 |
Вітаю Вас, Гість · RSS |
 |
Створюємо нову концепцію інформатики у середній школі
| |
Bandalak |
Дата: We, 09.06.2010, 23:50 | Повідомлення № 1 |
Лідер форуму
Повідомлень: 6386
| Сучасний стан інформатики у школі багатьох не влаштовує. Це справедливо. Але якщо ми будемо пасивно спостерігати за процесами в освіті - від цього нічого не зміниться. Пропоную всім бажаючим взяти у цьому активну участь. Творимо нову концепцію інформатики у школі разом! Шановні форумчани!!!!! Повідомлення, які не відповідають темі або несуть некорисний зміст будуть видалятись без попередження!!!
|
|
| |
SLKuty |
Дата: Mo, 24.06.2013, 06:29 | Повідомлення № 211 |
Монтажер
Повідомлень: 833
| В нашій школі ні вчителі не підготовлені ні комп'ютерів немає. В одному старенькому комп'ютерному класі ледве страшнокласники поміщаються. Та я і не хочу, щоб "вандали" добивали машини в моєму класі. Вони їх не встановлювали і не налаштовували і не ремонтували за свої гроші. Я не знаю чим їм допомогти.
|
|
| |
grebenchukov |
Дата: Mo, 24.06.2013, 09:59 | Повідомлення № 212 |
Прописаний назавжди
Повідомлень: 271
| А нам на липень обіцяють новий комп'ютерний клас купити. Але певно знову привезуть коробки, скинуть і мороч собі голову. У 2-му класі дають години вихователю ГПД (вона була на курсах).
|
|
| |
Пилипчук_О_П |
Дата: Mo, 24.06.2013, 13:03 | Повідомлення № 213 |
Ветеран спілкування
Повідомлень: 4330
| Цитата (SLKuty) страшнокласники
|
|
| |
SLKuty |
Дата: Mo, 24.06.2013, 16:33 | Повідомлення № 214 |
Монтажер
Повідомлень: 833
| Є молочні класи (букварі) далі підлітки (скорочено від "підлі дітки") потім страшнокласники
|
|
| |
Вчитель |
Дата: Su, 18.05.2014, 18:26 | Повідомлення № 215 |
Прописаний назавжди
Повідомлень: 317
| Цитата Махновець_Ігор (  ) сформовані мотиви в учнів до навчання Ігоре, не тільки мотиви, але й деякі навички - бачили б Ви, як всліпу лупить по клавішам малеча у не таких далеких від нас країнах ... І ці навички дуже важливі. А щодо того, як і чого навчати - дійсно, сходинки - то тільки сходинки... Але ж і в основній (та й у старшій) школі (не ображайтесь, це не на всіх учителів поширюється) до 40% вчителів інфорамтики не знають програмування толком, а деяка їх частина замістть уроків влаштовує ігротеки - бачив, ходив (ВТИХАРЯ) по школам, дивився...
|
|
| |
Пилипчук_О_П |
Дата: Mo, 19.05.2014, 02:02 | Повідомлення № 216 |
Ветеран спілкування
Повідомлень: 4330
| Розпочата у 2010 році гілочка, присвячена створенню нової концепції(!) інформатики явно затяглась. :( Схоже, що крім купки вчителів, які "в темі", проблеми ніхто не помічає. А проблема досить прозора: пройшов період, коли була актуальною користувацька парадигма шкільної інформатики.
Але ж як з цим змиритись:вчити натискати кнопки легше, ніж вчити будувати алгоритми. Наразі інформатики діти в школі (рівня стандарту) майже не бачать.
|
|
| |
kom_adm |
Дата: Mo, 19.05.2014, 22:16 | Повідомлення № 217 |
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3767
| Ну без користувацької частини теж нікуди. Ось, наприклад, з цього року перейшли на нові освітні стандарти. Ввели інформатику з 2-го та 5-го класів. За другий багато говорити не буду, скажу лише, що це помилка. Що можна сказати за 5-й клас? Діти вміють як-позаяк вмикати ПК, запускати програми, в т.ч. браузери, ігри. Але на цьому їх інформатична компетентність закінчується. Базових понять не знають, не знають навіть елементраного - правил введення тексту. І тут ми починаємо працювати: розгядаємо основні поняття: інформація та повідомлення, властивості інформації, інформатика як наука. Види ПК, склад системного блоку і т.д. і т.п. Далі - OS (Windows), граф. редактор (Paint), редактор презентацій (PowerPoint). Не скажу, що діти не знайомі, наприклад, з Paint. Але працювати з даною програмою не вміють, так само як із PowerPoint. Тут наша задача, показати методику роботи з даними програмами і навчити дітей застосовувати їх на практиці. Великий плюс програми для 5-го класу, що вона не перенасичена так як для 9-го, все можна вивчити не спіша, тому клас має більш менш рівні ЗУН. Висновок: ІКТ має бути. Але без сумніву алгоритмізація та програмування необхідні для загальноосвітньої школи. Дуже погано, що інформатика буде вивчатись тільки з 5-го по 9-й класи. Якби в 10-11 виділити по 1 годині на алгоритмізацію, це був би вихід. Чомусь математика вивчається з 1-го по 11-й. Не думаю, що інформатика в нинішній час менш актуальна. І це ніби розуміють на горі, але навіщо ж так знущатись, додаючи оті 2-4 класи і роблячи упор в ІКТ. Ну звісно, без початкового програмування (Скретч) також не повинно обходитись. Але те, що було на З’їзді, ми знаємо, як там приймались рішення. Нажаль, пан Пасіхов і його однодумці не були почуті.Я, чесно кажучи, погано уявляю, навіщо ІКТ розтягувати на 5 років, перетворивши інформатику виключно на курс кнопкодавця.
|
|
| |
Bandalak |
Дата: Tu, 20.05.2014, 07:43 | Повідомлення № 218 |
Лідер форуму
Повідомлень: 6386
| Може новий МОН внесе щось революційне в інформатику?
|
|
| |
Шестопалов |
Дата: Tu, 20.05.2014, 08:08 | Повідомлення № 219 |
Видавець посібників
Повідомлень: 1712
| Цитата Ковальчук_Олександр (  ) Базових понять не знають, не знають навіть елементарного - правил введення тексту. А цього, власне, програма МОН не передбачає, автори про роботу з клавіатурою, набір і зберігання тексту за допомогою текстового редактора ЗАБУЛИ! Цікаво, як Вам доводилось крутитись, щоб програму МОН виконати. Наприклад, створювати презентації, не маючи навичок роботи з текстом.
Відредаговано: Шестопалов - Tu, 20.05.2014, 10:50 |
|
| |
Jimik |
Дата: Tu, 20.05.2014, 09:42 | Повідомлення № 220 |
Тут живе...
Повідомлень: 167
| Я ще в першому семестрі поки був теоретичний матеріал давам дітям набувати навички роботи з мишею та клавіатурою використовуючи програми GCompris та ваші мишачий та клавіатуриний тренажери. Але велика частина дітей вже вміє більш-менш правильно вводити текст з клавіатури (в цьому їм допомагає ВКонтакті)
Відредаговано: Jimik - Tu, 20.05.2014, 09:44 |
|
| |
Шестопалов |
Дата: Tu, 20.05.2014, 10:00 | Повідомлення № 221 |
Видавець посібників
Повідомлень: 1712
| Цитата Jimik (  ) Я ще в першому семестрі поки був теоретичний матеріал давав дітям набувати навички роботи з мишею та клавіатурою Нагадує ситуацію, коли приходиться латати новенькі браковані черевики. Чи не краще вибрати іншу, більш досконалу програму? Наприклад, у Білгород-Дністровському, Маріуполі та інших містах і селах вчителі наважились впровадити "Народну" програму з інформатики для 5-9 класів". Там для 5-го класу передбачено: 1. Основи роботи з комп’ютером –6 год. 2. Основи роботи з текстом – 5 год. 3. Растровий графічний редактор Paint – 4 год. 4. Комп’ютерні мережі – 4 год. 5. Вступ до програмування –13 год У результаті учні знають і вміють набагато більше і краще, ніж "контрольна група" МОН.
Відредаговано: Шестопалов - Tu, 20.05.2014, 10:05 |
|
| |
kom_adm |
Дата: Tu, 20.05.2014, 14:50 | Повідомлення № 222 |
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3767
| Цитата Шестопалов (  ) Наприклад, створювати презентації, не маючи навичок роботи з текстом. Основні правила введення тексту доводиться пояснювати походу, далі будем ще закріплювати. Але, впринципі, там по PowerPoint годин вистачає, можна 1 годину з резерву виділити на роботу в т.р. "Блокнот".
|
|
| |
mul44 |
Дата: Tu, 20.05.2014, 22:08 | Повідомлення № 223 |
Досвідчений учасник
Повідомлень: 1137
| Цитата Шестопалов (  ) "Народну" програму Дико извиняюсь, пропустил момент этот, где можно посмотреть эту программу, и насколько она "законна" в применении.
|
|
| |
Шестопалов |
Дата: We, 21.05.2014, 09:14 | Повідомлення № 224 |
Видавець посібників
Повідомлень: 1712
| Цитата mul44 (  ) Дико извиняюсь, пропустил момент этот, где можно посмотреть эту программу, и насколько она "законна" в применении. Див. "Народна" програма з інформатики для 5-9 класів (PDF) http://aspekt-edu.kiev.ua/ Програма поки що "незаконна". Спроба її грифувати за часів Табачника була відхилена МОН. Спробуємо ще раз за кращих часів.
|
|
| |
© Форум інформатиків України, 2007-2022.  |