 |
Вітаю Вас, Гість · RSS |
 |
СУБД Access за и против.
| |
dpi |
Дата: Th, 11.09.2008, 12:41 | Повідомлення № 1 |
Досвідчений вчитель
Повідомлень: 1438
| Последние пару лет все меньше уделяю внимания этой теме. Не вижу практической пользы. Шановні форумчани!!! Повідомлення, які не відповідають темі або несуть некорисний зміт будуть видалятись без попередження.
Відредаговано: WWW - Su, 12.10.2008, 01:27 |
|
| |
Morpheuz |
Дата: Th, 11.09.2008, 16:42 | Повідомлення № 2 |
Я тут недавно...
Повідомлень: 36
| А какую тогда СУБД? MS Access самая достпуная и простая.
|
|
| |
kom_adm |
Дата: Th, 11.09.2008, 16:47 | Повідомлення № 3 |
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3767
| Quote (Morpheuz) А какую тогда СУБД? MS Access самая достпуная и простая. Погоджуюсь. Пробував інші СУБД - взагалі туманно. А Access учні більш-менш сприймають. Труднощі виникають зазвичай при створенні запитів та зв’язків (схеми даних). Але кращі учні розуміють практично все. Тому я за.
|
|
| |
zverok |
Дата: Th, 11.09.2008, 21:11 | Повідомлення № 4 |
Креативний вчитель
Повідомлень: 153
| Если я правильно понимаю сомнения dpi, то в целом существует вопрос необходимости изучения СУБД. Я эти сомнения разделяю. Исторически, в каждом офисном пакете была СУБД -- идея была как бы в том, чтобы каждый офисный работник умел создать БД под свои нужды. Поскольку на данный момент это не так (если где-то и работают в Access'овских БД, то все равно есть программист-администратор, а есть пользователи), то и изучать ее каждому смысла особого не видно.
|
|
| |
filnick |
Дата: Th, 11.09.2008, 22:30 | Повідомлення № 5 |
Мудрий вчитель
Повідомлень: 2238
| Quote (zverok) изучать ее каждому смысла особого не видно. Дискусія серйозна. Поставлю питання так. Чи є смисл кожному вивчати теорему Піфагора (математика), твори Чехова чи Коцюбинського (література), закони Ньютона (фізика) чи генетику (біологія)? Переважній більшості випускників ці знання практично не знадобляться. Так міркуючи можемо дійто до абсолютно демагогічного висновку - А НАВІЩО ВЗАГАЛІ ВЧИТИСЯ? А якщо критично ставити питання, то, на мою думку, краще відмовитися від програмування, ніж від знайомства з СУБД.
|
|
| |
Natali |
Дата: Th, 11.09.2008, 22:37 | Повідомлення № 6 |
Новий користувач
Повідомлень: 16
| Цікава думка filnick "Відмовитись від програмування" Але чи можна?
|
|
| |
zverok |
Дата: Th, 11.09.2008, 22:44 | Повідомлення № 7 |
Креативний вчитель
Повідомлень: 153
| Quote (filnick) Поставлю питання так. Чи є смисл кожному вивчати теорему Піфагора... Я Вашу точку зрения понял, но не совсем с ней согласен. Access сам по себе недостаточно "фундаментальное" знание для попадания в этот ряд; а СУБД в целом -- тема достаточно сложная и неоднозначная. Лично я не уверен, что в стандартном курсе информатики можно успеть ее дать так, чтобы она "вложилась" логически в прочие знания. Если Вам это удается -- оно, может, и к лучшему. Quote (filnick) ....на мою думку, краще відмовитися від програмування, ніж від знайомства з СУБД. С программированием вопрос сложный. Я предпочитаю давать его как творческий инструмент на простых примерах, а не как "алгоритмы и структуры данных".
|
|
| |
Anatoli |
Дата: Th, 11.09.2008, 22:57 | Повідомлення № 8 |
Прописаний назавжди
Повідомлень: 281
| Колись я теж мав відношення до школи, в якій тоді були Корвети з МікроДос і Бейсіком. Я був страшенно гордий, що роздобув для них DB-II. І ми на Корветах працювали із справжніми базами даних. Зараз СУБД в звичайній школі на уроках виглядає так само недоречно, як і той бейсік. Якийсь факультатив, абощо, ще куди не йшло. Більше користі, а отже, і зацікавленості було б - он, відеомонтаж (погляньте, скільки в нас на форумі говорять про відео, а скільки про бази даних), чи з мобільними телефонами фокуси. Та ще купа всього є крім СУБД. До речі, якщо вже про Office заговорили, то вже краще на Publisher вбити час.
|
|
| |
kom_adm |
Дата: Th, 11.09.2008, 23:03 | Повідомлення № 9 |
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3767
| zverok, знову чудові міркування. З ваших думок випливає, що програма з інформатики не передбачує вивчення "основ інформатики" і містить багато шуму (розділів, які потрібно вивчати в ВУЗах та спеціалізованих навчальних закладах). В такому разі, можливо, СУБД, не входить в цей базис. Потрібно все як слід проаналізувати. Я підкреслив слово "можливо" тому, що ви не висловили аргументів, чому поняття "СУБД", "Бази даних" не входять в основи. Зважте на те, що новій програмі для 12-річної школи ця тема є (в 12 класі).
|
|
| |
Uchinfo |
Дата: Th, 11.09.2008, 23:06 | Повідомлення № 10 |
Часто заходить...
Повідомлень: 55
| Access изучают потом во многих ВУЗах. (там то они зачем это делают?) Мои бывшие ученики приходят потом ко мне и говорят, что на тех знаниях, которые они получили по Accessу в школе они легко сдают зачеты и еще денег зарабатывают на том, что другим студентам курсовики делают.
|
|
| |
Anatoli |
Дата: Th, 11.09.2008, 23:11 | Повідомлення № 11 |
Прописаний назавжди
Повідомлень: 281
| Ну, це світла сторона, правда. З програмуванням те саме, між іншим. Все одно Access треба десь факультатизувати.
|
|
| |
filnick |
Дата: Th, 11.09.2008, 23:15 | Повідомлення № 12 |
Мудрий вчитель
Повідомлень: 2238
| Quote (zverok) я не уверен, что в стандартном курсе информатики можно успеть ее дать так, чтобы она "вложилась" логически в прочие знания. Стандартний курс інформатики, як і стандартна система базової та загальної освіти (в сучасній інтерпретації) Вам наведе величезну кількість навчальних тем з різних предметів, де взагалі відсутній якийсь зв'язок. В переважній більшості набір навчальних тем будь-як зліплених чиновниками від академії педнаук, розбавлений низькопробними "підручниками", різкі перепади з включенням чи викиданням тих чи інших розділів у навчальну програму. Я буду Вам щиро вдячним, якщо назвете хоч один курс шкільної програми (9-11 класи), який гармонічно й структуровано узгоджується з іншими предметами та іншими знаннями. Останніми, на мою думку були програми курсу геометрії з підручниками Кисельова та фізики з підручниками Пьоришкіна. Але було це в далекі радянські роки. Quote (zverok) С программированием вопрос сложный. Я предпочитаю давать его как творческий инструмент на простых примерах, а не как "алгоритмы и структуры данных". Аналогічно можна інтерпретувати й ознайомлення з СУБД. Тут поле для творчості на простих прикладах досить широке.
|
|
| |
Morpheuz |
Дата: Fr, 12.09.2008, 00:30 | Повідомлення № 13 |
Я тут недавно...
Повідомлень: 36
| Ага давайте выкинем из курса все, что сложно и неинтересно. Я вообще не понимаю, почему учителя математки хотят выдеть в учениках великих математиков, языковеды как минимум хороших писателей, или поетов, и всячески к этому подталкивают. А с информатиков - "мы должны дать только базис, большенству это не надо", "Это им не интересно", "зачем этому учить, оно устарело".... Нет, может я учился в какой-то не правильной школе.. Но на истории/праве, это была одна учительница нас так шманали.. Почти все кто учился могут давать более-менее внятные консультации по праву. Я в ВУЗе получил 5 по истории, при этом посетил всего одну пару - экзамен , мне просто хватило, тех знаний которые я получил в школе. Если не учить, СУБД, тогда зачем учить эл. таблицы - Ексель, зачем вообще учить офис, блокнота хватить с головой.. Не надо и консоль учить, этож не являеться одним из пользовательских интерфейсов ОСей
|
|
| |
zverok |
Дата: Fr, 12.09.2008, 01:22 | Повідомлення № 14 |
Креативний вчитель
Повідомлень: 153
| Quote (Ковальчук_Олександр) В такому разі, можливо, СУБД, не входить в цей базис. Потрібно все як слід проаналізувати. Я підкреслив слово "можливо" тому, що ви не висловили аргументів, чому поняття "СУБД", "Бази даних" не входять в основи. Тут есть такая особенность: в чем вообще цель курса информатики? На мой взгляд -- таких целей, вообще говоря, две: 1. развитие способности к познанию в этой области (та же цель у курсов математики, физики, литературы и т.п.) 2. интеграция школьника в информационное общество. Вот в рамках этих двух целей я и делаю предположения о том, "чему и как учить". Например, если говорить об обучении программированию, я предполагаю, что в первую очередь нужно учить "рассказыванию историй с помощью элементов программирования" (цель 1) и/или "автоматизации повседневных задач с помощью простого программирования" (цель 2). Но отнюдь не всем структурам данных и алгоритмам по порядку. По тому же принципу -- и касательно СУБД. С точки зрения цели 1 -- понятие баз данных вообще и реляционных в частности есть понятие полезное, но довольно нетривиальное. С точки зрения цели 2 -- сегодняшнее информационное общество не требует понимания связей между таблицами и реляционной алгебры. Поэтому необходимость изучения СУБД в школьном курсе информатики для меня находится под вопросом. Quote (filnick) Стандартний курс інформатики, як і стандартна система базової та загальної освіти (в сучасній інтерпретації) Вам наведе величезну кількість навчальних тем з різних предметів, де взагалі відсутній якийсь зв'язок. Факт. Но это не значит, что учитель должен этот факт игнорировать. Например, в той школе, где работаю я, учителя физики и математики сотрудничают для выработки общих взаимосвязей между курсами. Quote (filnick) Аналогічно можна інтерпретувати й ознайомлення з СУБД. Тут поле для творчості на простих прикладах досить широке. Не спорю. "Порог входждения" высоковат, но использование СУБД в этом смысле может быть оправданным. Quote (Morpheuz) Ага давайте выкинем из курса все, что сложно и неинтересно. Не передергивайте. Речь шла не об этом. Quote (Morpheuz) Если не учить, СУБД, тогда зачем учить эл. таблицы - Ексель, зачем вообще учить офис, блокнота хватить с головой.. Не надо и консоль учить, этож не являеться одним из пользовательских интерфейсов ОСей А ответ простой. Не надо учить ни Excel как таковой, ни офис как таковой, ни консоль как таковую. Ну ваапще не надо. Зато надо -- методы решения различных задач. Которые могут подразумевать использование вышеуказанных программ, а могут и не подразумевать. Информационная грамотность -- не есть умение пользоваться конкретными программами.
|
|
| |
Ktara |
Дата: Fr, 12.09.2008, 08:37 | Повідомлення № 15 |
Перспективна вчителька
Повідомлень: 4317
| ми вчимо студентів Access таким чином: розробляється декілька практичних робіт в результаті яких буде одна готова база даних (наприклад "Навчальний заклад", бо направлення в нас педагогічне). Так ми показуємо можливості, що можно зробити як майбутньому педагогу с цією програмою. І дуже мало студентів після цього не знають баз даних
|
|
| |
© Форум інформатиків України, 2007-2022.  |