Вт, 26.09.2017, 15:56
Форум інформатиків України
Головна Реєстрація Вхід
Вітаю Вас, Гість · RSS
Вітання на форумі
Незнайомець
Вітаємо на форумі,
Незнайомцю!

   
зареєструйтесь
Перед реєстрацією обов’язково прочитайте:
Оновлення Учасники Пошук
Особисті повідомлення
Видавництво ’’Аспект’’ Видавництво

Сторінка 2 з 7«123467»
Модератор форуму: Ktara, Bandalak, НІКОЛЯ, volevikt 
Форум інформатиків » РОЗДІЛ ІІІ: МЕТОДИКА, ЗАСОБИ ВИКЛАДАННЯ ІНФОРМАТИКИ » 3.6 Методика викладання інформатики згідно програми » СУБД Access за и против. (Для чего изучать СУБД MS Access)
СУБД Access за и против.
dpi Дата: Чт, 11.09.2008, 13:41 | Повідомлення № 1
Досвідчений вчитель
Повідомлень: 1438
Нагороди: 1
Рейтинг: 39
Последние пару лет все меньше уделяю внимания этой теме. Не вижу практической пользы.

Шановні форумчани!!! Повідомлення, які не відповідають темі або несуть некорисний зміт будуть видалятись без попередження.

Відредаговано: WWW - Нд, 12.10.2008, 02:27
staricova Дата: Пт, 12.09.2008, 12:52 | Повідомлення № 16
Новий користувач
Повідомлень: 1
Нагороди: 0
Рейтинг: 0
Мы работаем с Access. Начинаем работу с формами. Работаем с фотографиями и изорбражением. Проблем нет. Уроки проходят на ура
Varkan Дата: Пт, 12.09.2008, 13:06 | Повідомлення № 17
Викладач ВУЗу
Повідомлень: 425
Нагороди: 0
Рейтинг: 6
Quote (Anatoli)
Більше користі, а отже, і зацікавленості було б - он, відеомонтаж (погляньте, скільки в нас на форумі говорять про відео, а скільки про бази даних), чи з мобільними телефонами фокуси.

Можливо і цікавіше булоб викладати та навчати відеомонтаж, але чи принеслоб це користь? Особливо фокуси з мобільними телефонами.
На даний момент в любій організації є певна база яка використовується в роботі, а то і неодна. Так чому не показати учням як полекшити собі життя хочаб тим самим аксесом?
До речі на відміну від програмування всі компоненти МС Офіс можна і треба застосовувати в роботі. Для цього потрібно зацікавити учнів.
Почати з того, що самому розібратися з аксесом а не обмежитись простими вибірками і звітами, потім підібрати цікаві задачі і створити цікаву базу даних.

Додано (12.09.2008, 12:06)
---------------------------------------------

Quote (zverok)
ответ простой. Не надо учить ни Excel как таковой, ни офис как таковой, ни консоль как таковую. Ну ваапще не надо. Зато надо -- методы решения различных задач. Которые могут подразумевать использование вышеуказанных программ, а могут и не подразумевать.

Цікаво булоб побачити (чи почитати план) ваш урок.

filnick Дата: Пт, 12.09.2008, 16:42 | Повідомлення № 18
Мудрий вчитель
Повідомлень: 2238
Нагороди: 7
Рейтинг: 124
Quote (zverok)
учителя физики и математики сотрудничают для выработки общих взаимосвязей между курсами.

Честь і хвала таким вчителям. Але чому немає такого звя'зку в державних програмах шкільних предметів?
Таж реляційна БД - це відмінний засіб пов'язати міжпредметними зв'язками інформатику з історією, географією і т.д. Теперішня програма курсу інформатики обмежується лише кількома годинами для ознайомлення з комп'ютерними програмами для інших навчальних предметів.
Newbie Дата: Пт, 12.09.2008, 17:21 | Повідомлення № 19
Хелпер
Повідомлень: 1412
Нагороди: 9
Рейтинг: 91
бази даних - не є моєю улюбленою темою, та й чесно кажучи в своєму житті не стикалась із потребою створити базу даних... але! думаю, що тему давати варто. по-перше, це робота з великими обсягами інформації (хоч типу можна в Ексель, але ..... О! згадала факт, коли потрібен був Access - у ньому немає обмежень на кількість рядків таблиці!!! а одного разу це було необхідно). по-друге, формування форм, звітів - цікаво і гарно :) по-третє, макроси і сторінки доступу до даних, які створювати в цій програмі досить нескладно.
хоча заради справедливості ради, я з іншими програмами СКБД не працювала, бо все-таки не треба було.
і в будь-якому разі, вивчати треба не кнопочки чи менюшки, а концептуальні можливості
zverok Дата: Пт, 12.09.2008, 19:03 | Повідомлення № 20
Креативний вчитель
Повідомлень: 153
Нагороди: 0
Рейтинг: 8
Quote (Varkan)
Цікаво булоб побачити (чи почитати план) ваш урок.

Как это выглядело в прошлом году -- я описывал здесь. В этом году 11-классникам я дал проекты на весь семест (цель собрать информацию на интересующую их тему и изложить в виде "интересной [мультимедийной] истории"; дальше все происходит следующим образом:
* дается "текущий этап" (сейчас все занимаемся планированием)
* дается НЕСКОЛЬКО средств на выбор для его выполнения (скажем, для планирования -- FreeMind, WikidPad, OneNote, WinOrganizer...)
* с любым из них я могу помочь и посоветовать, но в выборе учеников не ограничиваю (хочешь -- планируй просто списком в Ворде или таблицей в Excel'е)
* требую осмысленного результата каждую неделю

Всё.
Что из этого получится -- доложусь в конце семестра :)

Quote (filnick)
Честь і хвала таким вчителям. Але чому немає такого звя'зку в державних програмах шкільних предметів?

Я не думаю, что этот вопрос есть смысл обсуждать на форуме (разве что у Вас есть выход на тех, кто составляет программы). Меня, честно говоря, ужасно удручает тот факт, что здесь половина обсуждений из "что и как делать?" скатывается в "разве ж можно что-то делать, когда все так плохо?"

Quote (Newbie)
але! думаю, що тему давати варто. по-перше, це робота з великими обсягами інформації (хоч типу можна в Ексель, але ..... О! згадала факт, коли потрібен був Access - у ньому немає обмежень на кількість рядків таблиці!!! а одного разу це було необхідно). по-друге, формування форм, звітів - цікаво і гарно по-третє, макроси і сторінки доступу до даних, які створювати в цій програмі досить нескладно.

Такой взгляд вполне имеет право на жизнь :) Единственное, что хотелось бы уточнить -- я бы предпочел для "работы с большими объемами информации" давать программы "пользовательского" уровня (т.е. типа "записны книжек", "программ для организации персональной информации") -- если цель именно работать с большими объемами данных. Потому что современный пользователь чаще сталкивается с большими объемами данных не в виде таблицы с 1-2 словами в каждой клетке, а в виде кучи страниц с текстом.

filnick Дата: Пт, 12.09.2008, 21:33 | Повідомлення № 21
Мудрий вчитель
Повідомлень: 2238
Нагороди: 7
Рейтинг: 124
Quote (zverok)
Меня, честно говоря, ужасно удручает тот факт, что здесь половина обсуждений из "что и как делать?" скатывается в "разве ж можно что-то делать, когда все так плохо?"

Це класика жанру. Після "Что делать?" завжди йде "Кто виноват?"
Spirit Дата: Чт, 18.09.2008, 22:38 | Повідомлення № 22
Сис.адмін
Повідомлень: 406
Нагороди: 1
Рейтинг: 25
Стоп! Коллеги!

И снова пошли споры, а в терминологии так и не разобрались!
СУБД - система управления базами данных, вообще не нужно в школьном курсе. Систем управления есть куча! Для каждого сервера баз своя (MS SQL, MySQL, Postgree и т.д.)

А вот БД - базы данных изучать нужно! Нужно показывать детям концепцию баз данных, а это можно и в Excel показать, да и на доске табличками, главное чтоб понимали что и как, а потом это можно спроецировать на любую БД и СУБД

filnick Дата: Пт, 19.09.2008, 20:59 | Повідомлення № 23
Мудрий вчитель
Повідомлень: 2238
Нагороди: 7
Рейтинг: 124
Quote (Spirit)
Нужно показывать детям концепцию баз данных, а это можно и в Excel показать, да и на доске табличками, главное чтоб понимали что и как, а потом это можно спроецировать на любую БД и СУБД

Тому й для навчання елементам управління та керування БД може служити й MS Access.
dpi Дата: Чт, 25.09.2008, 17:25 | Повідомлення № 24
Досвідчений вчитель
Повідомлень: 1438
Нагороди: 1
Рейтинг: 39
Давать то будем, куда денешся.
Но для галочки. Раньше давал серьузно, даже с VB (что детям и нравилось).
Но нет практической пользы.
Полезнее создать сайт с БД (в Денвере).

Додано (25.09.2008, 16:25)
---------------------------------------------
Ну, программирование не давать - это вы переборщили.
Это вершина нашей работы.

filnick Дата: Чт, 25.09.2008, 21:20 | Повідомлення № 25
Мудрий вчитель
Повідомлень: 2238
Нагороди: 7
Рейтинг: 124
Quote (dpi)
программирование не давать - это вы переборщили. Это вершина нашей работы.

По аналогії: вершина математики - матаналіз, вершина фізики - теормеханіка, і т.д. Висновок - давати це все дітям в школі? :*
Najna Дата: Чт, 25.09.2008, 21:26 | Повідомлення № 26
Я тут недавно...
Повідомлень: 20
Нагороди: 0
Рейтинг: -1
Коллеги, может, кто-нибудь подскажет базу, ИНТЕРЕСНУЮ нашим старшеклассникам в практическом, жизненном плане? все, что рекомендуется в учебниках - скучно в этом возрасте. а значит - неинтересно.

ОДнажды попробовала предложила базу: фильмы, режиссеры, киностудии, знаменитые актеры, жанр, год и т.д. Так мне такого понаписали - много нового узнала))))

Додано (25.09.2008, 20:26)
---------------------------------------------

Quote
программирование не давать - это вы переборщили. Это вершина нашей работы.

По аналогії: вершина математики - матаналіз, вершина фізики - теормеханіка, і т.д. Висновок - давати це все дітям в школі?

dpi абсолютно прав хотя бы потому, что олимпиады по информатике проводяться исключительно по программированию.

zverok Дата: Чт, 25.09.2008, 21:40 | Повідомлення № 27
Креативний вчитель
Повідомлень: 153
Нагороди: 0
Рейтинг: 8
Quote (Najna)
Коллеги, может, кто-нибудь подскажет базу, ИНТЕРЕСНУЮ нашим старшеклассникам в практическом, жизненном плане?

У меня в этом семестре был выбор проектов на свободные темы. Вот некоторые из выбранных самими учениками тем:
* Онлайн-игры (WoW, LineAge)
* Паркур
* Рэп
* Музыкальные фестивали

Ковальчук_Олександр Дата: Чт, 25.09.2008, 23:47 | Повідомлення № 28
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3620
Нагороди: 17
Рейтинг: 192
Quote (Najna)
dpi абсолютно прав хотя бы потому, что олимпиады по информатике проводяться исключительно по программированию.

Просто дехто з вчителів зациклений на програмуванні. Знаю таких багато. І знаєте, від цього діти страждають...
Програмування повинно бути, але лише основи. Більш поглиблене вивчення має бути на курсах за вибором, факультативах, у профільних класах (школах). В 10-11 класі майже 100% викладається програмування, і лише невеличкий відсоток інформаційних технологій. Я маю на увазі те, що в інформатиці програмування і ІТ співвідносяться далеко не 4:6. А чому олімпіади по програмуванню? Тому що інформатика частково живе радянськими часами і цю ситуацію чиновники не дуже спішать виправляти, бо як вже не раз писалось - комусь так вигідно.
Quote (dpi)
Но нет практической пользы.

А практична користь від програмування є... 2% учнів класу.
Ну хіба що розвиток логічного мислення, з цим не посперечаєшся.
Newbie Дата: Пт, 26.09.2008, 00:12 | Повідомлення № 29
Хелпер
Повідомлень: 1412
Нагороди: 9
Рейтинг: 91
Quote (Najna)
ИНТЕРЕСНУЮ нашим старшеклассникам в практическом, жизненном плане?

в додаток до тем zverok, (які до речі вибирали і мої 11-класники :)) мобілки, фільми, непогано між іншим йшла БД супермаркет (але з картинками :))
ідеї можна взяти на цьому сайті , там правда тільки ідеї, причому роблені для студентів, але з них можна щось взяти.
Varkan Дата: Пт, 26.09.2008, 11:31 | Повідомлення № 30
Викладач ВУЗу
Повідомлень: 425
Нагороди: 0
Рейтинг: 6
Quote (Ковальчук_Олександр)
А чому олімпіади по програмуванню? Тому що інформатика частково живе радянськими часами і цю ситуацію чиновники не дуже спішать виправляти, бо як вже не раз писалось - комусь так вигідно.

на рахунок вигідно то це швидше за все не так, тому, що вони просто нічого не хочуть міняти, або видумувати нове, адже тоді доведеться працювати :)

на рахунок олімпіад по програмуванню то я скажу так: багато вузів по результатам олімпіад зараховують призерів як студентів. і логічно перевіряти саме знання програмування і логічного мислення.

Форум інформатиків » РОЗДІЛ ІІІ: МЕТОДИКА, ЗАСОБИ ВИКЛАДАННЯ ІНФОРМАТИКИ » 3.6 Методика викладання інформатики згідно програми » СУБД Access за и против. (Для чего изучать СУБД MS Access)
Сторінка 2 з 7«123467»
Пошук:


© Форум інформатиків України, 2007-2017.