Нд, 19.11.2017, 10:51
Форум інформатиків України
Головна Реєстрація Вхід
Вітаю Вас, Гість · RSS
Вітання на форумі
Незнайомець
Вітаємо на форумі,
Незнайомцю!

   
зареєструйтесь
Перед реєстрацією обов’язково прочитайте:
Оновлення Учасники Пошук
Особисті повідомлення
Видавництво ’’Аспект’’ Видавництво

Сторінка 3 з 4«1234»
Модератор форуму: Ktara, Bandalak, НІКОЛЯ, volevikt 
Форум інформатиків » РОЗДІЛ ІІІ: МЕТОДИКА, ЗАСОБИ ВИКЛАДАННЯ ІНФОРМАТИКИ » 3.6 Методика викладання інформатики згідно програми » Збірник методичних завдань для вчителя інформатики. (створення збірника методзавдань для вчителя інформатики)
Збірник методичних завдань для вчителя інформатики.
Ktara Дата: Вт, 08.06.2010, 12:08 | Повідомлення № 1
Перспективна вчителька
Повідомлень: 3923
Нагороди: 36
Рейтинг: 285
Виникла необхідність створити окрему тему - збірник методичних завдань для вчителя інформатики.

Почалося все зі звичайних робочих зошитів та он-лайн зошитів. Було сказано про їх "плюси" та "мінуси". В результаті обговорення дійшли висновку, що вчителю хотілося б мати книжечку (або електронний варіант) з методичними завданнями!

Пропонуйте свої ідеї, висловлюйте думки. Давайте спробуємо створити спільними зусиллями збірник методичних завдань для вчителя інформатики, те, що допоможе нам, вчителям, в роботі!

Шановні форумчани!!!!!
Повідомлення, які не відповідають темі або несуть некорисний зміст будуть видалятись без попередження!!!

Andrey123q Дата: Вт, 08.06.2010, 23:30 | Повідомлення № 31
Досвідчений учасник
Повідомлень: 1236
Нагороди: 3
Рейтинг: 84
Angel2007, VanessaV, див. ftp://ftp.linux.kiev.ua/pub....vd5.iso
Нічого дибільного та смішного як ви кажете в цій пропозиції не бачу. Була б координація на рівні якоїсь організації чи держами, можна було б запросто, як у випадку з AltLinux
W-w-W Дата: Ср, 09.06.2010, 01:08 | Повідомлення № 32





Переглянув тему, як завжди все закінчується не дуже добре, тому, те що не стосувалось теми перенесено у кошик, щоб тема зовсім не втратила сенсу.
Багато тут розмов просто ні прощо було. Все що до теми не стосується буде завжди видалятись без обговорень.

pasichov, тут знаходяться всі вчителі в рівних умовах, неважливо молоді, досвідчені.
Тому важливо думку чути кожного.
Наступного разу модератори ніяких дискусій вести не будуть, просто все зайве у відповідну тему!

Шановний Лев-Король з вашого боку цікава поведінка прослідковується: в даній темі ви написали, що масу тем створили та продвигаєте їх, а тут просите модератора, щось досить дивно себе ведете! Та й ще модератора звинувачуєте нізащо!

Щодо теми:

потрібно поставити цілі
визначитись хто саме буде брати участь у розробці і подальшому просуванні
визначитись на якому ресурсі даний проект розмістити
які матеріали використати
і т.д.

Починаєм з 1 пункту і т.д.

dpi Дата: Ср, 09.06.2010, 05:11 | Повідомлення № 33
Досвідчений вчитель
Повідомлень: 1438
Нагороди: 1
Рейтинг: 39
Идея создания чего то не нова.
ЛЕВ-КОРОЛЬ, поднял ее по неопытности. И ее подхватили, именно в его интерпретации, все связанные с издательской деятельностью. Ну и пару человек, не помнящих, что такие идеи уже были.

Quote (VanessaV)
ой нічого з цієї петрушки не буде

Согласен и почему:
- у кого есть материал, ему этот сборник не нужен;
- кому сборник нужен, у того нет материала.

И вопрос даже не в том, что если материал есть, его жалко отдать. Он находится в сыром виде, часть на бумаге, часть в электронном виде, часть в голове, меня это устраивает.
Но потерять весь отпуск на его систематизацию я не готов даже за деньги. Такую работу любить надо.

Недавно был семинар на базе нашей гимназии и встал вопрос, что можно отдать коллегам из других школ. Я отдал все, что было в электронном виде по теме. Половина не заинтересовалась этим вообще, а остальные вряд ли извлекут из этого большую пользу. Бумажные наработки и мозги я не мог им отдать.

zava Дата: Ср, 09.06.2010, 07:35 | Повідомлення № 34
Тут живе...
Повідомлень: 120
Нагороди: 2
Рейтинг: 23
Quote (pasichov)
Зустрічне питання. Я так розумію, що ви теж не поділяєте існуючу ідеологію, якщо пропонуєте працювати над розробкою нової. Настільки глибоко не поділяєте, що є автором програми, що її реалізує, автором одного з підручників, етс? Чи це теж, як у моєму випадку очільництво з метою "підриву зсередини"

Я б не сказав, що сучасний курс має цілісну ідеологію, вона скоріше нагадує "кущ ідей", ніж "дерево ідей". А пояснюється все просто: програма скаладалася 4 роки тому і тоді я цього дерева ще не бачив. Тепер бачу і можу описати.

Додано (09.06.2010, 07:35)
---------------------------------------------
Щодо ідеї всім гамузом розробити супер-методику. "Всі разом" ми можемо створити тільки СИРОВИНУ. А якісний ПРОДУКТ може з'явитися тільки після того, як:
1) хтось один цю різношерстність систематизує і структурує;
2) буде проведено наукове редагування;
3) літературне редагування;
4) верстка;
5) коректура.

Колективний розум ще ніколи нічого путнього не створив, насправді його скромна функція - бути постачальником інформації. Подивіться на всі видатні творіння у будь-якій сфері - під кожним зазначено ім'я автора.

Тому не марнуйте час і сили, дочекайтеся видання методики для 9 класу, а потім критикуйте її та удосконалюйте. Що стосується розробок з інших тем - ВГ BHV це дуже цікаво, зокрема GIMP. Обов'язково розгляну матеріали, вислані на zava@ukr.net , щодо можливості видання посібників/створення нових курсів.

Так само нова ідеологія курсу має спочатку бути сформульована певним автором - інакше знову буде кущ, а не дерево. Тому іншого порядку, ніж
1) публікація ідеологічної статтті;
2) її обговорення
не існує.

Відредаговано: zava - Ср, 09.06.2010, 07:39
Вчитель-з-Києва Дата: Ср, 09.06.2010, 08:33 | Повідомлення № 35
Прописаний назавжди
Повідомлень: 360
Нагороди: 0
Рейтинг: 7
Quote (zava)
Тому іншого порядку, ніж
1) публікація ідеологічної статтті;
2) її обговорення
не існує.

Есть такая партия (статья)! См. "Навчання інформатики у структурі 12-річної загальної середньої освіти. Юрій Дорошенко, Наталія Прокопенко" (ж-л "Інформатика та інформаційні технології", №1, 2006, с. 55)
volevikt Дата: Ср, 09.06.2010, 11:50 | Повідомлення № 36
Перспективна вчителька
Повідомлень: 1828
Нагороди: 24
Рейтинг: 214
Quote (VanessaV)
volevikt, не напрягайтесь сильно

Quote (VanessaV)
нічого з цієї петрушки не буде

Мабуть Ви праві.
А тому вирішила зайнятися власним посібником по одній з тем (думаю всі здогадалися з якої) суто шкільного призначення і нарешті присвятити час реалізації власних ідей.
Ktara Дата: Ср, 09.06.2010, 11:59 | Повідомлення № 37
Перспективна вчителька
Повідомлень: 3923
Нагороди: 36
Рейтинг: 285
Quote (Махновець_Ігор)


  • потрібно поставити цілі
  • визначитись хто саме буде брати участь у розробці і подальшому просуванні
  • визначитись на якому ресурсі даний проект розмістити
  • які матеріали використати і т.д.


volevikt, по-моему мы даже дальше первого пункта не двинемся
swetikccc Дата: Ср, 09.06.2010, 12:39 | Повідомлення № 38
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3954
Нагороди: 28
Рейтинг: 370
Ну тема дуже актуальна, тільки з іншої точки зору.
Ви можете на її прикладі побачити як розвалюється любий проект , якщо використовувати принципи . як то
1.РАЗДЕЛЯЙ И ВЛАСТВУЙ ТА ПОДІБНІ
Інший принцип тихенько взяти під крило і направити...... правда не зовсім спрацював.
Досвід виноситься з усього :)

Додано (09.06.2010, 12:39)
---------------------------------------------

Quote (volevikt)
А тому вирішила зайнятися власним посібником по одній з тем (думаю всі здогадалися з якої) суто шкільного призначення і нарешті присвятити час реалізації власних ідей.

Давайте визначимо структуру і зробимо паралельно , а потім порівняємо і удосконалимо кожен свій
Ktara Дата: Ср, 09.06.2010, 13:21 | Повідомлення № 39
Перспективна вчителька
Повідомлень: 3923
Нагороди: 36
Рейтинг: 285
swetikccc, ото правильно. Объединились и сделали
volevikt Дата: Ср, 09.06.2010, 13:24 | Повідомлення № 40
Перспективна вчителька
Повідомлень: 1828
Нагороди: 24
Рейтинг: 214
Quote (swetikccc)
Давайте визначимо структуру і зробимо паралельно , а потім порівняємо і удосконалимо кожен свій

Дякую, зі структурою вже визначилась і маю чітке уявлявлення, що повинно бути в кінцевому результаті.
Я дуже вредна, але подумаю над Вашою пропозицією. На всяк випадок заведіть квіп. :)
pasichov Дата: Чт, 10.06.2010, 08:42 | Повідомлення № 41
Наполегливий учасник
Повідомлень: 946
Нагороди: 3
Рейтинг: 70
Quote (Andrey123q)
конкретизируйте.

Пожалуйста. Система http://disted.edu.vn.ua позволяет пользователю получить право на размещение, редактирование, удаление документа. Все, кто желает работать в рабочеих группах (а их есть смысл создать 2- по предложениям к СОДЕРЖАНИЮ курса и по частным методикам), получает через ОП на форуме логин-пароль пользователя с правом полного редактирования. И вперед. Размещай свои материалы, удаляй их, редактируй, создавай уточненные версии чужих...
Собственно, разделов нужно создать 2. Одним действительно ИНТЕРЕСНЕЕ и НУЖНЕЕ иметь на выходе методическое пособие в рамках действующих программ, другим (в том числе и мне) интереснее и важнее определиться с вопросом А КАКОЙ ДОЛЖНА БЫТЬ ШКОЛЬНАЯ ИНФОРМАТИКА? и как результат иметь интегрированное видение не "науковцев", а практикующих учителей, а уж потом заняться частными методиками в рамках этого видения

Первый же пост с подержкой предложения спровоцирует создание раздела и отправку логина-пароля автору.
Завершиться должно коллекивными публикацииями (все авторы равноправны) в печатных изданиях.
И пусть "идеологи" движения максимально используют это "сырье"....
Я ни в коем разе не перетягиваю одеяло для себя. Форум неудобен для совместной работы с документами. Тут будут публиковаться мнения и боле или менее окончательные версии. Естественно, продукт будет иметь коллективного автора "ФОРУМ ИНФОРМАТИКОВ УКРАИНЫ", а уж потом фамилии "героев"...
PS Иронизировать не стоит. Можно просто не участвовать.

Відредаговано: pasichov - Чт, 10.06.2010, 08:43
serbor Дата: Сб, 12.06.2010, 18:46 | Повідомлення № 42
Наполегливий учасник
Повідомлень: 946
Нагороди: 2
Рейтинг: 46
Quote (dpi)
Создать хороший курс лекций преподавания информатики согласно программы

Форма каждого школьного урока - это не лекция. Школьный урок - это комбинированный урок и лекционная часть если и имеет место, то очень маленькое по времени. Нужно создать хорошую разработку каждого урока, и в ней самое важное - презентация нового материала, разработка практических заданий и контрольные тесты.
Шестопалов Дата: Сб, 12.06.2010, 19:09 | Повідомлення № 43
Видавець посібників
Повідомлень: 1403
Нагороди: 11
Рейтинг: 182
Quote (serbor)
Форма каждого школьного урока - это не лекция. Школьный урок - это комбинированный урок и лекционная часть если и имеет место, то очень маленькое по времени. Нужно создать хорошую разработку каждого урока, и в ней самое важное - презентация нового материала, разработка практических заданий и контрольные тесты.

Ах, умница! Ах, молодец!
pasichov Дата: Нд, 13.06.2010, 14:30 | Повідомлення № 44
Наполегливий учасник
Повідомлень: 946
Нагороди: 3
Рейтинг: 70
Quote (serbor)
Нужно создать хорошую разработку каждого урока, и в ней самое важное - презентация нового материала, разработка практических заданий и контрольные тесты.

ХОРОШИЕ КНИГИ ПО МЕТОДИКЕ для учителя - это не сборники план-конспектов, не готовые разработки уроков. Твкие, как вы пишите "хорошие разработки каждого урока" учителю помагают так же, как ученику помагают "решебники" (математики знают "АнтиСканави", физики - "АнтиРымкевич", есть их море...) Ученик приходит на урок с домашним заданием, когорого не ДЕЛАЛ, а успешно переписал из решебника. Так и учитель идет на урок с план-конспетом урока, которые НЕ ПРОЧУСТВОВАЛ, не ОСМЫСЛИЛ, НЕ ПРИДУМАЛ(!) в конце концов.
ИМХО максимальную пользу принесет "методическая энциклопедия". в которую должны войти дополнительные матералы для каждой темы, масса разноуровневых репродуктивных и творческих заданий по каждой теме, ГРАМОТНО СДЕЛАННЫЕ(!!!!!ВАЖНО!!!!) тестовые наборы. А учитель, готовясь к уроку, должен "сконструировать" из этих материалов, как из кубиков, свой урок.


Відредаговано: pasichov - Нд, 13.06.2010, 14:31
dpi Дата: Нд, 13.06.2010, 17:45 | Повідомлення № 45
Досвідчений вчитель
Повідомлень: 1438
Нагороди: 1
Рейтинг: 39
Quote (serbor)
Нужно создать хорошую разработку каждого урока, и в ней самое важное - презентация нового материала, разработка практических заданий и контрольные тесты.

serbor, представьте себе, что какой то учитель имеет все это. Неужели Вы думаете, что это гарантия хороших результатов?

Quote (pasichov)
ИМХО максимальную пользу принесет "методическая энциклопедия". в которую должны войти дополнительные матералы для каждой темы, масса разноуровневых репродуктивных и творческих заданий по каждой теме, ГРАМОТНО СДЕЛАННЫЕ(!!!!!ВАЖНО!!!!) тестовые наборы. А учитель, готовясь к уроку, должен "сконструировать" из этих материалов, как из кубиков, свой урок.

А вот это ближе к телу. pasichov, жаль что я так и не достал Ваши разработки по подготовке к олимпиаде на ШАЯ. Приходится рожать их самому (может это и к лучшему? :) ).
Форум інформатиків » РОЗДІЛ ІІІ: МЕТОДИКА, ЗАСОБИ ВИКЛАДАННЯ ІНФОРМАТИКИ » 3.6 Методика викладання інформатики згідно програми » Збірник методичних завдань для вчителя інформатики. (створення збірника методзавдань для вчителя інформатики)
Сторінка 3 з 4«1234»
Пошук:


© Форум інформатиків України, 2007-2017.