Нд, 19.11.2017, 23:37
Форум інформатиків України
Головна Реєстрація Вхід
Вітаю Вас, Гість · RSS
Вітання на форумі
Незнайомець
Вітаємо на форумі,
Незнайомцю!

   
зареєструйтесь
Перед реєстрацією обов’язково прочитайте:
Оновлення Учасники Пошук
Особисті повідомлення
Видавництво ’’Аспект’’ Видавництво

Сторінка 2 з 5«12345»
Модератор форуму: Ktara, Bandalak, НІКОЛЯ, volevikt 
Форум інформатиків » РОЗДІЛ ІІІ: МЕТОДИКА, ЗАСОБИ ВИКЛАДАННЯ ІНФОРМАТИКИ » 3.6 Методика викладання інформатики згідно програми » Графічний редактор: Paint і тільки? (Прохання висловити свої думки.)
Графічний редактор: Paint і тільки?
Ковальчук_Олександр Дата: Нд, 07.09.2008, 01:50 | Повідомлення № 1
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3621
Нагороди: 17
Рейтинг: 192
Під час вивчення теми "Графічний редактор", на яку виділяється 4 години, більшість вчителів пояснює роботу в графічному редакторі Paint. Учні малюють примітивні малюнки і таким чином здобувають навички роботи в даному графічному редакторі.
Я дуже сумніваюсь, що є потреба 4 години виділяти на вивчення цієї елементарної програми. Тому мабуть наряду з Paint потрібно показати (і дати учням змогу попрацювати в іншому граф. редакторі).
Давайте подумаємо, як найкраще викласти дану тему.

Шановні форумчани!!! Повідомлення, які не відповідають темі або несуть некорисний зміт будуть видалятися без попередження!!!

Boris_A Дата: Вт, 09.09.2008, 00:08 | Повідомлення № 16
Я тут недавно...
Повідомлень: 34
Нагороди: 0
Рейтинг: 0
я в кореле 12-м такие вещи делаю))), жаль токо часов нет, поэтому пейнт - есть пейнт... А то, потом в отпуск летом не уйдешь, пахать надо будет, а ай ис - очень ленивый...
IhorT Дата: Вт, 09.09.2008, 01:21 | Повідомлення № 17
Новий користувач
Повідомлень: 9
Нагороди: 0
Рейтинг: 0
Панове вчителі,

В інтернеті понад 1000-у графічних редакторів (включно з авторськими проектами).
Через 2 роки (а це тоді наприклад, коли теперишній 10 клас закінчить навчання у навчальному закладі) їх буде ще більше, причому кількість функцій, додатків, фільтрів і т.д. зросте.

Тем за програмою багато - 4 год. з яких припадає на графічний редактор.
Вважаю за доцільне - не марнувати часу на навчання та огляд основних елементів, а показати декілька (на власний вибір) на якомусь прикладі - наприклад градієнті та потім розказати учням, яким чином можна отримати інформацію по цьому елементу (вона ЗАВЖДИ є в документації, інтернеті).

Проведіть експеримент після цього:
Завантажте новий графічний редактор (з яким не стикалися) та поставте перед учнями певне завдання. Ті учні, які умітимуть попорпатись у документації чи вмітимуть іншим чином добувати інформацію, виконають його швидко.

Ігор.

Ковальчук_Олександр Дата: Вт, 09.09.2008, 16:56 | Повідомлення № 18
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3621
Нагороди: 17
Рейтинг: 192
Робимо простий логічний висновок - 4 години зовсім не достатньо на опрацювання даної теми. Потрібно хоча б 16, щоб взятися за вивчення пристойного графічного редактора.
А фотошопа, корела і подібних не має в програмі, тому що вони повинні вивчатися як курси за вибором, тривалий час і тому що ліцензія на Фотошоп коштує $850. Я вважаю, зразу потрібно відкинути можливість навчати дітей в них, тому що нічого не можна навчити за цей час.
Якби в 11-річній школі офіційно ввели інформатику з 7-го класу, то й години знайшлися б. Але ще 3 роки і ми забудемо про 11-річку.
Попереду - 12-річка. Якщо станеться таке, що інформатика буде в 9-12 класі по 1 годині, то це фактично означає смерть для інформатики і її доб’ють остаточно. Будемо ми тоді убогий Пейнт вивчати, бо на інше часу не вистачить. Оце мене по справжньому бентежить.
zverok Дата: Вт, 09.09.2008, 20:49 | Повідомлення № 19
Креативний вчитель
Повідомлень: 153
Нагороди: 0
Рейтинг: 8
Quote (Ковальчук_Олександр)
<...> щоб взятися за вивчення пристойного графічного редактора <...> вони повинні вивчатися як курси за вибором, тривалий час <...>

А зачем?

Ковальчук_Олександр Дата: Вт, 09.09.2008, 22:08 | Повідомлення № 20
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3621
Нагороди: 17
Рейтинг: 192
Тому що знання Фотошопу ще нікому не завадило. А якщо це будуть курси за вибором ("Комп’ютерна графіка"), то як один з розділів цього курсу, можна вивчати Фотошоп.
Boris_A Дата: Вт, 09.09.2008, 22:26 | Повідомлення № 21
Я тут недавно...
Повідомлень: 34
Нагороди: 0
Рейтинг: 0
"Якби в 11-річній школі офіційно ввели інформатику з 7-го класу, то й години знайшлися б. Але ще 3 роки і ми забудемо про 11-річку."

Дай Вам Бог здоровья, ( буду флудить) и добавлю: хороших учителей информатики, потому шо я - филолог должен вместо вас пахать)))

zverok Дата: Вт, 09.09.2008, 22:57 | Повідомлення № 22
Креативний вчитель
Повідомлень: 153
Нагороди: 0
Рейтинг: 8
Quote (Ковальчук_Олександр)
Тому що знання Фотошопу ще нікому не завадило.

Ну что за черт... Такое ощущение, извините, что мои сообщения вообще как-то нечитабельно написаны.

Еще раз: зачем обучать школьников конкретным программам? Почему не показывать им общие принципы, поле для деятельности и т.п.? И если делать последнее, зачем кому-то может понадобиться фундаментальный курс Фотошопа??? (а равно Ворда, Экселя и проч.)

"Знание Фотошопа", добытое методом отдельного курса, закончится ровно на последней контрольной, ей-богу.

Anatoli Дата: Вт, 09.09.2008, 23:20 | Повідомлення № 23
Прописаний назавжди
Повідомлень: 209
Нагороди: 0
Рейтинг: 15
Quote (zverok)
"Знание Фотошопа", добытое методом отдельного курса, закончится ровно на последней контрольной, ей-богу.

Ха, та воно так і є. Варто запитати того, хто ходив на "комп'ютерні курси", чому він навчився. Думає, а тоді каже: зате свідоцтво отримав.
Ковальчук_Олександр Дата: Ср, 10.09.2008, 00:07 | Повідомлення № 24
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3621
Нагороди: 17
Рейтинг: 192
zverok, ви мене переконали і я з вами погоджуюсь. Нарешті, я почув ваші слова.
Тільки от залишається розробити МЕТОДИКУ НАВЧАННЯ УЧІВ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ відповідно вашому підході.
У світі тисячі програм і всі освоїти не можливо. Та й навіщо? Про фотошоп я скзав, як про одну з кращих (найкращу), адже як на мене, то все одно якусь програму для вивчення потрібно обрати. При цьому навчати не тільки нею користуватись, але й загальних принципів, універсальності, про які ви говорите. Я читав у вашому блозі ваші плани, оригінально написано, дуже не стандартно.
А тепер не полінуйтесь і опишіть коротко і зрозуміло свою методику вивчення теми "Графічний редактор".

Quote (Anatoli)
Ха, та воно так і є. Варто запитати того, хто ходив на "комп'ютерні курси", чому він навчився. Думає, а тоді каже: зате свідоцтво отримав.

У всіх є такі кадри. Коли я запитую, чого навчилися учні, які ходили в Регіональну комп’ютерну школу, то вони сміло відповідають - ми вивчили ОС Віндовс, текстовий процесор Ворд, ми навчилися створювати презентації, робити розрахунки в електронних таблицях, створювати бази даних, вивчили методи створення презентацій, уміємо створювати веб-сторіки (веб-сайти), уміємо робити фотомонтаж в Фотошопі, створювати поліграфічну продукцію і т.і. в Корелі, створювати анімації і т.д.
І при цьому всьому вони вивчали КОНКРЕТНІ ПРОГРАМИ. А якщо ви маєте на увазі 2-х місячні курси, то там часто таке й буває, і то в самих "не обдарованих".
zverok Дата: Ср, 10.09.2008, 16:19 | Повідомлення № 25
Креативний вчитель
Повідомлень: 153
Нагороди: 0
Рейтинг: 8
Quote (Ковальчук_Олександр)
А тепер не полінуйтесь і опишіть коротко і зрозуміло свою методику вивчення теми "Графічний редактор".

1. Дать творческое задание (типа сделать коллаж-схему из собственных же фотографий ученика)
2. Показать базовый графический редактор (исходя из того, что они никогда не видели)
3. Показать НЕСКОЛЬКО разных "менее базовых" графических редакторов, представляя по 1-2 очевидно интересных функции (Photoshop/GIMP - слои и художественные фильтры; Inkscape/Corel Draw - преимущества вектора; Visio/Dio - рисование симпатичных схем; Google SketchUp/3D Max - 3D; ArtRage - "художественность"...) "Показать" - в смысле, действительно просто показать, все варианты в рамках одного урока.
4. В дальнейшем требовать только "усложнения"/усовершенствования результата творческого задания, предоставляя свободу выбора средства и необходимую помощь в освоении новых функций.

По-моему, так.

Ковальчук_Олександр Дата: Ср, 10.09.2008, 17:16 | Повідомлення № 26
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3621
Нагороди: 17
Рейтинг: 192
Цікаво.
Це вимагає неабиякої підготовки вчителя.
Quote (zverok)
1. Дать творческое задание (типа сделать коллаж-схему из собственных же фотографий ученика)

Це я розумію - завдання на перед, на майбутнє, яке поставлено перед кожним учнем.
Quote (zverok)
2. Показать базовый графический редактор (исходя из того, что они никогда не видели)

Давайте уточнимо, який саме графічний редактор ви вважаєте базовим, тобто основним.
Quote (zverok)
3. Показать НЕСКОЛЬКО разных "менее базовых" графических редакторов, представляя по 1-2 очевидно интересных функции

Щоб реалізувати цей пункт плану потрібно інсталювати всі ці графічні редактори, але не тільки.
Quote (zverok)
(Photoshop/GIMP - слои и художественные фильтры;

Проблем не виникає, говорю за себе.
Quote (zverok)
Inkscape/Corel Draw - преимущества вектора

Тут також справлюсь.
Quote (zverok)
Visio/Dio - рисование симпатичных схем

Потрібно наперед вчителю освоїти дані програми. Перша по-моєму входить в склад Офіс 2007, чесно скажу, ще не встиг познайомитись. Потрібно наперед створити такі схеми, а не малювати при учнях.
Quote (zverok)
Google SketchUp/3D Max - 3D

Отут ще треба попрацювати.
Quote (zverok)
ArtRage - "художественность"...

Аналогічно...
Quote (zverok)
"Показать" - в смысле, действительно просто показать, все варианты в рамках одного урока.

Зрозуміло. Настільки корисно це буде для учнів (побачити, але не працювати) я не знаю. Але це значно краще, ніж просто розповісти.
Мені здається, що для такого випадку цілком достатньо хорошої презентації.
Quote (zverok)
В дальнейшем требовать только "усложнения"/усовершенствования результата творческого задания, предоставляя свободу выбора средства и необходимую помощь в освоении новых функций.

Це від чого вимагати. Від Пейнт? Нажаль, це все можна реалізувати при достатній кількості годин.
Дякую за хороші ідеї.
zverok Дата: Ср, 10.09.2008, 17:27 | Повідомлення № 27
Креативний вчитель
Повідомлень: 153
Нагороди: 0
Рейтинг: 8
Quote (Ковальчук_Олександр)
Давайте уточнимо, який саме графічний редактор ви вважаєте базовим, тобто основним.

Paint или его чуть улучшенный аналог. Для младших классов, к примеру - TuxPaint. Для старших - можно, к примеру, Paint.Net (хотя у него нет русскоязычной, а тем паче украиноязычной версии).

Quote (Ковальчук_Олександр)
> Visio/Dio - рисование симпатичных схем
Потрібно наперед вчителю освоїти дані програми.

Для этого достаточно потратить день своего времени. "Освоить" для учителя -- это не значит, на мой взгляд, выучить наизусть все меню и функции. Достаточно понять, что в программе к чему -- тогда остальное уже можно быстро найти даже и в присутствии учеников. И тем более нет смысла заранее заготавливать схемы -- именно что рисуя их при учениках имеется возможность продемонстрировать, что это такое.

Сегодня я показывал ученикам несколько разнотипных программ для планирования наших будущих проектов -- WikidPad, OneNote, FreeMind, WinOrganizer. 3 последних я исследовал в вечер перед тем -- правда, заранее примерно представлял их логику. Тем не менее, ребят удалось впечатлить на месте, и вдохновить на выбор одной из этих программ.

Quote (Ковальчук_Олександр)
Зрозуміло. Настільки корисно це буде для учнів (побачити, але не працювати) я не знаю. Але це значно краще, ніж просто розповісти. Мені здається, що для такого випадку цілком достатньо хорошої презентації. <...> Це від чого вимагати. Від Пейнт?

Да нет же! Показать -- и оставить на рабочих компьютерах ВСЕ редакторы на выбор. И пусть ковыряются.

argun Дата: Ср, 10.09.2008, 17:41 | Повідомлення № 28
Прописаний назавжди
Повідомлень: 479
Нагороди: 1
Рейтинг: 32
Полностью согласен с Ковальчук_Олександр
Многие программы я использую. Дома.
А в школе кто оплатит лицензию.
И время учителя не резиновое.
Но концепция предложенная zverok тоже интересна, хотя больше применима к факультативу, или спецкурсу. Но кое-чем воспользуюсь. Спасибо.
zverok Дата: Ср, 10.09.2008, 17:49 | Повідомлення № 29
Креативний вчитель
Повідомлень: 153
Нагороди: 0
Рейтинг: 8
Quote (argun)
А в школе кто оплатит лицензию.

Специально перечислил почти все программы в 2х вариантах. GIMP, Inkscape, Dia, Google SketchUp (а так же упомянутые позже TuxPaint, Paint.Net) -- бесплатны для любого использования.

Quote (argun)
И время учителя не резиновое.

А вот это уже вопрос личного подхода.

argun Дата: Ср, 10.09.2008, 19:54 | Повідомлення № 30
Прописаний назавжди
Повідомлень: 479
Нагороди: 1
Рейтинг: 32
Quote (zverok)
А вот это уже вопрос личного подхода.

Судя по Вашим постам Вы не только учитель информатики( и, скорее всего, преподавание информатики не основное Ваше занятие).
У Вас много постов по Вэб дизайну. Да - там графика очень важна.
И программирование Ваш конек.
Поэтому вопрос личного подхода - вопрос весьма спорен.
Многие учителя информатики приведут массу вариантов личного подхода к другим темам программы.
Форум інформатиків » РОЗДІЛ ІІІ: МЕТОДИКА, ЗАСОБИ ВИКЛАДАННЯ ІНФОРМАТИКИ » 3.6 Методика викладання інформатики згідно програми » Графічний редактор: Paint і тільки? (Прохання висловити свої думки.)
Сторінка 2 з 5«12345»
Пошук:


© Форум інформатиків України, 2007-2017.