Сб, 23.09.2017, 04:53
Форум інформатиків України
Головна Реєстрація Вхід
Вітаю Вас, Гість · RSS
Вітання на форумі
Незнайомець
Вітаємо на форумі,
Незнайомцю!

зареєструйтесь
Перед реєстрацією обов’язково прочитайте:
Оновлення Учасники Пошук
Особисті повідомлення
Видавництво ’’Аспект’’ Видавництво

Сторінка 3 з 3«123
Модератор форуму: Ktara, Bandalak, НІКОЛЯ, volevikt 
Форум інформатиків » РОЗДІЛ XІІ: СПІЛКУВАННЯ, РОЗВАГИ, ВІДПОЧИНОК, РІЗНЕ » 13.11 Студенту на допомогу » Допоможіть будь ласка (потрібна допомога)
Допоможіть будь ласка
Skaynet Дата: Пн, 23.02.2009, 23:54 | Повідомлення № 1
Новий користувач
Нагороди: 0
Рейтинг: 0
Я студент Тернопільського Державного Технічного Університету, навчаюся я за спеціальністю інформаціїні управляючі технології та системи.
Суть мого питання до Вас дуже проста, чи можу я після закінчення університету викладати інформатику зі своєю спеціальністю в школі ?. :?

Шановні форумчани!!!!!
Повідомлення, які не відповідають темі або несуть некорисний зміст будуть видалятись без попередження!!!

weriga Дата: Пн, 03.10.2011, 18:00 | Повідомлення № 31
Новий користувач
Нагороди: 0
Рейтинг: 0
Іспити для гаманців існують в основному по великих містах. По сільських школах до вас буде черга и просто так ))) :?
Вчитель Дата: Ср, 12.10.2011, 21:36 | Повідомлення № 32
Прописаний назавжди
Нагороди: 1
Рейтинг: 13
Quote (PanPete)
Також з власного досвіду - якщо ви будете влаштовуватись не в елітний зпаклад, приймуть. А додаток до диплома (вкладиш) зробите пройшовши курси, або вже працюючи заочно здобудете педагогічну освіту. Без пед. освіти зможете працювати також (якщо покажете пофесійну здатність), але спеціалістом, без права присвоєння вищих кваліфікацій.

Якраз в елітну й візьмуть - якщо справді елітну... Порада - ходіть в Педагогічний універ, на магістра або на другу вищу освіту - за рік і трохи грошей матимете повноцінний пед. диплом, бо КРУ інакше заборонить платити Вам ходні гроші, крім ставки для неосвіченого (без диплома!!!!)