Пн, 23.07.2018, 19:55
Форум інформатиків України
Головна Реєстрація Вхід
Вітаю Вас, Гість · RSS
Вітання на форумі
Незнайомець
Вітаємо на форумі,
Незнайомцю!

 
зареєструйтесь
Перед реєстрацією обов’язково прочитайте:
Оновлення Учасники Пошук
Особисті повідомлення
Видавництво ’’Аспект’’ Видавництво

  • Сторінка 1 з 1
  • 1
Модератор форуму: Ktara, Bandalak, НІКОЛЯ, volevikt  
Форум інформатиків » РОЗДІЛ XІІ: СПІЛКУВАННЯ, РОЗВАГИ, ВІДПОЧИНОК, РІЗНЕ » 13.8 Мобільні телефони і зв’язок » Українці зможуть перейти до іншого оператора без змін номера (Добре це, чи погано?)
Українці зможуть перейти до іншого оператора без змін номера
Bandalak Дата: Нд, 17.06.2018, 10:07 | Повідомлення № 1
Лідер форуму
Повідомлень: 5907
Нагороди: 42
Рейтинг: 265
У 2019 році українці зможуть перейти до іншого оператора без зміни номера


Цитата
Уже в 2019 році українці зможуть змінювати мобільного оператора, зберігаючи при цьому свій номер телефону.

Через два роки судових розглядів Українському державному центру радіочастот вже поставлено обладнання та програмне забезпечення, необхідне для роботи MNP. Тепер потрібно створити комплексну систему захисту інформації.

“М’яч на полі УДЦР. Від його рішення залежить, як скоро буде запущена послуга. Всі юридичні перепони для запуску вже врегульовані. Компанія “Ес Ай Центр з азначає, що готова завершити реалізацію проекту MNP, за яким уже виконано 90% зобов’язань, якщо на то буде відповідне правомірне рішення”, – заявив представник “Ес Ай Центр”.
У той же час в компанії відзначають, що цілком реалістичним терміном для запуску послуги в Україні є вже лютий 2019 року.

Для роботи системи українським мобільним операторам слід закупити і встановити криптошлюзи і локальні бази даних.

ЛБД оператора Lifecell, за словами його представників, готові ще з весни 2017 року. У Vodafone також готові до початку роботи послуги MNP вже на початку 2019 року. У свою чергу прес-службі компанії “Київстар” на даний момент не готові назвати конкретні терміни можливого запуску.
Перенесення номера між операторами в Україні буде відбуватися не довше трьох робочих днів, а вартість операції повинна бути невелика. Для цього необхідно буде надавати свої дані і проходити ідентифікацію особистості. При перенесенні абонент буде залишатися без мобільного зв’язку не більше трьох годин.

Відзначимо, що послуга перенесення мобільного номера (MNP) протягом останніх 20 років була запущена в Нідерландах, Великобританії та Гонконгу, а також у багатьох інших розвинених країнах.


На мою думку, це погано. Неможливо буде простим поглядом но номер дізнатися до якого оператора він належить. Підуть зайві витрати на міжмережний зв'язок.

Шановні форумчани!!!!!
Повідомлення, які не відповідають темі або несуть некорисний зміст будуть видалятись без попередження!!!
ALEKS Дата: Нд, 17.06.2018, 10:34 | Повідомлення № 2
Прописаний назавжди
Повідомлень: 402
Нагороди: 5
Рейтинг: 69
Цитата Bandalak ()
На мою думку, це погано. Неможливо буде простим поглядом но номер дізнатися до якого оператора він належить. Підуть зайві витрати на міжмережний зв'язок.
"Для цього необхідно буде надавати свої дані і проходити ідентифікацію особистості."

Та ще й повна ідентифікація.
Ktara Дата: Нд, 17.06.2018, 11:31 | Повідомлення № 3
Перспективна вчителька
Повідомлень: 4017
Нагороди: 37
Рейтинг: 328
А что страшного в том, что при покупке номера он будет зарегистрирован? так происходит во всех европейских странах. зато потом по номеру телефона легко вычисляется кому он принадлежит. Не хочешь светить данные - покупается одноразовій телефон с определенной суммой на счету. выговорил - выкинул
Сейчас мошенников по телефону - пруд пруди. Найти нереально. Симку выкинули и все. 
Мой номер зарегистрирован (не контракт). Дискомфорта не вижу. А вот когда человек пришел блокировать карту, чтобы получить новую - то ничего не получилось (стандартная схема мошенничества) :) 

Большую проблему составляет то, что как теперь по номеру определить какому оператору я звоню :) 
Хотя о такой возможности говорят уже несколько лет. И периодически называют дату когда это свершится. Но откладывалось уже несколько раз 

С одной стороны это удобно- если у моего оператора неудобный тариф, а у другого оператора - более удобный. Но при переходе меняется номер. Не всем есть возможность отправить смс о смене номера. Так как кто-то есть в телефонной книге - а кому-то давал свой номер телефона. И часто звонят именно по визитке, а у меня такого номера не записано. Вот и сидишь со старым номером, так ка кна него завязаное многое. А такой переход с сохранением дает возможность менять тариф на тот, который тебе выгоднее.
Bandalak Дата: Нд, 17.06.2018, 14:15 | Повідомлення № 4
Лідер форуму
Повідомлень: 5907
Нагороди: 42
Рейтинг: 265
Але прийдеться при дзвінках по півгодини номер пробивати по базі, щоб вияснити до якого він оператора належить і з якої сімки туди телефонувати.
Ktara Дата: Нд, 17.06.2018, 14:38 | Повідомлення № 5
Перспективна вчителька
Повідомлень: 4017
Нагороди: 37
Рейтинг: 328
Цитата Bandalak ()
Але прийдеться при дзвінках по півгодини номер пробивати по базі, щоб вияснити до якого він оператора належить і з якої сімки туди телефонувати.
А у меня уже 15 лет одна симка :) А так так сейчас практически на всех тарифных планах абоноплата, мне проще иметь 1 номер :)
mudrak Дата: Нд, 17.06.2018, 15:31 | Повідомлення № 6
Наполегливий учасник
Повідомлень: 785
Нагороди: 4
Рейтинг: 68
Цитата Bandalak ()
Підуть зайві витрати на міжмережний зв'язок.
При сучасному стані речей у мобільному зв'язку це не суттєво. 
Пояснюю: стан такий що тримати якісь кошти на рахунку неможливо, обов'язково спи...шуть (другий склад має бути більш правдивий, але це проти правил форуму). В основному "списання" відбувається за рахунок всіляких, спеціально для цього придуманих ідіотських підписок. В МТС як закон після кожної розмови - віконечко "підключити послугу ...." а буває спішиш, сонце сліпить екран, просто не звернув уваги... і опа! 2-3 грн нема, а якщо не помітив і не відписався в перший день -   тоді повна ОПА... А одного разу гроші просто тихо зникли без всяких підписок, але після витраченого вечора на розбірки з оператором їх таки повернули. Це МТС. А Київстар той взагалі в долі зі злодюгами, там підписки відбуваються невідомо коли і невідомо яким чином. "Це Ви самі підписалися на якомусь сайті" і вся розмова. Списують кошти вночі, ніяких повідомлень не надсилають, послуг (навіть ідіотських) не надають - що це якщо не крадіжка?! І таких фірм-партнерів у Київстарі близько 40 шт! Мене абсолютно не дивують новини, що люди кидаються гранатами....
Вихід один (якщо без гранат) - НУЛЬ їм на рахунку! НУЛЬ на все їхнє мобільне рило!!! 
В пакеті є хвилини дзвінків на інших операторів - ото і все. І вичислять номер не потрібно, просто дзвоню, якщо каже що недостатньо коштів - переключаюсь на іншу картку.
argun Дата: Нд, 17.06.2018, 17:25 | Повідомлення № 7
Прописаний назавжди
Повідомлень: 483
Нагороди: 1
Рейтинг: 37
Цитата mudrak ()
В МТС як закон після кожної розмови - віконечко "підключити послугу ...." а буває спішиш, сонце сліпить екран, просто не звернув уваги... і опа! 2-3 грн нема, а якщо не помітив і не відписався в перший день - тоді повна ОПА... А одного разу гроші просто тихо зникли без всяких підписок, але після витраченого вечора на розбірки з оператором їх таки повернули. Це МТС. А Київстар той взагалі в долі зі злодюгами, там підписки відбуваються невідомо коли і невідомо яким чином. "Це Ви самі підписалися на якомусь сайті" і вся розмова. Списують кошти вночі,
Якийсь жах.
У мене:
МТС - 280 на рік, по мтс безліміт, 30 хв  на місяць на інши  телефони, 500 мб інтернету(не користуюсь)
Київстар - 120 грн/міс : +інтернет домашній безліміт 100мб/с, +телефон безліміт Київстстар, +200 хв на інші номери(Не витрачаю бо нема куди), +6 Гб Інтернет на телефоні(витрачаю до 3 Гб)
Звідки у вас такі жахи не зрозуміло.
mudrak Дата: Нд, 17.06.2018, 21:31 | Повідомлення № 8
Наполегливий учасник
Повідомлень: 785
Нагороди: 4
Рейтинг: 68
Вам щастить. Хай так буде і надалі. Але "суслик" є, хоч Вам і не траплявся https://ukr.media/business/283495/
sergey1979 Дата: Пн, 18.06.2018, 19:44 | Повідомлення № 9
Прописаний назавжди
Повідомлень: 408
Нагороди: 3
Рейтинг: 33
Теж до останнього думав, що КС нормальний оператор, але коли через кожні пару місяців закривають тарифні плани та підвищують абон плату то вже стало надоїдати. На все стандартна відписка - "Підвищуємо сервіс". А телефон мені потрібен лише щоб продзвонити.
Взимку переводили на інші тарифи, мене кинули на дорожчий порівняно з іншими новими, КС відповів "Так обрав компютер і вони не можуть нічого зробити".
Тиждень тому розбирався за підключення послуги   (про яку нечув, запитів не надсилав ), а гроші зняло. КС почав з того, щоб переписав номер сімки, а закінчив тим, що я сам (якимось чином повз телефон) підключив послугу. А до оператора мовчу взагалв не можливо зєднатися (хоча це напевне стосується усіх операторів (на Водафоні навіть платне зєднання з оператором є)).
Ktara Дата: Пн, 18.06.2018, 20:08 | Повідомлення № 10
Перспективна вчителька
Повідомлень: 4017
Нагороди: 37
Рейтинг: 328
Ну начиталась про Киевстар и решила, что мой Водафон (ЮМС - МТС)- это еще более-менее нормально :)
Форум інформатиків » РОЗДІЛ XІІ: СПІЛКУВАННЯ, РОЗВАГИ, ВІДПОЧИНОК, РІЗНЕ » 13.8 Мобільні телефони і зв’язок » Українці зможуть перейти до іншого оператора без змін номера (Добре це, чи погано?)
  • Сторінка 1 з 1
  • 1
Пошук:


© Форум інформатиків України, 2007-2018.