Вт, 21.11.2017, 19:25
Форум інформатиків України
Головна Реєстрація Вхід
Вітаю Вас, Гість · RSS
Вітання на форумі
Незнайомець
Вітаємо на форумі,
Незнайомцю!

   
зареєструйтесь
Перед реєстрацією обов’язково прочитайте:
Оновлення Учасники Пошук
Особисті повідомлення
Видавництво ’’Аспект’’ Видавництво

Сторінка 13 з 15«121112131415»
Модератор форуму: Ktara, Bandalak, НІКОЛЯ, volevikt 
Форум інформатиків » РОЗДІЛ ІІІ: МЕТОДИКА, ЗАСОБИ ВИКЛАДАННЯ ІНФОРМАТИКИ » 3.6 Методика викладання інформатики згідно програми » Створюємо нову концепцію інформатики у середній школі (Конкретні пропозиції до нової концепції)
Створюємо нову концепцію інформатики у середній школі
Bandalak Дата: Ср, 09.06.2010, 23:50 | Повідомлення № 1
Лідер форуму
Повідомлень: 5532
Нагороди: 39
Рейтинг: 260
Сучасний стан інформатики у школі багатьох не влаштовує. Це справедливо.
Але якщо ми будемо пасивно спостерігати за процесами в освіті - від цього нічого не зміниться.
Пропоную всім бажаючим взяти у цьому активну участь.
Творимо нову концепцію інформатики у школі разом!

Шановні форумчани!!!!!
Повідомлення, які не відповідають темі або несуть некорисний зміст будуть видалятись без попередження!!!

swetikccc Дата: Ср, 18.08.2010, 11:14 | Повідомлення № 181
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3957
Нагороди: 28
Рейтинг: 370
Quote (Ковшун)
А хто може заборонити їх використовувати? Я використовую ці посібники і ні в кого не прошу дозволу!

Ви ще й бульварну літературу можете використовувати. :)
Як додаткову використовуйте.
Прийде любий дядя і вкаже Вам.
Не вводьте в оману форумчан, що їх можливо використовувати як основний підручник.
serbor Дата: Ср, 18.08.2010, 11:16 | Повідомлення № 182
Наполегливий учасник
Повідомлень: 946
Нагороди: 2
Рейтинг: 46
Quote (Шестопалов)
Технологія навчання інформатики у середній школі

Актуально. Удачная инструкция, отличные шаблоны уроков. Рассмотрим на методическом объединении города.

Quote (Шестопалов)
Там, де за комп’ютером сидить 2 або навіть 3 учні, оцінювання навчальних досягнень може проводитися по черзі через урок.

Вы это написали так, что узаконили норму, что за компьютером может сидеть 2 и даже 3 ученика. Надо бы написать об необходимом условии предоставления каждому ученику отдельного рабочего места. Но в исключительных случаях так или иначе приходится проводить занятия с большим количеством учеников чем рабочих мест в кабинете.
Quote (Шестопалов)
Такі групи рекомендується комплектувати учнями однакового рівня знань.
Это правильно!
Я еще рассаживаю учеников от первого компьютера до 16-го, осортировавав их по рейтингу. Сортировка у меня производится автоматически в электронном журнале. Таким образом за первыми компьютерами сидят самые серьезные и подготовленные ученики, за последними - неподготовленные бездельники. И если не хватает мест для всей группы (16 компьютеров тоже может быть мало), последние компьютеры содержат пары самых "никаких" учеников.
Шестопалов Дата: Ср, 18.08.2010, 11:30 | Повідомлення № 183
Видавець посібників
Повідомлень: 1409
Нагороди: 11
Рейтинг: 182
Звертаю увагу колег, що посібники "Аспект" спочатку проходять випробування в школах у різних регіонах України і лише після виправлення і доповнення нові видання подаються на грифування. Врахування зауважень та пропозицій діючих вчителів та експертів МОН України дозволяє значно зменшити кількість помилок та недоречностей у навчальному матеріалі. Це загальноприйнята практика при створенні нового, навіть м’ясорубку спочатку випробовують, доробляють по результатам випробувань і лише потім запускають у масове виробництво. Діюча система конкурсного відбору підручників без механізму попередніх випробувань, без врахування думки вчителів, учнів та їх батьків, робить принципово неможливим створення якісних підручників. Прикладів, коли нові підручники за державні гроші лягають новою макулатурою на полички шкільних бібліотек, на жаль, багато майже з усіх предметів шкільної програми. І так буде до того часу, поки далекі від школи чиновники будуть вирішувати, які підручники можна використовувати в школі, а які "ні-з-зя!".

Після випробування у реальному навчальному процесі в різних регіонах України та обробки зауважень діючих вчителів виправлені і доповнені видання:
«Інформатика. 9 кл. Перший рік», Шестопалов Є.А., Пилипчук О.П., Табарчук І.В., 2009, - 224 с.
«Інформатика. 9 клас. Перший рік. Робочий зошит», Михальчук І.І., Пилипчук О.П., 2009, - 56 с.
були подані на розгляд експертної комісії МОН України для одержання відповідного грифу.
Експерти розглянули пропоновані Посібник і Зошит і дали розгорнуті зауваження, які у більшості були враховані авторами у новому 3-му виданні і подані повторно на розгляд експертної комісії МОН України.
З 19.02.10 вище названі Посібник і Зошит для 9-го класу рекомендовані до використання із резолюцією:
«Схвалено комісією з інформатики Науково-методичної ради з питань освіти Міністерства освіти і науки України»
За такою схемою пропонуються Посібник і Зошит для 10-го класу: випробування - доробка по зауваженням вчителів - перевидання - експертиза МОН - доробка по зауваженням експертів - перевидання - грифування.

Додано (18.08.2010, 11:30)
---------------------------------------------

Quote (serbor)
Вы это написали так, что узаконили норму, что за компьютером может сидеть 2 и даже 3 ученика. Надо бы написать об необходимом условии предоставления каждому ученику отдельного рабочего места.

Сделаю! Вот только как Министром стать!
Quote (serbor)
Я еще рассаживаю учеников от первого компьютера до 16-го, осортировавав их по рейтингу. Сортировка у меня производится автоматически в электронном журнале. Таким образом за первыми компьютерами сидят самые серьезные и подготовленные ученики, за последними - неподготовленные бездельники. И если не хватает мест для всей группы (16 компьютеров тоже может быть мало), последние компьютеры содержат пары самых "никаких" учеников.

Отлично! И я так делал! Но с ротацией как "вверх" так "вниз", давал шанс прилежным школярам выдвинуться в лучшие условия. Ну а с "гальоркой" была договоренность: веди себя прилично - 4 балла получишь. При этом самый отпетый бездельник знал, что в любой момент может одуматься и приняться за освоение информатики и передвинуться ближе "солнцу". Всё работало просто, понятно, справедливо, конкурентно и современно!


Відредаговано: Шестопалов - Ср, 18.08.2010, 11:36
serbor Дата: Ср, 18.08.2010, 11:35 | Повідомлення № 184
Наполегливий учасник
Повідомлень: 946
Нагороди: 2
Рейтинг: 46
Quote (Шестопалов)
Прикладів, коли нові підручники за державні гроші лягають новою макулатурою на полички шкільних бібліотек, на жаль, багато

В информатике таких примеров нет. Любые плохие и очень плохие книги из бибилиотеки расходятся и активно используются. И пока в библитеке есть пусть нехороший, но халявный учебник информатики, ученик не станет покупать себе другой. Так годами было с учебниками Зарецкой. Тем более администрация требует задавать уроки и давать ссылку на учебник, который выдали бесплатно.


Відредаговано: serbor - Ср, 18.08.2010, 11:39
swetikccc Дата: Ср, 18.08.2010, 11:54 | Повідомлення № 185
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3957
Нагороди: 28
Рейтинг: 370
Quote (Шестопалов)
І так буде до того часу, поки далекі від школи чиновники будуть вирішувати, які підручники можна використовувати в школі, а які "ні-з-зя!".

Використовувати використовуйте, але пишіть на 'бумазі' правильні підручники. :)

Додано (18.08.2010, 11:54)
---------------------------------------------

Quote (serbor)
И пока в библитеке есть пусть нехороший, но халявный учебник информатики, ученик не станет покупать себе другой.

Особливо в старшій школі, а примушувати, як примушують деякі вчителі , це вже занадто.
Ковшун Дата: Ср, 18.08.2010, 12:20 | Повідомлення № 186
Досвідчений учасник
Повідомлень: 1462
Нагороди: 1
Рейтинг: 25
Quote (swetikccc)
Використовувати використовуйте, але пишіть на 'бумазі' правильні підручники.

Ну це для "правильних" чиновників.
А для нормальних чиновників можна писати те що використовуєте!
І взагалі, хто може заборонити вчителю використовувати той чи інший підручник/посібник?

Quote (swetikccc)
Особливо в старшій школі, а примушувати, як примушують деякі вчителі , це вже занадто.

Примушувати не треба!
Учню треба показати гарний підручник/посібник, а він тоді сам вирішить.
Ковшун Дата: Ср, 18.08.2010, 12:27 | Повідомлення № 187
Досвідчений учасник
Повідомлень: 1462
Нагороди: 1
Рейтинг: 25
Quote (swetikccc)
Ви ще й бульварну літературу можете використовувати.

Ну, мабуть про бульварну...це Ви занадно!
Про бульварну літературу тут немає мови!

Quote (swetikccc)
Як додаткову використовуйте.

Так і роблю!
А "основна" лежить на столі закрита ;)

Quote (swetikccc)
Прийде любий дядя і вкаже Вам.

Дядя прийшов і пішов, а ми лишаємось ;)

Quote (swetikccc)
Не вводьте в оману форумчан, що їх можливо використовувати як основний підручник.

Я нікого в оману не ввожу.
Не агітую, робіть лише так.
Я говорю, як я роблю.
alderius Дата: Пт, 14.06.2013, 13:41 | Повідомлення № 188
Я тут недавно...
Повідомлень: 25
Нагороди: 0
Рейтинг: 0
Якщо ще ідея працює - потрібно виключити тему "програмування" з програм непрофільних класів, або нематематичного профілю.
Пилипчук_О_П Дата: Сб, 15.06.2013, 16:50 | Повідомлення № 189
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3870
Нагороди: 30
Рейтинг: 346
Цікаво, чому?
gry Дата: Сб, 15.06.2013, 17:51 | Повідомлення № 190
Досвідчений учасник
Повідомлень: 1057
Нагороди: 3
Рейтинг: 120
Цитата (alderius)
Якщо ще ідея працює - потрібно виключити тему "програмування" з програм непрофільних класів, або нематематичного профілю.
В цьому навчальному році "мав честь" працювати у профільному (інформатика) 11 класі. Математика - рівень стандарту... А подивіться програму інформаційно-технологічного профілю, особливо перше півріччя... "Збочення", вибачте мене,  виходить - коли вчитель інформатики втрачає час для того, що повинен робити математик...
pasichov Дата: Нд, 16.06.2013, 15:15 | Повідомлення № 191
Наполегливий учасник
Повідомлень: 946
Нагороди: 3
Рейтинг: 70
Цитата (alderius)
Якщо ще ідея працює - потрібно виключити тему "програмування" з програм непрофільних класів, або нематематичного профілю.
Цитата (Пилипчук_О_П)
Цікаво, чому?
Дипломовані учителі інформатики у своїй більшості НЕ МАЮТЬ БАЗОВОЇ математичної освіти, в ВНЗ програмування не вивчали (інколи "проходили" щось там, але... див. про математичну освіту), тому, природньо, не бажають ці теми викладати. А це ще й співпадає із "генеральною лінією партії" наших "методологів" ... нічого "звичайного українського учня" цим примудростям навчати....
Bandalak Дата: Нд, 16.06.2013, 19:08 | Повідомлення № 192
Лідер форуму
Повідомлень: 5532
Нагороди: 39
Рейтинг: 260
Це мабуть тому що й самі вожді ні серйозно математику, ні зовсім програмування не вивчали, можливо навіть Буквар скурили! B)
alderius Дата: Вт, 18.06.2013, 09:32 | Повідомлення № 193
Я тут недавно...
Повідомлень: 25
Нагороди: 0
Рейтинг: 0
я присвятив програмуванню 8 років свого життя. І знаю, що в школі програмуванню робити нічого. Це єпархія універів. Не повністю виключити - переробити. Як - шукайте, я вже написав свою ідею, хоча й ідеалістичну, та недороблену.
Пилипчук_О_П Дата: Вт, 18.06.2013, 09:51 | Повідомлення № 194
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3870
Нагороди: 30
Рейтинг: 346
Цитата (alderius)
І знаю, що в школі програмуванню робити нічого.

Говорити, звичайно, слід про основи програмування. Вміння складати алгоритми та налагоджувати взаємодію об'єктів у проектах не менш корисне, ніж, наприклад, вміння знаходити корені квадратного рівняння, похідну функції, теплоту кристалізації, робити синтаксичний розбір складносурядного речення і т.п.
alderius Дата: Вт, 18.06.2013, 13:50 | Повідомлення № 195
Я тут недавно...
Повідомлень: 25
Нагороди: 0
Рейтинг: 0
Так, вибачте, ви праві.
Форум інформатиків » РОЗДІЛ ІІІ: МЕТОДИКА, ЗАСОБИ ВИКЛАДАННЯ ІНФОРМАТИКИ » 3.6 Методика викладання інформатики згідно програми » Створюємо нову концепцію інформатики у середній школі (Конкретні пропозиції до нової концепції)
Сторінка 13 з 15«121112131415»
Пошук:


© Форум інформатиків України, 2007-2017.