Вт, 23.10.2018, 05:56
Форум інформатиків України
Головна Реєстрація Вхід
Вітаю Вас, Гість · RSS
Вітання на форумі
Незнайомець
Вітаємо на форумі,
Незнайомцю!

 
зареєструйтесь
Перед реєстрацією обов’язково прочитайте:
Оновлення Учасники Пошук
Особисті повідомлення
Видавництво ’’Аспект’’ Видавництво

  • Сторінка 2 з 4
  • «
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • »
Модератор форуму: Ktara, Bandalak, НІКОЛЯ, volevikt  
Форум інформатиків » АРХІВ » «Важкі» діти » Методи впливу на важких учнів (Поділ досвідом по темі)
Методи впливу на важких учнів
Ковальчук_Олександр Дата: Сб, 18.08.2007, 02:49 | Повідомлення № 1
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3679
Нагороди: 18
Рейтинг: 204
Писати про те, чи є в вас "важкі" учні і як на них впливати, стимулювати до навчання, підтримувати "залізну" дисципліну. А також про проблеми вживання учнями тютюну та алкоголю, методи боротьби з девіантною поведінкою учнів.
Ogorodets Дата: Пт, 08.02.2008, 19:35 | Повідомлення № 16
Назавжди з нами
Повідомлень: 834
Нагороди: 1
Рейтинг: 42
Quote (Newbie)
але там бачу "випускник-медаліст

Вопрос в тему покупки-продажи. Так почем она, золотая медаль 2008 в вашей школе? В нашей - не покупают. Основной контингент учащихся - сливки общества. Детей, которые что-то из себя представляли нормальные родители перевели в гимназию и еще одну образцово-показательную школу.
Так вот, в гимназии золотая медаль на этот год - 800$, во второй школе - не знаю, пока информация не всплыла. Выпускается у них каждый год три класса по 25-27 человек в каждом. 75% - золотые медали. Неплохой подъем, между прочим.
А как у Вас с этим делом?
Spirit Дата: Вт, 12.02.2008, 01:13 | Повідомлення № 17
Сис.адмін
Повідомлень: 406
Нагороди: 1
Рейтинг: 25
Я внесу немного курьеза в эту тему! smile

Когда я заменял информатику в школе (сам я не учитель), то я кидался мелом.
Знаю что это не педагогично, и что так нельзя. Мелом я кидаюсь очень точно, поэтому в детей я умышленно не попадал, но когда кусок мела пролетает возле ученика, то они реально начинали задумываться и быть поспокойней и потише smile Вобщем работало. Использовал его лишь пару раз и очень-очень аккуратно, чтоб не навредить ребенку.
А еще вместо мела, классно летают маркеры smile

Абсолютно не рекомендую использовать этот метод, просто рассказываю, чтоб вы чуть-чуть улыбнулись.
Прошу не обсуждать этот пост. Он в теме "Методи впливу на важких учнів" - это метод, но пользоваться им нельзя! smile

Newbie Дата: Вт, 12.02.2008, 09:55 | Повідомлення № 18
Хелпер
Повідомлень: 1414
Нагороди: 9
Рейтинг: 91
Quote (Ogorodets)
Так почем она, золотая медаль 2008 в вашей школе?

не знаю. сама мала золоту медаль у своїй школі "совершенно безвозмездно, то есть даром!" happy
800$ - а це не закруто?!?! surprised мені недавно озвучили ціну за держіспит на юридичному факультеті - ця ж сума в європейських убитих єнотах...
у нас реально є питання на педраді, де обговорюються претенденти на медалі - на початку 11 класу. кожен вчитель каже - чи справді з його предмету цей учень має 10-11 балів. якщо бачимо, що одна-дві проблемки, то звісно, що "йдемо назустріч". якщо ж з багатьох предметів учень "не тягне" на медаль, то зі списку викреслюється... у більшості випадків є реально видимі лідери, по яких нема питань. і таких медалістів у нас 5-8 на гімназію із 1200 учнів...
W-w-W Дата: Пт, 22.02.2008, 01:54 | Повідомлення № 19





Безнаказаність відчули декілька поколінь, я дивлячись на молодші класи, які підростають, бачу вже певний клан учнів, які ще себе покажуть в майбутньому. а все це спричинило масове видання законів і наказів про права дітей, в яких по 20 сторінок розписано права дітей, а обов'язків-мізер. А про вчителів, я взагалі мовчу, раніше вчитель був авторитетом, а зараз - ніщо. Що тільки значить наказ МОН "Забороняється виганяти учнів з уроків", а заважати проводити урок виявляється можна, про це дяді з великими пузами не подумали, а з маленьких таких нюансів все починається
Ковальчук_Олександр Дата: Пт, 22.02.2008, 15:36 | Повідомлення № 20
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3679
Нагороди: 18
Рейтинг: 204
Quote (WWW)
Безнаказаність відчули декілька поколінь, я дивлячись на молодші класи, які підростають, бачу вже певний клан учнів, які ще себе покажуть в майбутньому.

Я бачу це саме.
Quote (WWW)
раніше вчитель був авторитетом, а зараз - ніщо.

Жорстока, але правда.
Quote (WWW)
Що тільки значить наказ МОН "Забороняється виганяти учнів з уроків", а заважати проводити урок виявляється можна, про це дяді з великими пузами не подумали, а з маленьких таких нюансів все починається

Дійсно, зараз якщо учень захоче зірвати урок чи потріпати нерви, то він це зробить. Зараз будь-які брудні вчинки учнів залишаються безнаказаними.
Нехай це буде не естетично, але я скажу: того року в нашій школі один учень 9-А класу сильно матюкався на уроці французької, вчителька його вигнала. Він вийшов. Через декілька хвилин, він відкривши двері, розстібнув ширіньку і показав вчительці своє достоєнство. Врезультаті вся школа кілька днів сміялась. Визвали батьків, поругали і все. Ніякої психічної експертизи, все затихло. Учень то розпущений, але цілком психічно здоровий, просто він очевидно почуває себе корольом школи і знав наперед, що йому аж нічого за це не буде. Багато вчителів використовують крик - як метод підтримання дисципліни. Іду інколи на перерві чи уроці і чую, як деякі вчительки розпинаються кричати на учнів, а вони тільки сміються з того. Не бояться вони нічого, адже їм все дозволено.
Ogorodets Дата: Пт, 22.02.2008, 17:44 | Повідомлення № 21
Назавжди з нами
Повідомлень: 834
Нагороди: 1
Рейтинг: 42
Скоро мы достигнем уровня Англии: там детишки то ножиком директора зарежут, то друг друга попыряют, а следующим шагом будет достижение уровня США, где детки с огнестрельным оружием воюют.
А как по мне, то лучше вернуться назад- во времена инквизиции, где стимулом к учебе выступали розги.
W-w-W Дата: Пт, 22.02.2008, 18:25 | Повідомлення № 22





Quote (Ковальчук_Олександр)
Не бояться вони нічого, адже їм все дозволено

Що їм (дітям) треба зараз?, я просто дивуюсь. Більшість всім забезпечені, все мають, а що не мають то скоро куплять, вони ж не знали і не знають як діти декілька десятків років назад жили і що мали, коли в тій шкурі не був то й не зрозумієш яке воно життя. А зараз жиру бісяться, а також гордяться, що вони поповнили ряди "отморозків".
Інколи на них ніяк вплинути не можна, але я роблю просто не ставлю за тему, бо нема що ставити і пишу доповідну на ім'я директора про неатестацію, одного провчив, то другі думають кому з вчителів, що говорити і як себе вести.
Треба шановні колеги використовувати все що можем, бо інакше скоро будуть плювати на вчителя, а ми будем витирати і казати дякую, такого ми допустити не можем!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
filnick Дата: Сб, 23.02.2008, 15:41 | Повідомлення № 23
Мудрий вчитель
Повідомлень: 2238
Нагороди: 7
Рейтинг: 124
Проблемні учні завжди були, є і будуть. З кожним з них треба шукати спільну мову. Наприклад, на перерві я даю вільний доступ в компютерний клас таким учням, щоб працювали з програмами (ігровими, навчальними і т.д.) - тоді вони менше тиняються поза школою. І на уроці завжди таких учнів намагаюсь завантажити роботою. Саме нудьга і безділля змушує цих дітей до пошуку пригод.
Yura_Shrol Дата: Нд, 24.02.2008, 23:22 | Повідомлення № 24
Знаток супутникового інету
Повідомлень: 623
Нагороди: 3
Рейтинг: 67
Quote (WWW)
не ставлю за тему, бо нема що ставити

З нашим начальством такий варіант не пройде. Якщо учень був хоча б на одному уроці ві МУСИТЬ БУТИ АТЕСТОВАНИМ і крапка. Все інше - проблеми вчителя.
filnick Дата: Пн, 25.02.2008, 00:40 | Повідомлення № 25
Мудрий вчитель
Повідомлень: 2238
Нагороди: 7
Рейтинг: 124
Quote (Yura_Shrol)
Якщо учень був хоча б на одному уроці ві МУСИТЬ БУТИ АТЕСТОВАНИМ і крапка.

Дайте йому одне-два тестових завдання через Test-w і поставте оцінку. Адже, реально дивлячись на речі, кожен учень дійсно повинен бути атестованим. Ставте цій дитині оцінку початкового рівня, але оцінити його роботу Ви зобов'язані.
W-w-W Дата: Пт, 29.02.2008, 02:19 | Повідомлення № 26





Quote (filnick)
Дайте йому одне-два тестових завдання через Test-w і поставте оцінку. Адже, реально дивлячись на речі, кожен учень дійсно повинен бути атестованим. Ставте цій дитині оцінку початкового рівня, але оцінити його роботу Ви зобов'язані.

У моєму класі був такий кадр, що місяцями його в школі не бувало, на два дні прийде і знов те саме, тож за що оцінку ставити, коли в журналах одні пропуски, на основі чого атестувати? Тож багато є факторів. В нас так зараз робиться. щоб вчителя потім не трогали, то він ставить що-небудь, аби потім з тим учнем не тягатись, от тому і дирекція в багатьох школах не зацікавлена.
Стифа Дата: Вт, 04.03.2008, 16:38 | Повідомлення № 27
Я тут недавно...
Повідомлень: 33
Нагороди: 0
Рейтинг: 3
Quote (Yura_Shrol)
З нашим начальством такий варіант не пройде. Якщо учень був хоча б на одному уроці ві МУСИТЬ БУТИ АТЕСТОВАНИМ і крапка. Все інше - проблеми вчителя.

Іноді треба стояти на своєму. Я згодна з тим, що учня треба атестовувати, але атестувати можна по різному. Я в прошлому році вистатавила в 10 класі за рік вісім двійок. Крику було багато і від адміністрації школи, і від райво, і від батьків. Але це треба пережити. Як результат: в цьому році на уроках сидять всі, і якщо хтось не приходе на урок, то бігають за мною, щоб я дала роботу відпрацювати, а не навпаки. Виставляючи двійки і за семестр, і за рік ніяких правил не порушуєшь. Просто треба стояти за себе, і "ламати" інших, щоб не "зламали" тебе.
W-w-W Дата: Нд, 09.03.2008, 02:09 | Повідомлення № 28





Quote (Стифа)
Іноді треба стояти на своєму. Я згодна з тим, що учня треба атестовувати, але атестувати можна по різному. Я в прошлому році вистатавила в 10 класі за рік вісім двійок. Крику було багато і від адміністрації школи, і від райво, і від батьків

Так дійсно треба стояти на своєму, але в нашій школі оцінками не налякаєш, переважній більшості учнів, а також і батьків оцінки не цікавлять, тому мусив вдаватись до крайнощів, оскільки різні "фрукти" зустрічаються
filnick Дата: Нд, 09.03.2008, 10:19 | Повідомлення № 29
Мудрий вчитель
Повідомлень: 2238
Нагороди: 7
Рейтинг: 124
Гілка називається "Методи впливу на важких учнів". Одним з методів є оцінка. Які ще?
W-w-W Дата: Пн, 10.03.2008, 02:05 | Повідомлення № 30





Quote (filnick)
Гілка називається "Методи впливу на важких учнів". Одним з методів є оцінка. Які ще?

На деяких учнів в моїй школі діє переконання, намагаюсь переконати, що вивчення інформатики це важлива справа, але для деяких цього мало, і приходиться шукати інших методів: виклик батьків, бесіди з класним керівником та дирекцією школи
Форум інформатиків » АРХІВ » «Важкі» діти » Методи впливу на важких учнів (Поділ досвідом по темі)
  • Сторінка 2 з 4
  • «
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • »
Пошук:


© Форум інформатиків України, 2007-2018.