Пт, 01.08.2014, 00:37
Форум інформатиків України
Головна Реєстрація Вхід
Вітаю Вас, Гість · RSS
Вітання на форумі
Незнайомець
Вітаємо на форумі,
Незнайомцю!

   
зареєструйтесь
Перед реєстрацією обов’язково прочитайте:
Оновлення Учасники Пошук
Єдина Країна! Единая Страна!
Видавництво ’’Аспект’’ Видавництво

Сторінка 1 з 512345»
Модератор форуму: Ktara, Bandalak, НІКОЛЯ, volevikt 
Форум інформатиків » РОЗДІЛ ІІІ: МЕТОДИКА, ЗАСОБИ ВИКЛАДАННЯ ІНФОРМАТИКИ » 3.6 Методика викладання інформатики згідно програми » Графічний редактор: Paint і тільки? (Прохання висловити свої думки.)
Графічний редактор: Paint і тільки?
Ковальчук_Олександр Дата: Нд, 07.09.2008, 01:50 | Повідомлення № 1
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3265
Нагороди: 11
Рейтинг: 167
Під час вивчення теми "Графічний редактор", на яку виділяється 4 години, більшість вчителів пояснює роботу в графічному редакторі Paint. Учні малюють примітивні малюнки і таким чином здобувають навички роботи в даному графічному редакторі.
Я дуже сумніваюсь, що є потреба 4 години виділяти на вивчення цієї елементарної програми. Тому мабуть наряду з Paint потрібно показати (і дати учням змогу попрацювати в іншому граф. редакторі).
Давайте подумаємо, як найкраще викласти дану тему.

Шановні форумчани!!! Повідомлення, які не відповідають темі або несуть некорисний зміт будуть видалятися без попередження!!!

Newbie Дата: Нд, 07.09.2008, 09:17 | Повідомлення № 2
Хелпер
Повідомлень: 1380
Нагороди: 6
Рейтинг: 72
мій варіант:
1) Paint (з акцентом на копіювання елементів, розтягнення, перевертання, улюблені завдання - намалювати будильник, мобілку, комп*ютер)
2) TuxPaint (із завданням створити малюнок із композицій наявних у ньому штампів, наприклад "Фантастичний ліс", "Неземні краєвииди", "Космічні подорожі", "Дари природи" і т.д.)
3, 4) Corel, є портативна версія. залишку часу вистачить хіба на поверхове ознайомлення (варіанти завдань див. http://astra.lviv.ua/cs/), але це краще, ніж товкти воду в ступі, тобто в Paint
Ковальчук_Олександр Дата: Нд, 07.09.2008, 14:55 | Повідомлення № 3
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3265
Нагороди: 11
Рейтинг: 167
Цього року планую викласти матеріал так:
1-ша година: Системи опрацювання графічної інформації. Типи графічних файлів. Графічний редактор і його призначення.
Приблизно як в прикріпленому файлі з планом-конспектом.
2-га година: Робота з графічними файлами. Система вказівок графічного редактора. Вказівки малювання графічних примітивів. Створення анімацій. Вставляння графічних об’єктів і малюнків до тексту.
Також буду робити акцент на:
копіюванні і переміщенні елементів, розтягненні, перевертанні, відображення зліва на право, встановленні атрибутів (розмірів холста) і т.д.
До речі, в програмі сказано про створення анімацій. Це вже Paint не під силу, тому можливо показати ще й редактор для створення анімацій, можна використати Easy GIF Animator чи інший і показати, як з 3-5 різних зображень створюється анімація. Наприклад, анімація світлофора.
3-тя година: Практична робота. Важливий підбір хороших різнорівневих практичних завдань (про це пізніше).
4-та година: Залишається вільною для ознайомлення з іншими графічними редакторами. Можна взяти безкоштовні Gimp, Inkscape і підготувати для роботи в них простенькі практичні завдання, які дати учням після ознайомлення з інтерфейсом програми.

Планую пізніше викласти плани-конспекти 2-4 годин.

Прикріплення: Grafika1.rar(22Kb)
Night_Faust Дата: Нд, 07.09.2008, 17:02 | Повідомлення № 4
Новий користувач
Повідомлень: 6
Нагороди: 0
Рейтинг: -6
Учіть дітей роботи у Фотошопі краще :) Там Вам і анімація, і раст, і вектор, і фільтри і багато-багато чого цікавого ;)
Jokerz Дата: Нд, 07.09.2008, 17:04 | Повідомлення № 5
Хостер
Повідомлень: 747
Нагороди: 2
Рейтинг: 46
<_< а ты что с фотошопом дружить умеешь? покажи что ты можешь а то так вот показывать может каждый.

Відредаговано: WWW - Пн, 08.09.2008, 00:33
Morpheuz Дата: Нд, 07.09.2008, 18:07 | Повідомлення № 6
Я тут недавно...
Повідомлень: 36
Нагороди: 0
Рейтинг: 3
Night_Faust, сам ты скретч B) вообще-то оно называетсья скетч. И не обезательно в фотошопе их рисовать. Нарисуй простой колаж хотя бы. Или ты не знашь, что это такое?
p.s. ксати, такой вопрос ты сейчас в каком классе в 9? или в 10 перешел, а?


Відредаговано: Morpheuz - Нд, 07.09.2008, 18:10
Varkan Дата: Пн, 08.09.2008, 11:21 | Повідомлення № 7
Викладач ВУЗу
Повідомлень: 429
Нагороди: 0
Рейтинг: 6
Вибачте, але вивчати щось на подобі корела чи фотошопа за 4 години, це пуста трата часу.
Краще паінт нормально дати, чим фотошоп оглядово (просто показати який вигляд має програма)
Ковальчук_Олександр Дата: Пн, 08.09.2008, 16:55 | Повідомлення № 8
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3265
Нагороди: 11
Рейтинг: 167
.
Quote (Varkan)
Краще паінт нормально дати, чим фотошоп оглядово (просто показати який вигляд має програма)

Згоден, але не повністю. Згоден в тому, що Фотошоп смислу вивчати не має за цей проміжок. А не згоден - показати, який вигляд має програма все-таки варто і для цього багато часу не потрібно.
Quote (Varkan)
Краще паінт нормально дати

По моїх розрахунках, на Пейнт 2 години цілком вистачить. Година залишається вільною і за цю годину можна щось навчити (хоча й дуже мало).
Можливо, варто показати графічний редактор з більшими можливостями, типу Paint.net, а може варто тільки його й вивчати.
Тема називається "Графічний редактор", не обов’язково Paint, який більшість учнів на час вивчення успішно самостійно опрацювали.
Є достатня кількість простих і безкоштовних графічних редакторів, які дозволяють робити все те, що і Paint + мають можливості корекції фотографій, роботу зі слоями (чи по укр. шарами), підтримку векторної графіки і т.д.
Отож, якщо вивчати Paint, то можна зекономити годину і за 1 урок вже нового графічного ред. освоїти не вийде. Тоді, можливо варто виділити ці 4 години на інший графічний редактор, але не такий складний як CorelDraw, Photoshop і т.п.
zverok Дата: Пн, 08.09.2008, 17:54 | Повідомлення № 9
Креативний вчитель
Повідомлень: 153
Нагороди: 0
Рейтинг: 8
На мой взгляд, вообще нет смысла "учить программе". Есть смысл "учить что-то сделать". А "с помощью чего сделать" -- это вопрос десятый. "Осваивать" редактор совершенно необязательно. Увидеть интересную возможность (подстегивающую воображение и желание что-то узнать) -- вот в чем цель. И тогда осмысленными могут быть разные стратегии: например, показать базовые примитивы рисования в Paint/TuxPaint/Paint.net whatever, а потом показать слои и фильтры в Photoshop'e/GIMP или продвинутые векторные операции в Corel/Inkscape. А потом вообще дать на Autocad одним глазком посмотреть. Или на 3DMax. Или на Flash. Или на ArtRage. И т.п. Очень мало в этом мире программ (в смысле software), которые действительно достойны освоения.
Newbie Дата: Пн, 08.09.2008, 18:13 | Повідомлення № 10
Хелпер
Повідомлень: 1380
Нагороди: 6
Рейтинг: 72
все це логічно і зрозуміло! але за тих пару годин учневі добре би було зробити щось власноруч, правильно? і досягнути якогось більш-менш готового результату можна лише тоді, коли програму не просто оглянеш, а випробуєш різні функції. а для того треба час. тобто звісно краще оглядово показати загалом можливості сучасних графічних редакторів. але при цьому попрацювати получиться в одній-двох (і то, теж поверхово)
zverok Дата: Пн, 08.09.2008, 18:24 | Повідомлення № 11
Креативний вчитель
Повідомлень: 153
Нагороди: 0
Рейтинг: 8
Quote (Newbie)
і досягнути якогось більш-менш готового результату можна лише тоді, коли програму не просто оглянеш, а випробуєш різні функції.

А как по мне, нужно сразу "пытаться сделать что-то забавное, по ходу дела исследуя возможности инструмента". В прошлую пятницу у меня был первый урок у второклашек -- после 10-минутного знакомства я их сразу посадил в TuxPaint (объяснил только как поменять цвет и как провести линию). И они тут же принялись с удовольствием рисовать -- часть функций интересовались у меня по ходу, часть -- обнаруживали сами... Многие из этих детей раньше с компьютерами не работали или работали в рамках 3х кнопок нужных для того, чтобы играть в простые игры. Чтобы начать осваивать инструмент, им не понадобился многонедельный обучающий курс. Через несколько недель, скорее всего, покажу им GIMP.

Ковальчук_Олександр Дата: Пн, 08.09.2008, 18:39 | Повідомлення № 12
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3265
Нагороди: 11
Рейтинг: 167
Quote (zverok)
Через несколько недель, скорее всего, покажу им GIMP.

Покажите - це добре.
Важливо не тільки показати, але й навчити дітей працювати. Для цього потрібно все дуже ретельно сплановувати, кожну хвилину уроку, тільки тоді буде достойний результат.
Я припускаю, що GIMP для них рановато вивчати, але експериментувати можна (у випадку, якщо в Вас не нормована програма або ви нею не керуєтесь). Тільки вам потрібно зробити власні методичні розробки, типу планів-конспектів, в яких буде урок за уроком сплановане послідовне вивчення даного граф. редактору. Надіюсь, ви поділитесь ними з учасниками форуму. Правда?
І ще потрібно враховувати, що для такого віку дітей потрібно робити все, щоб вони не втратили цікавість до предмету і виконували завдання із-захопленням.
Newbie Дата: Пн, 08.09.2008, 18:45 | Повідомлення № 13
Хелпер
Повідомлень: 1380
Нагороди: 6
Рейтинг: 72
TuxPaint я якби теж не пояснюю, самі розбираються (причому чим молодший клас, тим легше їм йде). а от той же Гімп чи Корел мінімально, але пояснити треба, і питання там виникають складніші, ніж "де кнопочка заливки?"...
знову ж - дала завдання в TuxPaint - намалювати малюнок на тему "Підводний світ". якщо трохи в ньому "побабратись", то знаходяться і бульбашки, і розводи крапель, і багато інших ефектів иі шаблонів. але щоб їх знайти потрібен час. то або вчитель підказує де шукати, або в учня є час досліджувати самостійно. в рамках програми з обмеженими годинами - варіант залишається тільки один
коли в мене учні вивчають цю тему не 4 години, а годин 15-20 у загальній складності протягом 4-5 років, то й питань "що викладати і як" у мене не виникає. але коли є отой стандартний універсальний курс - то треба дуже добре планувати так, щоб і щось нове/цікаве вивчити, і в межах програми залишитись
zverok Дата: Пн, 08.09.2008, 19:48 | Повідомлення № 14
Креативний вчитель
Повідомлень: 153
Нагороди: 0
Рейтинг: 8
Ковальчук_Олександр, я работаю не по программе. Плана уроков у меня нету, как нет и плана "научить детей пользоваться такой-то и такой-то программой или выполнять такую-то и такую-то операцию". Скажем так -- я предоставляю детям дружелюбную творческую среду, а сам только подсказываю возможные действия (ну и исподтишка направляю их, но не в рамках "сегодня мы все будем делать то-то"). Что из этого выйдет -- я начал записывать (и, надеюсь, буду продолжать) здесь.

Newbie, я же не говорю о том, что вообще не надо ничего показывать и рассказывать. Я лишь о том, что изучение возможностей может происходить в рамках "творческого процесса", и тогда сложность используемой программы почти не важна -- что-то начали делать, а потом узнаем еще что-то. (Лично я, кстати, фотошопы-корелы при необходимости осваивал именно так, а не путем чтения книг и справочных руководств).

А проблема нехватки времени -- это да, это я понимаю. Но по зрелом размышлении решил ее игнорировать :)

TetyanaT Дата: Пн, 08.09.2008, 20:27 | Повідомлення № 15
Тут живе...
Повідомлень: 108
Нагороди: 1
Рейтинг: 12
Якби діти не мали навичок роботи з Paint , що вони набули дома, то навчати треба було і більше, ніж 4 години.
Ми ще вчимо PaintStudioPro.
Форум інформатиків » РОЗДІЛ ІІІ: МЕТОДИКА, ЗАСОБИ ВИКЛАДАННЯ ІНФОРМАТИКИ » 3.6 Методика викладання інформатики згідно програми » Графічний редактор: Paint і тільки? (Прохання висловити свої думки.)
Сторінка 1 з 512345»
Пошук:


© Форум інформатиків України, 2007-2014. Хостинг від uCoz