Ср, 22.11.2017, 13:15
Форум інформатиків України
Головна Реєстрація Вхід
Вітаю Вас, Гість · RSS
Вітання на форумі
Незнайомець
Вітаємо на форумі,
Незнайомцю!

   
зареєструйтесь
Перед реєстрацією обов’язково прочитайте:
Оновлення Учасники Пошук
Особисті повідомлення
Видавництво ’’Аспект’’ Видавництво

Сторінка 14 з 15«1212131415»
Модератор форуму: Ktara, Bandalak, НІКОЛЯ, volevikt 
Форум інформатиків » РОЗДІЛ ІІІ: МЕТОДИКА, ЗАСОБИ ВИКЛАДАННЯ ІНФОРМАТИКИ » 3.6 Методика викладання інформатики згідно програми » Створюємо нову концепцію інформатики у середній школі (Конкретні пропозиції до нової концепції)
Створюємо нову концепцію інформатики у середній школі
Bandalak Дата: Ср, 09.06.2010, 23:50 | Повідомлення № 1
Лідер форуму
Повідомлень: 5534
Нагороди: 39
Рейтинг: 260
Сучасний стан інформатики у школі багатьох не влаштовує. Це справедливо.
Але якщо ми будемо пасивно спостерігати за процесами в освіті - від цього нічого не зміниться.
Пропоную всім бажаючим взяти у цьому активну участь.
Творимо нову концепцію інформатики у школі разом!

Шановні форумчани!!!!!
Повідомлення, які не відповідають темі або несуть некорисний зміст будуть видалятись без попередження!!!

serbor Дата: Пт, 21.06.2013, 13:55 | Повідомлення № 196
Наполегливий учасник
Повідомлень: 946
Нагороди: 2
Рейтинг: 46
Цитата (alderius)
я присвятив програмуванню 8 років свого життя. І знаю, що в школі програмуванню робити нічого. Це єпархія універів. Не повністю виключити - переробити. Як - шукайте, я вже написав свою ідею, хоча й ідеалістичну, та недороблену.
А я занимаюсь программированием уже 30 лет. Лучшие мои ученики стали программистами или электронщиками. И почти все мне через много лет говорят, что их выбор профессии был очень удачным, благодаря тому, что они занимались программированием в школе. Я считаю, что программисты, как спортсмены и музыканты, зарождаются в детстве. А школа должна им дать первые знания, чтобы их выявить. Причем пораньше.
Шестопалов Дата: Пт, 21.06.2013, 14:03 | Повідомлення № 197
Видавець посібників
Повідомлень: 1409
Нагороди: 11
Рейтинг: 182
Цитата (serbor)
Я считаю, что программисты, как спортсмены и музыканты, зарождаются в детстве. А школа должна им дать первые знания, чтобы их выявить. Причем пораньше.

У новій програмі МОН з інформатики для 5-9 класів у 5-му класі програмування немає. У "народній" програмі у 5-му класі передбачено 12 год. на вивчення основ програмування. За якою програмою будете працювати?


Відредаговано: Шестопалов - Пт, 21.06.2013, 14:06
NataliyG Дата: Пт, 21.06.2013, 15:28 | Повідомлення № 198
Активний учасник
Повідомлень: 684
Нагороди: 2
Рейтинг: 37
Цитата (Шестопалов)
За якою програмою будете працювати?
Працюю у сільській школі і вважаю що школа як і інформатика має бути профільна. Інформатика має бути загальноосвітня, і профільна. Але нам до цього дуже далеко. 
Цитата (Шестопалов)
У "народній" програмі у 5-му класі передбачено 12 год. на вивчення основ програмування. За якою програмою будете працювати?
А що ви маєте на увазі ми маємо вибір?
serbor Дата: Пт, 21.06.2013, 16:47 | Повідомлення № 199
Наполегливий учасник
Повідомлень: 946
Нагороди: 2
Рейтинг: 46
Цитата (Шестопалов)
У "народній" програмі у 5-му класі передбачено 12 год. на вивчення основ програмування. За якою програмою будете працювати?
Уважаемый Евгений Анатольевич!  Я бы и рад работать по народной программе. Но я всё-таки в дальнейшем вынужден работать по программам, рекомендованным МОНом. Я уже работаю по программе "Єдиний базовий курс". И часто мне приходится отбиваться, почему это я такой-сякой не работаю по официальной программе. Работать по программе с грифом "Схвалено..." у нас это означает не выполнять министерских указаний, это значит быть преступником. Даже если я сто раз прав, чиновники всегда правее. Шишек я уже набил.
Но меня больше волнует не то, по какой программе работаю я, а то, чему учат детей мои коллеги, и то, какое отношение к этому вокруг (дети, родители, чиновники).


Відредаговано: serbor - Пт, 21.06.2013, 20:11
Шестопалов Дата: Пт, 21.06.2013, 18:17 | Повідомлення № 200
Видавець посібників
Повідомлень: 1409
Нагороди: 11
Рейтинг: 182
Цитата (serbor)
Я бы и рад работать по народной программе. Но я всё-таки в дальнейщем вынужден работать по программам, рекомендованным МОНом.


Что тут скажешь! Если МОН требует не качество возводимого здания, а чтобы ихними молотками-лопатами непременно пользовались. Плетью обуха не перешибьёшь!
 
Советую прочитать статью "Про нову шкільну програму з інформатики для 5-9 класів" http://osvita.ua/school/school_today/35148/


Відредаговано: Шестопалов - Пт, 21.06.2013, 21:15
SLKuty Дата: Сб, 22.06.2013, 00:22 | Повідомлення № 201
Монтажер
Повідомлень: 808
Нагороди: 6
Рейтинг: 103
Всі програми існують для журналу, дирекції і перевірки.
Дітям потрібні знання, які вони зможуть використати в майбутньому.
Художникам потрібна графіка
Музикантам - музика
Математикам, фізикам, економістам -програмування

Проблема в тому, що діти самі не знають ким вони будуть
Як вчитель інформатики має виявити хто є хто?
Як вчинити такий диференційований підхід?
Як вчителю освоїти всі напрямки на достатньому рівні?

Залишається вчити всіх одного і того самого рівняючись на середнього учня.
alderius Дата: Сб, 22.06.2013, 11:26 | Повідомлення № 202
Я тут недавно...
Повідомлень: 25
Нагороди: 0
Рейтинг: 0
Цитата (serbor)
А я занимаюсь программированием уже 30 лет. Лучшие мои ученики стали программистами или электронщиками. И почти все мне через много лет говорят, что их выбор профессии был очень удачным, благодаря тому, что они занимались программированием в школе. Я считаю, что программисты, как спортсмены и музыканты, зарождаются в детстве.
Many man - many minds. Хоча, можливо, мені просто не вистачає досвіду+)
Прочитав статтю, а перед цим - програму. Усі ті, хто буде викладати інформатику у 5-х та 2-х класах - бідні люди.


Відредаговано: alderius - Сб, 22.06.2013, 11:32
swetikccc Дата: Сб, 22.06.2013, 11:31 | Повідомлення № 203
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3957
Нагороди: 28
Рейтинг: 370
Цитата (serbor)
чему учат детей мои коллеги,
Що важливіше, програми чи кадри?
При хорошій програмі, але з ніякими кадрами......
При чудових кадрах, але з ніякою програмою......

Коли краще навчать дітей? ;)

Те що роблять зараз з інформатикою в молодшій школі, коли дають зовсім непідготовленим людям(правда бумажка є ;) ) просто жах.
А програма ;) навчить сама?


Відредаговано: swetikccc - Сб, 22.06.2013, 11:33
NataliyG Дата: Сб, 22.06.2013, 13:05 | Повідомлення № 204
Активний учасник
Повідомлень: 684
Нагороди: 2
Рейтинг: 37
Цитата (swetikccc)
Що важливіше, програми чи кадри?
З двох бід обираємо меншу: звичайно краще хороші кадри і погані програми.
Однак, якщо говорити про нову концепцію інформатики - то краще говорити про нову концепцію середньої і базової та й початкової освіти. Наша система освіти потребує системних змін.
Інформатика, як і усі основні предмети має бути загальнообов'язковою і профільною. А загальнообов'язкова в базовій і початковій школі має давати базові поняття і практичні вміння роботи з комп'ютером.
serbor Дата: Сб, 22.06.2013, 18:15 | Повідомлення № 205
Наполегливий учасник
Повідомлень: 946
Нагороди: 2
Рейтинг: 46
Цитата (Шестопалов)
Советую прочитать статью "Про нову шкільну програму з інформатики для 5-9 класів"
Читал, статья отличная, точку зрения авторов разделяю.
Но, хотелось бы, чтобы эту статью прочитали министр и другие чиновники освиты, депутаты разных уровней.
Ну а таких как я убеждать необходимости нет.

Цитата (alderius)
Усі ті, хто буде викладати інформатику у 5-х та 2-х класах - бідні люди.
Я викладаю інформатику з 2 класу вже 8 років. Я лично не страдаю, бедным, в смысле несчастным, себя не считаю. Тут некоторые переживают, как будет у него лично или в его школе. А нужно переживать, как это будет в целом в стране. Должна быть построена единная система, общее ощущение необходимости.

Цитата (swetikccc)
Те що роблять зараз з інформатикою в молодшій школі, коли дають зовсім непідготовленим людям(правда бумажка є ) просто жах.
Да у меня сердце кровью обливается, насмотрелся уже. Да нашим чиновникам пофиг, чему мы научим детей. И отдают эти часы кому-попало. И никакой пользы в результате мы не получим. А никто и не собирался. Птички расставим и слава богу.
alderius Дата: Сб, 22.06.2013, 21:49 | Повідомлення № 206
Я тут недавно...
Повідомлень: 25
Нагороди: 0
Рейтинг: 0
Цитата (serbor)
Должна быть построена единная система, общее ощущение необходимости.
ось в тому і вся проблема, що системи, як такої я не помітив. + матеріалу, як для другого класу в новій програмі забагато, як на мою думку.
Mykola Дата: Нд, 23.06.2013, 00:27 | Повідомлення № 207
Я тут недавно...
Повідомлень: 36
Нагороди: 0
Рейтинг: 0
Цитата (swetikccc)
Те що роблять зараз з інформатикою в молодшій школі, коли дають зовсім непідготовленим людям(правда бумажка є ) просто жах.
Це про кого мова? Про вчителів початкових класів, які не вміють встановлювати ОС, чи про вчителів інформатики, які не володіють методикою викладання в початковій школі?
swetikccc Дата: Нд, 23.06.2013, 13:01 | Повідомлення № 208
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3957
Нагороди: 28
Рейтинг: 370
Цитата (Mykola)
Це про кого мова? Про вчителів початкових класів, які не вміють встановлювати ОС, чи про вчителів інформатики, які не володіють методикою викладання в початковій школі?
Це все стереотип.
Навіть макака встановить ОС якщо її потренувати.   ;)
Логічне мислення, ось що головне.
А його потрібно постійно тренувати.
Для чого констатувати про важкий перехід в 5 клас і все робити для цього.
Ми часто проводимо в молодших класах математичні змагання і бачимо предвзяте відношення до учнів.
Прикриватися методикою, яка носить шкоду в нашому виконанні.......)))))
Діти чудово сприймають однакові правила для усіх, і рівне відношення.
Ніколи не дивлюся в журнал на оцінки по інших предметах.
Тому "середнячки" (зроблені "дбайливими" руками ) беруть міста в області на олімпіадах, а "медалістам" потрібно забути за ефект "зачётки", а вчитися і заробляти дійсні оцінки.


Відредаговано: swetikccc - Нд, 23.06.2013, 13:03
Mykola Дата: Нд, 23.06.2013, 20:33 | Повідомлення № 209
Я тут недавно...
Повідомлень: 36
Нагороди: 0
Рейтинг: 0
Вибачте, щодо Вас в мене немає ніяких сумнів в тому, що Ви вчитель з великої букви, який можете навчати однаково успішно як учнів старших класів так і молодших. Але не потрібно узагальнювати відносно вчителів початкової школи. В переважній більшості, це дуже сумлінні люди. Якщо перед ними стоятиме задача навчання інформатики в початковій школі, то вони з нею успішкно впораються. Якщо, саме вчителі початкових класів, будуть викладати Сходинки до інформатики, то вони зможуть бачити перспективи використання ІКТ  при  вивченні інших предметів, наприклад образотворчого мистецтва.

Відредаговано: Mykola - Нд, 23.06.2013, 22:29
W-w-W Дата: Нд, 23.06.2013, 23:53 | Повідомлення № 210





Цитата (Mykola)
Але не потрібно узагальнювати відносно вчителів початкової школи. В переважній більшості, це дуже сумлінні люди.
питань нема, що сумлінні, але практика показує, що більшість вчителів до цього курсу неготові, це буде просто ігровий курс для більшості дітей в школах, оскільки курси були просто формальність для вчителів. Ми повині розуміти, що навчання інформатики з 2 класу це просто гра і все, з 5 класу почнем вчити ми, але трішки більше за програмою та заново і не більше, оскільки в 5 класі вже будуть чіткіше сформовані мотиви в учнів до навчання
Форум інформатиків » РОЗДІЛ ІІІ: МЕТОДИКА, ЗАСОБИ ВИКЛАДАННЯ ІНФОРМАТИКИ » 3.6 Методика викладання інформатики згідно програми » Створюємо нову концепцію інформатики у середній школі (Конкретні пропозиції до нової концепції)
Сторінка 14 з 15«1212131415»
Пошук:


© Форум інформатиків України, 2007-2017.