Рейтинг: 206
Quote (ReVlaR)
Зараз перейшли на мову SQL і будуємо таблиці бази даних. Надіюсь, що за 2 місяця учні понаписують перші програми високого рівня.
Quote (ReVlaR)
Доходить до того, що усі розбігаються, бо стикаються із трудностями), а почав із PHP і це показало гарні результати.

Визначьтесь! бо справді складається враження, як помітив шановний колега (alex) що ви тільки поверхнево ознайомлюєте учнів з середовищами, І путаєтесь в тому що пишите в попередніх постах.
ReVlaR Дата: Пт, 04.12.2009, 08:06 | Повідомлення № 304
Новий користувач
Повідомлень: 18
Нагороди: 0
Рейтинг: 0
Надіюсь, що веду розмову із колегами, які не тільки уміють програмувати але й займаються цим практично. Скажіть, шановний Alex, якщо Вам дають завдання розробити програму (не маленьку, а проект), яку мову Ви виберете? Як би було б усе просто, то, звичайно, була б одна мова програмування і навіщо розвивати інші. Розробіть проект на Паскалі де доступ до програм був би через Інтернет. Або обробіть таблиці Excel за допомогою мови Паскаль. Звичайно, я не претендую на заслугу, що я із них зроблю корифеїв програмування. У нас ГУРТОК для учнів 10-11 класу. При цьому, я отримую нового учня вже у 10 класі. Я не маю можливості вибрати учня у 7 класі і по малу його навчати. Але потрібно дуже швидко (за 2 роки) його навчити програмувати. І я не ставлю задання навчити усіх 27 учнів. Навчаю 15, а із них 3-5 навчаться це робити професійно. Це уже підтверджено випускниками минулих років.
Думаю, не варто далі розводити спір.
NataliyG Дата: Пт, 04.12.2009, 09:14 | Повідомлення № 305
Активний учасник
Повідомлень: 685
Нагороди: 2
Рейтинг: 37
Quote (ReVlaR)
І я не ставлю задання навчити усіх 27 учнів

Та це і не реально.
Quote (ReVlaR)
У нас ГУРТОК для учнів 10-11 класу

Я теж працюю з групою на гуртку, але я собі само обираю учнів, з 8,9, 10 класу хоча офіційно гурток для учнів 10-11 класів, питаю вчителів математиків кого краще обрати а тоді починаю агітувати того учня.
alex Дата: Пт, 04.12.2009, 14:32 | Повідомлення № 306
Активний учасник
Повідомлень: 586
Нагороди: 1
Рейтинг: 17
Quote (ReVlaR)
Скажіть, шановний Alex, якщо Вам дають завдання розробити програму (не маленьку, а проект), яку мову Ви виберете?

Досвід розробки програм у мене є.
Перш ніж вибрати середовище, необхідно визначитись з проблемою.

Найбільш поширені проблеми
а) Обробка інформації, яку можна представити в вигляді реляційної бази даних
( інструмент Acces, FoxPro ( Newbie будуть посміхатись), Oracl для випадку багатокористувацького додатку)

б) Обробка інформації представленої в вигляді таблиці ( Excel). Хоча, як показує досвід
у користувача, програма обрахунку зарплати написана в середовищі FoxPro має більшу
вагу ніж написана в Excel

Оскільки обробку даних, представлених в виді реляційної бази можна реалізувати і в
Делфі можна використати і цей унструмент.

Який з них кращий. На мою точку зору той, який краще всього знаєш. Потрібно вибрати один
напрямок і серйозно його вивчати. А якщо всього по трохи, то надіятись на створення серйозного
продукту не потрібно ( з мого досвіду) .

в) Якщо програма бух обліку, то не партесь. Вивчіть середовище 1С і пишіть в ньому.

Знову ж таки з мого досвіду

Якщо займетесь реалізацією комерційних проектів з учнями результат плачевний.
Учні знають трохи середовище, трохи основні алгоритмічні структури, але вміння
чітко сформулювати проблему та окреслити можливі шляхи її вирішення не буде.
В фінансовому плані ви дещо виграєте.

Якщо займетесь вивченням методів, то з вашим фінансовим забезпеченням буде туговато.
Зато в учнях розвинете вміння логічно мислити. А середовище вони і самі вивчать.

Quote (ReVlaR)
Або обробіть таблиці Excel за допомогою мови Паскаль.

Думаю, що в принципі це можна зробити. Але для чого. Макогоном теж можна забивати
цвяхи, але він для цього не призначений.

Quote (ReVlaR)
Думаю, не варто далі розводити спір.

Я думаю, що це не спір, а обмін думками. Я не претендую на істину в останній інстанції.

P.S. Можливо багато колег не поділяють мою точку зору, але в мене є досвід і в
вивченні з учнями методів алгоритізаціїї і створення комерційних продуктів.
( З моїм бувшими учнями, що мають академічну освіту). Все добре , але часу не хватає.
І на останок. Вроді би Пасіхов уже приводив приклад Грузмана М.З. коли його запитали
на якій мові він пише Грузман М.З. відповів, що для цього у нього штат програмістів
( біля ста чоловік) а алгоритмістів всього два він та Усач О.Г. І тому натисканням
на клавіші він не займається. ( Можливо він і перебільшив але ...)

Відредаговано: alex - Пт, 04.12.2009, 14:40
ReVlaR Дата: Пт, 04.12.2009, 17:21 | Повідомлення № 307
Новий користувач
Повідомлень: 18
Нагороди: 0
Рейтинг: 0
2Alex.
Ви дійсно досвідчений фахівець. Дечому мені у Вас повчитися. Є декілька моїх застережень. Про них не буду.
Але от ситуація.
Ви навчаєте учнів у школі ІІІ ступеня. Сюди вступають учні після 9 класу. Тобто у Вас є 2 роки, щоб щось навчити цих учнів. При цьому потрібно не тільки проводити уроки інформатики і навчати їх за програмою, але і брати участь у олімпіадах, конкурсах МАН та інших. Щоб сподіватися на перемогу у таких конкурсах, що б Ви запропонували?
У конкурсах МАН необхідно представити наукову розробку (дозволяють на сучасному рівні розробити програму). На олімпіадах - там да! потрібно знання алгоритмізації. Але чи можна учня, який, часто компютера не знає, коли приходить до нас, навчити комбінаторики за півроку навчання у 10 класі, навчити професійно складати алгоритми? А ще у його є інші (ще більш важливі) уроки: література, історія, фізика і т.д.
Наші учні не мають перемог на олімпіадах. Але, використовуючи свої методи, ми перемагаємо у МАН на обласному і на республіканському рівнях. У нас є перемоги в "Екософт".
alex Дата: Пт, 04.12.2009, 21:38 | Повідомлення № 308
Активний учасник
Повідомлень: 586
Нагороди: 1
Рейтинг: 17
Quote (ReVlaR)
ми перемагаємо у МАН на обласному і на республіканському рівнях. У нас є перемоги в "Екософт".

Я вас щиро поздоровляю.
Я теж в загальному випадку серйозно розпочинаю з учнями 10 класу. До 11 вони досягають рівня
призера обласної олімпіади. У мене є своє ставлення до МАН. Мені особисто більше до вподоби проблеми
та методи алгоритмізаціїї. Ви працюєте з МАН. Є хороший результат. І слава богу.
Кожен в міру своїх вмінь та знаннь робить хорошу справу. Вчить дітей. Значить ще не вмерла Україна.
dpi Дата: Пн, 07.12.2009, 11:13 | Повідомлення № 309
Досвідчений вчитель
Повідомлень: 1438
Нагороди: 1
Рейтинг: 39
Три года назад перестал сидеть на двух стульях (МАН и олимпиады).
Было трудновато. При выборе на что ставить, рассуждал так.
На МАНе засудили пару раз, не объективная оценка (доходило до смешного. На секции баз данных первое место занял сайт с адресами школ Украины, мы со своей "несчастной" БД, сетевой, написанной на билдере с использованием интербейса были не поняты, даже вопросов не было). Вот я и посчитал, что программирование более объективно и полезно для детей.
ReVlaR Дата: Пн, 07.12.2009, 16:34 | Повідомлення № 310
Новий користувач
Повідомлень: 18
Нагороди: 0
Рейтинг: 0
Quote
Три года назад перестал сидеть на двух стульях (МАН и олимпиады).

Да и невозможно за короткий промежуток времени научить ученика мьіслить алгоритмически и практически. Ну если он раньше занимался и пришел с некоторьіми знаниями, тогда можна научить. Мьі вьібрали МАН. Потому что принимаем участие еще в некоторьіх конкурсах, где нада написать программу. А если ето программа еще с использованием сложньіх алгоритмов, тогда ученику просто разьясняется етот алгоритм и он его использует в своей программе.
GarryPotter Дата: Ср, 23.12.2009, 15:58 | Повідомлення № 311
Прописаний назавжди
Повідомлень: 357
Нагороди: 2
Рейтинг: 20
А де ж тут візуальне програмування?
НІКОЛЯ Дата: Ср, 23.12.2009, 16:39 | Повідомлення № 312
Знавець вірусів
Повідомлень: 2878
Нагороди: 18
Рейтинг: 206
Quote (GarryPotter)
А де ж тут візуальне програмування?

А ви уважніш подивіться ;)
dpi Дата: Ср, 23.12.2009, 19:00 | Повідомлення № 313
Досвідчений вчитель
Повідомлень: 1438
Нагороди: 1
Рейтинг: 39
Имеется в виду, что на МАНе создаются продукты с использованием визуальной срды, а на олимпиадах чистое консольное программирование.
GarryPotter Дата: Ср, 23.12.2009, 23:05 | Повідомлення № 314
Прописаний назавжди
Повідомлень: 357
Нагороди: 2
Рейтинг: 20
Quote (dpi)
Имеется в виду, что на МАНе создаются продукты с использованием визуальной срды, а на олимпиадах чистое консольное программирование.

Саме тому треба, щоб було у програмі як консольне програмування, так і візуальне (хоча я б зробив навпаки - спочатку візуальне -воно краще сприймається)
gromko Дата: Ср, 23.12.2009, 23:35 | Повідомлення № 315
Лінуксоїд
Повідомлень: 3204
Нагороди: 33
Рейтинг: 401
Щодо візуального програмування - ми використовуємо RealBASIC 2008. За можливостями та інтерфейсом дуже схожий на VisualBASIC, але простіший у освоєнні, вже на першому уроці діти писали простенькі програмки (корені кв.рівняння, площа за формулою Герона), та ще й з кнопочками - всі були просто в захоплені. Для гуртка брав розробки з їх керівництва - розробка текстового редактора (по типу WordPad), все просто і красиво. Є версія для Windows, Linux та Mac. Був приємно здивований, що цей продукт використовують і професійні програмісти (особливо якщо програму треба переносити на іншу платформу)
Форум інформатиків » РОЗДІЛ VIІІ: ОБМІН ДОСВІДОМ (УРОКИ, ФАКУЛЬТАТИВИ, ПОЗАКЛАСНА РОБОТА) » 8.6 Факультатив з програмування » Візуальні середовища
Пошук:


© Форум інформатиків України, 2007-2019.