Ср, 17.07.2019, 18:37
Форум інформатиків України
Головна Реєстрація Вхід
Вітаю Вас, Гість · RSS
Вітання на форумі
Незнайомець
Вітаємо на форумі,
Незнайомцю!

 
зареєструйтесь
Перед реєстрацією обов’язково прочитайте:
Оновлення Учасники Пошук
Особисті повідомлення
Видавництво ’’Аспект’’ Видавництво

  • Сторінка 1 з 6
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • »
Модератор форуму: Ktara, Bandalak, НІКОЛЯ, volevikt  
Форум інформатиків » АРХІВ » «Важкі» діти » Порушники дисципліни: як заставити їх працювати на уроці?
Порушники дисципліни: як заставити їх працювати на уроці?
Ковальчук_Олександр Дата: Вт, 23.10.2007, 18:20 | Повідомлення № 1
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3705
Нагороди: 18
Рейтинг: 209
Шановні колеги! У кожного вчителя виникають проблеми з учнями, які не працюють на уроці. І особлива проблема - порушення дисципліни. Як впливати на учнів, які і самі не працюють і іншим не дають? Що зробити? Вигнати їх за двері (не маємо права), чи розмовляти з батьками? Може намагатися їх якось заставити працювати на уроці, слухати навч. матеріал і не заважати іншим?
Сучасні "продвинуті" учні нічого не бояться. І ми практично не маємо ніякого впливу на них. Для багатьох учнів директор не авторитет, ним не налякаєш.
Прошу ділитись власним досвідом і говорити про те, які методи використовувати, щоб вплинути на таких учнів.

Шановні форумчани!!!!!
Повідомлення, які не відповідають темі або несуть некорисний зміст будуть видалятись без попередження!!!


Відредаговано: Ковальчук_Олександр - Чт, 18.12.2008, 21:53
Newbie Дата: Вт, 23.10.2007, 19:50 | Повідомлення № 2
Хелпер
Повідомлень: 1414
Нагороди: 9
Рейтинг: 91
залежно від віку.
якщо маленькі (5-7 класи) - то мені помагає поговорити, переважно вони просто потребують уваги. поставити 1 бал (ну якщо справді довели), поговорити, домовитись, що я цю оцінку нікуди не ставлю, але ж на майбутнє... smile працює smile з одним 3 роки працювало smile
старших - просто дозволяю не робити, ставлю оцінки відповідні, якщо їм байдуже - мені теж. єдина умова - не шуміти! якщо в класі шум - "страждають" всі. я вимикаю комп*ютери і пишемо конспекти. або інша умова - за комп*ютери не сідаємо поки у ВСІХ немає зробленого завдання в зошиті (окремим учням перевіряю особливо ретельно і до ком). одного уроку досить, щоб сам же клас вирішував цю проблему без мого втручання.
можу сказати, що якщо отак не зважати на порушників, їм набридає! вони за місяць-другий починають просити завдання, самі цікавляться і все виконують. іноді аж шкода - за рахунок пропущених уроків у них бал получається низький - ну але самі винні.
єдине - в моєму випадку ще "працює" те, що у них молоденька вчителька wink великим хлопакам неудобно коли я зауваження роблю tongue а якщо ще в результаті їхньої поведінки в них бал низький, а я ще пристижу - то любо-дорого дивитись як працюють! smile
Ковшун Дата: Ср, 24.10.2007, 08:49 | Повідомлення № 3
Досвідчений учасник
Повідомлень: 1462
Нагороди: 1
Рейтинг: 25
Quote (Ковальчук_Олександр)
Шановні колеги! У кожного вчителя виникають проблеми з учнями, які не працюють на уроці. І особлива проблема - порушення дисципліни. Як впливати на учнів, які і самі не працюють і іншим не дають? Що зробити? Вигнати їх за двері (не маємо права), чи розмовляти з батьками? Може намагатися їх якось заставити працювати на уроці, слухати навч. матеріал і не заважати іншим?
Сучасні "продвинуті" учні нічого не бояться. І ми практично не маємо ніякого впливу на них. Для багатьох учнів директор не авторитет, ним не налякаєш (принаймі у нас в школі така ситуація).
Прошу ділитись власним досвідом і говорити про те, які методи використовувати, щоб вплинути на таких учнів.

У мене таких серйозних проблем, про які ви щойно пишете, за всі роки моєї трудової діяльності не було і зараз не має!

Буває, що учень не виконав домашнього завдання. За це він отримує відповідну оцінку.
А щоб порушував дисципліну......?

А якщо вже і директор школи не є авторитетом для учнів, то що це за директор?

А взагалі-то, шановні колеги!
Дисципліна на уроці цілком залежить від вчителя!

Могильна Дата: Ср, 24.10.2007, 14:44 | Повідомлення № 4
Новий користувач
Повідомлень: 7
Нагороди: 0
Рейтинг: 1
На уроках інформатики у мене проблем з дисципліною не буває, хіба що іноді щось без дозволу завантажить хтось, але це виправимо.
Ковальчук_Олександр Дата: Ср, 24.10.2007, 16:41 | Повідомлення № 5
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3705
Нагороди: 18
Рейтинг: 209
Ви, колеги, говорите так, ніби ми живемо в ідеальній країні і учні в нас близькі до ідеалу. У мене також нема проблем з хорошими учнями. Але мова йде про те, що в кожному класі найдеться кілька поганців, які мішають навчатися іншим. Хочеться почути конкретні рекомендації щодо того, як впливати на учнів, яким все по барабану, які не сидять тихо на уроках і не дають іншим вчитись. Я говорю проте, що на таких учнів немає ніяких засобів впливу, практично ніяких. Їх розбалували батьки в першу чергу. У нас в селі населення 4200 осіб. І зараз в нас діє до 10 кабаків, в яких по вечорах та вихідних можна побачити наших учнів 9-11 класів. Їм спокійно продають пиво, горілку, сигарети. Хіба таке може бути? Тут дійсно не намісці голова сільської ради. Міліція в нас повністю пасивна і вражає мене своєю бездіяльністю. Випадок із вчителем, який в нас стався минулого року слугує добрим прикладом до ще більшої розпусти молоді. Адже вони бачать, що ніза які погані вчинки міліція не наказує. Не знаю як у вас, але в нашій школі я спостерігаю неймовірну розпусту учнів, які ні кого і нічого не бояться. Для прикладу: біля мого кабінету розташована класна кімната 7-А класу. Це не клас, це звіринець. Їхня класна керівничка несамовито кричить на них, але вони з цього тільки сміються і авторитету серед них вона зовсім не має. А що буде, коли вони будуть в 11-12 класі. У нас рік назад випустився 11Б клас. Це було щось. Зимою було поломалось отоплення і дві школи (молодші класи і старші) звели до купи. А цьому 11Б дали клас невеличкий біля мого. Вони ж за зиму побили 3 парти і кілька стільців, порвали штори і ще дещо потрощили. Коротше, перетворили клас у смітник. І що їм за це було? Аж нічого абсолютно.
Я не впинно повторюю одне і те ж: серед молоді спостерігається тенденція загальної розпусти, авторитет вчителя постійно падає, молодь втарачає інтерес до навчання. І інколи якщо якийсь поганець захоче когось дістати, то він це зробить. Якщо йому ставити одиниці - так це не вихід. Проблем з дисципліною не буває практично лише в ВУЗах, тому що там, якщо загризешся з викладачем - не отримаєш заліку чи екзамену - і будь здоровий, твоє навчання закінчилося.
Ковшун Дата: Ср, 24.10.2007, 16:48 | Повідомлення № 6
Досвідчений учасник
Повідомлень: 1462
Нагороди: 1
Рейтинг: 25
Quote (Ковальчук_Олександр)
Ви, колеги, говорите так, ніби ми живемо в ідеальній країні і учні в нас близькі до ідеалу. У мене також нема проблем з хорошими учнями. Але мова йде про те, що в кожному класі найдеться кілька поганців, які мішають навчатися іншим. Хочеться почути конкретні рекомендації щодо того, як впливати на учнів, яким все по барабану, які не сидять тихо на уроках і не дають іншим вчитись. Я говорю проте, що на таких учнів немає ніяких засобів впливу, практично ніяких. Їх розбалували батьки в першу чергу. У нас в селі населення 4200 осіб. І зараз в нас діє до 10 кабаків, в яких по вечорах та вихідних можна побачити наших учнів 9-11 класів. Їм спокійно продають пиво, горілку, сигарети. Хіба таке може бути? Тут дійсно не намісці голова сільської ради. Міліція в нас повністю пасивна і вражає мене своєю бездіяльністю. Випадок із вчителем, який в нас стався минулого року слугує добрим прикладом до ще більшої розпусти молоді. Адже вони бачать, що ніза які погані вчинки міліція не наказує. Не знаю як у вас, але в нашій школі я спостерігаю неймовірну розпусту учнів, які ні кого і нічого не бояться. Для прикладу: біля мого кабінету розташована класна кімната 7-А класу. Це не клас, це звіринець. Їхня класна керівничка несамовито кричить на них, але вони з цього тільки сміються і авторитету серед них вона зовсім не має. А що буде, коли вони будуть в 11-12 класі. У нас рік назад випустився 11Б клас. Це було щось. Зимою було поломалось отоплення і дві школи (молодші класи і старші) звели до купи. А цьому 11Б дали клас невеличкий біля мого. Вони ж за зиму побили 3 парти і кілька стільців, порвали штори і ще дещо потрощили. Коротше, перетворили клас у смітник. І що їм за це було? Аж нічого абсолютно.
Я не впинно повторюю одне і те ж: серед молоді спостерігається тенденція загальної розпусти, авторитет вчителя постійно падає, молодь втарачає інтерес до навчання. І інколи якщо якийсь поганець захоче когось дістати, то він це зробить. Якщо йому ставити одиниці - так це не вихід. Проблем з дисципліною не буває практично лише в ВУЗах, тому що там, якщо загризешся з викладачем - не отримаєш заліку чи екзамену - і будь здоровий, твоє навчання закінчилося.

У нас дійсно, такого немає. І не було ніколи!
Є, що учні слабо готуються до уроків, є що прийшов учень не підготовлений до уроків. Але такого, щоб уроки зривав....ТАКОГО НЕМА і НЕ БУЛО.
Ми живемо в тій самій країні що і Ви!

Стосовно допомоги!
Не можна конкретної допомоги надати не знаючи достеменно ситуацію, не бачивши тих учнів, не поспілкувавшись з ними, не бачачи того вчителя і не поговоривши з ним, не знаючи мікроклімату в школі, не знаючи відношення до школи батьків і т.ін.

Newbie Дата: Нд, 28.10.2007, 12:45 | Повідомлення № 7
Хелпер
Повідомлень: 1414
Нагороди: 9
Рейтинг: 91
Quote (Ковшун)
А якщо вже і директор школи не є авторитетом для учнів, то що це за директор?

хех, директор школи і для мене не авторитет surprised повага і вихованість - це одне, авторитет - ще треба заслужити!
так от я думаю, що повагу і вихованість можна отримати лише показуючи власний приклад.

минулого тижня прийшов "в гості" колишній учень на урок до 11 класу. зайшов без дозволу, почав вести розмову з учнями в класі. я прочекала хвилин 10 , він заспокоївся, і я уточнила чи можу я продовжити урок, спокійно і без підвищення голосу. все - ніяких конфліктів! дехто відповідає, що не можна урок продовжити - я тоді прошу повідомити, коли можна буде, сідаю за стіл і заповнюю журнал. вистарчає 10 хвилин далі клас сам починає хвилюватись (вчителька якась підозріло спокійна, вона мабуть потім ТАКЕ влаштує!), і утихомирює порушників.

в такій ситуації, що - йти до директора? (поки я спущусь, а вона підніметься - я не знаю що буде в класі ;)) просити вийти з класу? - не вийде smile , зате конфлікт гарантовано. може й крики і нерви... а от показати, що з такої ситуації є цивілізований вихід - можна.

переважно такі "лихачі" приходять щоб показати які вони круті - вчителя не бояться. а можна "обламати" їхні очікування - діяти не так, як вони сподівались, підіграти. зрештою 10 втрачених хвилин уроку не так страшно порівняно з конфліктом, який може потім тягнутись і виливатись у невідомо що.

Ковшун Дата: Нд, 28.10.2007, 12:52 | Повідомлення № 8
Досвідчений учасник
Повідомлень: 1462
Нагороди: 1
Рейтинг: 25
Quote (Newbie)
хех, директор школи і для мене не авторитет повага і вихованість - це одне, авторитет - ще треба заслужити!

А я такої думки, що директор школи, це найавторитетніша в школі людина.
І якщо це буде дійсно так, то в школі буде порядок!
Quote (Newbie)

так от я думаю, що повагу і вихованість можна отримати лише показуючи власний приклад.
минулого тижня прийшов "в гості" колишній учень на урок до 11 класу. зайшов без дозволу, почав вести розмову з учнями в класі. я прочекала хвилин 10 , він заспокоївся, і я уточнила чи можу я продовжити урок, спокійно і без підвищення голосу. все - ніяких конфліктів! дехто відповідає, що не можна урок продовжити - я тоді прошу повідомити, коли можна буде, сідаю за стіл і заповнюю журнал. вистарчає 10 хвилин далі клас сам починає хвилюватись (вчителька якась підозріло спокійна, вона мабуть потім ТАКЕ влаштує!), і утихомирює порушників.
в такій ситуації, що - йти до директора? (поки я спущусь, а вона підніметься - я не знаю що буде в класі ;)) просити вийти з класу? - не вийде , зате конфлікт гарантовано. може й крики і нерви... а от показати, що з такої ситуації є цивілізований вихід - можна.
переважно такі "лихачі" приходять щоб показати які вони круті - вчителя не бояться. а можна "обламати" їхні очікування - діяти не так, як вони сподівались, підіграти. зрештою 10 втрачених хвилин уроку не так страшно порівняно з конфліктом, який може потім тягнутись і виливатись у невідомо що.

Отут Ви все правильно влаштували!
Ви розумно вийшли з ситуації і показали цьому колишньому учню, що він зовсім нічого не вартий зі своїми відвідинами школи!
Молодець вчитель!!!
KulAlex Дата: Сб, 03.11.2007, 23:48 | Повідомлення № 9
Знаток програмування
Повідомлень: 326
Нагороди: 6
Рейтинг: 19
Я працюю в елітному ліцеї де діти хочуть вчитися, а не порушувати дисципліну. Але часом буває, я просто все це переводжу в жарти і проблема зникає.
Newbie Дата: Нд, 04.11.2007, 14:00 | Повідомлення № 10
Хелпер
Повідомлень: 1414
Нагороди: 9
Рейтинг: 91
Quote (KulAlex)
де діти хочуть вчитися, а не порушувати дисципліну

є таке! після того, як школа наша стала гімназією справді стало в цьому плані легше! є звісно ложки дьогтю, але загалом "безпрєдєлу" нема!
Ковшун Дата: Нд, 04.11.2007, 14:10 | Повідомлення № 11
Досвідчений учасник
Повідомлень: 1462
Нагороди: 1
Рейтинг: 25
Quote (Newbie)
є таке! після того, як школа наша стала гімназією справді стало в цьому плані легше! є звісно ложки дьогтю, але загалом "безпрєдєлу" нема!

У нас не гімназія, а звичйна школа.
Всякі діти є у нас. Є такі, що вчаться і хочуть вчитись.
Є і такі, що не вчаться і не хочуть.
Але дисципліни не порушуют.
Питання про дисципліну в нашій школі закрито давно!
Newbie Дата: Нд, 04.11.2007, 14:25 | Повідомлення № 12
Хелпер
Повідомлень: 1414
Нагороди: 9
Рейтинг: 91
мабуть зараз скажу взагалі крамольну думку smile дисципліна, така як в нас - то досить обмежене явище у просторі. я маю на увазі, що мало де ще зберігається оця система безумовного авторитету вчителя на уроці, парти в три ряди, вставання учнів для привітання вчителя і т.д. дивно було спостерігати за уроками в інших країнах, де все це менш регульовано, але чесно кажучи мені такий підхід імпонує більше. єдине, що варто обмежити - це кількість учнів у такому класі, що наразі малореально у наших умовах.
вчора читала статтю в DailyMail про поляка 15 річного, який повернувся з Англії, куди виїхали на заробітки його батьки (бо ж вони в ЄС, там кордонів і обмежень нема), назад до Польщі, бо його не влаштовує британська система освіти. вона занадто розслаблена, не дає знань (це підліток сам так вирішив!). він повернувся до Польщі, там знання міцніші дають. так він вернувся, і навіть незважаючи на те, що в Англії (!) він з англійської мав відмінно - в польській школі є учні, котрі володіють мовою значно краще smile
водночас в нас були минулого тижня поляки по обміну, то їх поведінка реально шокувала наших вчителів: розмови на уроці, ніхто рівненько не сидить, але водночас - повна взаємна повага, ніхто не позволить собі ГОЛОСНО розмовляти, все демократично і водночас не настільки, щоб комусь заважати.
мені таке більше подобається. звичайно - складно знайти межу, іноді бувають перекоси в один чи другий бік. але штучно у школі створювати атмосферу авторитарності вчителя чи адміністрації - не бачу сенсу. коаще виховувати не підкорення, а взаємну повагу, щоб добре поводитись не тому, що інакше вчитель поставить 2, чи зауваження напише, а тому, що це культурно smile
Ковальчук_Олександр Дата: Нд, 04.11.2007, 14:38 | Повідомлення № 13
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3705
Нагороди: 18
Рейтинг: 209
В нашій школі все по іншому. Я вже неодноразово писав в повідомленнях, що молодь нашого села сильно розпущена і рівень розпусти постійно зростає.
Понабудовували різних кафе-барів (до 10 штук), в яких молодь, в тому числі учні нашої школи просто спиваються. Сидять по будним дням, вихідним і пропивають сотні гривень.
На це є ряд причин:
1. Батьки самі сприяють такій розпусті. Адже, коли дитина йде на дискотеку, їй дають 50 (а то й більше) гривень на витрати. І куди їх дівати? Пропивати або програвати в гральні автомати.
Село наше дуже багате. Великий відсоток людей займаються так званим бізнесом: возять в Одесу та Київ копченості і проводять часу в роз'їздах більше, ніж у дома. А за дітьми то коли наглядати? В першу чергу заробіток... Також на території села розміщений один з найбільших в Україні птахокомбінатів, за рахунок якого збагатилася не одна сім'я. Которше, в розумних батьків і діти розумні виростають. Є батьки, які строго слідкують за дітьми і правильно їх виховують, але, нажаль, таких меншість.
2. Голова сільської ради займається бездіяльністю. В селі дитина може легко купити сигарети і алкоголь. Хіба ж це припустимо? Була в нас головна дискотека в кафе-барі "Надія" в самому центрі. Так от там таке робилося... sad В ночі можна було легко побачити п'яних, накурених дівчат, серед яких і учениці і ще багато іншого... Накінець то голова прозрів і дикотеку закрили. І що щось покращилося? Молодь елементарно розповзлася по тих 10 кабаках. Буває йду часом з роботи і заходжу в годин 6 в найближчий кабак купити картку поповнення і майже кожного разу бачу наших учнів або за столиком або за гральними автоматами.
3. Дисципліна в самій школі. Краще я тут промовчу... Були часи в нашій школі, коли вчителю учні вклонялись вслід, вчитель був для дітей найвищим авторитетом. Нажаль, ці часи давно минули. Ви тільки прочитайте випадок, який я описав в приватному форумі і все зрозумієте. Я говорю про те, проблеми з дисципліною на уроках виникають не тільки в мене, скаржаться всі вчителі. І виправити таких учнів вже не можливо.
Так що, заздрю я вашим школам. І мені навіть не віриться, що в школі не може бути проблем з дисципліно. cool
Ковшун Дата: Нд, 04.11.2007, 15:27 | Повідомлення № 14
Досвідчений учасник
Повідомлень: 1462
Нагороди: 1
Рейтинг: 25
Quote (Newbie)
...але штучно у школі створювати атмосферу авторитарності вчителя чи адміністрації - не бачу сенсу. коаще виховувати не підкорення, а взаємну повагу, щоб добре поводитись не тому, що інакше вчитель поставить 2, чи зауваження напише, а тому, що це культурно

Так ось про це ж і мова.
Школа повинна виховувати культурну ввічливу людину.
Авторитарність і адміністрування тут зайве, користі від цього не буде.
Давно вже минули часи авторитарності і адміністрування.
Хоча іноді дуже і дуже рідко і вони повинні бути присутніми, але як тимчасове явище.)

Вчителі і учні повинні працювати на взаємоповазі один до одного.
Вчитель повинен в учнях бачити своїх молодших партнерів.

Стифа Дата: Вт, 29.01.2008, 18:03 | Повідомлення № 15
Я тут недавно...
Повідомлень: 33
Нагороди: 0
Рейтинг: 3
Ситуації на уроках бувають дуже різні. Але зі свєї практики можу зробити один висновок: на тому уроці дітям не цікаво, на якому не цікаво самому вчителю. Якщо я приходю в клас з купою цікавих завдань, пропозицій для кожної дитини урок проходе чудово. А якщо з деяких причин (не встигла, не захотіла, були інші справи) не можу завантажити учнів роботою... Що ж, сама винна.
Quote (Ковальчук_Олександр)
хіба що іноді щось без дозволу завантажить хтось, але це виправимо.

З цим також найшла методи боротьби. На кожному комп'ютері два користувачі: Учитель, Учень. Причому Учитель з правами адмістратора знаходиться під паролем, Учень з обмеженними правами без пароля. В адміністраторі заходю в "Мой комьютер-Свойства-Диспетчер устройств" і відключаю CD-ROM та дісковод. Все. Несанкційоване завантаження не відбувається.
Форум інформатиків » АРХІВ » «Важкі» діти » Порушники дисципліни: як заставити їх працювати на уроці?
  • Сторінка 1 з 6
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • »
Пошук:


© Форум інформатиків України, 2007-2019.