Нд, 22.10.2017, 07:32
Форум інформатиків України
Головна Реєстрація Вхід
Вітаю Вас, Гість · RSS
Вітання на форумі
Незнайомець
Вітаємо на форумі,
Незнайомцю!

   
зареєструйтесь
Перед реєстрацією обов’язково прочитайте:
Оновлення Учасники Пошук
Особисті повідомлення
Видавництво ’’Аспект’’ Видавництво

Сторінка 2 з 4«1234»
Модератор форуму: Ktara, Bandalak, НІКОЛЯ, volevikt 
Форум інформатиків » РОЗДІЛ XІІ: СПІЛКУВАННЯ, РОЗВАГИ, ВІДПОЧИНОК, РІЗНЕ » 13.5 Суспільство і Я » Духовний розвиток особистості
Духовний розвиток особистості
roman_it Дата: Пн, 29.12.2008, 14:31 | Повідомлення № 1
Новий користувач
Повідомлень: 8
Нагороди: 0
Рейтинг: 0
Відкриваю нову тему, думаю тлумачити її актуальність непотрібно, бо вона була є і буде актуальною завжди. Прошу висловлювати свої думки. Всі рано чи пізно задаються питанням в чому суть життя. Давайте почнемо з цього питання і поступово побачимо що з цього вийде. Можливо, тут хтось знайде відповіді на питання, які давно чекають відповіді. Даю посилання http://www.pravoslavie.ru/answers/6624.htm, прочитаєте?! пишіть...

Шановні форумчани!!!!!
Повідомлення, які не відповідають темі або несуть некорисний зміст будуть видалятись без попередження!!!


Відредаговано: WWW - Пн, 29.12.2008, 17:34
NataliyG Дата: Вт, 12.05.2009, 12:15 | Повідомлення № 16
Активний учасник
Повідомлень: 680
Нагороди: 2
Рейтинг: 37
Quote (Ktara)
Они такие же педагоги как и мы, и значит мы все манипулятора

Цілком згодна вчитель дійсно в якомусь сенсі маніпулятор.

Я нікогно не закликаю стати Пластуном і гнати всіх масово в Пласт. Моя особиста думка, що наші діти потребують якихось моральних цінностей.
Недавно почула таку думку: Суспільство, яке мало часу і грошей трати на моральне виховання молодого покоління приречена померти...

ISV Дата: Вт, 12.05.2009, 13:45 | Повідомлення № 17
Я тут недавно...
Повідомлень: 37
Нагороди: 0
Рейтинг: 4
Цілком згодна! Діти потребують моральних цінностей. І організації дозвілля - також. Але - що заважає батькам проводити більше часу з власними дітьми і прищеплювати ці ж самі моральні цінності? Я сама в шкільні роки відвідувала різні гуртки - від балетної студії до станції юних туристів. Але гурткова робота і суспільна дитячо-юнацька організація - це різні речі. А стосовно моїх дітей - молодшому дев"ятнадцятий рік. Не палить, алкоголю не вживає - це його принципова позиція. З гуртків - астрономічний, програмування, художка. Студент, майбутній архітектор. Якось виховали без піонерії...

Додано (12.05.2009, 12:45)
---------------------------------------------

Quote (ISV)
Цілком згодна вчитель дійсно в якомусь сенсі маніпулятор.


Не просто - а дуже активний - інакше виховна робота вся нанівець....
AAN Дата: Вт, 12.05.2009, 14:29 | Повідомлення № 18
Тут підглядає ...
Повідомлень: 166
Нагороди: 2
Рейтинг: 30
Мне кажется учитель на уроке должен быть религиозно нейтрален. За пределами класса - его личное дело.
А вот какая-то идея, вера нужна всем - в этом я согласна. Но, на мой взгляд, жизненный ориентир - это обязаность родителей.
А религия сейчас коммерческая какая-то. Меня умиляют прайсы в церквях. Из-за этого уже там не так уютно и спокойно.
Стараюсь жить так, чтобы потом не нужно было замаливать грехи.
ISV Дата: Вт, 12.05.2009, 14:46 | Повідомлення № 19
Я тут недавно...
Повідомлень: 37
Нагороди: 0
Рейтинг: 4
Релігійно нейтральний вже не виходить - у нас же християнство як панівна релігія відсутнє лише в підручниках з інформатики і математики. Якщо я й перебільшую, то не набагато. Це не добре і не погано - це факт. Та й сценарії виховних заходів, що публікуються у педагогічних виданнях цим грішать. Забули, що школа і церква не повинні перетинатись, піклуються про моральність нації.
Quote (AAN)
А религия сейчас коммерческая какая-то. Меня умиляют прайсы в церквях.

Ось тому і не подобається мені така "христианізація" навчального процесу.
Моя думка - в школу ходять вчитись. Крапка. Суспільні організації - поза школою. Оскільки вони мають опікунів (партії) - то й фінансування за їх рахунок + батьківські внески (клубні). Позашкільні заклади - гурткова робота (танці, співи, археологія тощо) - в залежності від місцевих умов
AAN Дата: Вт, 12.05.2009, 15:30 | Повідомлення № 20
Тут підглядає ...
Повідомлень: 166
Нагороди: 2
Рейтинг: 30
Наверное мне повезло я в основном связана с математикой и информатикой. Было бы неуметсно вносить религию в эти предменты. Хотя ... всякое бывает)))))
Ещё, на мой взгляд, патриотизм мотивирует то, чтобы стремиться к лучшему, обучению и духовному развитию. Уважать, любить и заботиться о том, где мы живем.
ISV Дата: Вт, 12.05.2009, 15:36 | Повідомлення № 21
Я тут недавно...
Повідомлень: 37
Нагороди: 0
Рейтинг: 4
Любити батьків, родину, рід, поважати сусідів - всьому цьому повинні навчити батьки. Якщо сім"я цього не прищепила, виховання в школі результатів не дасть. Ну як можна навчити любити всю країну, якщоти не любиш людей навколо себе? Патріотизм - це чудово, але без фанатизму. "Я люблю, але бачу всі недоліки і намагаюсь їх виправити", "активний патріотизм", а не любов до вишиванок і пісень на свята...
Ktara Дата: Вт, 12.05.2009, 15:40 | Повідомлення № 22
Перспективна вчителька
Повідомлень: 3908
Нагороди: 36
Рейтинг: 285
ну школа всегда должна идти вне религии, вне политики. Во всяком случае так меня учили :) Я остаюсь в нейтралитете, пока удается и не даю разгораться таким разговорам на уроках. А все остальное - за пределами учебного заведения :)

Відредаговано: Ktara - Вт, 12.05.2009, 15:41
filnick Дата: Вт, 12.05.2009, 16:54 | Повідомлення № 23
Мудрий вчитель
Повідомлень: 2238
Нагороди: 7
Рейтинг: 124
Про що споримо, шановні? Духовність на 70% формується від середовища, в якому перебуває дитина. 30% - від сім'ї.(+/- можливі) У кожній епосі - свої пріорітети, тому погуджуюся з
Quote (НІКОЛЯ)
Теперішні діти зовсім по інакшому мислять
.
Цікава фраза
Quote (dpi)
А почему тысячами ехали не БАМ?
. Але не враховує однієї важливої обставини. Не було можливості, а можливо, й потреби думати. "Если партия скажет - надо, Комсомол ответит-Есть!". Чого гріха таїти - їздив, будував, славив, гордився. Не жалію. Не каюся. Але не горжуся.
JKMZ Дата: Нд, 17.05.2009, 00:15 | Повідомлення № 24
Часто заходить...
Повідомлень: 85
Нагороди: 0
Рейтинг: 1
Quote (AAN)
Мне кажется учитель на уроке должен быть религиозно нейтрален. За пределами класса - его личное дело.
А вот какая-то идея, вера нужна всем - в этом я согласна. Но, на мой взгляд, жизненный ориентир - это обязаность родителей.

считаю себя православной христианкой, согласна с AAN.
если родители ничего не заложили, то только Бог поможет.
живу в Крыму - тут у нас две религии - христианство и мусульманство, если быть нейтральным, все нормально. хотя почти все дети всех национальностей не знают своей религии и ее законов. однажды на уроке рисования в 8 кл. была у меня эта тема - как оказалось, детям очень интересно,
Quote (roman_it)
Можливо, тут хтось знайде відповіді на питання, які давно чекають відповіді. Даю посилання http://www.pravoslavie.ru/answers/6624.htm, прочитаєте?! пишіть...

интересный сайт, спасибо. тяжело искать смысл жизне вне Бога, а если подумать хорошо, думаю, невозможно.
также как, например, лечить от наркотической зависимости мирскими методами: это бороться с последствиями, не обращая внимания на причину.
PanPete Дата: Нд, 17.05.2009, 00:52 | Повідомлення № 25
Наполегливий учасник
Повідомлень: 797
Нагороди: 1
Рейтинг: 45
Цікаво, чому духовнсть більшість повязують з релігією? Невже про нас, тих що виховувались в радянські роки, однозначно можна сказати що ми не отримали духовного розвитку? Духовність - це одна з граней культури особистості, в якій релігія є лише складовою, при чому не обов'язковою.
dpi Дата: Нд, 17.05.2009, 10:48 | Повідомлення № 26
Досвідчений вчитель
Повідомлень: 1438
Нагороди: 1
Рейтинг: 39
Quote (PanPete)
Духовність - це одна з граней культури особистості, в якій релігія є лише складовою, при чому не обов'язковою.

Согласен. Духовность порождает веру, вера - уверенность в завтрашнем дне. Это может быть и партийная вера и религиозная и вера в себя. Кому не хватает последней обычно обращаются к первой или второй.
ISV Дата: Пн, 18.05.2009, 19:27 | Повідомлення № 27
Я тут недавно...
Повідомлень: 37
Нагороди: 0
Рейтинг: 4
Quote (dpi)
Согласен. Духовность порождает веру, вера - уверенность в завтрашнем дне. Это может быть и партийная вера и религиозная и вера в себя. Кому не хватает последней обычно обращаются к первой или второй.

Согласна на 1000%! Знаменитое "на Бога надейся, а сам - не плошай" - лишнее тому подтверждение. Жизненные обстоятельства привели к выводу, что религия - для тех, кому нужна внешняя опора, своеобразные "духовные костыли". У кого духовность заложена изначально, как внутренняя потребность (я имею в виду общечеловеческие ценности, выраженные в моральных заповедях разных религиозных учений), независимо от религиозных воззрений окружающих останется человеком духовным и высокоморальным. Не стоит забывать и о психологическом аспекте любого религиозного учения - ответах на вопросы "за что?" и "Почему?", которые задает человек, переживший личную трагедию. Тут поможет только здравый смысл и умение управлять собственным психологическим состоянием, "сила духа", которая также является в определённой степени признаком духовности человека....
Но вышесказанное - лишь мое личное мнение, не более того.
Каждый из нас делает выводы, основываясь на собственном личном опыте, а он у каждого - разный. Но, внимательно вглядевшись внутрь себя, каждый согласится: все наши взрослые проблемы - родом из детства. Духовное развитие - не исключение. А поскольку в детстве родители - непререкаемый авторитет, то....
salal Дата: Пн, 25.05.2009, 17:41 | Повідомлення № 28
Прописаний назавжди
Повідомлень: 272
Нагороди: 2
Рейтинг: 18
Питання духовності - це питання віри.
А в кого або що буде вірити людина: в Бога, в ідеали комунізму, в політичного лідера, в дружбу, в любов, в свого товариша..., залежить від її виховання. Ні, не від агітації та читання моралі, а від середовища, в якому вона живе і розвивається.
Середовище, перш за все, формує ідеали. А ідеали ведуть до віри. Тому дитячі організації здатні закласти такі основи особистості, з якими людина житиме все життя. І тому якість таких організацій - дуже важливе і складне питання.

Я знаю одну спортивну секцію, де діти, що до неї записалися згодом суттєво змінюються: перестають прислухатися до порад дорослих, перестають вчитися, починають пропускати заняття, вживають ненормативну лексику, багато хто починає курити... А справа в тому, що вини підпадають під вплив "старших товаришів", які для них стають ідеалами. А ці старші товариші свого часу були на їх місці. Схоже це успадковується. І, навпаки, в інших секціях результати зовсім протилежні.
Тому, перш ніж віддати свою дитину у якусь секцію або іншу дитячу організацію, поцікавтесь, що вона собою являє і які духовні якості отримують її вихованці.

Відредаговано: salal - Пн, 25.05.2009, 17:48
Ogorodets Дата: Пн, 25.05.2009, 23:25 | Повідомлення № 29
Назавжди з нами
Повідомлень: 834
Нагороди: 1
Рейтинг: 42
Теоретически, все красиво пишите, уважаемые. Я вот представил себя на месте современного ребенка: по телевизору он видит пиво, водку, фильмы, закрученные на деньгах, изменах, предательстве, убийствах, обмане и т.д. Компьютерные игры, сплошь и рядом напичканные кровью. Улица, которая развивает и приумножает увиденное по телевизору...
Мы же, на уроках, поем им кардинально противоположную песню... Т.е. государство им говорит - вот настоящие ценности, а горстка нищих учитилей пытается доказать им обратное... В их глазах мы "гоним туфту". Однозначно...

Как не клянуть советскую идеологию, но там было больше положительного, чем сейчас. Почему не взять оттуда хорошие, наработанные моменты, а наотрез отказываться от всего? Нация за 17 лет сгнила духовно...

dpi Дата: Вт, 26.05.2009, 10:57 | Повідомлення № 30
Досвідчений вчитель
Повідомлень: 1438
Нагороди: 1
Рейтинг: 39
Очень важен личный пример учителя, его убежденность и идеология. К сожалению многие хорошие математики, физики и т.д. сами не имеют правильных убеждений и аргументов, касающихся не их предмета.
По пол урока иногда приходится дебатировать на тему: украинцы несчастные, вымирают, при коммунистах было лучше и т.п.. От кого они этого набрались?
Форум інформатиків » РОЗДІЛ XІІ: СПІЛКУВАННЯ, РОЗВАГИ, ВІДПОЧИНОК, РІЗНЕ » 13.5 Суспільство і Я » Духовний розвиток особистості
Сторінка 2 з 4«1234»
Пошук:


© Форум інформатиків України, 2007-2017.