Вт, 24.10.2017, 10:31
Форум інформатиків України
Головна Реєстрація Вхід
Вітаю Вас, Гість · RSS
Вітання на форумі
Незнайомець
Вітаємо на форумі,
Незнайомцю!

   
зареєструйтесь
Перед реєстрацією обов’язково прочитайте:
Оновлення Учасники Пошук
Особисті повідомлення
Видавництво ’’Аспект’’ Видавництво

Сторінка 1 з 11
Модератор форуму: Ktara, Bandalak, НІКОЛЯ, volevikt 
Форум інформатиків » АРХІВ » Педмайстерність. Педагогічні ситуації » Кому "відповідати за козла"? (про відповідальність вчителя за результати навчання)
Кому "відповідати за козла"?
mudrak Дата: Вт, 12.04.2011, 20:56 | Повідомлення № 1
Активний учасник
Повідомлень: 607
Нагороди: 3
Рейтинг: 36
Вас сварили батьки чи дирекція за двійки які Ви ставите учням? Вам натякали, що Ваша атестація напряму залежить від кількості Ваших відмінників? Вам доводилось учити "власним коштом" двієчників? ... Тоді Вам потрібно висловити свою думку щодо цієї, дещо парадоксальної ситуації: вчитель сам собі риє яму своїми двійками (одиницями, трійками), отже є сильна спокуса їх не ставити взагалі (щоб там не було). Реально вчити краще не виходить, бо неможливо "примусити коня пити" можна лише "привести його до води". Старовинні прибамбаси а-ля Макаренко з сучасними "розвинутими" учнями не працюють, новим не навчають, всі педсемінари, обміни досвідом, виставки педдосвіду - здебільшого просто ШОУ під девізом "хвали мене моя губонько". То може змінити підхід кардинально, зняти з учителя відповідальність за тих учнів, які за знаннями та морально-етичними характеристиками більше нагадують козлів (нехай пробачать мені ... ці благородні тварини)?

Відредаговано: mudrak - Вт, 12.04.2011, 21:09
Olga_2008 Дата: Вт, 12.04.2011, 21:45 | Повідомлення № 2
Я тут недавно...
Повідомлень: 31
Нагороди: 0
Рейтинг: 4
яка актуальна тема! особливо для мене, у світлі останніх подій в одному класі...
тільки як можна "зняти" відповідальність з учителя, якщо це вчитель? сумніваюсь, що міністерству є до цього справа (розбиратися у цьому)... вони (міністри) у собі розібратися не можуть, а тут нагальні речі, та ще й неприбуткові, та ще й в цих речах розбиратися необхідно... як відомо, без "вказівки згори" методкабінети нічого не зробять самі..
але ж, з іншого боку, ХТО буде відповідальним за таких учнів? батьки??? деяким батькам потрібно самим школу закінчити... і в прямому, і в переносному значеннях.
згодна -- потрібно змінювати ситуацію КАРДИНАЛЬНО. придумувати інші методи, шляхи "виправлення" цих учнів... тільки я ще не знаю, які методи можуть подіяти, якщо школу вони не сприймають, батьків не бояться, а завтрашнім днем їх годі й лякати -- вони нам просто не вірять, або вважають, що "все знають", або їм просто "паралельно". прикро..
serbor Дата: Вт, 12.04.2011, 22:03 | Повідомлення № 3
Наполегливий учасник
Повідомлень: 946
Нагороди: 2
Рейтинг: 46
Очень актуальная тема! Но кто из нас козлы? У нас в школе в глазах учеников, их родителей да и многих коллег - я козёл! Ставлю ученикам оценки, не такие, как им хотелось бы. Никогда не отступаю от принципов. Результаты тестирования считаю базовым показателем при расчете оценки. Оценки выставляю только рассчитанные программой.
Очень часто возникают конфликты. Но переломить себя не могу. Продолжаю быть "козлом".
swetikccc Дата: Вт, 12.04.2011, 22:48 | Повідомлення № 4
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3906
Нагороди: 25
Рейтинг: 355
На "добреньких вчителів" які ставлять кому потрібно оцінки сідають зверху і виливають на голову.
Хто заважає Вам з доброти душевної підняти оцінки за тест всім на бал, два.
З перших занять всі знають що оцінки ставляться чесно, і якщо не будеш заважати іншим то отримаєш свої чотири бали, як подачку :)
W-w-W Дата: Ср, 13.04.2011, 00:08 | Повідомлення № 5





Quote (mudrak)
Вас сварили батьки чи дирекція за двійки які Ви ставите учням?

дирекція мене разок "журила" але я залишився при своєму розумі

Quote (mudrak)
Вам натякали, що Ваша атестація напряму залежить від кількості Ваших відмінників?

частково, хоча це дуже хибна думка

Quote (mudrak)
Тоді Вам потрібно висловити свою думку щодо цієї, дещо парадоксальної ситуації: вчитель сам собі риє яму своїми двійками (одиницями, трійками), отже є сильна спокуса їх не ставити взагалі (щоб там не було).

ситуація в освіті складається щороку гірша й гірша, цьому передують багато факторів, я працюю в малокомплектній школі, 165 учнів, школа сільська і впринципі робити можна, хоча бувають різні ситуації, з вищенаведених теж траплялось.
Якби там не було я завжди залишаюсь при своїй думці. Я своїм "унікалам" ставив і буду ставити двійки, є навчальна програма, є критерії оцінювання от і все. Схожу проблему я вияснив звернувшись до районного методиста, і все дуже стихло.

Хоча я думаю, все залежить від робочого клімату в колективі, коли колектив дружній то ніякий директор ні батьки нічого не вплинують і все буде добре. Але коли в колективі чвари і директор не на своєму місці то звичайно з вчителя роблять все що завгодно

mudrak Дата: Чт, 14.04.2011, 11:08 | Повідомлення № 6
Активний учасник
Повідомлень: 607
Нагороди: 3
Рейтинг: 36
Quote (Махновець_Ігор)
Схожу проблему я вияснив звернувшись до районного методиста, і все дуже стихло.

Так що, справді за низьку успішність не питають? ... Ну типу "як мені зрозуміти, що ви хороший вчитель? Працюєте, а де ж результати? Держава на вас тратить гроші, а могла б з таким же успіхом найняти за дешево якогось ханигу щоб дивився аби діти з вікон не вистрибували та на підвіконнях не ... розмножалися!". Або ще отако "Що ви зробили, щоб зацікавити дітей своїм предметом? Чому на уроці ви їх лише опитуєте? Де їх жива активність, їхня робота на уроці, їх співпраця з учителем?". Ну і на "посошок" - "Ми повинні неуклінно підвищувати свою майстерність, поставити учня та його особистість во главу освітнього процесу, проникнутися його інтересами та думками, зрозуміти його внутрішній світ... " (далі не можу, бо ще на клавіатуру стошнить).
volevikt Дата: Чт, 14.04.2011, 11:24 | Повідомлення № 7
Перспективна вчителька
Повідомлень: 1800
Нагороди: 24
Рейтинг: 199
Може дивно, але в мене такої ситуації не було. Діти люблять мій предмет, а я намагаюся добирати матеріал та завдання таким чином, щоб їм було цікаво на моїх уроках, щоб хотілося виконувати ті завдання, які їм пропоную. Іноді з ними раджуся. Буває, що вони мені пишуть, що саме хотіли б навчитися. Хоча зрозуміло, що в наш час здивувати чимось сучасних діток дуже важко.
Непорозуміння з деякими учнями були. Але намагаюся контролювати ситуацію.
Двійки ставлю дуже рідко. В основному, за недотримання правил безпеки (заходять без дозволу Вконтакт). А в інших випадках в мене з дітьми повна гармонія. :)
papirownik Дата: Вт, 13.12.2011, 16:18 | Повідомлення № 8
Я тут недавно...
Повідомлень: 35
Нагороди: 0
Рейтинг: 4
Якби всі дітки яких я навчаю мали 2-3 бали то винуватим був би я, а так в мене є ще учні які мають 10-11 балів. Значить я все таки щось роблю і правильно. Цим я себе і втішаю :)
Є класи після яких руки опускаються і нічого робити не хочеться. Якось мама однієї учениці прийшла і висловила мені сумніви в "моїй професійній компетенції" в такій формі, що я 2 дні відходив. Нічого, відійшов і даже без відрази дивлюся на цю ученицю.
В мене така думка, що батьки просто хочуть перекласти на вчителів відповідальність за свої прорахунки у вихованні, тому й висловлюються недобре в адресу вчителів.
Головне щоб вчителі не забували, що вони теж люди зі своїм характером, емоційним станом, дітьми і половинками. Я живу для своєї сім'ї.
Працюю в сільській школі.
skif Дата: Ср, 14.12.2011, 23:08 | Повідомлення № 9
Прописаний назавжди
Повідомлень: 362
Нагороди: 2
Рейтинг: 32
Quote (papirownik)
Є класи після яких руки опускаються і нічого робити не хочеться.

і в мене є таке.
особливо проблеми з 11-ми класами: вони вже всі десь на курси їздять, репетиторах, олімпіади, конкурси, випускні альбоми і т. д. Тепер ще й свята розпочинаються. Дуже важко їх позбирати, на якусь роботу налаштувати. І двійки також не годиться ставити, щоб потім згадували... Як їм та їхнім батькам по барабану, то чому вчитель має робити із себе мішень, хай йде сообі щасливо зі школи, то що не вивчив - потім аукнеться. Тим більше як вони у школі вчились - потім аналогічно і у вишах - тільки там зелені везуть, а вдома жаліються, що вимагають.
Діти й самі бачать - у державі безлад, проффесором можна бути і двійочником, головне наглість і "хороші" друзі. То навіщо вчитись?
pasichov Дата: Чт, 15.12.2011, 01:54 | Повідомлення № 10
Наполегливий учасник
Повідомлень: 946
Нагороди: 3
Рейтинг: 70
Quote (serbor)
Очень часто возникают конфликты. Но переломить себя не могу. Продолжаю быть "козлом".

+100% МОЛОДЕЦ! А кто "козлы" - тут еще разбираться надо...
OldSkif Дата: Чт, 15.12.2011, 02:36 | Повідомлення № 11
Я тут недавно...
Повідомлень: 46
Нагороди: 0
Рейтинг: 0
Quote (serbor)
Продолжаю быть "козлом"


... але знаю, що пройдуть роки і вони будуть інакше на все дивитися. І, навіть, дякують за те, що "ганяли" в школі.
mudrak Дата: Чт, 15.12.2011, 13:22 | Повідомлення № 12
Активний учасник
Повідомлень: 607
Нагороди: 3
Рейтинг: 36
Проблеми є, і це нормально, ненормально інше - оцінювання роботи вчителя. Протиріччя в тому, що основним критерієм ефективності роботи вчителя є оцінки учнів, які сам же учитель і ставить! Нестиковка настільки явна, що для нормальної людини має бути соромно нею користуватись (видно на це раніше і розраховували). Але час не стоїть на місці, молоді вчителі не настільки "закомплексовані", і їх починають ставити в приклад в плані "успішності". Натхненні новим ноу-хау і старше покоління кинулося відстоювати свої регалії подібним чином. Як наслідок - цілковита девальвація оцінок. То чи не варто вже щось поміняти, може оцінки вчителя своїм учням вважати не справжніми, а, ніби, попередніми чи щось таке? А справжні ті які йому поставлять інші, може підсумкові контрольні проводити не в своїй школі, може анонімно, а може, взагалі, не ставити кількість двієчників в провину учителеві?
mouse Дата: Пт, 16.12.2011, 13:24 | Повідомлення № 13
Ветеран спілкування
Повідомлень: 2025
Нагороди: 4
Рейтинг: 62
mudrak, а якщо розглянути варіант не оцінки за семестр чи інший рубіж, а динаміку оцінок: стабільно, спадає, зростає успішність. А можливо вона, успішність, стрибає? Бо є проблеми локального характеру в оточенню учня?
mudrak Дата: Пт, 16.12.2011, 22:40 | Повідомлення № 14
Активний учасник
Повідомлень: 607
Нагороди: 3
Рейтинг: 36
Та то все деталі, головне (на мою думку) або не "чморити" вчителя за учнівські двійки, або хай таки відповідають вчителі за своїх "козлів", але лише за "об'єктивно визначених".
Форум інформатиків » АРХІВ » Педмайстерність. Педагогічні ситуації » Кому "відповідати за козла"? (про відповідальність вчителя за результати навчання)
Сторінка 1 з 11
Пошук:


© Форум інформатиків України, 2007-2017.