Пт, 22.03.2019, 11:01
Форум інформатиків України
Головна Реєстрація Вхід
Вітаю Вас, Гість · RSS
Вітання на форумі
Незнайомець
Вітаємо на форумі,
Незнайомцю!

 
зареєструйтесь
Перед реєстрацією обов’язково прочитайте:
Оновлення Учасники Пошук
Особисті повідомлення
Видавництво ’’Аспект’’ Видавництво

  • Сторінка 4 з 4
  • «
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
Модератор форуму: Ktara, Bandalak, НІКОЛЯ, volevikt  
Форум інформатиків » АРХІВ » «Важкі» діти » Методи впливу на важких учнів (Поділ досвідом по темі)
Методи впливу на важких учнів
Ковальчук_Олександр Дата: Сб, 18.08.2007, 01:49 | Повідомлення № 1
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3703
Нагороди: 18
Рейтинг: 209
Писати про те, чи є в вас "важкі" учні і як на них впливати, стимулювати до навчання, підтримувати "залізну" дисципліну. А також про проблеми вживання учнями тютюну та алкоголю, методи боротьби з девіантною поведінкою учнів.
NataliyG Дата: Чт, 01.05.2008, 16:43 | Повідомлення № 46
Активний учасник
Повідомлень: 685
Нагороди: 2
Рейтинг: 37
Quote (filnick)
Директор не права двічі!

Директор не буває не правий.
Знаєте прислівя "Я начальник - ти дурак"
Так я к я вчитель молодий і після дикрету то мені також доводилося стикатися із несправедливістю. Наприклад я поставила медалісту за перший семестр десять а в ідеалі вона в мене і на сім не тяне. Та я спочатку поставила її те на що вона заслуговує, але після відвертої бесіди з начальством мені прийшлося акуратно виправляти в журналі половину оцінок. От таке воно наше начальство. Маю надію ніхто не надрукує моїх роздумів в якісь пресі.
W-w-W Дата: Сб, 03.05.2008, 03:10 | Повідомлення № 47





Quote (NataliyG)
Директор не буває не правий.
Знаєте прислівя "Я начальник - ти дурак"

отож і біда в державі, все починається з малого. Як директор немає голови на плечах і думає лише про своє життя-буття, то шкільні "мудрегелі" чудеса творять, беззаконість породила безнаказаність, і діти це в першу чергу це все відчувають
filnick Дата: Нд, 04.05.2008, 00:23 | Повідомлення № 48
Мудрий вчитель
Повідомлень: 2238
Нагороди: 7
Рейтинг: 124
Шановна, NataliyG, давайте поглянемо на проблему з оцінкою медалісту (точніше претендента) трохи з іншої сторони.
Будь-який директор школи розуміє, що медаліст - це результат діяльності закладу, яким він керує. Чим більше медалістів, тим вищий рівень знань у закладі, тим вищий рейтинг, престиж школи, тим більший попит саме на цю школу, а не на іншу і т.д. З іншого боку, наявність медалістів - це певна відповідальність (уявіть ситуацію - медаліст при вступі у ВНЗ отримує двійку). Всі претенденти на медаль офіційно фіксуються у обласних управліннях освіти після 10 класу в спеціальних базах даних (за перевірками класних журналів). В 11 класі з'явитися новий претендент не зможе - за цим слідкує прокуратура. Зменшення кількості претендентів викликає певні пояснення директора в управлінні освіти, де зроблять простий висновок - навіщо подавали після 10 класу, якщо не можете довести в 11-му?

Якщо стати на місце учня-претендента, то держава створила цілий ряд вимог у вигляді Положень про медаль, комісій з перевірки екзаменаційних робіт претендетів тощо. Якщо формально слідувати цим вимогам, то такої категорії випускників у навчальних закладах НЕ БУДЕ. Я це можу стверджувати, як людина, що понад 15 років була членом двох районних та обласної комісії з перевірки екзаменаційних робіт з математики. Не кожен вчитель зуміє оформити екзаменаційну роботу чи то з математики, чи то з української мови відповідно до придуманих чиновниками вимог, а тут це вимагається, щоб зробила дитина.
Ще один нюанс стосується навчальних програм і предметів. Практично не буває так, щоб учень знав УСІ предмети на відмінно. В одних предметах він може бути вундеркіндом чи генієм, в Інших - ні. Але, якщо дитина старається, працює, виконує всі завдання і разом з тим не може, наприклад, стрибнути на фізкультурі більше, ніж на трійку, чи виточити на трудовому навчанні деталь на високу оцінку. Хіба не може вчитель цього предмету по-людяному зрозуміти дитину?
Це так би мовити - про предмет розгляду. Тепер по суті.
Заставити вчителя поставити ту чи іншу оцінку не має права ніхто - ні директор, ні завуч, ні міністр освіти. Безумовно, адміністрація школи буде проводити бесіди з вчителями, які "не можуть навчити" і матимуть змогу вплинути певним чином на вчителя в майбутньому.
Що робити?
Головна порада - якщо дитина не може опанувати на високий або достатній рівень навчальний предмет - не завищуйте їй оцінку в середніх класах. Простіше кажучи, не "тягніть" цього учня у відмінники до 11 класу. Якщо ж Ви їй (дитині) ставили в 10 класі 10,11 чи 12 балів, то у випускному класі з нею доведеться працювати.

Особисто я давно виступаю проти медалей - вони не потрібні ні дітям, ні батькам, ні вчителям. Якщо колись були пільги при вступі до ВНЗ, то тепер ні.

Varkan Дата: Пн, 05.05.2008, 15:42 | Повідомлення № 49
Викладач ВУЗу
Повідомлень: 425
Нагороди: 0
Рейтинг: 6
Quote (filnick)
Будь-який директор школи розуміє, що медаліст - це результат діяльності закладу, яким він керує. Чим більше медалістів, тим вищий рівень знань у закладі, тим вищий рейтинг, престиж школи, тим більший попит саме на цю школу, а не на іншу і т.д.

давайте тоді всіх зробимо медалістами. адже це як два байта переслати.

Quote (filnick)
Ще один нюанс стосується навчальних програм і предметів. Практично не буває так, щоб учень знав УСІ предмети на відмінно. В одних предметах він може бути вундеркіндом чи генієм, в Інших - ні.

так медалі і мають давати тим хто встигає на всіх предметах. неможе на всіх нічого страшного хай розвиває те шо може. мо і на олімпійских іграх давати медалі з бігу для тих хто добре плаває (ну за старання)

NataliyG Дата: Вт, 06.05.2008, 09:53 | Повідомлення № 50
Активний учасник
Повідомлень: 685
Нагороди: 2
Рейтинг: 37
Quote (filnick)
Простіше кажучи, не "тягніть" цього учня у відмінники до 11 класу.

Проблема в тому що то не я тягнула її на медаль я взагалі не вчила тієї дитини. Я тільки цього року після дикрету вийшла. так в неї були і одинадцять і дванадцять. Але вона не хоче працювати не ходить на уроки не працює. Не робить домашніх завдань. Але я не хочу воювти я б поставила, проблема в тому що на це дивляться інші діти які стараютья і трохи гірше стараються і шо мені тепер половині класу поставити десять і закрити на це очі. порядку в класі не буде!Залишається тільки одне ловити ту дитину перед тематичними і практичними і готувати ї.


Відредаговано: NataliyG - Вт, 06.05.2008, 09:54
filnick Дата: Ср, 07.05.2008, 23:30 | Повідомлення № 51
Мудрий вчитель
Повідомлень: 2238
Нагороди: 7
Рейтинг: 124
Quote (Varkan)
давайте тоді всіх зробимо медалістами. адже це як два байта переслати.

Медалістів не роблять, а взагалі кажучи, вирощують (як і олімпійських чемпіонів)
Quote (Varkan)
так медалі і мають давати тим хто встигає на всіх предметах.

Встигати по всім предметам - означає навчатися без оцінок початкового рівня. Тобто на 4 і вище.
Quote (Varkan)
мо і на олімпійских іграх давати медалі з бігу для тих хто добре плаває (ну за старання)

В олімпійських дисциплінах існують такі види як, наприклад, десятиборство у легкій атлетиці або окремий вид спорту сучасне п'ятиборство (фехтування, плавання, кінний сорт, стрільба, біг). Щоб стати олімпіським чемпіоном потрібно показати найвищі результати у 80-90% видів. А в певному виді ( у спортсмені-багатоборців обов'язково є такі, у яких результати гірші) показати принаймні не гірший середнього.
piktor Дата: Нд, 24.05.2009, 09:32 | Повідомлення № 52
Активний учасник
Повідомлень: 532
Нагороди: 1
Рейтинг: 19
Quote (Ковальчук_Олександр)
До речі, що робити, якщо учень на уроці умудрився натиснути кнопку Power під час роботи Net Support School.

Я, навіть, блокував роботу цієї кнопки. Ще хотів відключити reset, не встиг - пішов працювати до коледжу, де папірець із написом "Доповідна записка" поки діє. (На тижні сам факт, що я збираюся її написати, заткнув роти двої діячів)
Quote (filnick)
Зрозуміло, що комп повідомив "Загрузочний диск відсутній". Поки учень був у шоці, дістав та показав йому прайс на комплектуючі (не важливо на які) і зачитав йому ціни, на які він "влетів".

Ги. Треба освоїти метод.
Коли працював у школі - одні дєятєлі із 10-го втопили класного журнала, тому що там у них були погані оцінки. (Мізками користуватися не вміють - оцінки то продубльовані у кожного вчителя в зошиті). Річка не подалік, поклали коло берега, чимось приклали. Але журнал швидко знайшли, батьки замовили новий і весь педколектив сидів та переписував із смердючого стосу паперу свої сторінки. (Доки дійшла черга до мене - трошки вивітрилося) Був шкандаль, одна учениця таки пішла зі школи, іншим обійшлося.
Вчитель Дата: Ср, 23.12.2009, 14:34 | Повідомлення № 53
Прописаний назавжди
Повідомлень: 317
Нагороди: 1
Рейтинг: 13
Quote (piktor)
Був шкандаль, одна учениця таки пішла зі школи, іншим обійшлося.

Девки сейчас - мы в молодости нервно курим на свежем воздухе...
Как действовать - только не так, как я действовал 30 лет тому назад (правда, контингент был специфический, ботающий по фене, часто...) - срамить перед строем, причем с использование ТОЙ лексики...
Помогало, до сейчас СПАСИБУЮТ...
Без шуток - дистанция, ДОВЕРИТЕЛЬНАЯ жесткость. НИКОГДА НЕ КОНФЛИКТОВАТЬ С ГРУППОЙ (КЛАССОМ, ОТДЕЛЕНИЕМ) В ЦЕЛОМ!!! Сейчас не проходит (и мои времена не проходило!) "встать, будете стоять, пока не..."! "Демократично", но с умом (если не уверен - Боже упаси ЭТО делать, нужно ТОЧНО вычислить неформального лидера!!!) "убить морально" заводилу безпорядков, если эта (этот) заводила - нормален - перетянуть его на свою сторону, иначе - унизить и отторгнуть от коллектива.
Вот Вам советы дедушки...
И еще: ЛЮБИТЬ ДЕТЕЙ, вспоминать, какими сволочами мы были в юности, иногда, но ведь это было "типа понарошку", а сейчас - мы белые и пушистые...
Форум інформатиків » АРХІВ » «Важкі» діти » Методи впливу на важких учнів (Поділ досвідом по темі)
  • Сторінка 4 з 4
  • «
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
Пошук:


© Форум інформатиків України, 2007-2019.