Чт, 14.12.2017, 04:27
Форум інформатиків України
Головна Реєстрація Вхід
Вітаю Вас, Гість · RSS
Вітання на форумі
Незнайомець
Вітаємо на форумі,
Незнайомцю!

   
зареєструйтесь
Перед реєстрацією обов’язково прочитайте:
Оновлення Учасники Пошук
Особисті повідомлення
Видавництво ’’Аспект’’ Видавництво

Сторінка 4 з 4«1234
Модератор форуму: Ktara, Bandalak, НІКОЛЯ, volevikt 
Форум інформатиків » РОЗДІЛ XІІ: СПІЛКУВАННЯ, РОЗВАГИ, ВІДПОЧИНОК, РІЗНЕ » 13.5 Суспільство і Я » Духовний розвиток особистості
Духовний розвиток особистості
roman_it Дата: Пн, 29.12.2008, 13:31 | Повідомлення № 1
Новий користувач
Повідомлень: 8
Нагороди: 0
Рейтинг: 0
Відкриваю нову тему, думаю тлумачити її актуальність непотрібно, бо вона була є і буде актуальною завжди. Прошу висловлювати свої думки. Всі рано чи пізно задаються питанням в чому суть життя. Давайте почнемо з цього питання і поступово побачимо що з цього вийде. Можливо, тут хтось знайде відповіді на питання, які давно чекають відповіді. Даю посилання http://www.pravoslavie.ru/answers/6624.htm, прочитаєте?! пишіть...

Шановні форумчани!!!!!
Повідомлення, які не відповідають темі або несуть некорисний зміст будуть видалятись без попередження!!!


Відредаговано: WWW - Пн, 29.12.2008, 16:34
NataliyG Дата: Пн, 01.06.2009, 10:14 | Повідомлення № 46
Активний учасник
Повідомлень: 684
Нагороди: 2
Рейтинг: 37
Quote (dpi)
Давать свободу в школьные годы.

Все має бути в міру і розумно. Виховання дуже складна штука. Якщо говорять що лікар це професія від Бога бо може поратувати а може скаліити то вчитель така ж професія. Просто помилки вчителя показуються значно пізніше як лікаря.
Але виховання має бути все стороннім і батьки і вчителі, і село і церква всі мають разом прагнути привити дитині лише хороше. А в нас такого нема...
Шестопалов Дата: Пн, 01.06.2009, 10:35 | Повідомлення № 47
Видавець посібників
Повідомлень: 1416
Нагороди: 11
Рейтинг: 182
-

Відредаговано: Шестопалов - Пн, 01.06.2009, 16:49
mouse Дата: Пн, 01.06.2009, 12:52 | Повідомлення № 48
Ветеран спілкування
Повідомлень: 2025
Нагороди: 4
Рейтинг: 62
Шестопалов, Ви підняли тему, яка не має чіткої відповіді. До того ж і питання це кожен вирішує сам для себе.
Для суспільства повинні бути гальма. Раніше: партія, збору трудового колективу, піонери, октябрята.
Що зараз?
Звичайно, що в церкві ті самі люди, що й позацерквою. І батюки можуть бути різні.
Але якщо не брати Ваш випадок, то я особисто за те, щоб вчили в школі, які є церкви, рухи, чим відрізняються і т.д.
filnick Дата: Пн, 01.06.2009, 14:42 | Повідомлення № 49
Мудрий вчитель
Повідомлень: 2238
Нагороди: 7
Рейтинг: 124
На мою думку обговорювати на форумі питання прихильності до теї чи іншої церкви, релігії чи атеїзму - це дорога до флейму.

Відредаговано: filnick - Вт, 02.06.2009, 13:43
salal Дата: Вт, 02.06.2009, 13:23 | Повідомлення № 50
Прописаний назавжди
Повідомлень: 272
Нагороди: 2
Рейтинг: 18
Вважаю, що духовність слід розуміти як стан свідомості особистості, який регулює її відношення до подій, що відбуваються в житті суспільства та на міжособистісному рівні. В залежності від цього людина приймає рішення, як поводитися в тій, чи іншій ситуації та до якої суспільної групи примкнути. А групи ці формуються за різними принципами: одні - релігійні, інші - політичні, кримінальні, спортивні... Всі вони мають свої явні або неявні моральні кодекси.
Тому недоречно зводити поняття духовного розвитку людини лише до релігії.


Відредаговано: salal - Вт, 02.06.2009, 13:32
dpi Дата: Ср, 02.09.2009, 06:43 | Повідомлення № 51
Досвідчений вчитель
Повідомлень: 1438
Нагороди: 1
Рейтинг: 39
Но группы не равноправны. У одних есть средства для агитации и Вы туда примкнете, у других нет и Вы о их не знаете. И не факт, что первые лучшие.
Ковшун Дата: Ср, 02.09.2009, 08:39 | Повідомлення № 52
Досвідчений учасник
Повідомлень: 1462
Нагороди: 1
Рейтинг: 25
Quote (salal)
Тому недоречно зводити поняття духовного розвитку людини лише до релігії.

Підтримую Вас!
Адже духовність і релігія це зовсім різні поняття.
koljada Дата: Нд, 06.09.2009, 14:06 | Повідомлення № 53
Часто заходить...
Повідомлень: 95
Нагороди: 1
Рейтинг: 10
Думаю, що саме поняття людина - передбачає ппостійне прагнення до самоосвіти, всебічного розвитку, поваги до інших, здатності вчитись тільки найкращому з будь-якої сфери. А наприклад 10 заповідей ще нікого гіршим не зробили. Головне в горданю не впасти
Вчитель Дата: Вт, 01.12.2009, 23:43 | Повідомлення № 54
Прописаний назавжди
Повідомлень: 317
Нагороди: 1
Рейтинг: 13
Що є духовність?
Чи може бути духовним атеїст?
Чи може бути падлюкою істино віруюча людина (согрішив - покаявся і т.д.)?
Прощає Бог все, чи не все?
Чи змив я з себе всі гріхи, виконавши омовіння в Іордані (за $20, з сорочкою, яку привіз додому)? Чи можу грішити знову?
Чи є відповіді на всі ці запитання?
Де у комп"ютері душа, і чи не переселяється в нього мене частина, якщо я написав щось на кшталт експертної системи - порадника?
ОТОЖ!
Діти в школі - як їм передати те, що є духовність? Отут є, на мою думку - просте, правило - якщо це дійсно щире бажання, то треба бути самим собою, навіть надіти маску (за Станіславським, щоб повірили) порядної людини, забути про всі свої гріхи, нести дітям науку і щире серце!
Буде щастя, якщо хоч одиниці відгукнуться!


Відредаговано: Вчитель - Вт, 01.12.2009, 23:49
NataliyG Дата: Ср, 14.04.2010, 15:42 | Повідомлення № 55
Активний учасник
Повідомлень: 684
Нагороди: 2
Рейтинг: 37
Quote (Вчитель)
Діти в школі - як їм передати те, що є духовність?

Я хочу знов Вам всім розказати про Пласт! А ви на мене накидайтеся і кажіть що того не треба...
От я в суботу і неділю їздила на 98 річниці Пласту у Львові http://www.plast.org.ua/news?newsid=4612, для сільських дітей то була велика і цікава подія, але крім цікавих міроприємсвт вони, ще багато чого корисного побачити. Наприклад: розважатися і веселитися молодим людям можна без випивки, закуси і сигарет, в селі вони такого напевно і не бачили.
І ще одне, що побачила я: Організацією усіх заходів були молоді люди 16-18 років. Вони є дуже відповідальними і рішучими людьми. В моїй школі таких нема. Коли в нашій школі педагог організатор організовує дискотеку то і ведучих шукає і слова роздає і ще я (як зауч) з педагогом організатором і класними керівниками завжди присутня на ті дискотеці бо вони побються, чи ше шось натворять. А от на святкові Пластунські Ватрі організаторами була лише молодь і для контролю дорослих не було і я думаю цим вони завдячують Пласту, бо ж вони народилися в тій самій Україні що і учні моєї школи, але є набагато відповідальнішими.
Саме тому я зарас займаюся в своїй школі з Пластовим гуртком і пробую донести їм донести до них, що бути вихованими, духовними і відповідальними добре і модно.
gromko Дата: Ср, 21.04.2010, 12:26 | Повідомлення № 56
Лінуксоїд
Повідомлень: 2714
Нагороди: 27
Рейтинг: 357
Група вчених під керівництвом Едріана Оуена з відділення наук про мозок і розум Британської ради з медичних досліджень провела дослідження, яке показало, що вправи для головного мозку, направлені на підвищення загальних розумових здібностей людей, є даремними.

Як повідомляється в статті дослідників, прийнятій до друку в журналі Naturе, вправи, розроблені на думку їхніх авторів для тренування пам’яті, обґрунтованості прийняття рішень, планування, покращення навиків орієнтування у просторі і для зосередження уваги, насправді призводять до покращення якості виконання лише тих завдань, з якими люди зіштовхуються під час тренування. При цьому вони не підвищують якість і швидкість виконання навіть тих розумових завдань, до яких вони схильні, не говорячи вже про всі інші.

Автори дослідження задіяли у своїй роботі 11 тисяч 430 добровольців, залучених для участі у проекті британського телеканалу BBC-1 Bang Goes The Theory.

Спочатку добровольці пройшли тестування розумових здібностей, а потім протягом шести тижнів повинні були в рамках проекту хоча б 10 хвилин у день присвячувати виконанню вправ із спеціально підготовленого набору, доступного за допомогою Інтернету.

За словами вчених, набір складався на основі великої кількості комерційно доступних програм, які, зі слів їхніх розробників, повинні покращувати загальні розумові здібності людини.

У результаті команда Оуена з’ясувала, що ефективність подібних програм дорівнює нулю. Все, чого домоглися учасники шеститижневого експерименту, - це покращення своїх здібностей виконувати ті самі розумові завдання, які були представлені у програмі інтелектуальних ігор.

"Результати абсолютно чіткі. Ми не виявили статистичної різниці між покращеннями, що спостерігалися у тих, хто пройшов розроблену нами програму інтелектуальних ігор, і тими людьми, які аналогічний час просто проводили в інтернеті", - сказав Оуен.

Ведучий телепрограми на BBC-1 Даллас Кемпбелл, у свою чергу, зазначив, що індустрія програм, що найчастіше надаються людині у формі комп’ютерних інтелектуальних ігор, оцінюється в мільйони фунтів стерлінгів, проте не приносить людям, які бажають підвищити свій інтелектуальний рівень, жодної користі.

Нагадаємо, раніше вчені довели, що інтелектуальний рівень людини визначається розвитком фронтальних і тім’яних відділів головного мозку, які відповідають за інтеграцію даних різних органів відчуттів і виконання дій, а також розвитком нервових каналів, що сполучають ці відділи.

Форум інформатиків » РОЗДІЛ XІІ: СПІЛКУВАННЯ, РОЗВАГИ, ВІДПОЧИНОК, РІЗНЕ » 13.5 Суспільство і Я » Духовний розвиток особистості
Сторінка 4 з 4«1234
Пошук:


© Форум інформатиків України, 2007-2017.