Нд, 19.11.2017, 10:51
Форум інформатиків України
Головна Реєстрація Вхід
Вітаю Вас, Гість · RSS
Вітання на форумі
Незнайомець
Вітаємо на форумі,
Незнайомцю!

   
зареєструйтесь
Перед реєстрацією обов’язково прочитайте:
Оновлення Учасники Пошук
Особисті повідомлення
Видавництво ’’Аспект’’ Видавництво

Сторінка 1 з 3123»
Модератор форуму: Ktara, Bandalak, НІКОЛЯ, volevikt 
Форум інформатиків » РОЗДІЛ ІІІ: МЕТОДИКА, ЗАСОБИ ВИКЛАДАННЯ ІНФОРМАТИКИ » 3.6 Методика викладання інформатики згідно програми » Методика вивчення теми бази даних
Методика вивчення теми бази даних
W-w-W Дата: Нд, 12.10.2008, 01:39 | Повідомлення № 1





Прошу в даній рубриці ділитись досвідом щодо викладання теми
«Бази даних-Основні поняття бази даних. Типи даних, що зберігаються в базі даних. Проектування бази даних і створення структури бази даних. Введення та редагування даних. Робота з таблицями. »
На що і на які саме моменти Ви звертаєте увагу при поясненні даної теми?

Шановні форумчани!!!!!
Повідомлення, які не відповідають темі або несуть некорисний зміст будуть видалятись без попередження!!!

piktor Дата: Пн, 15.12.2008, 09:51 | Повідомлення № 2
Активний учасник
Повідомлень: 521
Нагороди: 1
Рейтинг: 19
Мене цікавить як хто пояснює поняття зв'язків у реляційних БД. Я намалював схему торгового підприємства і навів зв'язки між менеджерами, товарами та клієнтами. Але щось мені здається, що це трохи не те.
NataliyG Дата: Вт, 17.03.2009, 12:24 | Повідомлення № 3
Активний учасник
Повідомлень: 684
Нагороди: 2
Рейтинг: 37
Quote (piktor)
Я намалював схему торгового підприємства і навів зв'язки між менеджерами, товарами та клієнтами.

Я вам скину свою практичну може пригодиться:
Прикріплення: Aceess.doc(39Kb)
AAN Дата: Вт, 17.03.2009, 13:02 | Повідомлення № 4
Тут підглядає ...
Повідомлень: 166
Нагороди: 2
Рейтинг: 30
В «Информатике в школе» ИГ «Основа» в № 3(3) начинается публикация циклов уроков по СУБД. Думаю многим она будет полезна.
NataliyG Дата: Вт, 17.03.2009, 14:22 | Повідомлення № 5
Активний учасник
Повідомлень: 684
Нагороди: 2
Рейтинг: 37
Може я з таким питанням не в тій темі?
Питання: Я починаю працювати і навчати учнів в програмі MsOffise2007. (Просто в нас поставили новий комп. клас і там таке ліцензійне програмне забезпечення, раніше в нас були тільки пару компютерів і учні по четверо сиділи)
Як написати критерій вибору для запитів в MsAccess2007? Наприкла тільки записи які починаються на букву К - К*, пробувіала К% і нічого не виходить, або дата: Відобразити тих учнів які народилися в жовтні : *.10.* не помагає і % теж.
Varkan Дата: Вт, 17.03.2009, 16:07 | Повідомлення № 6
Викладач ВУЗу
Повідомлень: 425
Нагороди: 0
Рейтинг: 6
Quote (NataliyG)
Як написати критерій вибору для запитів в MsAccess2007? Наприкла тільки записи які починаються на букву К - К*, пробувіала К% і нічого не виходить, або дата: Відобразити тих учнів які народилися в жовтні : *.10.* не помагає і % теж.

може конкретно задати like("К*")

Uchinfo Дата: Ср, 18.03.2009, 21:18 | Повідомлення № 7
Часто заходить...
Повідомлень: 55
Нагороди: 0
Рейтинг: 5
Quote (AAN)
Відобразити тих учнів які народилися в жовтні : *.10.*

В конструкторе запроса в строке "Поле" строим выражение с помощью построителя выражений (волшебная палочка в панели инструментов)

Выражение должно быть такого вида:
Month([Ученики]![Дата_рождения]), где [Ученики] - имя таблицы, [Дата_рождения] - имя поля в этой таблице. Обратите внимание на то, что в имени поля нельзя использовать пробелы и др. разделительные знаки, кроме знака подчеркивания.
Затем в строке конструктора запроса "Условие отбора" пишите цифру 10, т.е. октябрь.

Подробные рекомендации по преподаванию баз данных

NataliyG Дата: Чт, 19.03.2009, 10:41 | Повідомлення № 8
Активний учасник
Повідомлень: 684
Нагороди: 2
Рейтинг: 37
Quote (Varkan)
може конкретно задати like("К*")

Пробувала не працює взагалі Like не йдета Подібно до К* і все одно не працює. Якась халепа взагалі умови ті які працювали в 2003 в 2007 не працюють. Вже навіть книжку знайшла і там нічого конкретного немає.
PanPete Дата: Чт, 19.03.2009, 11:20 | Повідомлення № 9
Наполегливий учасник
Повідомлень: 797
Нагороди: 1
Рейтинг: 45
Можливо ви знайдете відповіді в книзі "Access 2007. Новые возможности [Александр Сергеев]" - біля 10MБ, посилання на закачки знайдете на http://samouchka.net/tags/access/
NataliyG Дата: Вт, 24.03.2009, 10:25 | Повідомлення № 10
Активний учасник
Повідомлень: 684
Нагороди: 2
Рейтинг: 37
Quote (PanPete)
Можливо ви знайдете відповіді в книзі "Access 2007.

Я цю книгу скачала, там написано, якщо * не працює то %, але все не те. Може в мене проблема з Offise?

Додано (24.03.2009, 10:25)
---------------------------------------------

Quote (PanPete)
Можливо ви знайдете відповіді в книзі "Access 2007.

Я цю книгу скачала, там написано, якщо * не працює то %, але все не те. Може в мене проблема з Offise?
Вчитель Дата: Пн, 03.08.2009, 08:45 | Повідомлення № 11
Прописаний назавжди
Повідомлень: 317
Нагороди: 1
Рейтинг: 13
Quote (NataliyG)
Я цю книгу скачала, там написано, якщо * не працює то %, але все не те. Може в мене проблема з Offise?

Подивіться, що ВОНО пише у формі SQL. У 2007 офіса є кілька модифікацій, деякі з них дуже "обстрижені"
sgrecords Дата: Вт, 11.08.2009, 15:40 | Повідомлення № 12
Активний учасник
Повідомлень: 604
Нагороди: 2
Рейтинг: 59
Quote (Махновець_Ігор)
Я намалював схему торгового підприємства і навів зв'язки між менеджерами, товарами та клієнтами. Але щось мені здається, що це трохи не те.

Чому це не те? Я у фінансистів даю такі приклади, у механіків по техніці і т.п. Задачу можна обрати будь-яку, головне самому розуміти принципи побудови зв'язків, та вміти їх донести до учня/студента. А для школярів слід почати з двух таблиць з відношеннями 1:Б, 1:1, а потім вже ускладнювати задачі. Взагалі етап проектування БД дуже відповідальний і цікавий. Бо після розробки запитів, форм, звітів, наповнення даними дуже складно щось змінювати в структурі БД якщо вона спроектована нез нормалізації і т.п.
Вчитель Дата: Чт, 03.09.2009, 00:04 | Повідомлення № 13
Прописаний назавжди
Повідомлень: 317
Нагороди: 1
Рейтинг: 13
Пропоную відійти від Мікрософтівського втілення СУБД,а звернути увагу на дефініції реляційної алгебри!
Отже: база даних- множина (клас), запис - поле ... об"єкт - атрибут, ознаки класу -атрибути відношення - типізація полів запису
І пакі-паки єхиде запитання для учнів (вбивче для студентів): навіщо попередньо описувати тип змінної (даних у структурі, власне структури)?
відповідь: щоб раціонально розподілити пам"ять, означити множину допустимих дій над значенням...
А от що для реального об"єкта означає тип поля запису?... Тут можна довго гратись, ПІЗНАЮЧИ. звичайно без формул, на інтуїнтивному рівні, поняття "ознаки класу", "правила відбору", "перша нормальна форма" тощо. Мабуть такий підхід є плідним, бо учень навчатиметься не "СУБД Ексес", а більш загальному!
sgrecords Дата: Пт, 25.09.2009, 15:00 | Повідомлення № 14
Активний учасник
Повідомлень: 604
Нагороди: 2
Рейтинг: 59
Quote (Вчитель)
Пропоную відійти від Мікрософтівського втілення СУБД

Я спочатку так і подаю інформацію, теорію БД, нормалізацію і т.п. Потім переходим до більш предметного - Access :)
GаrDArik Дата: Пт, 25.09.2009, 22:33 | Повідомлення № 15
Прописаний назавжди
Повідомлень: 326
Нагороди: 0
Рейтинг: 9
А кто-то может выложить все практические работы по Accessу?
Форум інформатиків » РОЗДІЛ ІІІ: МЕТОДИКА, ЗАСОБИ ВИКЛАДАННЯ ІНФОРМАТИКИ » 3.6 Методика викладання інформатики згідно програми » Методика вивчення теми бази даних
Сторінка 1 з 3123»
Пошук:


© Форум інформатиків України, 2007-2017.