Сб, 25.05.2019, 07:10
Форум інформатиків України
Головна Реєстрація Вхід
Вітаю Вас, Гість · RSS
Вітання на форумі
Незнайомець
Вітаємо на форумі,
Незнайомцю!

 
зареєструйтесь
Перед реєстрацією обов’язково прочитайте:
Оновлення Учасники Пошук
Особисті повідомлення
Видавництво ’’Аспект’’ Видавництво

  • Сторінка 6 з 6
  • «
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Модератор форуму: Ktara, Bandalak, НІКОЛЯ, volevikt  
Форум інформатиків » АРХІВ » «Важкі» діти » Порушники дисципліни: як заставити їх працювати на уроці?
Порушники дисципліни: як заставити їх працювати на уроці?
Ковальчук_Олександр Дата: Вт, 23.10.2007, 18:20 | Повідомлення № 1
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3705
Нагороди: 18
Рейтинг: 209
Шановні колеги! У кожного вчителя виникають проблеми з учнями, які не працюють на уроці. І особлива проблема - порушення дисципліни. Як впливати на учнів, які і самі не працюють і іншим не дають? Що зробити? Вигнати їх за двері (не маємо права), чи розмовляти з батьками? Може намагатися їх якось заставити працювати на уроці, слухати навч. матеріал і не заважати іншим?
Сучасні "продвинуті" учні нічого не бояться. І ми практично не маємо ніякого впливу на них. Для багатьох учнів директор не авторитет, ним не налякаєш.
Прошу ділитись власним досвідом і говорити про те, які методи використовувати, щоб вплинути на таких учнів.

Шановні форумчани!!!!!
Повідомлення, які не відповідають темі або несуть некорисний зміст будуть видалятись без попередження!!!


Відредаговано: Ковальчук_Олександр - Чт, 18.12.2008, 21:53
Ковальчук_Олександр Дата: Чт, 18.12.2008, 21:50 | Повідомлення № 76
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3705
Нагороди: 18
Рейтинг: 209
Quote (Ketrin)
Її ніхто не вчив не звертати увагу на тупість і дурість.

В даному випадку вона захищала свою честь і гідність, яку він постійно принижував, адже ніхто крім неї її захистити не міг (чи не хотів, боявся, наплювати всім на чужі проблеми...). Коли людину постійно принижують і безпідставно, несправедливо, то це дуже обідно і інколи терпіння може не вистачити.
piktor Дата: Пт, 19.12.2008, 08:47 | Повідомлення № 77
Активний учасник
Повідомлень: 534
Нагороди: 1
Рейтинг: 19
В сільській школі до мене приходили деякі десятикласники, які награлися комп'ютером в кубі чи вдома, вміють грати в GTA, в карти, дивитися порнуху та шукати її в інтернеті. А що головне - щиро вважають, що вже освоїли роботу з ПК досконало і не уявляють, що я можу їм щось розповісти нового. Ще вони так-же щиро не розуміють, чому в шкільних комп'ютерах така мала кількість RAM* та кількість ядер в процесорі менша за 4. Ну і відеокарта явно Crysis не витягує.
Досвіду в мене не багато, тому повністю ігнорувати таких учнів не виходило, вчуся поки.
Щодо занять посторонніми речами за комп'ютером - вирішувалося на програмному рівні, вилученням та чисельними блокуваннями всього зайвого. Знову-ж таки їх щире обурення, коли на комп'ютері не виявлялося бидлокосинки чи ще чогось "цікавого".
В коледжі дещо простіше - тут є сесія. І в групах майже всі дівчата. Тому навести дисципліну можна просто їх завантаживши роботою. Ну і, звісно, адекватно оцінити її результати.
---------------------------------
*Пропонував доставити за їх кошт, в обмін на дозвіл погратися після уроків. Ніхто не пристав. Воно-й не дивно.


Відредаговано: piktor - Пт, 19.12.2008, 08:52
Ketrin Дата: Пт, 19.12.2008, 14:39 | Повідомлення № 78
Часто заходить...
Повідомлень: 81
Нагороди: 0
Рейтинг: 3
Quote (Ковальчук_Олександр)
Коли людину постійно принижують і безпідставно, несправедливо, то це дуже обідно і інколи терпіння може не вистачити.

Згодна, може, але справу кулаками вирішувати :Q
Quote (piktor)
А що головне - щиро вважають, що вже освоїли роботу з ПК досконало і не уявляють, що я можу їм щось розповісти нового. Ще вони так-же щиро не розуміють, чому в шкільних комп'ютерах така мала кількість RAM* та кількість ядер в процесорі менша за 4. Ну і відеокарта явно Crysis не витягує.

Своїм студентам я кажу: "За ваші гроші та любі фокуси" або "Приходьте зі своїми ноутами та працюйте" ;)
Quote (piktor)
Щодо занять посторонніми речами за комп'ютером - вирішувалося на програмному рівні, вилученням та чисельними блокуваннями всього зайвого. Знову-ж таки їх щире обурення, коли на комп'ютері не виявлялося бидлокосинки чи ще чогось "цікавого".

Аналогічно боремося
НІКОЛЯ Дата: Нд, 05.04.2009, 07:43 | Повідомлення № 79
Знавець вірусів
Повідомлень: 2878
Нагороди: 18
Рейтинг: 206
Quote (Ковальчук_Олександр)
Шановні колеги! У кожного вчителя виникають проблеми з учнями, які не працюють на уроці. І особлива проблема - порушення дисципліни. Як впливати на учнів, які і самі не працюють і іншим не дають? Що зробити? Вигнати їх за двері (не маємо права), чи розмовляти з батьками? Може намагатися їх якось заставити працювати на уроці, слухати навч. матеріал і не заважати іншим?
Сучасні "продвинуті" учні нічого не бояться. І ми практично не маємо ніякого впливу на них. Для багатьох учнів директор не авторитет, ним не налякаєш.
Прошу ділитись власним досвідом і говорити про те, які методи використовувати, щоб вплинути на таких учнів.

http://informatic.org.ua/forum/14-668-2
Спробуйте зробити так як я . В нас директор зовсім хоче у всій школі ввести таку іновацію тоді проблема відпадає сама собою . Відділ освіти навідь кошт виділив після наведення вагомих аргументів.

Відредаговано: НІКОЛЯ - Нд, 05.04.2009, 07:44
swetikccc Дата: Нд, 05.04.2009, 21:19 | Повідомлення № 80
Ветеран спілкування
Повідомлень: 4158
Нагороди: 31
Рейтинг: 387
Quote (Ковальчук_Олександр)
Вчителька, що була свідком інциденту підтвердила, що постійно чула жахливі образи даної учениці з боку цього "учня". Участковий був агресивно налаштований, погрожував взяти його на облік і зателефонував в кімнату міліції, щоб приїхали на другий день для з’ясування обставин інциденту і покарання винного. На другий день вони мали приїхати о 13 годині, але не з’явилися навіть о 13.30. Після чого директор позвонив і сказав, що зібрав батьків у себе і чекає їх. Після конкретної розмови з працівниками міліції, вони врешті десь о 14.30 приїхали. А дільничий при цьому зовсім по-іншому ставився до даного "учня" і говорив так, наче б то ніякого інциденту не було.

Висновок Те що написане пером коштуе більших грошей.

Додано (05.04.2009, 21:19)
---------------------------------------------

Quote (НІКОЛЯ)
В нас директор зовсім хоче у всій школі ввести таку іновацію тоді проблема відпадає сама собою . Відділ освіти навідь кошт виділив після наведення вагомих аргументів.

Залишилось підказати директору вивести все до себе і перевіряти вчителів ;)
І колектив косо може подивитись на Вас, за таку ініціативу


Відредаговано: swetikccc - Нд, 05.04.2009, 21:28
НІКОЛЯ Дата: Пн, 06.04.2009, 19:02 | Повідомлення № 81
Знавець вірусів
Повідомлень: 2878
Нагороди: 18
Рейтинг: 206
Quote (swetikccc)
Залишилось підказати директору вивести все до себе і перевіряти вчителів ;)
І колектив косо може подивитись на Вас, за таку ініціативу

Директор в нас людина грамотна і до перевірки вчителів наврят чи діло дійшло б. Так що нащот цього тема була теж обговорена з колективом всі за і проти булио зважено.
А що до нововведення то справді річ непогана .
pasichov Дата: Вт, 07.07.2009, 12:06 | Повідомлення № 82
Наполегливий учасник
Повідомлень: 946
Нагороди: 3
Рейтинг: 70
Досвід, підтверджений 35-річною практикою, поки (стукаю по дереву) - успішною:

1. Не втрачати почуття гумору. Жартувати, зробити так, щоб учні сміялися над ПОРУШЕННЯМ (але не НАД ПОРУШНИКОМ, а разом з порушником), тобто не давати приводу для звинувачень в образі та приниження гідності учня. Це дуже важко спочатку, але з часом все легше і легше...

2. Ніколи не "лякати" учня тією карою, якої ти не зможеш реалізувати. Не виходити з себе і не КРИЧАТИ і не погрожувати...

3. Ставити тільки ЧЕСНІ оцінки. Це найважливіше. Учні повинні бути переконані, що учитель чесний. За однакові досягнення ВСІМ ставити однаково...

4. Тримати учня в зоні "найближчого розвитку" (по Виговському), тобто давати таке завдання, яке для нього доступне, але викликає в нього потребу "надутися". Це важко зробити в умовах вельми примітивного користувацького курсу, але робити потрібно. Був на багатьох відкритих уроках, учитель пояснює, напиклад, правила редагування тексту в Ворді, частина учнів давно вміє це робити, не слухає, порушує дисципліну, не працює... А учитель не знає, чим їх залучити до роботи на уроці. в нього немає для них індивідуальних завдань. А ось дати таке складненьке завдання, пожартувавши "ну, Ви Вася, такий "гуру"- знімаю "чепчик", але зроби ось це...він і "випав в осад". А якщо не "випав" - поставити 12 та іншим вказати. "який Вася "гуру". Вася на ваших уроках - "ваш" (звичайно, якщо все робити послідовно)
5. В випадку, якщо учень зробив щось дійсно протиправне, і жарти вже недоречні - доводити справу до КІНЦЯ. (дирекція, батьки, послідовні аргументи в поясненнях протиправних дій учня...) Головне - коректно, не ображати, не звинувачувати у всіх гріхах і ... не погрожувати.
6. САМЕ ОСНОВНЕ: ВСЕ СКАЗАНЕ "ПРАЦЮЄ", ЯКЩО БАТЬКИ НЕ ТРИМАТЬ УЧИТЕЛЯ НА "ПОВОДКУ" - НЕ ОПЛАЧУЮТЬ ЙОМУ ДОДАТКОВИХ ЗАНЯТЬ, ЧИ ВІН НЕ ЗНАХОДИТЬСЯ В ІНШИХ КОРУПЦІЙНИХ "ЗАВ"ЯЗКАХ" З БАТЬКАМИ СВОЇХ УЧНІВ.

NataliyG Дата: Пт, 21.08.2009, 11:05 | Повідомлення № 83
Активний учасник
Повідомлень: 685
Нагороди: 2
Рейтинг: 37
Ковальчук_Олександр! Це так ви виглядаєте насправді?
Дуже приємно вас побачити.
Quote (pasichov)
Не виходити з себе і не КРИЧАТИ і не погрожувати...

Цілком згодна спокій і впевненість в собі найбільша зброя вчителеля.
Мій досвід значно менший лише 9 років, з свого досвіду скажу:
Вчителя поважають, якщо він знає свій предмет, впевнений в собі, врівноважений.
Вчителем захоплюютьсяякщо до цього усього в нього ще є почуття гумору і він справедливий.
І ще один факт: (це є помилка багатьох новачків на педагогічній ниві). Якщо вчитель буде "добряком" (допускати халяву щоб його любили) його не будуть ні поважати ні любити.
Ковальчук_Олександр Дата: Пн, 24.08.2009, 17:17 | Повідомлення № 84
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3705
Нагороди: 18
Рейтинг: 209
NataliyG, так виглядає Костя Хабенський :)
Загалом, NataliyG, я з вами погоджуюсь, але є окремі випадки, коли учні "невміняємі" і з такими дуже важко боротися, причому в однаковій мірі як чоловікам, так жінкам, які зараз ідуть працювати після інституту. Тут грає негативний фактор - молодість вчителя і як би він не намагався побудувати авторитет, це однозначно важко в нинішніх умовах. Ні для кого не секрет, що нинішні учні в більшості позбавленні поваги, моралі, вихованості, совісті, а це основні людські почуття, на яких базується суспільство і що буде далі можна здогадуватись. Я вже писав, що пішов працювати в школу у 21, на 3-му курсі університету. І що саме цікаво, що з початку було легше, ніж зараз. Щоб там не говорили, а учні з кожним роком деградують як інтелектуально, так і морально і причин цього вкрай негативного явища для нашої нації є дуже багато. Про них вже також говорилося. Якщо вчитель молодий, то його часто учні (хлопці) багатих дядечок вважають ворогом (десь оцінку на їх погляд не правильно поставив, десь присадив, не дозволивши творити хаос на уроці) і виникає бажання помсти. Ця помста може бути як дрібною, так і дуже серйозною (кричущі випадки побиття вчителів в Україні мали місце). Причому в більшості випадків винні залишались не покараними. Отака наша професія, дуже нелегка і дуже специфічна. Я надіюсь, що ситуація коли-небудь зміниться, але потрібно докорінно міняти систему освіти і законодавства.
NataliyG Дата: Чт, 27.08.2009, 11:38 | Повідомлення № 85
Активний учасник
Повідомлень: 685
Нагороди: 2
Рейтинг: 37
Пане Олександре а ви не хочете що ми побачили віаше справжнє обличчя? Я дуже хочу.
Quote (Ковальчук_Олександр)
пішов працювати в школу у 21

Я теж пішла працювати на початку четвертого курсу але мені тоді виповнилося 20.
Хочу сказати що правда тоді здавалося що воно легше, але насправді легше зпрпс. Так я згодна є досьть нервові діти,
Quote (Ковальчук_Олександр)
учні "невміняємі

Є такі! Але це не їхня вина, шо вони такі! Це вина їх баптьків, тих що поїхали чи не поїхали кудись а просто забули про своїх дітей.
Ми вчителі можливо для таких дітей є єдиним джерелом світлого і доброго, і це наш обовязок знайти ключ до їхніх сердець. Ми повинні бути терплячими, добрими і вміру строгими для них. І можливо таким чином ми зможемо врятувати хочаб частину цих втрачених душ.
Форум інформатиків » АРХІВ » «Важкі» діти » Порушники дисципліни: як заставити їх працювати на уроці?
  • Сторінка 6 з 6
  • «
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Пошук:


© Форум інформатиків України, 2007-2019.