|
Вітаю Вас, Гість · RSS |
 |
Створюємо нову концепцію інформатики у середній школі
| |
Bandalak |
Дата: We, 09.06.2010, 23:50 | Повідомлення № 1 |
Лідер форуму
| Сучасний стан інформатики у школі багатьох не влаштовує. Це справедливо. Але якщо ми будемо пасивно спостерігати за процесами в освіті - від цього нічого не зміниться. Пропоную всім бажаючим взяти у цьому активну участь. Творимо нову концепцію інформатики у школі разом! Шановні форумчани!!!!! Повідомлення, які не відповідають темі або несуть некорисний зміст будуть видалятись без попередження!!!
|
|
| |
serbor |
Дата: Fr, 21.06.2013, 13:55 | Повідомлення № 196 |
Наполегливий учасник
| Цитата (alderius) я присвятив програмуванню 8 років свого життя. І знаю, що в школі програмуванню робити нічого. Це єпархія універів. Не повністю виключити - переробити. Як - шукайте, я вже написав свою ідею, хоча й ідеалістичну, та недороблену. А я занимаюсь программированием уже 30 лет. Лучшие мои ученики стали программистами или электронщиками. И почти все мне через много лет говорят, что их выбор профессии был очень удачным, благодаря тому, что они занимались программированием в школе. Я считаю, что программисты, как спортсмены и музыканты, зарождаются в детстве. А школа должна им дать первые знания, чтобы их выявить. Причем пораньше.
|
|
| |
Шестопалов |
Дата: Fr, 21.06.2013, 14:03 | Повідомлення № 197 |
Видавець посібників
| Цитата (serbor) Я считаю, что программисты, как спортсмены и музыканты, зарождаются в детстве. А школа должна им дать первые знания, чтобы их выявить. Причем пораньше. У новій програмі МОН з інформатики для 5-9 класів у 5-му класі програмування немає. У "народній" програмі у 5-му класі передбачено 12 год. на вивчення основ програмування. За якою програмою будете працювати?
Відредаговано: Шестопалов - Fr, 21.06.2013, 14:06 |
|
| |
NataliyG |
Дата: Fr, 21.06.2013, 15:28 | Повідомлення № 198 |
Активний учасник