Вт, 23.10.2018, 05:56
Форум інформатиків України
Головна Реєстрація Вхід
Вітаю Вас, Гість · RSS
Вітання на форумі
Незнайомець
Вітаємо на форумі,
Незнайомцю!

 
зареєструйтесь
Перед реєстрацією обов’язково прочитайте:
Оновлення Учасники Пошук
Особисті повідомлення
Видавництво ’’Аспект’’ Видавництво

Модератор форуму: Ktara, Bandalak, НІКОЛЯ, volevikt  
Форум інформатиків » АРХІВ » «Важкі» діти » Порушники дисципліни: як заставити їх працювати на уроці?
Порушники дисципліни: як заставити їх працювати на уроці?
Ковальчук_Олександр Дата: Вт, 23.10.2007, 19:20 | Повідомлення № 1
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3679
Нагороди: 18
Рейтинг: 204
Шановні колеги! У кожного вчителя виникають проблеми з учнями, які не працюють на уроці. І особлива проблема - порушення дисципліни. Як впливати на учнів, які і самі не працюють і іншим не дають? Що зробити? Вигнати їх за двері (не маємо права), чи розмовляти з батьками? Може намагатися їх якось заставити працювати на уроці, слухати навч. матеріал і не заважати іншим?
Сучасні "продвинуті" учні нічого не бояться. І ми практично не маємо ніякого впливу на них. Для багатьох учнів директор не авторитет, ним не налякаєш.
Прошу ділитись власним досвідом і говорити про те, які методи використовувати, щоб вплинути на таких учнів.

Шановні форумчани!!!!!
Повідомлення, які не відповідають темі або несуть некорисний зміст будуть видалятись без попередження!!!


Відредаговано: Ковальчук_Олександр - Чт, 18.12.2008, 22:53
ssh Дата: Пт, 22.02.2008, 03:58 | Повідомлення № 31
Проф. освоїв фото-від. монтаж
Повідомлень: 206
Нагороди: 0
Рейтинг: 3
Прочитавши все вище сказане я зрозумів, що працюю ще не в поганій школі (до 700 учнів). Я звичайно не маю такого стажу роботи як Ковшун (всього 15р), але в мене немає таких проблем. Деколи хватає одного погляду, щоб той хто трохи шумить(навіть не зриває урок) все зрозумів. Якщо і знаходиться якись мудрагелик, що хоче пофілософствувати який він крутий, то перевожу відповідь у шутку(в рамках дозволенего), так щоб з нього посміялись однокласники. 1, 2 максимум репліки і він сам замовкає. Звичайно, що класи є різні і учні теж. Так інтерес до навчання в учнів дуже впав. І батьки із-за кордону балують своїх чад. І діти вчительські є, але поки ще не нагліють. Оцінки так деколи ставиш, бо колеги, хоч і не всім. Не вчиться-більше 6 балів і не має. Але з рештою чим ще можна допомогти колезі (якщо дитина вчиться добре і не хамить), а колега на свою зарплату зводить кінці з кінцями і думає як би то дитина поступила у ВУЗ де взяти стільки грошей. Може ЗНО щось виправить??? Хоча??? Велика проблема з оцінками у вчителів сільських шкіл-де пів села кумів, сватів, братів та сусідів. Я згідний з Ковшуном, що дисципліна на уроці у прямій залежності від учителя. Чому в одних вчителів один і той самий клас сидить тихо на уроці, а в інших ні? Тому, що діти випробувавши один чи декілька раз вчителя на піддатливість роблять собі висновок, що можна у нього, а що - ні. І якщо можна, то тоді з кожним днем все важче буде вчителю. Ну і звичайно сам авторитет учителя. Якщо вчитель заслужив його в учнів і вони його поважають(хочаб трішки) то працювати набагато легше.
Bandalak Дата: Пт, 22.02.2008, 17:54 | Повідомлення № 32
Лідер форуму
Повідомлень: 5991
Нагороди: 43
Рейтинг: 271
У нас на днях один учень написав матюки на дверях з відвертою образою директора школи. Внизу підписався і похвалився своїм вчинком одноліткам і не тільки. Після цього його не було у школі днів 2. Тепер все ок. Він вчиться, наче нічого і не було. Вчителі про це говорили максимум дві перерви. Тепер всі забули. Це був син одної впливової вчительки...
Kasana Дата: Пт, 22.02.2008, 22:23 | Повідомлення № 33
Часто заходить...
Повідомлень: 50
Нагороди: 0
Рейтинг: 1
Quote (Bandalak)
У нас на днях один учень написав матюки на дверях з відвертою образою директора школи. Внизу підписався і похвалився своїм вчинком одноліткам і не тільки. Після цього його не було у школі днів 2. Тепер все ок. Він вчиться, наче нічого і не було. Вчителі про це говорили максимум дві перерви. Тепер всі забули. Це був син одної впливової вчительки...

Я так зрозуміла що батьки хлопця ніяк не відреагували на вчинок.
На мою думку, на маму-впливову вчительку, мав повпливати педагогічний колектив, якщо він (колектив) звичайно не підтримує думки учня відносно директора школи.
Якщо б мій син таке зробив, він би дуже пошкодував про це
Yura_Shrol Дата: Сб, 23.02.2008, 00:39 | Повідомлення № 34
Знаток супутникового інету
Повідомлень: 623
Нагороди: 3
Рейтинг: 67
А я вже подумую, чи не використати щось подібне до системи оцінювання, яку використовують у ВУЗах. Тобто за тему потрібно набрати певну кількість балів. Відповідно розбити, скільки і за що учень може отримати. Враховувати все: і пропуски, і роботу на уроці, і виконання домашніх завдань чи проектів і ін. Тоді деяким учням, яким не подобається вчитись на уроці, буде можливість заробити той мізер балів хоча б тим, що мовчки відвідувати уроки. А хтось зробить певний проект вдома і теж заробить бали. А тоді перевести кількість балів в оцінку і в журнал.
Оті нахалюги будуть знати, що їм краще помовчати і не портити вчителю нерви.
Spirit Дата: Пн, 25.02.2008, 00:31 | Повідомлення № 35
Сис.адмін
Повідомлень: 406
Нагороди: 1
Рейтинг: 25
Yura_Shrol, у нас так и делают на уроках. Реально работает. Бывают даже защиты проектов, как защита курсового или диплома, только упрощенная. И для детей это плюс, сразу приучаются к тому что их ждет впереди, в ВУЗе.
Ktara Дата: Пн, 25.02.2008, 09:48 | Повідомлення № 36
Перспективна вчителька
Повідомлень: 4054
Нагороди: 38
Рейтинг: 351
Quote (SLKuty)
але я навіть не знаю чи жалітися начальству, чи батькам чи самому якось давати раду

Я так думаю, что все оставлять как есть точно нельзя. Дети решат что этот номер прошел, значит можно повторить и не раз

Kasana Дата: Пн, 25.02.2008, 15:55 | Повідомлення № 37
Часто заходить...
Повідомлень: 50
Нагороди: 0
Рейтинг: 1
Quote (Yura_Shrol)
Тобто за тему потрібно набрати певну кількість балів. Відповідно розбити, скільки і за що учень може отримати. Враховувати все: і пропуски, і роботу на уроці, і виконання домашніх завдань чи проектів і ін.

Ви занєте це мені дуже сподобалося. Я вже теж над тим давненько думаю як це декого заставити працюваті і хоч би на уроки ходити. А то в мене зараз урок а учнів немає ото сиджу сама.
amprig Дата: Пн, 25.02.2008, 22:18 | Повідомлення № 38
Часто заходить...
Повідомлень: 52
Нагороди: 0
Рейтинг: 0
Уже не первый год когда 11 классы на 6-7 урок не приходят, не взирая на баллы, оценки, и т.д и т.п. - у них подготовительные курсы. Наши славные ВУЗы назначают начало занятий на 14-15 часов. Дети должны хотя бы пообедать, доехать. Школьными уроками жервуют, а другие за компанию просто уходят, им тоже хочется сачкануть. Вузы обещают льготы при поступлении - так уничтожается авторитет школьного образования, дисциплина в школе. Что делать? Собираем справки, но знаний - чаще ни там ни тут.
filnick Дата: Пн, 25.02.2008, 23:18 | Повідомлення № 39
Мудрий вчитель
Повідомлень: 2238
Нагороди: 7
Рейтинг: 124
Ця гілка форуму прописана і гнівом і біллю, деколи й безпорадністю. Завжди у школах були і будуть "важкі" або "проблемні" учні. Причини можуть бути різні - сімейні неурядиці, відсутність батьківського виховання або навпаки - надмірна розбещенність. Буває, що дитина звикла бути в епіцентрі надзвичайних ситуацій, або просто хоче насолити вчителю.
Згадую свого старого тренера (колись займався лижним спортом). Він мені казав: "Донизу згори всі їдуть швидко. На прямій теж біжать майже одинаково. Але справжній лижник виявляється, коли треба рухатися на підйом - під гору, там треба працювати на всю". Мені здається, що справжній вчитель, формується саме при "підйомі", тобто коли доводиться працювати з такими "важкими" дітьми. Тут виявляється вчительська мудрість, розсудливість, воля.
Якщо прикладати зусилля, щоб дитина не скотилася в болото, яке потім її засмокче повністю, то мине час і побачите бувшого "важкого" учня нормальним громадянином, з своєю сім'єю, який приведе навчатися до Вас своїх дітей. Тоді стане зрозуміло, що праця Ваша не пропала марно.
LAM85 Дата: Ср, 27.02.2008, 00:00 | Повідомлення № 40
Я тут недавно...
Повідомлень: 44
Нагороди: 0
Рейтинг: 1
На рахунок дисципліни в мене порядок. Одним словом дотримуються інструкцію та правила поводження в комп.класі.
bochik Дата: Пн, 10.03.2008, 13:39 | Повідомлення № 41
Часто заходить...
Повідомлень: 82
Нагороди: 0
Рейтинг: 5
Quote (Yura_Shrol)
А я вже подумую, чи не використати щось подібне до системи оцінювання, яку використовують у ВУЗах. Тобто за тему потрібно набрати певну кількість балів. Відповідно розбити, скільки і за що учень може отримати.

Для заохочення учнів також використовую модульно-рейтингову систему, для кожної теми свою, учні заздалегідь знають, що їх чекає, наприклад в темі оціінка може накопичуватись (складатись) з таких складових:
1) відвідування + активність на уроці (в т.ч. негативна тобто неконструктивна), виконання Д/З - 4 бали
2) теоретичний експрес-контроль (міні письмове опитування чи тест) - 4 бали
3) практичні + проект (завдання на всю тему) - 4 бали

ДОпомагає тримати всю тему в тонусі, в т.ч. "неблагополучних учнів"

Щодо порушників дисципліни, то намагаюсь виявити "джерела" порушення, тобто людину порушника і його мотиви пізніше в особистій бесіді, укладаю міні-угоду з цим учнем, раджусь, як далі бути, провожу психологічний вплив індивідувально. Якщо нейтралізувати негативних лідерів, то можна працювати.

sad Щодо дисципліни і розбещеності дітей згода з багатьма, особливо проблема в тому. що інформатика викладається з 10-11 впливу, тобто маємо вже сформаованих людей, з якими треба налагоджувати партнерські стосунки!!! Підкреслюю, партнерські!!!! ТАка собі педагогіка співробітництва.

Використовую і жарти на уроці, як засівб розрядки ситуації і впливу на неслухняних,
Багато уваги приділяю мотивації вивчення інформатики на початку 10 класу і коли починаємо нову тему, це актуалізує увагу дітей.

filnick Дата: Нд, 16.03.2008, 14:11 | Повідомлення № 42
Мудрий вчитель
Повідомлень: 2238
Нагороди: 7
Рейтинг: 124
Quote (bochik)
Багато уваги приділяю мотивації вивчення інформатики на початку 10 класу і коли починаємо нову тему, це актуалізує увагу дітей.

Мотивація - це одна з основ педагогіки. Причому, фрази типу - потрібна при вступі до ВНЗ, знадобиься в майбутньому, не можна уявити без знань теми життя для сучасної людини тощо - як свідчить практика - користі не мають. Мотиваційні приклади мають бути конкретні та актуальними для дитини.
Borick Дата: Пн, 17.03.2008, 00:44 | Повідомлення № 43
Новий користувач
Повідомлень: 12
Нагороди: 0
Рейтинг: 0
Quote (Ковшун)
У нас дійсно, такого немає. І не було ніколи!Є, що учні слабо готуються до уроків, є що прийшов учень не підготовлений до уроків. Але такого, щоб уроки зривав....ТАКОГО НЕМА і НЕ БУЛО.Ми живемо в тій самій країні що і Ви!

А В якій країни ви живете?? У вас що нема учня в класі який би даремно займав компютер.......... І цілий урок задавав безглузді запитання які не відносяться до теми........ В навчаєте в спец школі....?????????? smile
filnick Дата: Пн, 17.03.2008, 01:12 | Повідомлення № 44
Мудрий вчитель
Повідомлень: 2238
Нагороди: 7
Рейтинг: 124
Quote (Borick)
У вас що нема учня в класі який би даремно займав компютер

В нас учні мають ті ж самі права, що й інші громадяни. Кожний учень має право на освіту. Тому говорити, що він даремне займає компютер (тим більше наданий йому державою) не варто.
Quote (Borick)
цілий урок задавав безглузді запитання які не відносяться до теми.

Буває значно гірше тоді, коли питань не задають. Отже дитина цікавиться - допомжіть йому, тільки поясніть, що на уроці треба працювати, а по закінченні уроку дайте відповіді на питання.
NataliyG Дата: Пн, 17.03.2008, 12:13 | Повідомлення № 45
Активний учасник
Повідомлень: 684
Нагороди: 2
Рейтинг: 37
Quote (Ковшун)
Так ось про це ж і мова.
Школа повинна виховувати культурну ввічливу людину.

Ви пане Крвшун говорите так, як багато жителів містечка де я працюю. (Куди дивиться школа, якщо такі не виховані учні) Але є учні які взагалі не мають вдома ніякого виховання.. Мама і тато в Італії. Купили дорогого мобільного телефона. А бабця каже нічого мені не говоріть я і сама не даю собі ради. Дитина знає, що вона вступить в той вуз в який захоче, бо мама і тато мають гроші. (Чи такі випадки не буваю в усі УКРАЇНІ?) їМ НЕ ПОТРІБНА НІ нАША ОЦІНКА НІ НАША іНФОРМАТИКА.
хоча погоджуюся шо в авторитетного вчителя і такі учні створюють видимчість хорошої поведінки. Але це є на мою думку загальнонаціональна проблема і її потрібно вирішувати як найшвидше і якимись радикальними методами.
Форум інформатиків » АРХІВ » «Важкі» діти » Порушники дисципліни: як заставити їх працювати на уроці?
Пошук:


© Форум інформатиків України, 2007-2018.