Вт, 27.10.2020, 11:27
Форум інформатиків України
Головна Реєстрація Вхід
Вітаю Вас, Гість · RSS
Вітання на форумі
Незнайомець
Вітаємо на форумі,
Незнайомцю!

 
зареєструйтесь
Перед реєстрацією обов’язково прочитайте:
Оновлення Учасники Пошук
Особисті повідомлення
Видавництво ’’Аспект’’ Видавництво

Модератор форуму: Ktara, Bandalak, НІКОЛЯ, volevikt  
Форум інформатиків » АРХІВ » «Важкі» діти » Порушники дисципліни: як заставити їх працювати на уроці?
Порушники дисципліни: як заставити їх працювати на уроці?
kom_adm Дата: Вт, 23.10.2007, 18:20 | Повідомлення № 1
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3756
Нагороди: 19
Рейтинг: 217
Шановні колеги! У кожного вчителя виникають проблеми з учнями, які не працюють на уроці. І особлива проблема - порушення дисципліни. Як впливати на учнів, які і самі не працюють і іншим не дають? Що зробити? Вигнати їх за двері (не маємо права), чи розмовляти з батьками? Може намагатися їх якось заставити працювати на уроці, слухати навч. матеріал і не заважати іншим?
Сучасні "продвинуті" учні нічого не бояться. І ми практично не маємо ніякого впливу на них. Для багатьох учнів директор не авторитет, ним не налякаєш.
Прошу ділитись власним досвідом і говорити про те, які методи використовувати, щоб вплинути на таких учнів.

Шановні форумчани!!!!!
Повідомлення, які не відповідають темі або несуть некорисний зміст будуть видалятись без попередження!!!


Відредаговано: Ковальчук_Олександр - Чт, 18.12.2008, 21:53
Ковшун Дата: Сб, 24.05.2008, 08:55 | Повідомлення № 61
Досвідчений учасник
Повідомлень: 1462
Нагороди: 1
Рейтинг: 25
Quote (NataliyG)
До моєї школи приїхав волонтер з США. Так він каже що в нас все на уроці зележить від вчителя. Це ми їх маємо зацікавлювати, заставляти і т.д.,

Дійсно, це було колись у нас так!
Проте, пройшли вже ті часи, коли так говорили. Але на жаль ще є у нас керівники закладів освіти, які ще так вважають.

Quote (NataliyG)

в США все залежить від учня це їм потрібні знання це вони хочуть максимально взяти від вчителя знань, а не вчитель намагається а учень нічого не хоче. Не можна навчти того, хто не хоче вчитися. Ясно що для такого підходу треба поміняти психологію не тільки учня а й батьків.

Це правильна позиція!
Anatoli Дата: Сб, 24.05.2008, 09:52 | Повідомлення № 62
Прописаний назавжди
Повідомлень: 281
Нагороди: 1
Рейтинг: 15
Що ж. Я згоден з волонтером з Америки. Щоб учень працював на уроці, треба, щоб в нього була робота. Тільки-но вчитель почне довгі пояснення, робота в учня припиняється (уявіть себе учнем - ви поводитиметесь так само). Менше пояснень і більше роботи. Групи учнів треба об'єднувати в роботу над проектом, який вимагатиме знать по темі, і щодня вимагати нового результату. Вони самі приходитимуть з питаннями і за поясненнями. От яка проблема справді є, і я ще не придумав ефективного розв'язання: учнів більше, ніж комп'ютерів - нема роботи - нема "дисципліни" (жахливе слово).

Відредаговано: Anatoli - Сб, 24.05.2008, 09:53
dpi Дата: Пн, 26.05.2008, 14:33 | Повідомлення № 63
Досвідчений вчитель
Повідомлень: 1438
Нагороди: 1
Рейтинг: 39
Quote (Ковшун)
Це правильна позиція!

У нас даже в институтах таких сознательных нет, не говоря о школе.
Учить и преподавать - это разные вещи.
Учите Вы только в том случае, если кто-то учится.
Заставлять не надо. А вот заинтересовать любым способом - это обязанность учителя.
Svitlana Дата: Чт, 12.06.2008, 18:14 | Повідомлення № 64
Новий користувач
Повідомлень: 7
Нагороди: 0
Рейтинг: 0
Я працюю в загальноосвітній школі-інтернаті, і говорити про якийсь рівень дисципліни нереально. Грубе порушення дисцпліни на кожному кроці. Сигарети, алкогольні напитки. Але оскільки в нас інформатика вивчається тільки в 10-11 класі, то в такому віці діти вже знають чого вони хочуть досягнути в житті і вперто з допомогою вчителів йдуть до своєї мети. А щодо порушників, то вони дуже легко втихомирюються за допомогою достатньо легких для їхнього рівня але цікавих завдань, або права доступу до так званої години комп'ютерних розваг, які я проводжу в неділю
filnick Дата: Пт, 13.06.2008, 16:35 | Повідомлення № 65
Мудрий вчитель
Повідомлень: 2238
Нагороди: 7
Рейтинг: 124
Quote (Svitlana)
говорити про якийсь рівень дисципліни нереально

Згадайте свої шкільні роки.
Рівень дисципліни - це поняття відносне настільки ж, як і рівень знань.
W-w-W Дата: Пт, 13.06.2008, 22:23 | Повідомлення № 66





Quote (filnick)
Згадайте свої шкільні роки.
Рівень дисципліни - це поняття відносне настільки ж, як і рівень знань

Це все теоретично, а на практиці все по іншому. Особливо в таких закладах, де робота і так вимагає значних зусиль.

Чесно кажучи, все починається з сім'ї: як батьки виховали такий і результат, а потім від держави залежить якою вона хоче бачити молодь та майбутні покоління, свій розвиток та т.п.

Igor66 Дата: Чт, 14.08.2008, 14:14 | Повідомлення № 67
Я тут недавно...
Повідомлень: 25
Нагороди: 0
Рейтинг: 1
На сто відсотків погоджуюсь з WWW. Так як в нашій вищій освіті домінують гроші, то і бажання вчитися нема. Була надія на те що з допомогою ЗНО ситуація зміниться на краще, але...
NAW1977 Дата: Вт, 09.09.2008, 16:36 | Повідомлення № 68
Я тут недавно...
Повідомлень: 22
Нагороди: 0
Рейтинг: 2
Як і у пані Могильної На уроках інформатики у мене проблем з дисципліною не буває, хіба що іноді щось без дозволу завантажить хтось, але це виправимо. Додам, що дехто може завантажити якусь іграшку, але і з цим проблем не виникає - два уроки без компа і все в нормі
Комарик Дата: Вт, 16.12.2008, 15:26 | Повідомлення № 69
Прописаний назавжди
Повідомлень: 228
Нагороди: 0
Рейтинг: 14
Quote (Ковальчук_Олександр)
І ми практично не маємо ніякого впливу на них.

а що з ними цяцькатись. якщо впродовж семестра нічого не впливає то можна в табель поставити реальний рівень знань (а це переважно не перевищує "1") і замість комп'ютера на уроках давати книгу з теорією.

PanPete Дата: Вт, 16.12.2008, 16:57 | Повідомлення № 70
Наполегливий учасник
Повідомлень: 797
Нагороди: 1
Рейтинг: 45
Quote (Комарик)
замість комп'ютера на уроках давати книгу з теорією.

І невже це змусить нерадивого учня під час уроку не мішати працювати оточуючим та вчителю? Чи не доречніше все таки зайняти їх
Quote (Svitlana)
за допомогою достатньо легких для їхнього рівня але цікавих завдань
Комарик Дата: Вт, 16.12.2008, 20:07 | Повідомлення № 71
Прописаний назавжди
Повідомлень: 228
Нагороди: 0
Рейтинг: 14
Quote (PanPete)
Чи не доречніше все таки зайняти їх

ну я мав на увазі це як крайній метод коли нічого не допомагає...

Ketrin Дата: Вт, 16.12.2008, 20:15 | Повідомлення № 72
Часто заходить...
Повідомлень: 81
Нагороди: 0
Рейтинг: 3
Очень отпетые мне не попадались.
Так детские шалости, невнимательный, неусидчивый, болтливый. Я старалась таким детям уделить больше внимания (просто мимо проходя справшивала: а что это такое, а почему ты не пишешь, тебе ручку дать), давать дополнительные (интересные задания). Если мышку (живую) принесли - не ругать, а некоторое время поиграть с нею, забрать себе (терпеть их не могу), после урока отдеть.
Было такое, что и до слез доводили (не на виду конечно, но в душе хотелось рыдать), брала себя в руки и шутками или замечаниями ставила на место.
Но самое главное - этим детям дать дело по душе. Они же не злые - просто активные и эту активность надо куда-то направить, лучше на пользу обществу. :)
kom_adm Дата: Ср, 17.12.2008, 01:06 | Повідомлення № 73
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3756
Нагороди: 19
Рейтинг: 217
Quote (Ketrin)
Они же не злые

Оце розсмішили. ;)
Просто ви працюєте в хорошій школі, де ще має місце поняття дисципліна школи. Я в своїй школі спостерігаю неабияку аргесивність, злість, наглість, намагання зробити підлість. Я вже писав десь, що коли людина отримує задоволення кілька разів, вона звикає до цього і їй хочеться повторювати. Зробивши підлість і отримавши від цього мега-задоволення, поганий учень намагатиметься її повторити. Хтось казав, що поганих учнів не має. Є й такі, які не заслуговують цього почесного звання.
P.S. Свіжий приклад: кілька днів назад учень 11 класу постійними образами своєї однокласниці, яку чомусь сильно не злюбив, довів дівчину до сліз і сказав щось настільки погане, що та не витримала і вдарила його. І що ви думаєте? Отримала сильний удар в відповідь. Між учнем і ученицею зав’язалася бійка, вчителька ледве розборонила їх, після уроку повідомила про інцедент директору. Випускник той з досить заможної родини, який вчиться переважно на 1-4 і вихваляється всім, що без проблем поступить в МВС. Директор зреагував оперативно, визвав батьків обох учнів, дільничого. Вчителька, що була свідком інциденту підтвердила, що постійно чула жахливі образи даної учениці з боку цього "учня". Участковий був агресивно налаштований, погрожував взяти його на облік і зателефонував в кімнату міліції, щоб приїхали на другий день для з’ясування обставин інциденту і покарання винного. На другий день вони мали приїхати о 13 годині, але не з’явилися навіть о 13.30. Після чого директор позвонив і сказав, що зібрав батьків у себе і чекає їх. Після конкретної розмови з працівниками міліції, вони врешті десь о 14.30 приїхали. А дільничий при цьому зовсім по-іншому ставився до даного "учня" і говорив так, наче б то ніякого інциденту не було. Далі розповідати не буду, думаю ви здогадалися, що мати цього негідника (по іншому його назвати не можна) встигла дати доброго хабаря дільничому і красиво відмазала синочка. При цьому вона не усвідомлює, настільки поганий вчинок зробила і що то й же синочок принесе в майбутньому їй багато горя. Це очевидно.
gry Дата: Чт, 18.12.2008, 06:02 | Повідомлення № 74
Досвідчений учасник
Повідомлень: 1154
Нагороди: 4
Рейтинг: 133
Однозначної відповіді, що ж робити з порушниками, звичайно немає, але, як свідчить досвід, завантаження роботою допомогає вирішити цю проблему відсотків на 70. Звичайно, є індивідуми яким на все плювати, але то вже інший контингент, якому вже нічим не допоможеш. Плюс до цього об’єктивна оцінка за навчальні досягнення.
Ketrin Дата: Чт, 18.12.2008, 15:20 | Повідомлення № 75
Часто заходить...
Повідомлень: 81
Нагороди: 0
Рейтинг: 3
Quote (Ковальчук_Олександр)
росто ви працюєте в хорошій школі, де ще має місце поняття дисципліна школи.

мабуть мені пощастило :)

Quote (Ковальчук_Олександр)
Цитата (Ketrin )
Они же не злые
Оце розсмішили. ;)

Так, я забула про маминих синочків і розбещених дітей - там дійсно злість, яка зрозуміло чого з'являється, але нам учителям з цим мало, що без допомоги батьків можна зробити, бо щоб ми не робили батьки зведуть нанівець.
Проте у тому випадку, що ви описали не тільки невихований хлопець винний, а й дівчина. Її ніхто не вчив не звертати увагу на тупість і дурість.

Форум інформатиків » АРХІВ » «Важкі» діти » Порушники дисципліни: як заставити їх працювати на уроці?
Пошук:


© Форум інформатиків України, 2007-2020.